Tulisiko miehen aina varmistaa naiselle orgasmi tavalla tai toisella ennen omaa laukeamistaan?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
"Aina"... ensin annetaan naiselle ja sitten annetaan itselle. Todella hyvää seksiä... Missä se naisen osuus on?
Ja oikein hyvän tästä etenkin tekee "aina" 😀
Lötjönen ilmeisesti makaa palveltavana kuin rantautunut hylje. Se on hänen tekemisensä taso.
Jos oikein villiintyy niin saattaa huokailla hieman.
Vierailija kirjoitti:
"Aina"... ensin annetaan naiselle ja sitten annetaan itselle. Todella hyvää seksiä... Missä se naisen osuus on?
Naisen orgasmin kokeminen ja naisen tyydyttäminen ei ilmeisesti merkitse sulle mitään, saati että saisit siitä nautintoa itsellesi.
Minulle se ollut kaikki kaikessa, varsinkin kun pillu puristanut ja lypsänyt kalua orgasmissa tai tarkoituksella vaimon orgasmin jälkeen. Vaimoni kuulunut myös niihin naisiin jotka haluavat ja ovat aktiivisia naimaan vielä suuseksiorgasmin jälkeen, sai sitten toisen tai oli saamatta. Eipä ole koskaan sattunut vielä, etteikö vaimo olisi aktiivisesti lypsänyt kulliani tyhjäksi. Ennemmin ollut ongelma pidättää edes vähän pidempää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmin kokeminen ja naisen tyydyttäminen ei ilmeisesti merkitse sulle mitään, saati että saisit siitä nautintoa itsellesi.
Minulle se ollut kaikki kaikessa, varsinkin kun pillu puristanut ja lypsänyt kalua orgasmissa tai tarkoituksella vaimon orgasmin jälkeen. Vaimoni kuulunut myös niihin naisiin jotka haluavat ja ovat aktiivisia naimaan vielä suuseksiorgasmin jälkeen, sai sitten toisen tai oli saamatta. Eipä ole koskaan sattunut vielä, etteikö vaimo olisi aktiivisesti lypsänyt kulliani tyhjäksi. Ennemmin ollut ongelma pidättää edes vähän pidempää aikaa.
Mutta mitäs nyt kun sulta on viety se kaikki kaikessa. Millä korvaat sen? Sun kulliahan ei enää lypsetä tyhjäksi. Siitäkö syystä lainaat vaimon Jelly Jortikaa?
Sä olet niin kaavoihisi kangistunut, että vaimo on alkanut reagoimaan siihen jo kymmenen vuotta sitten. Nyt sitten korjaat satoa.No sitä saa, mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitäs nyt kun sulta on viety se kaikki
Vaikka nää Pano Papan tarinat on täyttä Reginaa, niin yhdestä asiasta kannatta pitää huolta. Pane useammassa kuin kahdessa asennossa, äläkä etene aina samalla kaavalla. Muuten käy kun Paten vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitäs nyt kun sulta on viety se kaikki
Mitä taas horiset. Eilen viimeksi naitiin. Naidaan aina niin monessa asennossa kuin tarvis ja tuntuu sillä kertaa hyvältä ja millä kuti lähtee.
Pitäkää te vain huoli omista jutuistanne. Osataan ihan varmasti naida, kun aloitettiin jo ennen kuin edes synnyitte. Noviisit vois pitää pienempää mölyä.
Kaikkihan täällä on noviiseja yhteen seniiliin pappaan verrattuna.
Olisin muuten sanonut, että viriiliin pappaan, mutta viriilillä seisoo kai ilman erektiolääkkeitä. Sulla vissiin ei seissyt?
Äläkä nyt sekoita minua muihin kommentoijiin.
Paavo, Paavo, Paavo.
Teidän tulisi naida semmoisessa asennossa missä vaimosikin saisi. Sulla on aika itsekäs ajattelumalli. Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Paavo, Paavo, Paavo.
Teidän tulisi naida semmoisessa asennossa missä vaimosikin saisi. Sulla on aika itsekäs ajattelumalli. Ei jatkoon!
Vaimo on saanut tähänkin asti kuten on itse halunnut, ennen minua tai samaan aikaan. Joten turha inistä, kun sinä et määrittele miten hän haluaa saada. Sinä se vasta itsekäs olet ja kuvittelet päättäväsi jotain. Koittaisit keskittyä päättämään edes omistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo, Paavo, Paavo.
Vaimo on saanut tähänkin asti kuten on itse halunnut, ennen minua tai samaan aikaan. Joten turha inistä, kun sinä et määrittele miten hän haluaa saada. Sinä se vasta itsekäs olet ja kuvittelet päättäväsi jotain. Koittaisit keskittyä päättämään edes omistasi.
Olet osittain ihan oikeassa. Minä tosiaankin yleensä päätän, koska kumppanini saa orkkunsa slloin kun ollaan aktissa. Miksi näin? Koska voin ja pystyn siihen.
Miten te nykyään saatte samaan aikaan? Oletteko kuusysissä vai runkkaatko itseäsi samaan aikaan kun sormetat vaimoasi? Vai saatteko enää samaan aikaan? Se nimittäin on aika hieno hetki molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin ne naisetkaan miehelle orgasmia varmistaa, ennen tai jälkeen oman laukeamisensa. Yli yhdeksän naista kymmenestä olettaa, että mies panee sen orgasmin ihan itse itselleen. Vähän hullulta kuulostaa, että näistä lähtökohdista miehenä pitäis varmistella toisten orgasmeja. Jokainen hoitakoon omansa.
Siis meinaat, että yhdeksän naista kymmenestä olettaa miehen panevan orgasmin ihan itse itselleen ilman naisen osallistumista, eli pelkästään miehen kädellä, fleshlightilla tms.? Aika tylyä porukkaa nuo naiset, joiden kanssa olet sekstaillut. Tai siis et ole sekstaillut vaan runkannut samassa huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin ne naisetkaan miehelle orgasmia varmistaa, ennen tai jälkeen oman laukeamisensa. Yli yhdeksän naista kymmenestä olettaa, että mies panee sen orgasmin ihan itse itselleen. Vähän hullulta kuulostaa, että näistä lähtökohdista miehenä pitäis varmistella toisten orgasmeja. Jokainen hoitakoon omansa.
Siis meinaat, että yhdeksän naista kymmenestä olettaa miehen panevan orgasmin ihan itse itselleen ilman naisen osallistumista, eli pelkästään miehen kädellä, fleshlightilla tms.? Aika tylyä porukkaa nuo naiset, joiden kanssa olet sekstaillut. Tai siis et ole sekstaillut vaan runkannut samassa huoneessa.
Väärinymmärtäjä taas vauhdissa. Hohoho...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo, Paavo, Paavo.
Olet osittain ihan oikeassa. Minä tosiaankin yleensä päätän, koska kumppanini saa orkkunsa slloin kun ollaan aktissa. Miksi näin? Koska voin ja pystyn siihen.
Miten te nykyään saatte samaan aikaan? Oletteko kuusysissä vai runkkaatko itseäsi samaan aikaan kun sormetat vaimoasi? Vai saatteko enää samaan aikaan? Se nimittäin on aika hieno hetki molemmille.
Säälin naistasi. Meillä vaimo saanut itse valita miten haluaa orgasminsa. Voihan olla, että olet suuseksissä niin huono, ettei naisellesi kelpaa. Meillä seksi ollut muutostilassa koko parisuhteen ajan ja saatu tuhansia kertoja samaan aikaan. Mutta aikansa kutakin. Nyt mennään näillä ja jatkosta ei tiedä miten muuttuu ja mihin reikään naidaan. Koskaan ei tiedä jatkosta. Ainut mitä tietää on se, että molemmat haluaa seksiä ja toisiaan yhä edelleen. Sillä mennään mitä vaimo haluaa.
Sinä voit päättää naisesi puolesta, mutta toivottavasti naisesi on samaa mieltä, eikä kyllästy yhteen ja samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo, Paavo, Paavo.
Miten te nykyään saatte samaan aikaan? Oletteko kuusysissä vai runkkaatko itseäsi samaan aikaan kun sormetat vaimoasi? Vai saatteko enää samaan aikaan? Se nimittäin on aika hie
Sä taas olet niin huono panemaan, että sun pitää nuolla ja sormettaa ne orkut. Muutos teillä onkin ihan samaan suuntaan kun seisokkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ennemmin ollut ongelma pidättää edes vähän pidempää aikaa".
Puhutko virtsankarkailusta?
Vierailija kirjoitti:
Monikin mies näemmä Reginaa lukenut.
Tunne vihollisesi.
Kysymys:
Mikä on maailman pienin teatteri?
Vastaus:
Vagina, tilaa on vain yhdelle seisojalle.
Naisena vastaan, että lähtökohtaisesti jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. Juttu on siinä, että kommunikointi on kunnossa osapuolten välillä. Toisella on myös täysi oikeus omaan fantasiamaailmaansa. Jos orkku tulee siitä, että ajattelee sillä hetkellä vaikka naapuria, eikä nykyisestä kumppanistaan, niin ok. Sillä ei ole oikeasti väliä, mistä orgasmi tulee, sillä on väliä, että te olette yhdessä ja nautitte läheisyydestä. Niin, ja mulla ei todellakaan katoa mielenkiinto miestä kohtaan orgasmini jälkeen, vaan peräti päin vastoin.