Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessaon suunnitelma jokaisen varalle mihin asemaan joutuu sodan tai muun katastrofin sattuessa. Miksi ei kerrota jo valmiiksi mihin ?

Vierailija
28.12.2024 |

Että tietäisi ja osaisi valmistautua. Jos vaikka ei osaa sitä tehtävää mihin määrätään, voisi opetella valmiiksi. Ja minkä ikäisiä tämä koskee? 14 - 70? 16 - 75?

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meen Espanjaan jo talvella. Sotaan en tuu. Wokettajat joutuvat kaikki miinanpolkijoiksi. Good riddance of you

Sehän sopii hyvin. Aika nopsaan katkeaa kriisin tullen tukienmaksu ulkomaille kyllä, että toivottavasti pärjäät omillasi sitten jatkossakin.

Vierailija
62/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastailko tälle idarille. Trolli.

Tämä

Poistoon!

Iikori siellä haluaa ketjun poistoon kun huomaa että hitto, nuohan on tosi hyvin varautuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on ikää,voisin suorittaa r y c c ä-sotavankien teloituksia...eivät kauaa molottaisi sitä venäjän propagandaa....

Vierailija
64/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus. 🥱🥴🥴🥴

Vierailija
65/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla yksilöllinen myös ja naisille kanssa. Naisilla on paljon osaamista, mitä voisi käyttää hyödyksi tarpeen tullen. Naiset pitäisi myös opettaa ampumaan ja puolustamaan kotia tarpeen tullen. 

Vierailija
66/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ilmoitan jo nyt että en lähde. Aijon makoilla sohvalla niinkuin muulloinkin. Yhteiskunta ei auta minua nyt joten miksi auttaisin sitä?

Minä menen. Jos en muuhun pysty niin vaikka jalkarättejä viikkaamaan.

N60

Vierailija
67/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkatko itse tiedustelutehtävissä kyselemässä Moskovan laskuun?

Täällä on ihan vaan julkista tietoa, ja kyllä nyt lahjattominkin naapurimaan tiedustelu nämä asiat tietää kun ne löytää ihan googlella. Ollos huoleton, poikas ja tyttös valveilla on.

Voi olla hyödyllistä saada myös tietoonsa, kuka on niin lörppö ja tyhmä, että voi paljastaa tositilanteessa asioita, joita ei helposti muuten saisikaan selville tai ketä muuten voidaan sitten käyttää avuksi. Mikäli kuuluisin siihen kuuluisaan viidenteen kolonnaan, niin ilman muuta seuloisin tuttavapiiristäni hyvissä ajoin sopivia kokelaita tarkoituksiini. 

Vierailija
68/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastailko tälle idarille. Trolli.

Millä perustein luulet trolliksi? Tällaisista asioista ihmiset livenäkin keskustelevat.

Vierailija
69/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla yksilöllinen myös ja naisille kanssa. Naisilla on paljon osaamista, mitä voisi käyttää hyödyksi tarpeen tullen. Naiset pitäisi myös opettaa ampumaan ja puolustamaan kotia tarpeen tullen. 

Kyllä jos näitä hommia aletaan tarvitsemaan niin saa itse ilmoittautua vapaaehtoiseksi jos vaan täyttää kriteerit. Kriisin tullen on monenlaista hommaa jota ei normioloissa ole, ja kaikkiin niihin ei suinkaan tarvita mitään koulutusta. Jos nyt vaikka eilen on uutisia kuunnellut tai lukenut niin ymmärtää äkkiä, miksi monenlaisiin vartiointitehtäviin on tiukan paikan tullen kovasti tarvetta. Ja niitäkin hommia tehdään vuoroissa joten tarvetta on aika monelle tyypille.

Vierailija
70/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vizvav**tu!

Vierailija
71/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkai joudu työhön jota olen tehnyt 20 vuotta? En halua. En pysty.

Vierailija
72/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koljan aloitus. Poistoon.

Hyvä ja tärkeä aloitus.

Vierailija
73/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos näitä hommia aletaan tarvitsemaan niin saa itse ilmoittautua vapaaehtoiseksi jos vaan täyttää kriteerit. Kriisin tullen on monenlaista hommaa jota ei normioloissa ole, ja kaikkiin niihin ei suinkaan tarvita mitään koulutusta. Jos nyt vaikka eilen on uutisia kuunnellut tai lukenut niin ymmärtää äkkiä, miksi monenlaisiin vartiointitehtäviin on tiukan paikan tullen kovasti tarvetta. Ja niitäkin hommia tehdään vuoroissa joten tarvetta on aika monelle tyypille.

Mahtavaa, että ykskaks löytyy töitä, joihin ei vaadita osaamista.

Vierailija
74/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, että ykskaks löytyy töitä, joihin ei vaadita osaamista.

Eikä tarvitse edes vinkua että palkka on vain yhdeksän euroa päivässä vai miten se nyt meni. 😁 Eiku ihan oikeesti, niin se yleensä menee työmarkkinoillakin, että jos on kova tarve tekijöille niin heille maksetaan.

Vierailija
75/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on ikää,voisin suorittaa r y c c ä-sotavankien teloituksia...eivät kauaa molottaisi sitä venäjän propagandaa....

Voi sitä kysyä, jos pääsisit avustamaan kuulusteluissa.

Vierailija
76/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miula lukkoo virallissa dokumenteissä ammatin kohdalla: Työmies. Niin kirjoitin johonkin paperiin 80-luvun lopussa heti armeijan jälkeen (kiväärikompanjan kersantti)

Olin unohtanut asian, kunnes avasin suomi.fi sivuston ja tarkastin samalla omat tietoni. Siellä lukee työmies... :)

Jos ne minua johonkin tarvitsee, niin kai ne ensin kysyy, että oletko sisätautikirurgi vai kirjastonhoitaja.

Vierailija
77/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on mukamas vahva maanpuolustustahto, mutta tässäkin ketjussa moni tuntuu paheksuvan niitä, joita maanpuolustus ei kiinnosta. Mutta mitäpä muutamasta välinpitämättömästä, kerran enemmistö on niin ihanan isänmaallisia - kyllä te pärjäätte ihan omin voimin. Varsinkin, kun koronavuosien aikana suomalainen sisukkuus näytti kyntensä eikä kansa kertaakaan purnannut poikkeusajoista, vaan rajoitukset ja suositukset kestettiin tyynesti ja nurkumatta.

Vierailija
78/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P"zka. P*zka. 😄😄😄😄😄😄😄

Vierailija
79/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siemenpuu ja varsinainen tehtäväni alkaa kun sota on loppu. Tehtäväni on siementää kaikki sotalesket kun heillä jossain vaiheessa alkaa pinppiä sillee kutittamaan. 

Sodan aikana voit treenata kutittelemalla kuorien siemenperunoita, niin saadaan lämmintä lounasta työväelle.

Vierailija
80/181 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykinruuaksi etulinjaan. Valtio säästää sillä tavalla niin ei tarvitse jatkossa maksaa takuueläkettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi