Tsunami dokkari tv 4
Katso lähetysajat : Tsunami - Paluu paratiisiin - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (680)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Liisa Friimanin mies romaani kun kuvassa oli sen näköinen ja nimikin siihen viittaa.
Tuskin. Romaani on näet kirja.
Oletko lapsi vielä kun et tiedä mikä Romaani on.
Idiootti. Romaani vs. romani. Comprende?
Ohis: Comprendes on oikea muoto.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ehtori ei maininnut minne itse lähti aaltoa pakoon kun perhettä ei ollut enää paikallaan.
Pakoon? Hän meni avovaimonsa pyynnöstä takaisin rannalle päin varoittamaan muita!
Ihan käsittämättömiä syytöksiä! Tuo oli aivan hirveä onnettomuus, ja siinä oli kaikki tuurista kiinni. Kauhea kohtalo menettää koko perheensä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mauton juttu. Kävellään käsi kädessä. Mahtaa miehen ex vaimosta tuntua hyvältä, koska hänen lapsensa tuonne vei kuolemaan.
Miehen avovaimo kuoli siellä heidän yhteisten lasten kanssa. Miehellä ei ollut muita lapsia. Sen sijaan avovaimon kaksi vanhempaa lasta edellisestä suhteesta olivat mukana, ja he selvisivät.
Joten mitä ihmettä sönkötät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijä oli hotellin pihalla huomannut, että aalto tulee. Jätti perheensä siihen ja juoksi itse karkuun. Sitten selittää, että tässä minä heidät viimeisen kerran näin ja myöhemmin heitä ei enää tässä näkynyt.
Mitä ihmettä selität? Näinhän ei dokumentissa kerrottu, katsoitko sitä edes?
Uskotko oikeesti kaikki sonta mitä tuputetaan. Ihmisiä on niin monenlaisia ja syitä, emme voi tietää oikeaa totuutta tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Gerts itse kertoi siinä, että joutui veden varaan ja oli vielä useamman viikon Suomeenkin päästyään sairaalassa. Lopettakaa jo hänen syyllistäminen. Ihan hirveän helvetin käynyt läpi.
Siinä vaiheessa kun ovat olleet hotellialueella niin se Yvonnehan tokaisi, että käy vielä katsomassa siellä rannalla, että lähteehän muutkin pois. Varmaan ollut heillä molemmilla sellaista epäuskoa, että mitähän tässä nyt tapahtuu ja avovaimo pyytänyt vielä mennä katsomaan sinne rannalle ja hän odottaa lasten kanssa. Eivät he siinä vaiheessa kumpikaan varmasti uskonut, että sieltä tulisi tappava aalto, vaan ajattelivat, että varmaan se olisi vaarallinen vain silloin jos olisi meressä tai ihan siinä rantaviivassa.
Tsunamiaaltohan nousee korkeaksi vasta rantaan iskeytyessä, sitä ennen näyttää vaan sellaiselta vähän suuremmalta aallolta.
Mitä niille kuuluu muiden pois lähteminen kun on omia pieniä lapsia, otse pelastaisin sen ensin.
Mistä saa/voittaa Finn-matkojen lahjakortin?
Minkä alan työntekijä Liisa on?
Vierailija kirjoitti:
Esim matkamessuilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ehtori ei maininnut minne itse lähti aaltoa pakoon kun perhettä ei ollut enää paikallaan.
Pakoon? Hän meni avovaimonsa pyynnöstä takaisin rannalle päin varoittamaan muita!
Ihan käsittämättömiä syytöksiä! Tuo oli aivan hirveä onnettomuus, ja siinä oli kaikki tuurista kiinni. Kauhea kohtalo menettää koko perheensä.
Mun mies ei olisi lähtenyt pyynnöstäni minnekään perheensä luota tuolla, on aina huolehtinut omistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei olisi lähtenyt pyynnöstäni minnekään perheensä luota tuolla, on aina huolehtinut omistaan.
Onneksi on ihmisiä, jotka haluavat auttaa myös toisia. Kukaan ei tiennyt mitä tuleman pitää.
Vierailija kirjoitti:
Tästä puuttuu tunne. Liikaa aikaa kulunut ja elämä on nyt ollut pitkään ihan toisenlaista. Ja se näkyy, en oikein nyt tajua, mitä järkeä tässä on.
Voi kauheeta kun et pääse mässäilemään heidän surullaan.
"Mitä niille kuuluu muiden pois lähteminen kun on omia pieniä lapsia, otse pelastaisin sen ensin."
Jotkut ajattelee muitakin. Eikä he tienneet, että on tapahtumassa sellainen katastrofi, mistä kukaan ei olisi edes pahaa unta nähnyt.
Sen nyt arvaa, että sinä tietenkin olisit tiennyt ennalta, mitä tapahtuu, ihan varmaan joo. Sinä olisit varmaan myös vain pitänyt uidessasi lapsistasi kiinni ja väistellyt taitavasti kaikkea romua, mikä murskasi muut. Kylkyl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Liisa Friimanin mies romaani kun kuvassa oli sen näköinen ja nimikin siihen viittaa.
Tuskin. Romaani on näet kirja.
Heko heko olet todella viisas.
Vierailija kirjoitti:
Se oli Finnmatkat, eikä varmaan enää mistään, koska sitä ei enää ole.
Hävetkää jo parjaajat. Tilannehan on noille kahdelle ollut ihan sietämätön tapahtuman jälkeen. Siinä pisteessä on ihan sama millä sen surun saa edes viideksi minuutiksi pois mielestä. Itse en paheksusi edes irtoseksiä tai laastaria siinä tilanteessa. On ihanaa että nämä kaksi ihmistä ovat tavanneet ja voineet antaa toinen toiselleen vertaistukea ja sanoittaa tuntemuksia. Kukaan ammattiauttaja ei pysty samaistumaan tuollaiseen tilanteeseen. Sillä miten pian he ovat alkaneet seurustelusuhteeseen ei ole millään väliä. Kaikkea hyvää Liisalle ja Gertsille ja kiitos että olette jaksaneet osallistua dokumentin tekoon.
Tämä on ihan uskomaton ketju. Eivätkö ihmiset ymmärrä kuulemaansa? Katsoin dokkarin ekan jakson ja ymmärsin kyllä heti, kuka kenenkin kanssa matkusti ja mitkä olivat sukulaissuhteet, sukunimet jne.
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan työntekijä Liisa on?
Yrittäjä, ei työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim matkamessuilta
No ei varmasti voi, kun koko Finnmatkoja ei ole ollut olemassa enää aikoihin.
Anoppikin oli pyytänyt rehtoria pitämään hyvää huolta perheestään matkalla v. 2004, mutta mies päättikin huolehtia muista rannalla...
moni -24 hakee saikkua jouluksi kun ehkä joku kummin kaima oli ehkä siellä