Pyydätkö miehesi hyväksyntää uuteen tukkaasi ennen kampaajalle menoa?
Onko jollakin mies pahastunut, jos muutos on ollut iso ilman ennakkovaroitusta?
Kommentit (94)
Tietenkin. Olemme yksikkö. Jokainen teko mitä teemme koskettaa myös toista.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kysyn. Välitän poikaystävästäni. Ja toteutan hänen toiveita pukeutumisessa, meikkaamisessa jne.
Nainen27
Miesvihaajat alapeukuttaa.
Kyllä mä juttelen miehelle etukäteen, jos aion vaihtaa tyyliä. Näytän kuvia ym. Jos mies ei ollenkaan moista halua, keksin jotain muuta. Viime kädessä päätän itse, mutta kyllä miehen mielipide vaikuttaa, tottakai. Viimeksi värjäsin harmaani piiloon, miehen toiveesta. Olin ollut värjäämättä jo pitkään.
Mutta toimii sama toisinpäinkin. Miehellä on parta, koska sellainen kuuluu mun mielestä miehellä olla 😄
Keskustelen kyllä isommista muutoksista etukäteen. Mies välittää aika paljon hiuksistani ja varmasti pahastuisi, jos muutan mallia sellaiseksi josta ei pidä. Hän myös kysyy minulta lupaa vaikka olen sanonut, että minun puolestani saa vetää vaikka kaljuksi jos haluaa, kunhan on siisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kysyn. Välitän poikaystävästäni. Ja toteutan hänen toiveita pukeutumisessa, meikkaamisessa jne.
Nainen27
Hanki selkäranka hyvä ihminen.
Selkäranka? Eli tuo nuoren naisen täytyisi leikata lyhyeksi hiukset ja erota, jos mies ei tykkää?
Ok..............
En pyydä. Toki olen kysynyt, että olisiko tämä mielestäsi kiva. Oli tai ei niin olen tehnyt tukallani mitä haluan. Mm värjäytin siniseksi.
N 56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen27
Miesvihaajat alapeukuttaa.
Katkerat miesvihaajat, keski-ikäiset naistenkyttyrät ja feministit yrittävät painostaa nuorta naista alistumaan feminismiin.
Ei naiset mitään lupia kysele. Muistan entisen työkaverini, joka jätti naisystävänsä, joka leikkautti puolimetrisen tukkansa siiliksi. Vaimo leikkautti samaisen puolimetrisensä lyhyensä ja ihmetteli, miten asia minulle kuuluu.
Vastasin, että jos hän ei halua näyttää enää viehättävältä silmissäni, niin siitä vaan. Kasvatin myös risuparran itselleni ja viesti meni perille. Vaimo on edelleen oikean viehättävän näköinen ja minäkin pyrin miellyttämään hänen silmäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen27
Selkäranka? Eli tuo nuoren naisen täytyisi leikata lyhyeksi hiukset ja erota, jos mies ei tykkää?
Ok..............
Täh? Ei, vaan nainen saa pitää hiukset sellaisena, kuin itse haluaa, tietenkin. Pitkinä tai lyhyinä, tai siltä väliltä. Henkisesti terveelle miehelle tämä on täysin ok, ja jos mies ei ole henkisesti terve, ja pyrkii kontrolloimaan puolisoaan, on ero tietysti turvallinen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelen kyllä isommista muutoksista etukäteen. Mies välittää aika paljon hiuksistani ja varmasti pahastuisi, jos muutan mallia sellaiseksi josta ei pidä. Hän myös kysyy minulta lupaa vaikka olen sanonut, että minun puolestani saa vetää vaikka kaljuksi jos haluaa, kunhan on siisti.
Sama juttu. Oon pukeutunut usein miehen mieliksi esim hameeseen. Enkä koe sitä mitenkään nöyryyttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen27
Ok..............
Täh? Ei, vaan nainen saa pitää hiukset sellaisena, kuin itse haluaa, tietenkin. Pitkinä tai lyhyinä, tai siltä väliltä. Henkisesti terveelle miehelle tämä on täysin ok, ja jos mies ei ole henkisesti terve, ja pyrkii kontrolloimaan puolisoaan, on ero tietysti turvallinen ratkaisu.
Turha itkea muijien, kun mies pettää. Ensin ajat kaljuksi ja sitten ihmettelet, kun tulet dumpatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan pyydä😂Teen tukalleni ihan mitä haluan!
Entä jos vaikka mies tykkää pitkistä hiuksista ja tuletkin Kouvola-tukassa kotiin?
No mies on vapaa kasvattamaan mieleisensä tukan.
Ei se ole vähän väärin, jos vaikka tapailuvaiheen jälkeen muuttaa heti rajusti tyyliään? Kuitenkin ihastuminen perustuu osittain myös ulkonäköön?
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä kymmeniä vuosia. Voin vakuuttaa, ettei kumpikaan meistä näytä samalta, kuin tavatessamme, vaikka minun hiukseni ovatkin edelleen pitkät. Hyvä suhde ei perustu ulkonäköön, vaikka ihastumisessa ulkonäöllä oma pieni roolinsa onkin.
Tietenkin. Mieheni on elämäni valo ja kaikki mitä voin toivoa. Hän tietää parhaiten mikä on hyvää. Hän on kaikkeni hän on parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut. Palvon maata hänen jalkojensa alla ja ilmaa jota hän hengittää. Olen ehjä ainoastaan silloin kun hän on lähelläni. Ainoastaan hän on mikä merkitsee. Omani, rakkaani, unelmani joka toteutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen27
Ok..............
Turha itkea muijien, kun mies pettää. Ensin ajat kaljuksi ja sitten ihmettelet, kun tulet d
Pelkkää bonusta, jos pääsee hullusta miehestä tuolla eroon. Itselläni on pitkät hiukset, mutta melkein pitäisi jokaisen naisen ajaa itsensä kerran kaljuksi, jotta näkisi, onko mies tuollainen luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai kysy tosissasi? Ei ole käynyt mielen vieressäkään.
Ihan tosissani kysyn. Olen ajatellut, että moni keskustelee näistä kotona.
Ei miestä ole koskaan kiinnostanut keskustella minun tukastani tai vaatteistani, itseäni ei haittaisi niistä jaaritella mutta yksinpuheluksi menisi.
Sama, tai kyllä yritän puhua ja kysyä mitä mieltä olisi jos laittaisin tukkani niin tai näin, mutta sanoo aina että omapa on tukkasi. Tällä hetkellä super pitkä kun en ole saanut aikaiseksi tehdä sille mitään, mutta varmaan leikkaan aika paljon pituutta pois jossain kohtaa, kun ärsyttää pitkät irtohiukset joka paikassa.
Enpä juuri.
Mutta sen sijaan otan sekä mieheni, että naisystävän mukaan, kun ostan juhlapukua tiettyihin juhliin.
On hyvä saada, sekä miehen, että naisen näkökulma juhlavaatteeseen, sellaisiin juhliin, joissa pitää tietyllä tavalla, myös edustaa. Mieheni on yrittäjä ja matkustaa paljon, hänellä on silmää naisten pukeutumiseen.
Ei miestä ole koskaan kiinnostanut keskustella minun tukastani tai vaatteistani, itseäni ei haittaisi niistä jaaritella mutta yksinpuheluksi menisi.