HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten
https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html
Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.
Kommentit (1415)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari ry ssän asialla taas. Tarkoitus saada suomalaiset riitelemään.
Voisi melkein luulla, että itänaapuri on vihanlietsonnan takana.
Niin voisi. Hesari tekee kaikkensa, että riita ja vastakkain asettelu lisääntyisi.
Hesari on kuin Pravda, se on aina ollut itänaapurin asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä jatkuvalla miesvihalla ajatellaan saavutettavan? Ihmettelen vain.
Muutosta. Pysyvää muutosta. Minäkin uskon, että patriarkaalisten heterosuhteiden aika on maailmassa ohi.
Muutos on kylläkin nimeltään sukupuutto.
Höpö höpö. Laboratoriotekniikoilla ja keinohedelmöityksellä voidaan jatkossa tuottaa väestöä hyvin. En haluaisi kuulostaa ikävältä, mutta juurikin sellaista väestöä, joiden älykkyys ja muu kyvykkyys pystytään seulomaan tietylle tasolle. Tämä on oikeastaan ainoa keino pelastaa ihmiskunta. Tällä hetkellä maailmassa lisääntyy ns heikoin aines ehdottomasti eniten.
Ihana Mengele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että johtuen netissä näkyvästä naisvihasta olen tehnyt täyskäännöksen esimerkiksi deittailun suhteen, poistin tinderit ja olen mieluummin yksin. Olen 33v ja hui kamala kahden kouluikäisen äiti! En ole yh, olen akateeminen joka elättää itsensä, lapset on yhdelle miehelle ja olen hoikka ja ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen. Tinderissä kyllä riittää sutinaa.
Mutta jatkuvasti saa lukea tätä naisvihaa joka paikassa, kuinka kolmekymppinen äiti on pilaantunutta tavaraa (minulla seksikumppanien määrä 4, kaikki parisuhteissa), pitäisi hyväksyä kuka tahansa seksinnälkäinen viiskymppinen jne jne. Rupesin miettimään että jos miehet tosiaan ajattelevat noin pohjimmiltaan niin olkaapa keskenänne. Facebo
Olenkin epäillyt, että tuo porsimisesta jankuttava #miesvihamies on poikalapsihullun alter ego. Yhtä sairaita molemmat.
Mikä sinä porsimisessa menee tunteisiin? Ihan sujuvasti kirjoitatte itse "jätä se sika"
No kun kerran olette sialle tehneet... porsaita niin miksikä sitä pitäisi kutsua?
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitään ongelmaa.
Sekä nuorista miehistä että naisista suurin osa on arvoliberaaleja ja/tai vasemmistolaisia. Miehistä 30% ja naisista 50%. Arvokonservatiivisia taas on nuorista miehistä pieni osa, naisista vielä pienempi. Kohtaanto-ongelma menee niin että noiden arvoliberaalien miesten on helppo löytää tyttöystävä, konservatiivien taas vähän hankalampaa.
Ihmiset tykkää samantyyppisistä ihmisitä, oli kyseessä sitten arvot tai koulutus tai joku muu.
Ne nuoret miehet jotka kokee tämän ongelmana: kannattaa tulla sieltä kuplasta ulos ja harjoitella vähän vasemmistolaisempaa asennetta. Tytöt tykkää. Kyllä se siitä.
Ei miehet tai pojat pääsääntöisesti koe sitä ongelmaksi. Jos naiset ei itse ole valmiita muuttumaan oikeistolaisempaan suuntaan, pojat keksii kyllä muuta tekemistä kuin vulvan palvomisen.
Ei "tytöt tykkää" ole mikään myyntivaltti vuonna 2024
Näitä kun lukee niin ei voi kuin ihmetellä. Suomalaisten mielenterveysongelmat lisääntyvät hurjasti kun elämä on noin vaikeaa. Vaikea sitä on muiden syyksi laittaa jos itse on ongelmainen. Ei tässä maassa ainakaan toistaiseksi kukaan voi määrätä miten toisen pitää käyttäytyä tai mitä pitää sietää. Jos on vaikeaa niin pysykää erossa ihmisistä jotka eivät teitä kiinnosta tai miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutosta. Pysyvää muutosta. Minäkin uskon, että patriarkaalisten heterosuhteiden aika on maailmassa ohi.
Se on tosi ok, ei hyvien miesten tuollaisiin kannata sekaantua.
Kunhan miesten rahoja ei käytetä naisten tukemiseen niin kaikki ok. Esimerkiksi julkisen varhaiskasvatus on ajettava alas, kaikki kulut on perittävä vanhemmilta 100% ja hei, sehän mahdollistaa vaikkapa tarhatätien palkan kolminkertaistamisen ja ryhmäkokojen pienentämisen. Kyllähän naiset osoittavat solidaarisuuttaan maksamalla lasten leikittämisestä sen arvon mukaisesti.
Oletkos miehe
Oletko koskaan laskenut, miten paljon rahanarvoista aikaasi olet käyttänyt naisiin räyhäämällä täällä mammapalstalla? Ei taida olla ihan halpaa lystiä haukkua naisia aamusta iltaan joka jumalan päivä. Vai eikö kukaan halua maksaa sinulle ajastasi, ja sitä traumaa täällä purat?
Taidat itse olla ainoa joka täällä on aamusta iltaan joka päivä.
Ai tuossa olikin kyse ulkkisnaisista? Se selittääkin, nämähän ovat jo sisäsyntyisesti erittäin rasistisia joten lisää suomalaisten syyllistämistä tiedossa. Jokainen näistä tulee luultavasti tekemään tutkelmia siitä miksi suomalaiset ovat maailman rasistisimpia ja paskimpia kaikista kansoista. Teidän pitäisi oikeasti tietää miten kieroja nämä "muut" ovat, voisitte joskus vilkaista niiden omia reddit sivuja niin totuus paljastuu. Onko mikään ihme jos blm vilahtelee noilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun poikani on jonkin sortin "vassari" mutta ei hänellä ole naisseurasta ollut puutetta. Kannattaisiko nuorten miesten kokeilla sitä eikä vain valittaa ja ruveta inceliksi?
Seuraatko poikasi panojen määrää? Kohtalaisen sakeaa...
Se on mustasukkainen, syystä että ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö lukenut kokonaan?
"Khezerpourilla ja Ngolla on silti feministisiä ajatuksia. He ajattelevat, että naiset pystyvät kaikkeen, mihin miehetkin, mutta naisia aliarvioidaan ja ylenkatsotaan. Presidentiksi pääsee helpommin mies kuin nainen.
Miehet odottavat naisilta paljon. Naisten pitää olla sitä ja tätä, mutta ne ei mieti, mitä ne on itse. Sisältä tai ulkoa, Khezerpour sanoo."
Eikös naiset ihan itse rakenna näitä odotuksia toisilleen jakamalla edustavia persekuvia ympäri instaa? Miehetkö niitä pakottaa postaamaan?
Perse on jo mennen talven lumia. Luikku luomu on nyt kuulemma in.
Mutta palstamiehillä edelleen jyllää se laatikkoleuka ja salilla hankittu iso lihas, ja no can do jos geenit on väärät, lihas ei kasva ja leukakin puuttuu. Ei kelpaa toisille miehille sitten millään, ja sehän on kuolemanrangaistustakin pahempi kohtalo. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommosia naisia varusmiesten, joista on 98% miehiä, pitäs sit puolustaa. Kiittämättömyys on maailman palkka.
Parempi kun vaan ammut ittes jo nyt valmiiks
Onko kiva tulla vanjan väkisinmakaamaksi, ehkä jopa useampaan kertaan.
Mitä sä siitä piittaat?
Oikeasti siis, jos joku nainen r_iskataan jossain niin katse toisaalle ja jatkaa matkaa. Ei kuulu miehille naisen auttaminen.
Ehkä karhu tulee auttamaan.
Oletko joku ääri-islamisti?
En, miksi olisin.
Luotan siihen että naiset pärjäävät ilman miesten apua. En ole osa ongelmaa koska en ole r_iskaamassa naista itse joten pysyn erossa tilanteesta.
Ja jos joku valittaa että on auttamisvelvollisuus jne niin huomautan että elokapinallisetkin riikkovat lakia ihan systemaattisesti, pidän sitä samalla tavalla kansalaistottelemattomuutena etten sekaannu. Enhän kuitenkaan itse aktiivisesti tee mitään väärää joten ei siinä oikeastaan edes rikota lakia.
Suomessa pienet tytöt opetetaan liian kilteiksi ja itsenäisiksi. Ei saa vaivata kiireisiä vanhempia, pitää pärjätä omillaan ja olla kaikessa hyvä. Näistä tytöistä kasvaa sitten tällaisia epävarmoja, katkeria ja huomionhakuisia naisia, jotka takertuvat kynsin hampain kiinni ideologiaan, jonka mukaan he ovat uhreja, yhteiskunta on heille velkaa ja vihollinen on selvä.
Tässä ilmiössä riittäisi tutkittavaa, ja näiden naisten näkemyksiä kannattaisi tarkastella myös kriittisestä näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Naisena ei voi kun ihmetellä..jo ensimmäisissä viesteissä ulistaan "rässismistä" joka on pelkkä vitsi nykyään ja osoittaa että sanoja on vähän vajaa tai ei ymmärrä mitä Suomessa tällä hetkellä tapahtuu. Ja silti tuo perseenhajuinen viesti sai yli 200 yläpeukkua. Miksi? Ovatko suomalaiset naiset todellakin näin tyhmiä? Leikkirässismi on tämän hetken isoin ongelma? blmblmpicpoctuut tuut..Luojan kiitos minulla ei ole mitään tekemistä tuollaisen suomalaisia vihaavan jenkkipotaskaa larppaavan pasckasakin kanssa ja luulen että aika iso osa keski-ikäisistä naisista ajattelee samoin.
Kivat tulevaisuudet näiden vatipäiden kanssa.
Palstavaari niin mielellään täällä aina ``naisena`` . Nykyään näemmä samaistut keski-ikäisiin naisiin, mutta sehän on ymmärrettävää, tuollainen eläkevaari kun jo olet 🥹.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän arvot muutu vanhentuessa. Valitettavasti silloin kun miehet taas kiinnostaa on hedelmällisyys jo loppunut. En itse ainakaan tiedä ketään mummoa joka olisi niin ääriliberaalinen kuin monet nuoret naiset.
No eipä minuakaan nuo miehet kauheasti nappaa. Yhtä pidän seksiä varten. Mut enhän mä näin nelikymppisenä olekaan vielä mummo ja tuskin musta lapsettomana sellaista tuleekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommosia naisia varusmiesten, joista on 98% miehiä, pitäs sit puolustaa. Kiittämättömyys on maailman palkka.
Parempi kun vaan ammut ittes jo nyt valmiiks
Onko kiva tulla vanjan väkisinmakaamaksi, ehkä jopa useampaan kertaan.
Mitä sä siitä piittaat?
Oikeasti siis, jos joku nainen r_iskataan jossain niin katse toisaalle ja jatkaa matkaa. Ei kuulu miehille naisen auttaminen.
Ehkä karhu tulee auttamaan.
Oletko joku ääri-islamisti?
En, miksi olisin.
Luotan siihen että naiset pärjäävät ilman miesten apua. En ole osa ongelmaa koska en
Auttamisvelvollisuus? Naiset ovat tehneet selväksi etteivät miesten apua tarvitse. Pyytäkööt karhua.
Ongelma ei liene kovin merkittävä kun nuorisobarometrin mukaan nuorista naisista reilut 20% kokee olevansa arvoliberaaleja ja miehistä 10%. Suurin osa siis jotain muuta.
Jännä että HS nostaa esiin näin marginaalisia ryhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse feministi-vassari-miehenä olen kiinnittänyt samaan huomiota. Naiset ovat ihan tutkitustikin nykyään vasemmalla ja jyrkkiä. Se on ihan ookoo, mutta hyvä tunnistaa ajankuva. Miesviha on hyvin epämiellyttävää tosin.
Yksikään haastatelluista ei tuonut esiin minkäänlaista miesvihaa. Yksi toi esiin, ettei hänen elämässään ole ollut luotettavia mieshahmoja ollut kuin yksi.Et tunnusta miesvihaa ennen kuin ne ampuu miehiä niskaan ja tönii katuojaan.
Jos silloinkaan
Kehottaisin naisia välttämään jutun eskaloimista tuolle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen mies Helsingissä. Naisseuraa on tarjolla loputtomasti, eikä tarvitse tyytyä artikkelin kaltaisiin naisiin.
Artikkelin kaltaiset naiset eivät koskaan pääse töihin, korkeintaan surkeiisiin työllisyystöihin. Syrjäytyvät ja joutuvat elämään loppuelämänsä 600 e/kk. Marginaalista porukkaa onneksi.
Höps höps. Hyvät fantasiat tulilla. Oikeasti akateemiset naiset tienaa vähintään sen 50 k vuodessa.
Hän sanoi artikkelin kaltaiset naiset, ei akateemiset.
Ja mun vaimo tienaa teollisuudessa sen 50k vuodessa, tarhatädit jotka on sentään maistereita ei saa ihan samaa leikittämällä lapsia.
Artikkelin naiset opiskelivat ylio
Juu, naistutkimuksen maisteri, korjaan, sukupuolentutkimuksen maisteri joka päätyy johonkin somalien ystävät yhdistykseen varainhankintasihteeriksi ei nyt ihan saa 50k vuodessa.
Oli sitten kuinka akateeminen tahansa.
Hesarissa ei ole vuosiin ollut enää muuta kuin woke/dei/intersektuaalisuus/mamupositiivista/lgbt skeidaa. Siis asia kun asia, niin se on toimitettu ja kirjailtu näiden ideologien mukaiseksi.
Yle on ihan samaa skeidaa. Kummankaan juttuja ei kannata kenekään objektiivista ja faktista tietoa etsivän lueskella tai kuunnella. Ihan riippumatta mitä puoluetta kannattaa, mutta jos tosiasiat kiinnostaa, niin näiltä humpuukikanavilta ei niitä löydy lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tosi ok, ei hyvien miesten tuollaisiin kannata sekaantua.
Kunhan miesten rahoja ei käytetä naisten tukemiseen niin kaikki ok. Esimerkiksi julkisen varhaiskasvatus on ajettava alas, kaikki kulut on perittävä vanhemmilta 100% ja hei, sehän mahdollistaa vaikkapa tarhatätien palkan kolminkertaistamisen ja ryhmäkokojen pienentämisen. Kyllähän naiset osoittavat solidaarisuuttaan maksamalla lasten leikittämisestä sen arvo
Taidat itse olla ainoa joka täällä on aamusta iltaan joka päivä.
Awww, tiesin että tulet tykittämään vastaukset kaikkiin pyhälle vulvalle ja #miesvihamiehelle osoitettuihin viesteihin, ja joka kerta samoilla fraaseilla 🥰. Sä olet niin ennalta-arvattava, että sun mukaan vois ajastaa kellon, jos sellaista muinaisjäännettä joku vielä käyttäis 🥰.
Ei kai mammojen kaltaisia naisia kannata puolustaa. Työnnä pohjaa myöten, Sergei.