Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten

Vierailija
29.12.2024 |

https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html

Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.

Kommentit (1415)

Vierailija
761/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttamisvelvollisuus? Naiset ovat tehneet selväksi etteivät miesten apua tarvitse. Pyytäkööt karhua.

--

No niinpä. Laki nyt on toista mieltä asiasta mutta oikeasti, se joustaa kyllä. Voihan aina todeta ettei kuullut koska oli korvanapit korvilla ja jos vedotaan katsekontaktiin, voi todeta että ajatteli aktin olevan hieman törkeä koska se tapahtui julkisella paikalla, mutta se lienee nykyaikaa.

Ei siitä ongelmia tule, kunhan kotimatkalla pohtii tarinan valmiiksi ja pysyy siinä (jos kukaan koskaan edes kysyy)

Vierailija
762/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistäkin naisista iso osa havittelee miestä, joka on juristi/lääkäri/ekonomi/DI, jotka ovat kylläkin hyvin usein varsin oikeistolaisia. Toki alkaa ne nuoruuden hömpötykset haihtua, kun tarjolla on varsin mukavaa ylemmän keskiluokan / varakkaan elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse feministi-vassari-miehenä olen kiinnittänyt samaan huomiota. Naiset ovat ihan tutkitustikin nykyään vasemmalla ja jyrkkiä. Se on ihan ookoo, mutta hyvä tunnistaa ajankuva. Miesviha on hyvin epämiellyttävää tosin. 

Miesviha on vain täysin ansaittua eikä se lopu ennen kuin miesten naisviha loppuu.

Miesviha vähenee kyllä, jos useimmat miehet alkavat käyttäytyä kauniisti naisia kohtaan. Tämä palsta on esimerkki päinvastaisesta käytöksestä. Melkein joka äivä joku miespuolinen postaa tänne kirjoituksia anaalista ja nielemisestä. Tai osoittaa muilla tavoilla halveksuntaa naisia kohtaan. Siis ovatko lähes kaikki miehet sillä tasolla? Kuka uskaltaa etsiä puolisoa tai pitkäaikaisemp

Minä taas en ymmärrä vaan syvästi suren poikien ja miesten ongelmaa, joka kumpuaa yliksen ja muiden naisviha-alustojen normalisoimasta ajattelutavasta. Mutta kiva, että sinusta niissä ei ole mitään huolestuttavaa. Turhahan meidän molempien on kantaa huolta pojista, riittää että naiset sen tekevät, kuten aina ennenkin.

Ei, et sure vaan käännät tuonkin miesten syyksi. Taidat olla vasemmistoaktiivi politiikassa. Ne on just tuollaisia.

Vierailija
764/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mikko-ahola/valkoinen-sulka-feministit…

Kovasti tässäkin ketjussa moni valehtelee että miehet aloittaa sodan vaikka on näyttöä siitä että feministinaiset ainaki  lietsoi sotaa ennen ja häpäisivät pasifisti miehiä valkoisella sulalla kuten myös haavottuineita miehiä. Ottaako nykynaiset tästä kollektiivisen vastuun? Miehiltähän sitä aina vaaditaan esi-isien asioista.

Vierailija
765/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttamisvelvollisuus? Naiset ovat tehneet selväksi etteivät miesten apua tarvitse. Pyytäkööt karhua.

--

No niinpä. Laki nyt on toista mieltä asiasta mutta oikeasti, se joustaa kyllä. Voihan aina todeta ettei kuullut koska oli korvanapit korvilla ja jos vedotaan katsekontaktiin, voi todeta että ajatteli aktin olevan hieman törkeä koska se tapahtui julkisella paikalla, mutta se lienee nykyaikaa.

Ei siitä ongelmia tule, kunhan kotimatkalla pohtii tarinan valmiiksi ja pysyy siinä (jos kukaan koskaan edes kysyy)

Sitten on meitä oikeita miehiä jotka kävis tuossa tilanteessa pätkimässä syylliset sellaiseen solmuun etteivät enää erottaisi naista hevosesta.

Vierailija
766/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli mitäänsanomatonta diibadaabaa täynnä koko artikkeli, verbaalista tingeltangelia, jolla kiillotetaan sädekehää ja ylistetään omaa erinomaisuutta.

Ollaan ympäristötietoisia vasemmistolaisia, mutta syödään kahvilassa avokado- ja lohileipiä.

Ollaan empaattisia ja suvaitsevaisia, mutta ei haluta olla tekemisissä miesten kanssa ja kulmat kohoavat, kun kuulee omista arvoista poikkeavaa puhetta. Mitä suvaitsevaisuutta se on?

Yhtä lässynlässynläätä koko juttu, puhutaan suu vaahdossa mutta teot kertoo jotain ihan muuta. 

Vierailija
767/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä historiaa siitä miten edelleen feministit haluaa pakottaa miehet armeijaan/sivariin ilman palkkaa. Valkoinen sulka on vaan vaihtunut vankeustuomioon. Osaako feministit ottaa tästä kollektiivisen vastuun?

Vierailija
768/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Janina, 23, opiskelee yliopistossa ja työskentelee rekrytointiyrityksessä. Hän haluaa edetä johtotehtäviin.

Martta  23, opiskelee kieliä yliopistossa ja tähtää myös korkealle. Ehkä yrittäjänä.

Ronja, 18, opiskelee kovamaineisessa Ressun lukiossa ja haluaa lääkäriksi."

Samantasoisia miehiä on vaikea löytää... 

Joo no ei ole.

Oikein kieliä yliopistossa ja tähtää korkealle...

Lisäksi nuo on 23... eikös ne valmistu jo? Onnea muuten matkaan jos joku nainen ajattelee yliopistosta hypätä suoraan johtotehtäviin. Pian se itkee naisvihaa kun se huomaa että vaaditaan vähän muutakin kuin píllu että pääsee johtajaksi

Mietin myös tuota yrittäjyyttä kielen maisterina. Käytännössä kai sitten käännöstöitä,

Toiminimi Martta... kait se laittaa ne sitten ChatGPT:lle ja tarkastaa itse työn jäljen... muutaman keikan jälkeen sen tekee firman oma väki jollain harkkarilla ja hieman halvemmalla.

Sääli sinänsä että just naiset aina ajautuu noille huuhaa-aloille. Eikä siinä, itse olen kolmea kieltä opiskellut avoimessa, mutta en nyt menisi alaa opiskelemaan ihan työllistyminen mielessä.

Sit nää samat sankarit itkee kun naisille ei makseta vaikka ne on korkeakoulutettuja... 

Vierailija
769/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Janina, 23, opiskelee yliopistossa ja työskentelee rekrytointiyrityksessä. Hän haluaa edetä johtotehtäviin.

Martta  23, opiskelee kieliä yliopistossa ja tähtää myös korkealle. Ehkä yrittäjänä.

Ronja, 18, opiskelee kovamaineisessa Ressun lukiossa ja haluaa lääkäriksi."

Samantasoisia miehiä on vaikea löytää... 

Joo no ei ole.

Oikein kieliä yliopistossa ja tähtää korkealle...

Lisäksi nuo on 23... eikös ne valmistu jo? Onnea muuten matkaan jos joku nainen ajattelee yliopistosta hypätä suoraan johtotehtäviin. Pian se itkee naisvihaa kun se huomaa että vaaditaan vähän muutakin kuin píllu että pääsee johtajaksi

Joo. Pitäis olla heppi ja kaksi kivestä. 😔

Ei tartte, kato kun siellä voi olla kokeneempia ja pätevämpiä naisia jonossa ennen sitä vastavalmistunutta idealistia.

Mä oon joskus yrittäny selittää tätä hyvin yksinkertaisest, suluissa sinua helpottamaan kumulatiivinen henkilöstömäärä:

10 tiimiläistä (10)

1 tiimipäällikkö (11)

viisi tiimiä osastolla (55)

Osastopäällikkö (56)

Neljä osastoa (224)

Yksikköjohtaja (ensimmäinen johtaja tässä) (225)

Ja vaikkapa neljä yksikköä (900)

kasa muuta henkilöstöä ja maajohtaja...

Tuhat tyyppiä ja n. 5 johtajaa, päälle HR ja muutama muu... 7-10 johtoryhmässä.

Toimialasta riippuen, voi olla että siellä on naisia tiimiläisistä alkaen, voi olla ettei ole. Niin tai näin, onnea sille joka kuvittelee että se palkataan koulunpenkiltä johtotehtäviin.

Vierailija
770/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja väitteesi ei Suomrn osalta pidä paikkaansa: Suomessa lisääntyy pidemmälle koulutettu enemmän"

Vastaus: syntyvyys on kylläkin reippaasti suurinta maahanmuuttajaryhmissä.

Vierailija
771/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Sitten on meitä oikeita miehiä jotka kävis tuossa tilanteessa pätkimässä syylliset sellaiseen solmuun etteivät enää erottaisi naista hevosesta.

Aijaijai... toksista maskuliinisuutta tuollainen. Pelotat naisia.

Apuva, poliisi, apuva

Vierailija
772/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se helppoa olla nainen vapaassa länsimaisessa demokratiassa.

Miehet ovat sotineet, kuolleet, rakentaneet tämän hyvinvoinnin, hintana siitä miljoonia kuolleita ja käsittämätön määrä kärsimystä. Vapauden hinta. Patton ja kumppanit. Euroopan historia on verinen. Valkoinen mies on rakentanut kaiken hyvinvoinnin, järjestelmät, organisaatiot, talousjärjestelmän, poliittisen järjestelmän, ja niin edelleen.

Miehet joka päivä pitävät yllä infrastruktuurista, korjaten sitä tarpeen mukaan. Nythän tämä on toki nähtykin viime päivinä miten itsestäänselvyys se ei ole että perusinfra toimii. Taisteluissa eturintamassa myös infran ja hybridisodan ovat miehet.

Jotta naisilla on ollut mahdollisuus vapauteen, mikä on ollut mahdollista nyt vasta muutaman vuosikymmenen, kiitos ehkäisyn keksimisen, on tämäkin vaatinut ponnisteluja tieteen saralla.

Missä tahansa päin muualla maailmaa, olla nainen, on huomattavasti paljon erilaisempaa kuin vapaassa lännessä, jossa tämä vapaus on mahdollista ylipäätään. Kiitos vahvojen miesten.

Ja millä tavalla länsimaissa moderni länsimainen nainen osoittaa kiitollisuutensa tähän vapauteen, joka hänelle on mahdollista - ja jota miehet hänelle ylläpitävät? 

Niinpä.

Siinä on yksi selityksistä, miksi matriarkaattiset yhteisöt eivät ole ikinä pidemmän päälle menestyneet.

Vierailija
773/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
774/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Miksi naiset luulee että kaikki wokea vastustavat olisi inceleitä? No, itsepetoksella jaksaa sitten olla akateemisena töissä 2200 €/kk palkalla

En ole alkuperäinen "vulvis" vaan törmäsin tuohon termiin joskus itse ja se nauratti. Ihan tottahan se on, naiset kuvittelee että miehillä on velvollisuus olla pllun perässä ja siinä kaikki mikä ohjaa miesten ajattelua... Onneksi se ei pidä paikkaansa joten pitää välillä muistuttaa näitä tasokkaita palstamammoja ettei miehet palvo vulvaa, eikä niillä ole siihen velvollisuutta.

``En ole alkuperäinen`` - Mitä, oletko siis vain joku halpa kopio? Varastanut alkupeäiseltä kaikki kausiverhot, tuikkukipot, muumlaulut ja sormiväri? HÄPEÄ!!! 😠 törmäsin tuohon termiin joskus itse ja se nauratti. Ihan tottahan se on, naiset kuvittelee että miehillä on velvollisuus olla pllun perässä ja siinä kaikki mikä ohjaa miesten ajattelua... Onneksi se ei pidä paikkaansa joten pitää välillä muistuttaa näitä tasokkaita palstamammoja ettei miehet palvo vulvaa, eikä niillä ole siihen velvollisuutta.

Mutta juu, #miesvihanäkyväksi on mun oma, valitettavasti sitä taas on muutkin alkaneet käyttää joten en valitettavasti ole niin ehtivä kuin kuvittelet. Lisäksi aika usein mun piikkiin laitetaan kaikki kommentit ketjussa. Naurattaa kun tulee ekaa kertaa ketjuun ja minut on jo tunnistettu viikkoa aikaisemmin siellä ja haukuttu pystyyn.

Mutta se kertoo minulle kaiken tarvittavan palstan naisten kyvykkyydestä. Ei ihme että miehet ovat heidän mukaansa mestarinäyttelijöitä jotka lapset tehtyään paljastaa todellisen luonteensa (jonka mamman kaverit on nähny päivästä 1 ja vuosien ajan varoittanu mammaa).

Mitä loppukaneettiisi tulee... naiset itse aiheuttavat tarpeettomia kuluja terveydenhuollolle. Miksi sinä vain miehen aiheuttamista kuluista itket?

Mutta juu, #miesvihanäkyväksi on mun oma, valitettavasti sitä taas on muutkin alkaneet käyttää

Tunnustan. Olen käyttänyt sitä silloin, kun olet ihan selvää miesvihaa normaaleja miehiä kohtaan viljellyt. Teet sitä muuten aika usein, oletko itse pannut merkille?

Mutta se kertoo minulle kaiken tarvittavan palstan naisten kyvykkyydestä. Ei ihme että miehet ovat heidän mukaansa mestarinäyttelijöitä jotka lapset tehtyään paljastaa todellisen luonteensa (jonka mamman kaverit on nähny päivästä 1 ja vuosien ajan varoittanu mammaa).

Mutta miehille tulee aina yllärinä, että vaimo on pihtari. Vaikka itse ihan tarkoitushakuisesti on se seksistä kieltäytyvän siveyden sipulin itselleen puolisoksi valinnut 🤭.

Mitä loppukaneettiisi tulee... naiset itse aiheuttavat tarpeettomia kuluja terveydenhuollolle. Miksi sinä vain miehen aiheuttamista kuluista itket?

Missä lukee, että vain miesten aiheuttamista kuluista itken? Itse olet kovin huolissasi sairaanhoidon kuluista, ja etenkin naisten aiheuttamista, joten ystävällisesti varoitin sinua joutumasta tuohon syvästi halveksimaasi joukkoon, joka kuluttaa yhteiskunnan varoja. (Tiesitkö muuten, että miehet kuluttavat niitä rutkasti naisia enemmän itse aiheuttamillaan ongelmilla? No totta kai tiesit, mutta visusti olet asiasta vaiennut, ideologisista syistä.)

Vierailija
775/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tee sinä tilasto kuinka monta sotaa miehet ovat aloittaneet ja kuinka monta naiset. Taitaa olla sotien aloittaminen miehillä verissä"

naiset ovat aloittaneet enemmän sotia. Palstan naiset aina väärässä. Kaikesta.

This is a summary of a paper describing how historically, female rulers were more likely to go to war than male rules, because they could have their husbands lead the army for them. Its a good example of how gender dynamics shaped the incentives that royalty faced, which in turn shaped geo-politics. Edit: You can download the full paper here: http://www.nber.org/papers/w23337

Vierailija
776/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuoret naiset näyttävät ihan nukeilta, ovat kuin toistensa kopioita kaikkineen meikkeineen ja täytteineen.

Vierailija
777/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tee sinä tilasto kuinka monta sotaa miehet ovat aloittaneet ja kuinka monta naiset. Taitaa olla sotien aloittaminen miehillä verissä"

naiset ovat aloittaneet enemmän sotia. Palstan naiset aina väärässä. Kaikesta.

This is a summary of a paper describing how historically, female rulers were more likely to go to war than male rules, because they could have their husbands lead the army for them. Its a good example of how gender dynamics shaped the incentives that royalty faced, which in turn shaped geo-politics. Edit: You can download the full paper here: http://www.nber.org/papers/w23337

Harhainen ideologia on harhaisista lähtökohdista johtuen väärässä kaikesta mutta feministit eivät tätä tule koskaan myöntämään vaan vääntelevät ympäröivän yhteiskunnan julistamaan harhojaan.  Keisarinnallakaan ei ole vaatteita.

Vierailija
778/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä historiaa siitä miten edelleen feministit haluaa pakottaa miehet armeijaan/sivariin ilman palkkaa. Valkoinen sulka on vaan vaihtunut vankeustuomioon. Osaako feministit ottaa tästä kollektiivisen vastuun?

Miehet sen tasa-arvoisen palveluksen estävät...

Vierailija
779/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Miksi naiset luulee että kaikki wokea vastustavat olisi inceleitä? No, itsepetoksella jaksaa sitten olla akateemisena töissä 2200 €/kk palkalla

En ole alkuperäinen "vulvis" vaan törmäsin tuohon termiin joskus itse ja se nauratti. Ihan tottahan se on, naiset kuvittelee että miehillä on velvollisuus olla pllun perässä ja siinä kaikki mikä ohjaa miesten ajattelua... Onneksi se ei pidä paikkaansa joten pitää välillä muistuttaa näitä tasokkaita palstamammoja ettei miehet palvo vulvaa, eikä niillä ole siihen velvollisuutta.

``En ole alkuperäinen`` - Mitä, oletko siis vain joku halpa kopio? Varastanut alkupeäiseltä kaikki kausiverhot, tuikkukipot, muumlaulut ja sormiväri? HÄPEÄ!!! 😠 t

No katsos nyt taas keksit omiasi, kuten teet täällä niin kovin usein. Joku minussa on jäänyt siis sinua kaivertamaan, hyvä niin. Ehkäpä tunnustat miesvihasikin jonain päivänä.

Mutta asiaan, en ole puhunut mitään tuikkukipoista tai kausiverhoista. Ainoa asia minkä lainasin on "vulva" sanana. 

Ja ei, en ole huomannut levittäväni miesvihaa, et taida ymmärtää mitä teen täällä mutta se on tasoisellesi ihan ok. Jos ivallisesti joskus otan keskustelun lähtökohdaksi että miehiä haukkuva spérmavíemärí, korjaan palstamamma onkin oikeassa niin eihän se ole miesvihan levittämistä. Sehän tarkoittaisi että palstamamma siinä tosiaan levittää miesvihaa ja sen te aina kiistätte. Ette voi samalla lauseella levittää miesvihaa ja olla levittämättä sitä. Se on nyt valinnan paikka   :)

Ja et sitten muuta keksinyt kuin "pihtarin". Naisetko on nyt pihtareita? Naisasiajärjestöjen mukaan tuo on loukkaavaa naisvihaa, sillä pihtausta ei ole olemassakaan. 

Ja en tiennyt että miehet kuluttaa terveydenhuollon resursseja enemmän. Onko jotain tutkimusta mitä naiset aiheuttavat itselleen lihavuudellaan? Vai onko se eri asia kuin miesten hieman suurempi alkoholinkäyttö?

Vierailija
780/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet sen tasa-arvoisen palveluksen estävät...

Ei estä