Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit tästä? - Tindermiehen toiminta

Vierailija
29.12.2024 |

Mut on nyt yhteensä kahdesti kutsuttu Tinderissä tapaamani miehen luo toiselle paikkakunnalle. Tässä on ollut vähän säätämistä kun hänen kylälleen ei tahdo päästä kauhean sujuvasti julkisilla eikä minulla ole omaa autoa. Minua tilanne stressaa kun joudun etsimään lemmikeille hoitopaikat, järjestämään töistä vapaita ja myös maksamaan matkakustannukset. Mies ei pääse omista syistään johtuen matkustamaan minun luokseni joten tämä kaikki on minun niskoillani.

Viime reissu jäi kokonaisuudessaan mietityttämään, kun miehen käytös on ollut muutenkin ailahtelevaa. Olen vain tähän asti katsonut kaikenmoista läpi sormien kun tykkään hänestä muuten niin paljon, eikä sellaista satu ihan yhtenään.

Jaan reissusta yhden yksityiskohdan ja haluan kuulla jäisikö tämä mietityttämään muita, vai olenko vain menettämässä vähäisen järkeni ja avioliittomahikset?

Kun saavuin, kerroin että minun oli viiden tunnin matkanteon jälkeen nälkä ja pyysin että voitaisiin käydä kaupassa ennen kuin heitettäisiin relaksi hänen mökkiinsä. Se sopi. Ostin jogurttia, valmiita voileipiä ja sen sellaista. Hän keksi haluta piirakkaa, ja meni edeltä sitä ostamaan. Kun minä maksoin omiani hän tuli heilumaan että kantaa mun ostokset jos saa laittaa piirakan pussiini (ei ole tätä ennen yhtäkään pussukkaani tai laukkuani kanniskellut). Olin ihan mielissäni tästä lähes herrasmiehen elkeestä ja kun tultiin miehen mökkiin, hän meni pussin kanssa suoraan jääkaapille. Hän myös päättikin haluta pitsaa joten ostosten sijaan syötiin semmoista.

Aamulla menin jääkaapille etsimään jogurttia jonka olin ostanut kaupasta. Siellä ei sellaista ollut. Siellä oli yksi piirakka ja jotain miehen muita ruokia mutta ei mitään ostamaani. Katsoin häntä hitaasti. "En halunnut puuttua, en halunnut puuttua!"

Pöydällä oli 1kpl kauppakassi. Siellä minun ostokseni. Mies oli laittanut piiraansa jääkaappiin ja jättänyt minun ostokseni pöydälle. Sanomatta mitään. Toki, pussi oli näkyvillä siinä mutta mistä minun olisi pitänyt tietää??

En sanonut tästä mitään sen kummempaa. Mutta koko reissun ajan koin että joku oli epäjengassa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luiskaan 

Vierailija
2/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies, ota minut tilalle. Minä ruokin sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies luiskaan 

Heti

Vierailija
4/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, siis maksat vielä matkakustannusten päälle omat evääsi? Oletko v i T tu aivan epätoivoinen? 

Vierailija
5/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttelee sinua ja on myös tosi outo. Varmasti joku maalainen. Ne ovat tosi outoja aina, omaavat niin kieroja ajatelmia ettei niitä voi edes ymmärtää vaikka yrittäisi

Vierailija
6/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannat laukkusikin? Miten alistut näin huonoon kohteluun? Jotain itsekunnioitusta nyt!!

Vierailija
7/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon tollasta. Normaali mies olisi maksanut itse piurakkansa, kantanu kassin ja tyhjännyt jääkaappiin.

Vierailija
8/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoatko hänelle papanaluukkua?

Vierailija
9/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttelee sinua ja on myös tosi outo. Varmasti joku maalainen. Ne ovat tosi outoja aina, omaavat niin kieroja ajatelmia ettei niitä voi edes ymmärtää vaikka yrittäisi

No joo on se maalainen. Mutta olen katsonut ainakin matkustusjuttua läpi sormien kun sillä on harvinaislaatuinen sairaus jonka vuoksi ei voi poistua kauas kotoaan. Mietin kuitenkin punaisena lippuna ainakin sitä että sillä tuntuu olevan aivan valtava määrä exiä, etenkin lyhyitä suhteita. Onhan se komea mutta onko kaikkia voinut kohdella näin..?

Vierailija
10/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaa vanha kunnon JJ on vielä näköjään leipähommassaan - huijaamassa teitä naisia :)

Vierailija
11/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ajattele sinua ja sinun tarpeita, ellei itse hyödy niistä. 

Hän ei välitä sinun asioistasi, jos ei jugurttia saa laitettu jääkaappiin, tai sanottua sinulle, että sinun pitää itse laittaa se jääkaappiin, koska mies ei sitä jostain syystä laita. 

Tavallisinkin mies olisi miettinyt sinulle tarjoilut valmiiksi. 

Vierailija
12/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajattelee vaan itseään. Mieslapsi.

Vierailija
13/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsippä instasta semmoinen ku black cat academy. Ja tuo jätkät luiskaan niinkuin ois ollu jo eilen.

Vierailija
14/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörähdin ääneen tarinaa lukiessani. Ei huono suoritus!

Vierailija
15/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä elävästä elämästä

Vierailija
16/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä elävästä elämästä

Jos näin on, vielä hupaisampi juttu! Todella hämärä todellinen- tai mielikuvitusukkeli. Parempi tilalle.

Vierailija
17/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu.

Vierailija
18/23 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun stoori ruokakssista pöydällä, päivitetty versio 2/5

Vierailija
19/23 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vastauksia ja olen aivan hämilläni - onko osa vain trolleja ja liioittelevat tilannetta? En odottanut näin voimakasta reaktiota, olenko muka niin epätavallinen kun haluan häntä vielä nähdä? Jokin kaivelee mutta hän on valtavan viihdyttävää seuraa. -ap

Vierailija
20/23 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes lähtisi deittailemaan tai tapaamaan ketään, joak asuu kaukana ja/tai hankalien kulkuyhteyksien päässä, enkä sopisi treffejä sellaiseen ajankohtaan, jotka eivät työni takia olisi mahdollisia. Joten enemmän kuin miehen käytöstä, sinun kannattaisi miettiä OMAA toimintaasi - miksi näet liikaa vaivaa? Ja kun eihän tuo muutenkaan mennyt putkeen, joten ei kai tuossa kannata miehen toimintaa sen kummemmin analysoida - en ainakaan itse olisi enää yhtään kiinnostunut miehestä, joten sinuna lopettaisin jutun tuohon. "Ei oikein ole oikeanlaista kemiaa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan