Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsunami dokkari tv 4

Vierailija
26.12.2024 |

Au tämä olikin romanttinen suhdetarina. 

Kommentit (680)

Vierailija
201/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ehtori ei maininnut minne itse lähti aaltoa pakoon kun perhettä ei ollut enää paikallaan.

Pakoon? Hän meni avovaimonsa pyynnöstä takaisin rannalle päin varoittamaan muita!

Ihan käsittämättömiä syytöksiä! Tuo oli aivan hirveä onnettomuus, ja siinä oli kaikki tuurista kiinni. Kauhea kohtalo menettää koko perheensä. 

Mun mies ei olisi lähtenyt pyynnöstäni minnekään perheensä luota tuolla, on aina huolehtinut omistaan.

Et siis olisi halunnut, että joku olisi tullut teitä varoittamaan? 

Vierailija
202/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan uskomaton ketju. Eivätkö ihmiset ymmärrä kuulemaansa? Katsoin dokkarin ekan jakson ja ymmärsin kyllä heti, kuka kenenkin kanssa matkusti ja mitkä olivat sukulaissuhteet, sukunimet jne. 

Ihmiset eivät jaksa enää keskittyä mihinkään. Sen seurauksena eivät ehkä ymmärräkään enää mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ehtori ei maininnut minne itse lähti aaltoa pakoon kun perhettä ei ollut enää paikallaan.

Pakoon? Hän meni avovaimonsa pyynnöstä takaisin rannalle päin varoittamaan muita!

Ihan käsittämättömiä syytöksiä! Tuo oli aivan hirveä onnettomuus, ja siinä oli kaikki tuurista kiinni. Kauhea kohtalo menettää koko perheensä. 

Mun mies ei olisi lähtenyt pyynnöstäni minnekään perheensä luota tuolla, on aina huolehtinut omistaan.

Sun mies olis vaikka voinut luikkia karkuun itse mahdollisimman korkealle. 

Et oikeasti voi tietää, mitä olisi teille tapahtunut. 

Vierailija
204/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uusi matka on kai ilmainen tuotantoyhtiön matka näille.

Vierailija
205/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppikin oli pyytänyt rehtoria pitämään hyvää huolta perheestään matkalla v. 2004, mutta mies päättikin huolehtia muista rannalla...

Olet surkea. 

Vierailija
206/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä uusi matka on kai ilmainen tuotantoyhtiön matka näille.

Mitä helvetin väliä sillä on? Oletko heille kateellinen, jos niin on? Olisitko halunnut kokea saman? 

Vierailija
207/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Liisa ei käynyt ohjelmassa perheensä haudalla, eikä esitellyt perheensä hotellia? Seuraavassa jaksossa?

Vierailija
208/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä oli hotellin pihalla huomannut, että aalto tulee. Jätti perheensä siihen ja juoksi itse karkuun. Sitten selittää, että tässä minä heidät viimeisen kerran näin ja myöhemmin heitä ei enää tässä näkynyt.

Mitä ihmettä selität? Näinhän ei dokumentissa kerrottu, katsoitko sitä edes? 

Uskotko oikeesti kaikki sonta mitä tuputetaan. Ihmisiä on niin monenlaisia ja syitä, emme voi tietää oikeaa totuutta tuolta.

Mikä syy sinulla on suoltaa tuota sontaa.

Ilkeys?

Vierailija
209/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta, miten kukaan pystyy käyttämään tuonkin jotenkin negatiiviseksi, että ajattelivat vielä kääntyä varoittamaan muita itse havaitsemastaan vaarasta? Vai onko tämä joku suomalainen tapa, että pitäisi vaan tuppisuuna luikkia itse karkuun sanomatta muille mitään?

Vierailija
210/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan. Onneksi on niitäkin, jotka välittävät muistakin. Sellaiset olisivat saattaneet teidätkin tuolla pelastaa. 

Vierailija
211/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kertoi dokumentissa että vaimonsa pyysi häntä lähtemään vielä varoittamaan muita ihmisiä.

Vierailija
212/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Liisa ei käynyt ohjelmassa perheensä haudalla, eikä esitellyt perheensä hotellia? Seuraavassa jaksossa?

Liisa ei päätä siitä, mitä.missäkin jaksossa näytetään. Ehkäpä saat vielä sen nähdä, kun jaksat katsoa muutkin jaksot. Ja eikös se hotelli tuhoutunut aika tarkkaan ja rakennettiin käytännössä uudestaan? Siitäkö haluat esittelyn?

Vierailija
213/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis olisi halunnut, että joku olisi tullut teitä varoittamaan? 

höpö höpö

Vierailija
214/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma, joku haluaa hotelliesittelyn. Googlaa se hotelli, jos sinne haluat lomalle. 

Vierailija
215/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kävi ja etsi hotelliaan mutta paikka oli muuttunut niin paljon. Seuraavissa jaksoissa ilmenee. Katoin jo kaikki jaksot Ruutu+:sta. 

Vierailija
216/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Liisa Friimanin mies romaani kun kuvassa oli sen näköinen ja nimikin siihen viittaa.

Tuskin. Romaani on näet kirja.

Oletko lapsi vielä kun et tiedä mikä Romaani on.

Idiootti. Romaani vs. romani. Comprende?

Ohis: Comprendes on oikea muoto. 

Mä teitittelinkin.

Vierailija
217/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppikin oli pyytänyt rehtoria pitämään hyvää huolta perheestään matkalla v. 2004, mutta mies päättikin huolehtia muista rannalla...

Ja sehän toki on aivan hirveää, että varoittaa muita. Sinäkään et varmaan haluaisi, että kukaan tulisi teitä varoittamaan vaarasta. 

Vierailija
218/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen kiitollinen ihmisille jotka auttoivat tai edes yrittivät auttaa muita. Moni loukkaantunut pelastui, pääsi ajoissa hoitoon, kun muut ihmiset etsi loukkaantuneita ja kuljetti sairaalaan.

Vierailija
219/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä puuttuu tunne. Liikaa aikaa kulunut ja elämä on nyt ollut pitkään ihan toisenlaista. Ja se näkyy, en oikein nyt tajua, mitä järkeä tässä on.

Voi kauheeta kun et pääse mässäilemään heidän surullaan. 

Nyyyyyhhh..

Vierailija
220/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mies olis vaikka voinut luikkia karkuun itse mahdollisimman korkealle. 

Et oikeasti voi tietää, mitä olisi teille tapahtunut. 

Niinhän tuo rehtori luikki itse jonnekin karkuun ja pelastui, ei mun mies olisi edes jättänyt perhettään tuossa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän