Miten miehenne ovat jättäneet teidät pitkästä avioliitosta?
Te vaimot, jotka on jätetty pitkästä avioliitosta. Mitä mies sanoi ja teki?
Miten itse reagoit?
Kommentit (641)
Ei ole vielä jättänyt. On rakastunut toiseen ja tässä on nyt vuosi soudettu ja huovattu. Lasten takia täällä on, kun ei halua olla heistä erossa ja luulee, että heti kun hän lähtee, niin hankin toisen miehen hänen tilalle uudeksi isähahmoksi. No odotan hänen ratkaisuaan, onhan tässä aikaa.
Itse olen jättänyt, kun kumppanit ovat pettäneet henkisesti/fyysisesti. Yksi sai ihan hyvän kumppanin (rahaa) kaksi sai pettäjän. Kaikki yrittivät luikerrella takaisin, mutta tekisivät saman uudestaan, asian myöntäjään on lämpimät välit ihan rehellisyyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoliitosta, 20 vuotta. Lähti yöllä nukkuessani eikä vastannut enää puhelimeen eikä muuhunkaan. Mulla hirveä hätä, että onko jotain sattunut. Hän vain päätti lähteä ja jätti tavarat kotiimme. Myöhemmin kävi jonkun tuntemattoman miehen kanssa hakemassa kaiken arvokkaan sanomatta sanaakaan. Ei antanut etukäteen mitään vinkkejä, että asiat olisivat pielessä. Toivottavasti joutuu joskus kohtaamaan samanlaista tuskaa mitä aiheutti. Jos uskoisin Helvettiin, niin saisi palaa niissä tulissa ikuisesti tuon teon tähden.
Lähti muuten taatusti toisen naisen takia. Saitko koskaan selville, että oliko hänellä salasuhde avioliittonne aikana? Ja saitko selville, että lähtönsä jälkeen hänellä heti oli joku toinen?
En koskaan saanut selville, mutta käytöksen perusteella epäilen, että hänellä oli toinen nainen tai miksei mieskin. Minulle jäi vain valtava määrä kysymyksiä, joihin en tule koskaan saamaan vastausta. Ja katkeruutta, jonka yritän voittaa, kun se nostaa päätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoliitosta, 20 vuotta. Lähti yöllä nukkuessani eikä vastannut enää puhelimeen eikä muuhunkaan. Mulla hirveä hätä, että onko jotain sattunut. Hän vain päätti lähteä ja jätti tavarat kotiimme. Myöhemmin kävi jonkun tuntemattoman miehen kanssa hakemassa kaiken arvokkaan sanomatta sanaakaan. Ei antanut etukäteen mitään vinkkejä, että asiat olisivat pielessä. Toivottavasti joutuu joskus kohtaamaan samanlaista tuskaa mitä aiheutti. Jos uskoisin Helvettiin, niin saisi palaa niissä tulissa ikuisesti tuon teon tähden.
Lähti muuten taatusti toisen naisen takia. Saitko koskaan selville, että oliko hänellä salasuhde avioliittonne aikana? Ja saitko selville, että lähtönsä jälkeen hänellä heti oli joku toinen?
En koskaan saanut selville, mutta käytöksen perusteella epäilen, että hänellä oli toinen na
Ihan kamalaa! Toivottavasti pääset yli tuosta kokemuksesta. En osaa kuvitellakaan, miten hirveää sinulla on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä jättänyt. On rakastunut toiseen ja tässä on nyt vuosi soudettu ja huovattu. Lasten takia täällä on, kun ei halua olla heistä erossa ja luulee, että heti kun hän lähtee, niin hankin toisen miehen hänen tilalle uudeksi isähahmoksi. No odotan hänen ratkaisuaan, onhan tässä aikaa.
Mistä tiedät, että on rakastunut toiseen? Onko ihan sanonut päin naamaa ja jos on, miten kestät?
Kauan avioliittonne on kestänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että on rakastunut toiseen? Onko ihan sanonut päin naamaa ja jos on, miten kestät?
Tämä! Mitä ihmettä!
Ihan kun eilinen.. kumpikin itkee ja pää sekosi mulla.
T.lihava nainen psykoosissa
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi sanomaan, että tarvitsee omaa tilaa (opetetaanko tätä lausetta heille jossain?).
Tämä tarkoittaa, että tarvitsee tilaa uudelle naiselle ja suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sulle vastaus, miten nainen on jättänyt miehen pitkähkön (lähes 10v) liiton päätteeksi?
Kerron joka tapauksessa.
Mies ehdotteli eräänä aamuna aamuseksiä, johon nainen vastasi ettei enää halua seksiä sellaisen kanssa jota ei rakasta. Mies ei ensin yhtään tajunnut mitä nainen puhuu, kaikki tuli hänelle aivan puskista. Mutta sitten kun nainen ilmoitti lähtevänsä oikeastaan saman tien, kun uusi asuntokin oli jo hommattuna ja valmiiksi laitettuna, mies vihdoin ymmärsi tulleensa jätetyksi. Ja että olisi ehkä voinut huomata jonkin olevan pielessä, mikäli suhde olisi edes jossain vaiheessa ollut kunnossa.
Mies vonkasi naista takaisin noin vuoden, uhkaili välillä itsemurhalla ja välillä naisen tappamisella, kunnes viimein luovutti. Hän lihoi 150 kiloa ja hänestä tuli sairaseläkkeellä oleva juoppo. Nainen puolestaan perusti uuden perheen ja hänestä tuli ensimmäistä kertaa elämässään on
onko totta tällänen tarina? millä paikkakunnalla näin on muka käynyt? välillä tuntuu että te itse keksitte näitä juttuja
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi sanomaan, että tarvitsee omaa tilaa (opetetaanko tätä lausetta heille jossain?).
Juu, ovat kuulleet naisen sanovan noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehen käytös paljasti, että joku toinen nainen on ja sitten asia kävi tilannetta puidessa ilmi vuosi sitten. Tulostin kertaalleen jo eropaperit, että jos haluat erota, niin allekirjoita. Mies ei selkeästi osannut päättää lähteäkö vai ei ja lopulta kuitenkin halusi vielä yrittää. Ollaan oltu naimisissa 12 vuotta. Yritettiin mutta kumpikaan ei luottanut toiseen ja tilanne jäi tällaiseksi. En jaksa koko tapahtumasarjaa avata mutta suhde on ollut jo pitempään huonolla tolalla ja keskusteluyhteyttä ei ole ollut. Mies saa tehdä päätöksensä itse. En estä lähtemästä.
"No miehen käytös paljasti, että joku toinen nainen on ja sitten asia kävi tilannetta puidessa ilmi vuosi sitten. Tulostin kertaalleen jo eropaperit, että jos haluat erota, niin allekirjoita. Mies ei selkeästi osannut päättää lähteäkö vai ei ja lopulta kuitenkin halusi vielä yrittää. Ollaan oltu naimisissa 12 vuotta. Yritettiin mutta kumpikaan ei luottanut toiseen ja tilanne jäi tällaiseksi. En jaksa koko tapahtumasarjaa avata mutta suhde on ollut jo pitempään huonolla tolalla ja keskusteluyhteyttä ei ole ollut. Mies saa tehdä päätöksensä itse. En estä lähtemästä."
Mulla oli suurin piirtein tällainen tilanne. Ensimmäinen "toinen nainen"-kriisi tuli siinä noin 12 avioliittovuoden jälkeen. Ei lähtenyt.
Mutta sitten noin 6 vuoden vitkuttelun jälkeen häipyikin aivan yllättäen salarakkaan hoiviin. Siinä ei minulta mitään mielipiteitä sitten kyselty, kun se oli menoa. Keskusteluyhteys ja luottamus oli mennyt jo, kuten teillä. Asioista ei vain puhuttu. Mies siis häipyi yhtäkkiä sitten toisen naisen luo, noin 18 avioliittovuoden jälkeen.
Eli varaudu siihen, että mies sut yhtäkkiä jättää. Älä tuudittaudu siihen harhaluuloon, että miehet eivät ikinä jättäisi vaimojaan. Kyllä muuten jättävät!
Vierailija kirjoitti:
"No miehen käytös paljasti, että joku toinen nainen on ja sitten asia kävi tilannetta puidessa ilmi vuosi sitten. Tulostin kertaalleen jo eropaperit, että jos haluat erota, niin allekirjoita. Mies ei selkeästi osannut päättää lähteäkö vai ei ja lopulta kuitenkin halusi vielä yrittää. Ollaan oltu naimisissa 12 vuotta. Yritettiin mutta kumpikaan ei luottanut toiseen ja tilanne jäi tällaiseksi. En jaksa koko tapahtumasarjaa avata mutta suhde on ollut jo pitempään huonolla tolalla ja keskusteluyhteyttä ei ole ollut. Mies saa tehdä päätöksensä itse. En estä lähtemästä."
Mulla oli suurin piirtein tällainen tilanne. Ensimmäinen "toinen nainen"-kriisi tuli siinä noin 12 avioliittovuoden jälkeen. Ei lähtenyt.
Mutta sitten noin 6 vuoden vitkuttelun jälkeen häipyikin aivan yllättäen salarakkaan hoiviin. Siinä ei minulta mitään mielipiteitä sitten kyselty, kun se oli menoa. Keskusteluyhteys ja luottamus oli mennyt jo, kuten teillä.
Joo, aikani jaksoin uskoa ja toivoa, että kyllä tästä selvitään. Nyt en kuvittele enää mitään. Odotan vain miehen seuraavaa liikettä.
Lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten noin 6 vuoden vitkuttelun jälkeen häipyikin aivan yllättäen salarakkaan hoiviin. Siinä ei minulta mitään mielipiteitä sitten kyselty, kun se oli menoa. Keskust
nosto