Jaatteko puolison kanssa kaiken? Onko puolisollasi pääsyä puhelimellesi?
Kommentit (1036)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi ihmeessä se viesti pitäisi välittömästi lukea eikä sitten kun pystyy itse lukemaan? Ei meinaan arkielämässä ole koskaan tullut vastaan tilannetta että tarvitsisin miehen puhelimen koodia."
No meillä on esimerkiksi ollut tilanteita, että toinen ajaa ja odottaa samalla tärkeää viestiä. Ajaessa ei saa viestiä lukea, joten kun se tulee, niin toinen lukee sen kuskille ääneen.
Tai kädet on jossain kompostiläjässä, maalissa tai taikinassa eikä voi itse avata puhelintaan, johon joku just laittoi viestin. Kyllä meillä toinen voi katsoa, keneltä se tuli ja mitä asiaa.
Miksi ihmeessä ei voisi?
Enemmän ihmettelen miksi pitäisi. Jos mulla on kädet kompostiläjässä, maalissa tai taikinassa, viesti saa odottaa niin kauan kuin putsaan käteni. En tarvitse sihteeriä hoitama
Voi olla tilanne, että odottaa viestiä asiasta, joka pitää hoitaa nopeasti, saapuvaa lähetystä tai vaikka tietoa sairaalassa olevasta läheisestä.
Jännä ettei ne viestit olekaan sulle nyt kovin tärkeitä, vaikka hirmuisia salaisuuksia siellä aina onkin.
Meillä puhalin on puhelin, ei salaisuuksien kammi
Eri. Silloin ei mennä peuhaamaan kompostiläjään. Tai muuallekaan vaan odotetaan sitä tärkeää viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi ihmeessä se viesti pitäisi välittömästi lukea eikä sitten kun pystyy itse lukemaan? Ei meinaan arkielämässä ole koskaan tullut vastaan tilannetta että tarvitsisin miehen puhelimen koodia."
No meillä on esimerkiksi ollut tilanteita, että toinen ajaa ja odottaa samalla tärkeää viestiä. Ajaessa ei saa viestiä lukea, joten kun se tulee, niin toinen lukee sen kuskille ääneen.
Tai kädet on jossain kompostiläjässä, maalissa tai taikinassa eikä voi itse avata puhelintaan, johon joku just laittoi viestin. Kyllä meillä toinen voi katsoa, keneltä se tuli ja mitä asiaa.
Miksi ihmeessä ei voisi?
Eikö toinen voi ajaa? Miksi tärkeä asia pitää laittaa viestillä? Itse ainakin soittaisin. Jos odotat tärkeää viestiä/puhelua, niin miksi yleensäkin lähdet jonnekin. Voihan olla ettei kuuluvuus tai kentät ole kunnossa kun s
Meillä kumpikin ajaa omaa autoaan. Jos ollaan liikkeellä puolison autolla ja hän ajaa, minä voin hänen pyynnöstään katsoa hänelle tulevan viestin. Ja vastaanottaja ei voi oikein valita, soittaako joku vai laittaako viestin...
Ja kyllä joskus liikumme kotoamme, kyllä tosiaankin 😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei voisi?
Enemmän ihmettelen miksi pitäisi. Jos mulla on kädet kompostiläjässä, maa
Ei sen toisen koodin tietämisestä ole myöskään mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ylipäätään vuodattaa suurimmat salaisuutensa johonkin viestiin?
Kyllä ihmisillä voi olla pieniäkin asioita joita ei halua kaikkien tietävän. Ja toisaalta, miksi ei viestiin? Joskus on helpompi kirjoittaa asia kuin kertoa se kasvotusten.
Jos sen tekee, ottaa tietoisen riskin. Itsekin voi mokata lähetysvaiheessa ja viesti voi mennä väärälle henkilölle.
Ei pidä olla tyhmä.
Itse voi mokata lähetysvaiheessa ja se on oma moka, mutta ystäväni eivät ole tyhmiä, jos luottavat siihen, että minun puhelimestani tai muista laitteista ei kukaan heidän viestejään lue. Koska näin ei tapahdu. Salaisuuksien ei tarvitse olla suurimpia, eikä tarvitse oll
Näin juuri. Jos ystäväni lähettää viestin eteenpäin tai antaa muiden lukea ne, niin hän on entinen ystävä. Mutta sama voi tapahtua myös siinä että hän puhuu asiat eteenpäin.
Sinähän et koskaan voi olla varma etteivätkö ystäväsi nyt jo noin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ihmettelen suuresti parisuhteenne laatua, jos ei tuollaisia tietoja voi puolisollesi paljastaa. Eri"
Okei. Mulle taas on ihan selvä että vastaavasti puolison vanhempien sairauskertomukset ei kuulu mulle.
Meidän "parisuhteen laatu" on sellainen että omat asiat hoidetaan itse ja yhteiset sitten yhdessä.
Ilmeisesti olet ollut suht lyhyissä suhteissa? Monessa pitkässä suhteesta niistä toisen vanhemmista tulee kuin omia. Siksi asiat kuuluu molemmille.
Eri. En ole naimissa puolisoni vanhempien kanssa.
Tuskinpa olet omien vanhempiesikaan kanssa, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ihmettelen suuresti parisuhteenne laatua, jos ei tuollaisia tietoja voi puolisollesi paljastaa. Eri"
Okei. Mulle taas on ihan selvä että vastaavasti puolison vanhempien sairauskertomukset ei kuulu mulle.
Meidän "parisuhteen laatu" on sellainen että omat asiat hoidetaan itse ja yhteiset sitten yhdessä.
Ilmeisesti olet ollut suht lyhyissä suhteissa? Monessa pitkässä suhteesta niistä toisen vanhemmista tulee kuin omia. Siksi asiat kuuluu molemmille.
Typerä vastaus. Oletko sitten naimisissa omien vanhempiesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisillä voi olla pieniäkin asioita joita ei halua kaikkien tietävän. Ja toisaalta, miksi ei viestiin? Joskus on helpompi kirjoittaa asia kuin kertoa se kasvotusten.
Jos sen tekee, ottaa tietoisen riskin. Itsekin voi mokata lähetysvaiheessa ja viesti voi mennä väärälle henkilölle.
Ei pidä olla tyhmä.
Itse voi mokata lähetysvaiheessa ja se on oma moka, mutta ystäväni eivät ole tyhmiä, jos luottavat siihen, että minun puhelimestani tai muista laitteista ei kukaan heidän viestejään lue. Koska näin ei tapahdu. Salaisuu
Sinähän et koskaan voi olla varma etteivätkö ystäväsi nyt jo noin tekisi
Tiedätkö kun emme elä vauvapalstan kierotuneessa maailmassa jossa jokainen pettää ja haluaa pahaa toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei voisi?
Enemmän ihmettelen miksi pitäisi. Jos mulla on kädet kompostiläjässä, maalissa tai taikinassa, viesti saa odottaa niin kauan
Eri. Silloin ei mennä peuhaamaan kompostiläjään. Tai muuallekaan vaan odotetaan sitä tärkeää viestiä.
Ja sinä olet niitä jotka ei koskaan saa mitään aikaiseksi kun aina pitää istua ja odottaa. 😄
Voi olla tilanne, että odottaa viestiä asiasta, joka pitää hoitaa nopeasti, saapuvaa lähetystä tai vaikka tietoa sairaalassa olevasta läheisestä.
Jännä ettei ne viestit olekaan sulle nyt kovin tärkeitä, vaikka hirmuisia salaisuuksia siellä aina onkin.
"Eri. Silloin ei mennä peuhaamaan kompostiläjään. Tai muuallekaan vaan odotetaan sitä tärkeää viestiä."
Ai vaikket tiedä, tuleeko se tänään, huomenna vai viikon päästä?
Haloo nyt taas näitä aivopieruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei voisi?
Eikö toinen voi ajaa? Miksi tärkeä asia pitää laittaa viestillä? Itse ainakin soittaisin. Jos odotat tärkeää viestiä/puhelua, niin miksi yleensäkin lähdet jonnekin. Voihan
Meillä kumpikin ajaa omaa autoaan. Jos ollaan liikkeellä puolison autolla ja hän ajaa, minä voin hänen pyynnöstään katsoa hänelle tulevan viestin. Ja vastaanottaja ei voi oikein valita, soittaako joku vai laittaako viestin...
Ja kyllä joskus liikumme kotoamme, kyllä tosiaankin 😄😄😄
On tarkkaa. Jaatte puhelimenne mutta ette autojane. Kaikki liikkuvat kotoaan joskus. Nyt oli kyse siitä että te tiedätte etukäteen tulevasta tärkeästä viestistä. Odotatte sitä. Miksi siinä tilanteessa pitää lähteä paikkaan missä ei voi lukea viestiä itse tai vastata puheluun? Vai tuleeko teille jatkuvasti tuollaisia tilanteita, koska mainitset erikseen, että joskus liikutte kotoanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä olla tyhmä.
Itse voi mokata lähetysvaiheessa ja se on oma moka, mutta ystäväni eivät ole tyhmiä, jos luottavat siihen, että minun puhelimestani tai muista laitteista ei kukaan heidä
Tiedätkö kun emme elä vauvapalstan kierotuneessa maailmassa jossa jokainen pettää ja haluaa pahaa toiselle.
Ehei. Vaan ihan oikeasti ei kukaan meistä tiedä mitä muut ihmiset kertovat meistä eteenpäin, koska se ei koskaan kulkeudu korviimme. Ja sillä ei ole väliäkään, koska maailma ei siihen kaadu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa olet omien vanhempiesikaan kanssa, vai mitä?
En, mutta he ovat minun vanhempiani jotka ovat vaihtaneet vaippani ja vieneet minut tarvittaessa lääkärille. Tätä appivanhempani eivät ole tehneet. Puolisoni ei ole vaihtanut vaippojani mutta olemme muuten tutustuneet toisiimme enemmän kuin muissa ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei voisi?
Eikö toinen voi ajaa? Miksi tärkeä asia pitää laittaa viestillä? Itse ainakin soittaisin. Jos odotat tärkeää viestiä/puhe
On tarkkaa. Jaatte puhelimenne mutta ette autojane. Kaikki liikkuvat kotoaan joskus. Nyt oli kyse siitä että te tiedätte etukäteen tulevasta tärkeästä viestistä. Odotatte sitä. Miksi siinä tilanteessa pitää lähteä paikkaan missä ei voi lukea viestiä itse tai vastata puheluun? Vai tuleeko teille jatkuvasti tuollaisia tilanteita, koska mainitset erikseen, että joskus liikutte kotoanne?
Koita nyt ymmärtää että on tärkeitä asioita joita odottaa, mutta ei tiedä tuleeko niistä tieto tänään, huomenna vai maanantaina.
Ja tästä ei tule ongelmaa koska voi elää normaalia elämää, ja puolisokin tietää vahtia puhelinta jos vaikka se yhtäkkiä piippaakin. Älä tee elämästä noin heIvetin vaikeaa.
Ollaan molemmat keski-ikäisiä ja meillä on 100% avoimuus. Puhelimet läppärit ja pankkitilit. Kaikkeen on vapaa pääsy ja maksaa voi mistä huvittaa, kaikki on yhteistä.
Täydellinen avoimuus on paras suoja suhteessa, kumpaakaan ei yhtään haittaa vaikka lukisi kaikki toisen puhelimesta, sähköpostista tai läppärillä.
Meidän avioliitto on kaverisuhteita tärkeämpi, se menee kaiken edelle. Mun kavereiden pitää ymmärtää jos jotain lähettää, sen saattaa vaimokin lukea ja sama vaimon kavereille.
Meidän liitto on kaiken keskipiste ja muut jutut tukevat sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei voisi?
Enemmän ihmettelen miksi pitäisi. Jos mulla on kädet kompostiläjässä, maa
Ja sinä olet niitä jotka ei koskaan saa mitään aikaiseksi kun aina pitää istua ja odottaa. 😄
Elämässäni ei ole tullut niin usein tärkeitä puheluita ettenkö voisi odottaa silloin kun niitä on tiedossa. Mikä on tärkeä puhelu/viesti? Lääkäri, terveydenhoitaja, ennalta sovittu työhaastattelu tms. Oikeasti tärkeitä puheluita on vähän.
Vierailija kirjoitti:
"Eri. Silloin ei mennä peuhaamaan kompostiläjään. Tai muuallekaan vaan odotetaan sitä tärkeää viestiä."
Ai vaikket tiedä, tuleeko se tänään, huomenna vai viikon päästä?
Haloo nyt taas näitä aivopieruja.
Mikä tärkeä puhelu ei tule tiettyä päivänä? VOisitko kertoa? lääkäritkin ilmoittavat että soittavat tiettynä päivänä. Jos puhelua pitää odottaa viikon ajan, niin onko se tärkeä puhelu?
Hyvässä suhteessa on tilaa myös omille asioille ja omalle tilalle ja keskeinen koossa pitävä voima on luottamus. Minulla ei ole pääsyä puolisoni puhelimelle eikä hänellä minun. Jos tästä olisi syntynyt jossain vaiheessa keskustelu tai ongelma niin me emme enää olisi yhdessä, koska tuossa kyse ei ole läpinäkyvyydestä ja rehellisyydestä vaan epäluulosta ja mustasukkaisuudesta.
Ei viestitä viestein ystävien kanssa mitään arkaluontoista, joten ei ole väliä kuka viestit näkee. Molemmilla on töissä vaitiolovelvollisuus mutta keskenämme kyllä puhumme työasiatkin. Ei oikeastaan ole mitään syytä miksi pitäisi olla toiselta salassa mitään. Kaikkiin pankkitileihin ja paikkoihin mihin tarvitaan salasana on molemmilla pääsy. Sometilejä meillä ei olekaan, kuin toisen youtube, jonne laittaa harrastusjuttuja, ja toisen insta joka on yhteiskäytössä muutenkin. Tietyssä paikassa on kaikki nuo ylhäällä. Kaveri joutui teholle keinokoomaan ja sennjälkeen osastolle useaksi kuulaudeksi, ja avopuolisonsa oli hätää kärsimässä kun ei voinut käyttää hänen tilejään, ei maksaa laskujaan jne, joten siitä viisastuttiin mekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei voisi?
Eikö toinen voi ajaa? Miksi tärkeä asia pitää laittaa viestillä? Itse ain
Koita nyt ymmärtää että on tärkeitä asioita joita odottaa, mutta ei tiedä tuleeko niistä tieto tänään, huomenna vai maanantaina.
Ja tästä ei tule ongelmaa koska voi elää normaalia elämää, ja puolisokin tietää vahtia puhelinta jos vaikka se yhtäkkiä piippaakin. Älä tee elämästä noin heIvetin vaikeaa.
Mitä tärkeitä asioita? Jos tieto tulee viikon muutaman päivän sisään, niin miksi silloin ei voi odottaa, että pääsee pysäköimään auton ja lukemaan viestin sitten? Miksi kolmen päivän odotuksen jälkeen tuleekin kiire lukea viesti juuri sillä hetkellä?