Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten

Vierailija
29.12.2024 |

https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html

Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.

Kommentit (1415)

Vierailija
681/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virkistävää ajattelua näteiltä nuorilta naisilta. Itse olen jo nelikymppinen, mutta omaan samanlaisen maailmankatsomuksen. Samoin moni ystävistäni. Taantumukselliset maalaiset täällä kommenteissa riehuu. Kaupungissa ajattelemme toisin.

Tarkoitit varmaan tätä kohtaa artikkelissa:

Kun kaksikolta kysyy, mitä he ajattelevat feministeistä ja konservatiiveista tai oikeistosta ja vasemmistosta, he pudistelevat päätään. Sanat eivät tarkoita heille mitään.

En mä ikinä ajattele tollasia

Ne kaksi nuorinta, muualta muuttaneita. Arvot oli selkeästi feministisiä mutta eivät oikein tunteneet näitä termejä. 

No ei olleet kyllä mitenkään feministisiä. Eikä etenkään vasemmistolaisia:

Menestyminen riippuu oikeastaan vain itsestä, Ngo sanoo. Siitä että haluaa jotakin tarpeeksi ja on valmis tekemään töitä sen eteen."

Vierailija
682/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Janina, 23, opiskelee yliopistossa ja työskentelee rekrytointiyrityksessä. Hän haluaa edetä johtotehtäviin.

Martta  23, opiskelee kieliä yliopistossa ja tähtää myös korkealle. Ehkä yrittäjänä.

Ronja, 18, opiskelee kovamaineisessa Ressun lukiossa ja haluaa lääkäriksi."

Samantasoisia miehiä on vaikea löytää... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset luulee että kaikki wokea vastustavat olisi inceleitä? No, itsepetoksella jaksaa sitten olla akateemisena töissä 2200 €/kk palkalla

Pakkohan miesten on olla inceleitä jos eivät palvo vulvaa

Vierailija
684/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virkistävää ajattelua näteiltä nuorilta naisilta. Itse olen jo nelikymppinen, mutta omaan samanlaisen maailmankatsomuksen. Samoin moni ystävistäni. Taantumukselliset maalaiset täällä kommenteissa riehuu. Kaupungissa ajattelemme toisin.

Tarkoitit varmaan tätä kohtaa artikkelissa:

Kun kaksikolta kysyy, mitä he ajattelevat feministeistä ja konservatiiveista tai oikeistosta ja vasemmistosta, he pudistelevat päätään. Sanat eivät tarkoita heille mitään.

En mä ikinä ajattele tollasia

Ne kaksi nuorinta, muualta muuttaneita. Arvot oli selkeästi feministisiä mutta eivät oikein tunteneet näitä termejä. 

No ei olleet kyllä mitenkään feministisiä. Eikä etenkään vasemmistolaisia:

Menestyminen riippuu

Etkö lukenut kokonaan? 

"Khezerpourilla ja Ngolla on silti feministisiä ajatuksia. He ajattelevat, että naiset pystyvät kaikkeen, mihin miehetkin, mutta naisia aliarvioidaan ja ylenkatsotaan. Presidentiksi pääsee helpommin mies kuin nainen.

Miehet odottavat naisilta paljon. Naisten pitää olla sitä ja tätä, mutta ne ei mieti, mitä ne on itse. Sisältä tai ulkoa, Khezerpour sanoo."

Vierailija
685/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän arvot muutu vanhentuessa. Valitettavasti silloin kun miehet taas kiinnostaa on hedelmällisyys jo loppunut. En itse ainakaan tiedä ketään mummoa joka olisi niin ääriliberaalinen kuin monet nuoret naiset.

Mummot ovat kasvaneet aikaan jolloin heidän on ollut pakko sietää miehiä. Esim. Sanna marinin äiti on hyvä esimerkki toisenlaisesta toiminnasta: marinin isä on vanha kaksinnaija-ukko, jonka tämän äiti dumppasi ja kasvatti sannan toisen naisen kanssa

Kannattaa pikkuhiljaa alkaa vapautumaan tuosta deluusiosta, että "miehet kiinnostaisivat" naisia välttämättä missään vaiheessa. Luonnossa naaraita ei yleensä voisi vähempää kiinnostaa se mitä koiraat tekevät, ainoastaan oma ruoka ja omat poikaset

Hyvin sanottu. Pitää paikkansa, mutta tätä ei miehet halua hyväksyä. Mekin mietitään mun parhaan kaverin kanssa, että haetaan spermaa klinikalta ja kasvatetaan yhdessä lapsi. Miehet on vain tiellä siinä hommassa. Sotkemassa ja mankunassa seksiä. Ankeuttamassa ja arvostelemassa. Ei kiitos.

Naiskommuunit tulee luultavammin yleistymään tulevaisuudessa, jos asuinkustannukset jatkaa kasvua ja miehet ei tee ryhtiliikettä ja kasva ihmisinä.

Mitä naisilla on tarjota miehille? Siis miksi miesten pitäisi kasvaa ihmisinä?

Tämä on vähän auki vielä... 

Vierailija
686/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vauvanainen ajattelee, että jos kannattaa tasa-arvoa ja ihailee muodokkaita naisia on incel.

Vierailija
687/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Janina, 23, opiskelee yliopistossa ja työskentelee rekrytointiyrityksessä. Hän haluaa edetä johtotehtäviin.

Martta  23, opiskelee kieliä yliopistossa ja tähtää myös korkealle. Ehkä yrittäjänä.

Minäkin olen opiskellut korkeakoulussa ja haluan presidentiksi. Sama taso?

Tuolle yhdelle voisin sanoa, että turhaan luet kieliä, koska tekoäly kääntää jo 5 vuoden sisällä kaiken paitsi runoutta. Laita sillä idealla yritys sitten pystyyn.

Vierailija
688/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään koske miehiä, jotka eivät naisia elämäänsä tarvitse. Ihan vain näitä, jotka tälläkin palstalla jatkuvasti vinkuvat, miksi eivät kelpaa naisille.

Vierailija
689/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen opiskellut korkeakoulussa ja haluan presidentiksi. Sama taso?

Tuolle yhdelle voisin sanoa, että turhaan luet kieliä, koska tekoäly kääntää jo 5 vuoden sisällä kaiken paitsi runoutta. Laita sillä idealla yritys sitten pystyyn.

Tekoäly kääntää joo mutta ihmisen pitää silti ne tekstit tarkistaa. Etenkin suomen kieli on haastava tekoälylle kun sama sana voi tarkoittaa niin monta eri asiaa. 

Vierailija
690/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan feministit jaksaa jauhaa iänikuista incel-virttä. Vaihtakaa jo levyä, se on väsynyttä

Juu, aika surullinen tapaus tuokin nainen joka vänisee kaikille "incel, tapa ittes"

Onneksi aivan kaikki naiset eivät ole tuollaisia, mutta mistäpä ne harvat täyspäiset tunnistaisi... naiset on hyviä kätkemään todellisen luonteensa.

Vierailija
691/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 vuoden päästä meillä on katkeria vanhojapiikoja itkemässä kun pilasivat wokeilulla elämänsä. Niillä ei ole lapsia, perhettä, miestä eikä työpaikkaakaan ja seksin ilotkin menivät vaihdevuosien mukana.

Miettikääs sitä. Mitä te niille sitten teette?

Ne jutun naiset oli parisuhteessa naisen kanssa. Totta toki niillä seksiä on muttei heteroseksin ongelmia. Ja miksi ihmeessä ne lapsettomiksi jäisi, ei siihen lasten tekemiseen miestä tarvita...

Eivät olleet kaikki, vaan siinä neljän naisen brunssiseurueessa oli naisen kanssa seurustelevia osa. 

Mutta kukaan haastatelluista ei tainnut olla miehen kanssa suhteessa. 

Parikymppisiä vasta, ehtii mieli vielä muuttua, kun lähentelevät kolmeakymppiä.

Vierailija
692/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuntemistani miehistä on korkeasti koulutettuja... Itse miehenä olen väittelemässä noin vuoden päästä tohtoriksi.

Vierailija
693/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikani on jonkin sortin "vassari" mutta ei hänellä ole naisseurasta ollut puutetta. Kannattaisiko nuorten miesten kokeilla sitä eikä vain valittaa ja ruveta inceliksi?

Seuraatko poikasi panojen määrää? Kohtalaisen sakeaa...

Vierailija
694/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 18cm ja ympärysmitta 14,6 cm enkä woketa

Vierailija
695/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajanhukkaa kommentoida täällä. Pelkkää riitelyä, sekin varmaan jotenkin Venäjän masinoimaa. :)

Valitettavasti en usko, näin nämä suomalaiset naiset aidosti ajattelevat. 

Vierailija
696/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas miehillä peppukipua, kun nainen ajattelee omilla aivoillaan, eikä tee sokeasti kuten aina on tehty. Kehitys kehittyy ja huonompi aines putoaa kelkasta. Se on sitä luonnonvalintaa. Naisilla on valta yhteiskunnassa, koska me päätämme lisäännymmekö ja kenen kanssa niin teemme, jos teemme. Ilman meitä se yhteiskunta näivettyy pois. Ehkä niin on parempikin juttujen tasosta pääteltynä.

Ei ole mikään pakko lisääntyä suomitantan kanssa. Itse asiassa suosittelen kaikille miehille, että harkitsee erittäin vakavasti vaimon etsimistä ulkomailta. Suomitantat lisääntykööt keskenään tai kehitysmaalaisten kanssa. Itselläni on espanjalainen vaimo, arvostaa perhettä, mutta tekee myös töitä. Kuten minäkin.

Vierailija
697/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poikani on jonkin sortin "vassari" mutta ei hänellä ole naisseurasta ollut puutetta. Kannattaisiko nuorten miesten kokeilla sitä eikä vain valittaa ja ruveta inceliksi?

Seuraatko poikasi panojen määrää? Kohtalaisen sakeaa...

Äippä varmaan ostaa sitä naisseuraa peräkammarin pojalleen.

Vierailija
698/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajanhukkaa kommentoida täällä. Pelkkää riitelyä, sekin varmaan jotenkin Venäjän masinoimaa. :)

Valitettavasti en usko, näin nämä suomalaiset naiset aidosti ajattelevat. 

Ja miehet. Sekopäistä jankutusta.

Vierailija
699/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria ja nuorten ajatusmaailma. Se kyllä vielä tuosta kypsyy. On helppoa olla vasuri opiskelijana. Kun/jos ura urkenee, niin mieli muuttuu. Nyt nuo oli vähän naiveja ajatuksia. 

Vierailija
700/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset luulee että kaikki wokea vastustavat olisi inceleitä? No, itsepetoksella jaksaa sitten olla akateemisena töissä 2200 €/kk palkalla

Pakkohan miesten on olla inceleitä jos eivät palvo vulvaa

Hei vulvis, vielä täällä ja hengissä? Oletko nykyään tuo miesvihamies?

Miten helvetin vanha sä oikein jo olet? Olit täällä jauhamassa vulvasta jo silloin, kun mä olin vielä ala-asteella ja jouduin googlaamaan, että mitä se tarkoittaa 😅

Mut hei zemiä sulle, jaksaa jaksaa!

Älä kuitenkaan tukehdu kiukkuus tai saa sydäriä, tuut sit vaan kamalan kalliiks yhteiskunnalle ja etenkin _miehille_, kun rasitat terveydenhoitoa itseaiheutetulla sairaudellas 😊