Mieheni ei puolusta ahdistelutilanteissa
Parisuhteen aikana ollut useita tilanteita, jolloin olen joutunut ahdistelun kohteeksi. Tuttavamiehet lähetelleet dickpickejä ja ihan fyysisesti käyneet käsiksi. Olen kertonut näistä tilanteista miehelleni. Hän on silminnähden ollut ahdistunut, mutta ei ole millään tavalla lähtenyt puolustamaan minua, saati että olisi mennyt näille miehille suoraan sanomaan, että ei hyväksy heidän käytöstään.
Muilla vastaavaa?
Kommentit (55)
Miksi olet tuollaisen kanssa? Etkö välitä ettei hän rakasta sinua?
Vaihtamalla paranee ja toisaalta yksinkin on parempi.
Siis tilanteissa ei ole puolustanut ja on kuullut niistä jälkeenpäin sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän rakastaa. Hän ei vaan ole mikään bodari, eikä halua fyysisiin kanssakäymisiin toisen miehen kanssa. Tietää, että häviäisi siinä.
Ap
Sinun olisi pitänyt soittaa poliisille eikä vain valittaa miehellesi.
Vierailija kirjoitti:
Siis tilanteissa ei ole puolustanut ja on kuullut niistä jälkeenpäin sinulta?
Niin.
Ap
Pyydä sitä dildoasi auttamaan. Sen puoleenhan käännyt aina seksiä halutessa niin se kumimulkku voi hoitaa nyt sitten myös tämän tilanteen.
Täysin mahdollista ja jopa todennäköistä, ettei mies edes paheksu muiden miesten tekemää ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
No sitten saisi soittaa poliisille joka viikko.
Ap
En halua valtiolle töihin, koska suurin osa on miehiä ja heistä suurin osa ahdistelee ja vainoaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän rakastaa. Hän ei vaan ole mikään bodari, eikä halua fyysisiin kanssakäymisiin toisen miehen kanssa. Tietää, että häviäisi siinä.Ap
Jos rakastaisi, niin puolustaisi sinua vaikka tietäisi häviävänsä.
Olin viisi vuotta kimpassa tällaisen kaverin kanssa. Käsitin lopulta ettei oikeasti välittänyt minusta. Flirttaili myös avoimesti muiden naisten kanssa. Mutta eiköhän karma kosta hänellekin jossain vaiheessa.
Haarat kiinni kunnes mies puolustaa sinua kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten saisi soittaa poliisille joka viikko.Ap
Joka kerta teet rikosilmoituksen. Ei niitä montaa tarvitse tehdä, kunnes poliisi puuttuu asiaan.
Miksi et soita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten saisi soittaa poliisille joka viikko.Ap
Millaisissa piireissä sä oikeen elät?
Minkälaisessa seurassa sä pyörit?!?
Miehesi on omaksunut kirjaimellisesti sen paljon toistellun mantran että paras itsepuolustuslaji on 100m pikajuoksu. Sankarillista.
Niin, rottamiehet ovatsellaisia. Minulla oli ex, joka hyökkäsi minun kimppuuni siitä, että joku tummaihoinen ahdisteli minua.
Kannattaa miettiä, onko hyvä idea tiimiytyä miehen kanssa.
Sitten heräsin