Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko miehen aina varmistaa naiselle orgasmi tavalla tai toisella ennen omaa laukeamistaan?

Vierailija
26.12.2024 |

Vai ei?

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on vastuussa omastaan. Joten ei ole minkään valtakunnan velvollisuus.

Tuleehan miehen kohtelias olla .

Loppuu ne kohteliaisuusvaatimukset kun tulee vastaan ensimmäinen nainen joka ei saa koskaan. Ei yksin ei porukassa, ei välineillä ei ilman, ei kiirellä ei hitaasti. Ei saa, ei.

Ei ole kokemusta sellaisesta naisesta . Vaikea edes kuvitella. Toisaalta eipä ole kovin montaa naista ollutkaan. Kohtelias silti olisin . Jos noin pitkälle etenisi , niin tunteitakin olis sylikaupalla . On se nyt kumma, jos ei nainen orkkuja sais .

Vierailija
42/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naisena ärsyttää tämä, että miksi minun pitäisi saada ennen. Miksen minä voi olla se joka saa viimeisenä? Olisi kivampi pitkittää loppuun asti omaa orgasmia. Mies voi hoidella minut sitten kun on itse lauennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vedät pillusta orgasmin jälkeen ulos spermaisen lerpahtaneen kullin, on harvassa ne miehet jotka vielä siinä vaiheessa ryhtyvät nuolemaan naisen nussittua pillua josta omat liemet valuvat kielelle.

Onhan miehillä sormet.

Vierailija
44/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensä mies ei kykene sitä antamaan enää oman laukeamisen jälkeen

Tottakai kykenee. Ei sitä munalla tarvi antaa aina.

Vierailija
45/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua naisena ärsyttää tämä, että miksi minun pitäisi saada ennen. Miksen minä voi olla se joka saa viimeisenä? Olisi kivampi pitkittää loppuun asti omaa orgasmia. Mies voi hoidella minut sitten kun on itse lauennut.

No vaikka siksi, että haluaisit saada ja nauttia orgasmisi kivikovaa kullia puristelemalla. Näin ainakin vaimoni halusi ja samoin minä, kun pillun raju puristelu ja kullin lypsäminen oli ja on  maailman paras nautinto ylivoimaisesti. Mikään muu ei mene lähellekään sitä nautintoa. Löysällä kullilla ei onnistu, eikä tunnu missään. Harvemnalla miehellä seisoo heti uudestaan lauettuaan. Minulla seissyt muutaman kerran eläissäni, että pystynyt naimaan ja laukeamaan vartin sisään edellisestä. 

Siksi miesten pitää viivästyttää laukeamistaan, jotta nainen ehtii mukaan. Toki aina voi tyydyttää suulla ja sormin jos tullut liian aikaisin. Voi olla naiselle ok, jos ei kaivannut saada kovalla kullilla. Meidän pitkässä parisuhteessa vaimo halunnut enimmät kerrat kovaa kullia puristaen ja vasta viime vuodet suuseksillä ennen naimista. Sillä menty millä halunnut. 

Vierailija
46/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen jäyhä ajattelutapa tekee seksistä tylsää suorittamista.

Vierailija
47/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, toisaalta sinä olisit aivan unelmien nainen, sillä mielelläni pitäisin pienen mehun tauon ja sinua hyväilisi . Sitten saisin ottaa uusiksi ! Tämä jos mikä oli fantasiaa.

Vierailija
48/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siksi, että haluaisit saada ja nauttia orgasmisi kivikovaa kullia puristelemalla. Näin ainakin vaimoni halusi ja samoin minä, kun pillun raju puristelu ja kullin lypsäminen oli ja on  maailman paras nautinto ylivoimaisesti. Mikään muu ei mene lähellekään sitä nautintoa. Löysällä kullilla ei onnistu, eikä tunnu missään. Harvemnalla miehellä seisoo heti uudestaan lauettuaan. Minulla seissyt muutaman kerran eläissäni, että pystynyt naimaan ja laukeamaan vartin sisään edellisestä. 

Siksi miesten pitää viivästyttää laukeamistaan, jotta nainen ehtii mukaan. Toki aina voi tyydyttää suulla ja sormin jos tullut liian aikaisin. Voi ol

Mennään sillä mitä pystyt tarjoamaan. Eli pillun nuolentaa. Joka sekin on kuiva ilman liukkaria.

Eli sulta on viety maailman paras nautinto, kun vaimosi pillu ei enää orkkua saadessa lypsä kulliasi. No voit aina spammata palstalla ja kertoa juttuja menneisyydestäsi. Kenenkään ei ole pakko viivyttää yhtään mitään, jos ei itse sitä halua. Ei vaikka sun vaimosi mitä haluaisi.

Vierailija
49/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos  nainen ei saa orgasmia vaikka mitä tekisin?

Vierailija
50/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pillu puristaa ja lypsää kulliani yhä edelleen, vaikkei naidessa saakaan enää orgasmia. Ei saa kun on halunnut se  ennen naimista. Nainut koko ikäni tiukkaa kullia puristavaa pillua, joten keskity sinä vain omiin juttuisi, äläkä aina puhu pskaa toisista. 

Mikään ei ole pakko kellekään ja jos mies jättää naisensa tyydyttämättä kantaa siitä itse seuraukset. Sitten on turha valittaa, että naiset sitä ja tätä...eikä halua seksiä. 

Vierailija
51/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni pillu puristaa ja lypsää kulliani yhä edelleen, vaikkei naidessa saakaan enää orgasmia. Ei saa kun on halunnut se  ennen naimista. Nainut koko ikäni tiukkaa kullia puristavaa pillua, joten keskity sinä vain omiin juttuisi, äläkä aina puhu pskaa toisista. 

Mikään ei ole pakko kellekään ja jos mies jättää naisensa tyydyttämättä kantaa siitä itse seuraukset. Sitten on turha valittaa, että naiset sitä ja tätä...eikä halua seksiä. 

Jäkäti jäk. Yritä nyt saada se pillu kiimaan. Sellaseen valuvaan kiimaan. Oikeassa kiimassa nainen valuu. Jotkut osaa sen tehdä, sulta jää haaveeksi. Muttakokeile jotain uutta. Sähän se olet aina vienyt. Nyt on menossa metsään.

Vierailija
52/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää pillunnuolijat, jotka nuolee sen orkun ennen panoa, ei vaan saa naista laukeamaan itse aktissa.

Vierailija
53/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi miesten pitää viivästyttää laukeamistaan, jotta nainen ehtii mukaan. Toki aina voi tyydyttää suulla ja sormin jos tullut liian aikaisin. Voi ol

Ei tarvi kullilla saada sitä orgasmia aina. 

N

Vierailija
54/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäkäti jäk. Yritä nyt saada se pillu kiimaan. Sellaseen valuvaan kiimaan. Oikeassa kiimassa nainen valuu. Jotkut osaa sen tehdä, sulta jää haaveeksi. Muttakokeile jotain uutta. Sähän se olet aina vienyt. Nyt on menossa metsään.

Sinä nyt et naista ole ilmeisesti saanutkaan kun aina suollat pskaa, etkä ymmärrä edes realiteettejä mitä naimiseen vaaditaan. Isolla ei naida kuin kiimaiseen pilluun ja helpommin mahtuu saaneeseen pilluun., mutta on ilmeisen vaikea sulla pienikullisena ymmärtää. 

Vierailija
55/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa olenko poikkeus, mutta mulla helposti lässähtää halut kun saan orgasmin, enkä saa kauhean helposti yhdynnässä orgasmia. Pidän siis paljon enemmän jos mies hoitelee itsensä jälkeen minut mutta en välttämättä kaipaa orgasmia jos muuten on hyvä meno. Miehille se tuntuu olevan huomattavasti tärkeämpi asia.

Vierailija
56/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen laukeaa ensin, menee siinä viimeinenkin mielenkiinto miellyttää miestä.

Puoliso oli oman orgasminsa jälkeen aina paljon herkempänä ja halusi juuri siinä vaiheessa rajumpaa yhdyntää. Eli nämä ovat henkilöstä riippuvia asioita.

Vierailija
57/124 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jokainen vastaa omista orgasmeistaan itse.

Vierailija
58/124 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Sehän on vain tasa-arvoa, että miehet hoitaa ja naiset valittaa.

Vierailija
59/124 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni laukeaa samaan aikaan kun spermani roiskuu. Vähän niin kuin puuttui se vastausvaihtoehto kokonaan. 

Vierailija
60/124 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina, sillä iso osa naisista ei kykene tulemaan toisen kanssa. Olisihan se kiva, jos miehet pyrkisivät antamaan orgasmin niille kykeneville naisille, mutta en itse pidä siitä, että liikaa yritetään minut saada tulemaan kun tuskin kuitenkaan tulen. Onhan se vähän kiusallista, kun toinen yrittää parhaansa ja joudut sanomaan "lopeta jo" :D

Sama täällä. Orgasmikeskeisyys minustakin menee liian pitkään kestäessään kiusallisen puolelle, kun tulemiseni on yleensäkin erittäin hankalaa.