Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsunami dokkari tv 4

Vierailija
26.12.2024 |

Au tämä olikin romanttinen suhdetarina. 

Kommentit (680)

Vierailija
161/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Liisa Friimanin mies romaani kun kuvassa oli sen näköinen ja nimikin siihen viittaa.

Tuskin. Romaani on näet kirja.

Oletko lapsi vielä kun et tiedä mikä Romaani on.

Vierailija
162/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan nyt tuosta sai vain oudon kuvan, kun puhuttiin, että Gerts tuli yksin kotiin niin varmaan suurin osa ajattelee, että ne vanhemmatkin lapset kuoli. Mikä taas tekee sen ikävän kuvan, että nyt ohjelma näytti siltä, että Gerts suri vain niitä omia lapsiaan, vaikka ne vanhemmat lapset olivat hekin varmasti tärkeitä, kun samaa perhettä oltu kuitenkin vuosia. 

Ihan hyvin olisi voitu siinä alussa mainita, että Yvonnen lapset pelastuivat ja sen jälkeen kukaan ei olisi ihmetellyt mitään. Nyt tämänkin ketjun alkusivut on täynnä sitä, että pelastuiko ne isot lapset vai ei.

Outo juttu kaikkiaan. En olisi itse vastaavassa tilanteessa perheeni menettäneenä mennyt enää julkisuudessa uuden kaverin kanssa tuollain esiintymään, suru minulla olisi varmaan vieläkin voimakas. Nuo esiintyivät voittajina n

Uutta putkeen kun vanha kuolee, vanha sanonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Liisa Friimanin mies romaani kun kuvassa oli sen näköinen ja nimikin siihen viittaa.

Ja nimi on varmaankin Friman, jotka ei tosiaan kaikki ole romaneja. 

Vierailija
164/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nimi on varmaankin Friman, jotka ei tosiaan kaikki ole romaneja. 

...ja tämä Gertshän Friman oli nimeltään... Liisan ekan puolison sukunimi oli oletettavasti jotain ihan muuta. 

Vierailija
165/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Maikkarin dokumentin ja siinä eräs brittiläinen (?) hengenpelastaja pelasti monta henkeä rannalla, kun tajusi niin kovan veden vetäytymisen tarkoittavan, että tulossa on valtava aalto. Moni vain ei ottanut häntä tosissaan, kun juoksi ympäri rantaa ja huusi ihmisiä poistumaan. 

Vierailija
166/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan nyt tuosta sai vain oudon kuvan, kun puhuttiin, että Gerts tuli yksin kotiin niin varmaan suurin osa ajattelee, että ne vanhemmatkin lapset kuoli. Mikä taas tekee sen ikävän kuvan, että nyt ohjelma näytti siltä, että Gerts suri vain niitä omia lapsiaan, vaikka ne vanhemmat lapset olivat hekin varmasti tärkeitä, kun samaa perhettä oltu kuitenkin vuosia. 

Ihan hyvin olisi voitu siinä alussa mainita, että Yvonnen lapset pelastuivat ja sen jälkeen kukaan ei olisi ihmetellyt mitään. Nyt tämänkin ketjun alkusivut on täynnä sitä, että pelastuiko ne isot lapset vai ei.

Outo juttu kaikkiaan. En olisi itse vastaavassa tilanteessa perheeni menettäneenä mennyt enää julkisuudessa uuden kaverin kanssa tuollain esiintymään, suru minulla olisi varmaan vieläkin voimakas. Nuo esiintyivät voittajina naureskellen me selvisimme. Haudalla mies sanoi perhe

Helppohan sitä on jossitella omaa toimintaa kun ei ole kokenut samaa.

Sitä paitsi, elämä jatkuu menetyksenkin jälkeen. Halusi tai ei. Olisiko jotenkin "hienompaa" olla vaan yksin?

Vierailija
167/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa katsoa tuollaista siirappia kun muistan hyvin mikä katastrofi se silloin 2004 oli.

Vierailija
168/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo juttu kaikkiaan. En olisi itse vastaavassa tilanteessa perheeni menettäneenä mennyt enää julkisuudessa uuden kaverin kanssa tuollain esiintymään, suru minulla olisi varmaan vieläkin voimakas. Nuo esiintyivät voittajina n

Ota rauhoittava lääke.

Vierailija
169/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs noista tietää totuutta millaiset avioliitot ja elämäntilanteet oli menossa kelläkin...

Vierailija
170/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta tsunamin jälkeen pariutuivat. Nopeaa toimintaa.

Vierailija
171/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vuotta tsunamin jälkeen pariutuivat. Nopeaa toimintaa.

No eipä erityisen. 

Vierailija
172/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko olisi kyllä voinut kertoa kuinka pelastautui. Tähän vedettiin raja häveliäisyyssyistä, koska perhe menehtyi. Muutenkaan en ymmärrä tämän dokumentin tarkoitusta. Kauhean vähän mitään sanottavaa ja hyvin hidas tempo. Mutta sitähän se tsunami myöskin oli, uskomattomia pelastustarinoita.

Vierailija
173/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen tokaisee haudalla: Pitäkää hauskaa.

Vierailija
174/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin millainen? Olen minäkin sanonut ystävieni haudalla vaikka mitä, viimeksi toivotin hyviä joulubileitä sinne jonnekin.

Vierailija
175/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin piti sitten tähän ketjuun tulla puhumaan pahaa, menisit pois.

Vierailija
176/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ehtori ei maininnut minne itse lähti aaltoa pakoon kun perhettä ei ollut enää paikallaan.

Näyttihän hän, että sinne rakennusten solaan lähti, mutta eihän siinä ehtinyt juuri minnekään paeta.

Vierailija
177/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin millainen? Olen minäkin sanonut ystävieni haudalla vaikka mitä, viimeksi toivotin hyviä joulubileitä sinne jonnekin.

Pitäisi ilmeisesti heittäytyä mahalleen siihen rukoilemaan ja voivottelemaan ja toivomaan omaa kuolemaansa kun elämä on ohi... 

Vierailija
178/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerts itse kertoi siinä, että joutui veden varaan ja oli vielä useamman viikon Suomeenkin päästyään sairaalassa. Lopettakaa jo hänen syyllistäminen. Ihan hirveän helvetin käynyt läpi.

Siinä vaiheessa kun ovat olleet hotellialueella niin se Yvonnehan tokaisi, että käy vielä katsomassa siellä rannalla, että lähteehän muutkin pois. Varmaan ollut heillä molemmilla sellaista epäuskoa, että mitähän tässä nyt tapahtuu ja avovaimo pyytänyt vielä mennä katsomaan sinne rannalle ja hän odottaa lasten kanssa. Eivät he siinä vaiheessa kumpikaan varmasti uskonut, että sieltä tulisi tappava aalto, vaan ajattelivat, että varmaan se olisi vaarallinen vain silloin jos olisi meressä tai ihan siinä rantaviivassa.

Tsunamiaaltohan nousee korkeaksi vasta rantaan iskeytyessä, sitä ennen näyttää vaan sellaiselta vähän suuremmalta aallolta. 

Vierailija
179/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lapsi vielä kun et tiedä mikä Romaani on.

Idiootti. Romaani vs. romani. Comprende?

Vierailija
180/680 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä oli hotellin pihalla huomannut, että aalto tulee. Jätti perheensä siihen ja juoksi itse karkuun. Sitten selittää, että tässä minä heidät viimeisen kerran näin ja myöhemmin heitä ei enää tässä näkynyt.

Mitä ihmettä selität? Näinhän ei dokumentissa kerrottu, katsoitko sitä edes?