'Miehellä pitää olla lihaksia, muttei salilla hankittuja'
Olen lukenut tuon väitteen täälläkin monta kertaa. Miehet siis ajattelee, että naiset haluaa tuollaisen. Oletko samaa mieltä? Omalla miehelläni on täydellinen vartalo ja ihan salilla hankitut lihakset. Ei kuitenkaan ole mikään tyyliin bull mentula, jollainen on minusta turn off
Kommentit (426)
Vierailija kirjoitti:
Metsätyöt antaa parhaan vartalon, voiman ja ketteryyden. T. M64v
Kuka nykyään tekee ruumiillidta metsätyötä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
394. Luet hassusti viestejäni, en ole missään sanonut, että miehelläni ei olisi lihaksia. Ooen sanonut etteivät ne ole salilla rakennettuja. Hän tekee puut itse metsästä asti kolmen talon lämmitykseen. Pituutta on vähän vajaa kaksi metriä ja painoa noin 120kg, en tarkkaa painoa tiedä. Mutta ei sun ole pakko uskoa, että tuo miestyyppi on naisten mieleen.
Okei. Ihan vain vertailun vuoksi, tässä on Lebron James, amerikkalainen koripalloilija, jonka mitat ovat 203 cm pituutta ja 113 kiloa painoa. Jotenkin tuntuu että jos miehesi on vähän alle kaksimetrinen ja 120 kiloa painava, niin joko hän on himoläski tai sitten kunnon salimake. Ihan vain verrattuna noihin Lebronin mittoihin.
https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/SwYkqXFYEmWQqjjFJh3_9CiKRNE=/1400x1400/…
Enkä minä ole sano
Viimeksi kun mies kävi lääkärissä noin vuosi sitten, oli lääkäri kirjoittanut tekstiin, että "asiallinen, hoikka mies", mutta on miehelläni pieni iskävatsa kyllä, tuossa ruumiinrakenteessa se vain uppoaa kehoon eikä näy paita päällä yhtään. Hänellä on hyvin leveät hartiat luonnostaan, vaikka sinä et ilmeisesti ole koskaan sellaisia nähnyt. Etkä usko, että sellaisia on, vaikka löysin heti sulle keskitysleiriltäkin miehen, jolla on luonnostaan leveät hartiat ja kapea lantio. Tuo mies tuskin vain oli kovin pitkä, todennäköisesti muut olivat vain niin lyhyitä.
Mutta sinä ilmeisesti olet hyvin tarkasti perehtynyt miesten pituuksiin ja painoihin. Mä en ole. En ihan tarkkaan mieheni painoa tiedä, tuskin hän tietää itsekään, kun ei käy kovin usein puntarilla. Mutta sopivannäköinen kyllä heti kiinnittää huomioni automaattisesti. Siinä olet oikeassa, etteivät kaikki naiset pidä yhtä pitkistä miehistä kuin minä. 190 cm on varmaankin sellainen ideaali täällä pohjoisessa, 180 cm sitten muualla, jossa miehet ovat kaikki lyhyitä. Eteläisessä Euroopassa siis. Siellähän vallitseva miesten kehotyyppi on kevytrakenteinen ja lyhyt.
Viimeksi kun mies kävi lääkärissä noin vuosi sitten, oli lääkäri kirjoittanut tekstiin, että "asiallinen, hoikka mies", mutta on miehelläni pieni iskävatsa kyllä, tuossa ruumiinrakenteessa se vain uppoaa kehoon eikä näy paita päällä yhtään. Hänellä on hyvin leveät hartiat luonnostaan, vaikka sinä et ilmeisesti ole koskaan sellaisia nähnyt. Etkä usko, että sellaisia on, vaikka löysin heti sulle keskitysleiriltäkin miehen, jolla on luonnostaan leveät hartiat ja kapea lantio. Tuo mies tuskin vain oli kovin pitkä, todennäköisesti muut olivat vain niin lyhyitä.
Mutta sinä ilmeisesti olet hyvin tarkasti perehtynyt miesten pituuksiin ja painoihin. Mä en ole. En ihan tarkkaan mieheni painoa tiedä, tuskin hän tietää itsekään, kun ei käy kovin usein puntarilla. Mutta sopivannäköinen kyllä heti kiinnittää huomioni automaattisesti. Siinä olet oikeassa, etteivät kaikki naiset pidä yhtä pitkistä miehistä kuin minä. 190 cm on varmaankin sellainen ideaali täällä pohjoisessa, 180 cm sitten muualla, jossa miehet ovat kaikki lyhyitä. Eteläisessä Euroopassa siis. Siellähän vallitseva miesten kehotyyppi on kevytrakenteinen ja lyhyt.
Hmm...olen 180 cm pitkä ja jos painaisin 200 kg, niin olisin ihan hiton läski ja kukaan lääkäri ei kirjoittaisi "asiallinen, hoikka mies" mun papereihini. Ilmeisesti sun mies vaan on niiiiiiin poikkeusyksilö, että hänelle kaikki on mahdollista ;)
Olen kyllä aiemminkin lukenut sun fantasioita omasta suosikkimiestyypistäsi täällä Vauvalla. Ja joka kerta olet saanut kasan alapeukkuja, sillä horinasi kuulostavat kuin jostain huonosta (ja erikoisesta) Harlekiini-sarjasta repäistyiltä. Mutta mahtuuhan sitä maailmaan mielipiteitä, keep it up!
Sanotaan nyt lopuksi, että sille on varmaan ihan hyvät syynsä minkä takia Hollywoodin isoissa leffoissa on just niitä bradpittejä pääosissa eikä Klitchkon veljeksiä...
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinä ilmeisesti olet hyvin tarkasti perehtynyt miesten pituuksiin ja painoihin. Mä en ole. En ihan tarkkaan mieheni painoa tiedä, tuskin hän tietää itsekään, kun ei käy kovin usein puntarilla. Mutta sopivannäköinen kyllä heti kiinnittää huomioni automaattisesti. Siinä olet oikeassa, etteivät kaikki naiset pidä yhtä pitkistä miehistä kuin
Tarkoitin 100 kiloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
394. Luet hassusti viestejäni, en ole missään sanonut, että miehelläni ei olisi lihaksia. Ooen sanonut etteivät ne ole salilla rakennettuja. Hän tekee puut itse metsästä asti kolmen talon lämmitykseen. Pituutta on vähän vajaa kaksi metriä ja painoa noin 120kg, en tarkkaa painoa tiedä. Mutta ei sun ole pakko uskoa, että tuo miestyyppi on naisten mieleen.
Ja mainitaan nyt vielä, että kaikilla meillä ihmisillä on lihaksia. Joillain vain enemmän kuin toisilla.
Okei, olen kaupunkilainen ja en varmaan ihan ymmärrä, mutta kolmen talon puulämmitys? Onko tuollaista elämäntyyliä vielä olemassa nykyajan Suomessa? Pitääkö niitä lämmittää puilla kesälläkin? Katoaako ne miehesi lihakset aina kesäisin? Lihakset kun alkaa pikkuhiljaa hävitä jos niitä ei treenaa noin 1,5 viikkoon.
En kyllä usko, että lihakset katoavat 1,5 viikossa :)
Mutta tekstisi on osoitus siitä miten erilaisia maailmoja Suomessa on. Kyllä omassa lapsuudenperheessänikin on aina tehty sauna- ja takkapuut omasta metsästä, vaikka olen koko lapsuuteni ja nuoruuteni kaupungissa asunut eikä taloamme lämmitetty puilla (oli vain kaksi koristetakkaa). Olen pitänyt sitä syvimpänä suomalaisuutena, että suomalainen mies tekee puita ja osaa tehdä paljon muutakin käytännön hommaa. Tosin mieheni on tuossa puuhommassaan suht intensiivinen. Hän tekee niitä ihan helv paljon :) Kuuntelee samalla podcasteja, se on hänen meditaatiotaan "riehua" metsässä.
Mutta tekstisi on osoitus siitä miten erilaisia maailmoja Suomessa on. Kyllä omassa lapsuudenperheessänikin on aina tehty sauna- ja takkapuut omasta metsästä, vaikka olen koko lapsuuteni ja nuoruuteni kaupungissa asunut eikä taloamme lämmitetty puilla (oli vain kaksi koristetakkaa). Olen pitänyt sitä syvimpänä suomalaisuutena, että suomalainen mies tekee puita ja osaa tehdä paljon muutakin käytännön hommaa. Tosin mieheni on tuossa puuhommassaan suht intensiivinen. Hän tekee niitä ihan helv paljon :) Kuuntelee samalla podcasteja, se on hänen meditaatiotaan "riehua" metsässä.
Muistin väärin. Lihakset alkavat surkastua 3 viikon treenaamattomuuden jälkeen. Ei ne tietenkään heti siinä kaikki katoa, mutta pikkuhiljaa.
Olen akateeminen kaupungissa koko ikäni asunut kolmekymppinen mies ja kukaan mun läheisistä kavereista (samaa ikäluokkaa ja akateemisia) ei tee puuhommia. Ei yksikään. Meillä on kaikilla sähkösaunat. Ja harvemmin mitään muutakaan "käytännön hommia" duunaillaan. Ei näet tarvitse, kun kaiken voi ostaa palveluna, jos sille kokee tarvetta. Renkaat vaihdetaan liikkeessä, samoin kuin auton huollot ja muut vastaavat. En myöskään koe, että minun suomalaisuuteni olisi tuosta kiinni. Ja jos joku nainen näin ajattelee, niin minua ei kiinnosta vähääkään, vaan karautan Teslallani v*ttuun.
Ei mitään mörskää tarvitse vuodesta toiseen rempata.
-maalainen
404. En koskaan fantasioi muista miehistä kuin omastani, en edes Kiovan pormestarista :) Mutta se on tuttua, että täällä epäillään kaikkea mitä ihmiset kertovat elämästään, varmaan hyvästä syystä.
Nämä puiden hakkaamisen treenin rinnastavat olivat armeijassa huoltokomppaniassa keittämässä kahvia ja runkkaamassa. Vieläkin on kauheat traumat, kun kerran joutui puita hakkaamaan.
-jääkäri
Vierailija kirjoitti:
Muistin väärin. Lihakset alkavat surkastua 3 viikon treenaamattomuuden jälkeen. Ei ne tietenkään heti siinä kaikki katoa, mutta pikkuhiljaa.
Olen akateeminen kaupungissa koko ikäni asunut kolmekymppinen mies ja kukaan mun läheisistä kavereista (samaa ik
Ei sinun suomalaisuutesi ja miehuutesi ole saunapuista kiinni. Tuo on vain sitä myyttistä kuvastoa, joka suomalaisuuteen on monesti liitetty, varsinkin perheissä (kuten omani), joissa on asuttu ulkomailla, mutta enää mitään yhtenäiskulttuuria ei ole, johon palata. Ehkei koskaan ole ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihasten koko ei kerro voimasta mitään.
Lihakset voi olla isoja mutta on voimaa vähemmän kuin sellaisella jolla lihakset eivät ulkonäöllisesti ole yhtä isoja.
Tärkeintä on hermojen tottuminen voimaan ja hermot säätävät sen kuinka paljon sinulla on voimaa. Eli hermojen kehittäminen parantaa voimaa. Lihakset parantuvat siinä samalla mutta eivät välttämättä kasva isommiksi.
Siinä.mielessä roskaa, että todella voimakkaat lihakset eivät koskaan ole minikokoa.
Ja fyysisesti voimakas (salilla pumpattu) ei koskaan ole älykäs.
Mitä väliä niillä lihaksilla on jos et osaa/hyödynnä niitä elämässäsi?
Mitä niillä lihaksilla tekee jos kamppailet pienenmpää miestä vastaan joka osaa taistella?
Minä olen törmännyt tuohon lausahdukseen useimmiten muodossa "on hyvä olla lihaksia, mutta ei _tarvitse_ olla salilla treenatun näköinen". Toki varmasti ihmisillä, jotka ei pahemmin urheile tai varsinkaan käy salilla, voi olla aika heikko käsitys siitä minkä verran treeniä mikäkin lihasmäärä vaatii. Ja toisaalta onhan siinä oikeasti geneettisiä eroja miten helposti kukakin saa hyvän näköisen kropan, ja eroja siinäkin kuka mitäkin pitää hyvän näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä niillä lihaksilla on jos et osaa/hyödynnä niitä elämässäsi?
Mitä niillä lihaksilla tekee jos kamppailet pienenmpää miestä vastaan joka osaa taistella?
Mitä niillä kamppailutaidoilla tekee jos omistaa aseen?
Vierailija kirjoitti:
404. En koskaan fantasioi muista miehistä kuin omastani, en edes Kiovan pormestarista :) Mutta se on tuttua, että täällä epäillään kaikkea mitä ihmiset kertovat elämästään, varmaan hyvästä syystä.
Noin puolet rakastastavassa suhteessa olevista naisista fantasioi jatkuvasti antavansa pillua vieraille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin puolet rakastastavassa suhteessa olevista naisista fantasioi jatkuvasti antavansa pillua vieraille miehille.
Puolet ei, jos tuo sinun väitteesi edes pitää paikkansa.
Sitä paitsi nainen ei "anna pillua", tänä aamuna kun ensimmäinen täältä silmään osuva lause on tällainen, niin täytyy myöntää, että ihmettelen miksi käyn täällä. Yksi käynti jossain Ö-luokan räkälässä riittäisi tyydyttämään eksotiikannälän vuosiksi.
Kenen mukaan näin kuuluu olla? Itse ainakin pidän salilla käyvistä miehistä. Eiköhän tuo ole jo vanhaa propagandaa että salillakävijät olisivat kaikki jotain Bull Mentuloita 😅
Vierailija kirjoitti:
Kenen mukaan näin kuuluu olla? Itse ainakin pidän salilla käyvistä miehistä. Eiköhän tuo ole jo vanhaa propagandaa että salillakävijät olisivat kaikki jotain Bull Mentuloita 😅
Salillakäymistä suositellaan vanhuksillekin, mutta näissä keskusteluissa täällä lihakset liittyvät siihen, että koetetaan tehdä vaikutus muihin miehiin ja väitetään, että kaikki naiset rakastavat salikörmyjä, jotka ihailevat toinen toisiaan. Se joka ei ihaile salikörmyä, on tietysti läski, nainen varsinkin. Jossain vaiheessa aletaan kehuskella sillä kuka voittaa tappelussa ja otetaan aseet esille. Tulee mieleen latenssi-ikäinen poikuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salillakäymistä suositellaan vanhuksillekin, mutta näissä keskusteluissa täällä lihakset liittyvät siihen, että koetetaan tehdä vaikutus muihin miehiin ja väitetään, että kaikki naiset rakastavat salikörmyjä, jotka ihailevat toinen toisiaan. Se joka ei ihaile salikörmyä, on tietysti läski, nainen varsinkin. Jossain vaiheessa aletaan kehuskella sillä kuka voittaa tappelussa ja otetaan aseet esille. Tulee mieleen latenssi-ikäinen poikuus.
:D
Jänkyti jänkyti
..