Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehenne ovat jättäneet teidät pitkästä avioliitosta?

Vierailija
29.12.2024 |

Te vaimot, jotka on jätetty pitkästä avioliitosta. Mitä mies sanoi ja teki?

Miten itse reagoit?

Kommentit (641)

Vierailija
481/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi sanomaan, että tarvitsee omaa tilaa (opetetaanko tätä lausetta heille jossain?). 

Naiset ovat opettaneet.

Vierailija
482/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtyään isyystestin hänelle selvisi, ettei lapsemme ollut biologisesti hänen. Eräänä viikonloppuna mies oli poistunut yhteisestä asunnostamme vieden melkein kaikki tavaransa mukanaan ja jättänyt pöydälle lapun, jonka myötä vaati kaiken virallisiin asiohin liittyvän keskustelun olevan käytävä asianajajien välityksellä. Sen koommin en häntä ole koskaan nähnyt. Isyyden purkua yritti, muttei sitä saanut kun lapsella jo ikää yli 10v.

Miten lapsen ikä tähän liittyy? Jos testien mukaan ei ole isä, niin ei ole isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtyään isyystestin hänelle selvisi, ettei lapsemme ollut biologisesti hänen. Eräänä viikonloppuna mies oli poistunut yhteisestä asunnostamme vieden melkein kaikki tavaransa mukanaan ja jättänyt pöydälle lapun, jonka myötä vaati kaiken virallisiin asiohin liittyvän keskustelun olevan käytävä asianajajien välityksellä. Sen koommin en häntä ole koskaan nähnyt. Isyyden purkua yritti, muttei sitä saanut kun lapsella jo ikää yli 10v.

Olet kamala ihminen.

Vierailija
484/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sulle vastaus, miten nainen on jättänyt miehen pitkähkön (lähes 10v) liiton päätteeksi? 

Kerron joka tapauksessa.

Mies ehdotteli eräänä aamuna aamuseksiä, johon nainen vastasi ettei enää halua seksiä sellaisen kanssa jota ei rakasta. Mies ei ensin yhtään tajunnut mitä nainen puhuu, kaikki tuli hänelle aivan puskista. Mutta sitten kun nainen ilmoitti lähtevänsä oikeastaan saman tien, kun uusi asuntokin oli jo hommattuna ja valmiiksi laitettuna, mies vihdoin ymmärsi tulleensa jätetyksi. Ja että olisi ehkä voinut huomata jonkin olevan pielessä, mikäli suhde olisi edes jossain vaiheessa ollut kunnossa. 

Mies vonkasi naista takaisin noin vuoden, uhkaili välillä itsemurhalla ja välillä naisen tappamisella, kunnes viimein luovutti. Hän lihoi 150 kiloa ja hänestä tuli sairaseläkkeellä oleva juoppo. Nainen puolestaan perusti uuden perheen ja hänestä tuli ensimmäistä kertaa elämässään on

Semmoiset fiktiot.

Vierailija
485/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankki uuden naisen, kuten nyt miehet useimmiten tekevät, ja sitten ne liiton toimimattomuudetkin alkoivat painaa niin paljon, että halusi erota. Ei sitten jaksanut kiusata minua, kun oli se uusi mielessä, kiitos sille naiselle.

Nyt meni sukupuolet kyllä sekaisin tuossa alussa.

Vierailija
486/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain suomi.fi sovellukseen avioerohakemuksen. Ei voinut mies edes kasvotusten kertoa asiaa vaikka asui mun kanssa saman katon alla. Kyllä meillä vaikeuksia oli, mutta kun yritin selvittää asioita, niin mies piti mykkäkoulua. Miten yksin yrität selvittää asioita?

Naapurin mies sai postitse avioerohakemuksen kun puuttui hänen allekirjoituksensa siitä, oli vain rouvan.

Vierailija
487/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäkriisi välillä 40 - 50 vuotta on ihan oikea ilmiö, jolloin miehetkin jättävät vaimojaan.

Joo mies 46-vuotiaana tajusi, että haluaakin lapsen. 

Ainakin se on miehelle mahdollista.

Vierailija
488/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankki uuden naisen, kuten nyt miehet useimmiten tekevät, ja sitten ne liiton toimimattomuudetkin alkoivat painaa niin paljon, että halusi erota. Ei sitten jaksanut kiusata minua, kun oli se uusi mielessä, kiitos sille naiselle.

Nyt meni sukupuolet kyllä sekaisin tuossa alussa.

Tai lopussa. Taitaa olla miehen katkera kirjoitus.

Vierailija
489/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silleesteen että ensin käyttäydyin miestä kohtaan tympeästi ja agressiivisesti monta monta vuotta, kunnes eräänä päivänä hän pyysi istumaan keittiön pöydän ääreen ja kertoi ettei halua haaskata enää kallista elämäänsä likaämpärinä.

Monta monta vuotta se sitten jaksoi kuitenkin.

Vierailija
490/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat aika tökeröitä kun ovat itse jättämässä vaimoaan.

He eivät useinkaan mitä varoittele, vaan salaa etsivät toista naista. Kun toinen nainen on löytynyt ja suhde varmistunut toimivaksi, niin siinä kohtaa onkin sitten helppo vain ilmoittaa vaimolle, että tämä sitten oli tässä. Siinä ei mitään vatvota eikä veivata, vaan yleensä mies jättää yllättäen ja häipyykin sitten nopeasti toisen naisen lihapatojen äärelle.

Kuulostaa ihan siltä mitä naiset tekevät.

Vierailija
491/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat aika tökeröitä kun ovat itse jättämässä vaimoaan.

He eivät useinkaan mitä varoittele, vaan salaa etsivät toista naista. Kun toinen nainen on löytynyt ja suhde varmistunut toimivaksi, niin siinä kohtaa onkin sitten helppo vain ilmoittaa vaimolle, että tämä sitten oli tässä. Siinä ei mitään vatvota eikä veivata, vaan yleensä mies jättää yllättäen ja häipyykin sitten nopeasti toisen naisen lihapatojen äärelle.

Kuulostaa ihan siltä mitä naiset tekevät.

Eihän kuulosta. Naiset eivät tarvitse kodinhoitajaa, joten naiset jättävät yleensä miehet siten, että toista ei ole. Naiset eivät halua uutta passattavaa ja riippakiveä.

Miehethän ne niitä on, jotka haluavat kotipalveluiden (lue: seksipalvelut, ruokapalvelut ja siivouspalvelut) jatkuvan saumattomasti. Siksi he etsivät jo avioliiton aikana uutta kodinkonetta (lue: naista).

Vierailija
492/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu jätettiin niin, että mies tuli ovesta sisään ja sanoi rakastuneensa toiseen ja haluavansa eron. Siis samassa hengenvedossa. Oli selkeästi tsempannut ja harjoitellut sanovansa asiansa heti, että olisi helpompaa, siis hänelle itselleen. Miehet eivät usein kai mieti muiden tunteita yhtään.

Ei ne mieti siinä rakkaushuuruissaan yhtään mitään, kuin itseään. Tällä tavoin on minunkin lähipiirissäni jätetty se pitkäaikainen vaimo, nimenomaan siinä 40-50 vuoden iässä. Ihan vain töksäytetty, että kuinka ollaan niin rakastuneita siihen uuteen naiseen.

No jos se on totuus. Olisiko pitänyt valehdella? 

Pitäisikö lääkärinkin vain töksäyttää huonot uutiset ja perään sanoa, että menehän siitä itkemästä kun ei minua henkilökohtaisesti kiinnosta sinun ongelmat? Tottahan hän vain puhuisi. Vai voisiko jokainen miettiä ja säätää viestintäänsä siltä kantilta, että miltä se toisesta tuntuu. Asiat voi sanoa niin monella tavalla.

Kerrohan malliesimerkki, miten toiselle kerrotaan kauniisti, että olen rakastunut toiseen ja haluan erota? 

Ei oikein onnistu vertaaminen lääkäriin, joka myös joutuu sanomaan suoraan, mutta silti antaa toivoa.

Vierailija
493/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kukaan keski-ikäinen nainen ei edes halua uutta miestä, jos entisestä on päässyt eroon. Kaikki romanttiset haihattelut ovat vaihtuneet arki- ja inhorealismiin.

On niin, niin paljon helpompi ja kivempi elää ilman miestä! Miehet määräilevät, vaativat, sotkevat ja ovat turhastakin mustasukkaisia. Tämä vapaus on aivan ihanaa. Kotini on rauhan ja harmonian tyyssija.

Haluan olla vaativan työni jälkeen rauhassa. Mies täällä kodissani olisi ihan hirveä häiriötekijä minulle, nyt kun olen lopulta päässyt tottumaan tähän luksukseen eli jo vuosikymmenen yksinasumiseen.

Jos olisi aivan pakko niin korkeintaan joku siisti, puhdas, tyylikäs, hyvä sisustaja, täysin seksitön ja fyysisesti etäinen, mukava, sopivan puhelias homomies kävisi kämppikseksi - mutta ei perusheteroäijä.

(Harmi että nämä miehekkäät uroot ovat juuri niitä, joihin olen aina langennut.)

Tiedän ja tunnen monia naisia, jotka täysin samoilla linjoilla. Suhteet ja liitot miehiin ovat nuorten naisten haaveita. Kun he ei raukat tiedä mitä se on.

Joten jättäkää miehet vaan ne naisenne. He tulevat onnellisemmiksi 😊👍

Vierailija
494/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kukaan keski-ikäinen nainen ei edes halua uutta miestä, jos entisestä on päässyt eroon. Kaikki romanttiset haihattelut ovat vaihtuneet arki- ja inhorealismiin.

On niin, niin paljon helpompi ja kivempi elää ilman miestä! Miehet määräilevät, vaativat, sotkevat ja ovat turhastakin mustasukkaisia. Tämä vapaus on aivan ihanaa. Kotini on rauhan ja harmonian tyyssija.

Haluan olla vaativan työni jälkeen rauhassa. Mies täällä kodissani olisi ihan hirveä häiriötekijä minulle, nyt kun olen lopulta päässyt tottumaan tähän luksukseen eli jo vuosikymmenen yksinasumiseen.

Jos olisi aivan pakko niin korkeintaan joku siisti, puhdas, tyylikäs, hyvä sisustaja, täysin seksitön ja fyysisesti etäinen, mukava, sopivan puhelias homomies kävisi kämppikseksi - mutta ei perusheteroäijä.

(Harmi että nämä miehekkäät uroot ovat juuri niitä, joihin olen aina langennut.)

Tiedän ja tunnen monia naisia, jotka täysin s

No mulla on etämies, joka elää omaa itsenäistä arkeaan kodinhoitoa myöten. Hän käy välillä luonani virkistymässä velvollisuuksistaan. Minäkin haluan elää ilman kämppistä juuri nyt. 

Vierailija
495/641 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En miehenä näe mitään outoa siinä, että mies jossain kohtaa haluaa uuden, tuoreemman ja sitä myöten haluttavamman puolison. Oma arkistuva vaimo alkaa kyllästyttää pakosti jossain kohtaa, ja jos ei olisi lapsia tai yhteistä omaisuutta, niin lähtisi monikin mies aika satavarmasti uuden naisen matkaan piankin. Muistakaa naiset, mikään ei ole pysyvää ja toista ei voi omistaa.

Toista ei voi omistaa, mutta ketjussa puhutaankin siitä miten ero on tehty.

Yleensä paskamaisesti.

Jokainen tapa erota on väärä ja paskamainen sen mielestä, joka on jätetty. 

Vierailija
496/641 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
497/641 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
498/641 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70% avioliitoista päättyy naisten aloitteesta, joten ehkäpä enemmän vastauksia saa kun kääntää kysymyksen toisinpäin.

Niin kai otan kohta jostain asunnon ja lähden. Mies ei kykene tekemään eikä puhumaan asiasta. Lopettanut vain pikkuhiljaa kaiken parisuhteeseen liittyvän välillämme. Kun tarvii jotain palveluksia tai tarvitsee kaverin johonkin minun pitää olla valmiina niitä tekemään. Muuten olen kuin ilmaa. Silloin tietenkin ärähtelee jos olemisestani on jotain häiriötä hänelle. Oikeastaan koen että minut on jo jätetty. Hyöty vaan revitään loppuun asti.

Tämä kolahti mutta toisin päin. Olen suhteessa nainen joka kokee juuri noin.

Mitään ei puhuta, eikä voi edes kysellä koska mitään vastauksia ei saa. Murahtelua vaan. Keskustelu yhtään mistään nyt olisi aivan liikaa toivottu.

Koen olevani vapaa kun mies ei ole kotona. Tapahtuu vaan liian harvoin enää nykyään. Muuten kun joku ahdas vankila, henkisesti. Tulen hulluksi.

Vierailija
499/641 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
500/641 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hbhvgfdtr

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän