Tulisiko miehen aina varmistaa naiselle orgasmi tavalla tai toisella ennen omaa laukeamistaan?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni pillu puristaa ja lypsää kulliani yhä edelleen, vaikkei naidessa saakaan enää orgasmia. Ei saa kun on halunnut se ennen naimista. Nainut koko ikäni tiukkaa kullia puristavaa pillua, joten keskity sinä vain omiin juttuisi, äläkä aina puhu pskaa toisista.
Mikään ei ole pakko kellekään ja jos mies jättää naisensa tyydyttämättä kantaa siitä itse seuraukset. Sitten on turha valittaa, että naiset sitä ja tätä...eikä halua seksiä.
Jäkäti jäk. Yritä nyt saada se pillu kiimaan. Sellaseen valuvaan kiimaan. Oikeassa kiimassa nainen valuu. Jotkut osaa sen tehdä, sulta jää haaveeksi. Muttakokeile jotain uutta. Sähän se olet aina vienyt. Nyt on menossa metsään.
Sinä nyt et naista ole ilmeisesti saanutkaan kun aina suollat pskaa, etkä ymmärrä edes realiteettejä mitä n
Sä et tiedä mun kullistani yhtään mitää, vaikka se sua kovasti tuntuukin kiinnostavan. Elä vaan siis kuvitelmassasi, että VAIN sulla on iso kalu.
ps. paskaa on ainoastaan vaimosi Jelly Jortikassa...
Vierailija kirjoitti:
Naiseni laukeaa samaan aikaan kun spermani roiskuu. Vähän niin kuin puuttui se vastausvaihtoehto kokonaan.
Näin myös meillä. Mutta en valita. Vaikka joskus ulvonkin.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa olenko poikkeus, mutta mulla helposti lässähtää halut kun saan orgasmin, enkä saa kauhean helposti yhdynnässä orgasmia. Pidän siis paljon enemmän jos mies hoitelee itsensä jälkeen minut mutta en välttämättä kaipaa orgasmia jos muuten on hyvä meno. Miehille se tuntuu olevan huomattavasti tärkeämpi asia.
Kyllä seksi ilman orkkua on kuin joulutorttu ilman hilloa. Vähän kuivaa ja mautonta. Yksi sellainen riittää.
Minun pitää aina pyytää mieheltäni lupa että saan tulla, yleensä olenkin jo saanut luvan muutaman kerran laueta ennenkuin on hänen vuoronsa. Sen jälkeen yleensä saan (luvan) vielä kaksi viiva neljä kertaa ennenkuin on aika käpertyä kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina, sillä iso osa naisista ei kykene tulemaan toisen kanssa. Olisihan se kiva, jos miehet pyrkisivät antamaan orgasmin niille kykeneville naisille, mutta en itse pidä siitä, että liikaa yritetään minut saada tulemaan kun tuskin kuitenkaan tulen. Onhan se vähän kiusallista, kun toinen yrittää parhaansa ja joudut sanomaan "lopeta jo" :D
Sama täällä. Orgasmikeskeisyys minustakin menee liian pitkään kestäessään kiusallisen puolelle, kun tulemiseni on yleensäkin erittäin hankalaa.
Naisen orgasmi voi olla tavoite, muttei sitä kannata väkisin yrittää. Sillä se ei ainakaan tule. Eikä miehen kannata kertoa mitä aikoo ja miten aikoo orgasmin loihtia. Muuten menee naisella jännittämiseksi ja vaikeaksi saada. En ole koskaan kertonut vaimolle mitä olen touhunnut ja miksi. Olen vain soveltanut sen mukaan mikä
"En ole koskaan kertonut vaimolle mitä olen touhunnut ja miksi. "
Joo, täähän me jo tiedettiinkin. Oliskohan vaimonkin jo aika saada tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina, sillä iso osa naisista ei kykene tulemaan toisen kanssa. Olisihan se kiva, jos miehet pyrkisivät antamaan orgasmin niille kykeneville naisille, mutta en itse pidä siitä, että liikaa yritetään minut saada tulemaan kun tuskin kuitenkaan tulen. Onhan se vähän kiusallista, kun toinen yrittää parhaansa ja joudut sanomaan "lopeta jo" :D
Sama täällä. Orgasmikeskeisyys minustakin menee liian pitkään kestäessään kiusallisen puolelle, kun tulemiseni on yleensäkin erittäin hankalaa.
Naisen orgasmi voi olla tavoite, muttei sitä kannata väkisin yrittää. Sillä se ei ainakaan tule. Eikä miehen kannata kertoa mitä aikoo ja miten aikoo orgasmin loihtia. Muuten menee naisella jännittämiseksi ja vaikeaksi saada. En ole koskaan kertonut vaimolle mitä olen touhunnut ja miksi. Olen vain soveltanut sen mukaan mikä
Kertauksen vuoksi (jos täällä vaikka olisikin uusija kävijöitä). Sun kullillasi ei tehdä seksissä mitään muuta kun tyhjennetään kivistävät pallisi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä siis yhdyntäkeskeinen`? Onhan hyvin helppoa "antaa" se orgasmi naiselle ilman yhdyntääkin...oletko sellaisesta kuin klitoris kuullut koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä siis yhdyntäkeskeinen`? Onhan hyvin helppoa "antaa" se orgasmi naiselle ilman yhdyntääkin...oletko sellaisesta kuin klitoris kuullut koskaan?
Miksi se pitäisi antaa ilman yhdyntää, kun onnistuu yhdynnälläkin. Olisi kauhea kohtalo, jos nainen ei olisi yhdyntäkeskeinen. Eli siis lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa on vai? Olin yli 25v yhdessä exän kanssa, eikä hän koskaan saanut orgasmia muuta kuin omin käsin tatse vibralla tekemällä. Vaikkamiten sormetin, nuolin, panin, yritin dildolla, magic wandilla tai satisfyerillä, niin ei sitten ikinä eikä millään.
Uuden kumppanin kanssa ensimmäisessä yhdynnässä nainen sai kaksi kertaa. Olin kyllä aika ihmeissäni, että mitähän vittua juuri tapahtui?
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa on vai? Olin yli 25v yhdessä exän kanssa, eikä hän koskaan saanut orgasmia muuta kuin omin käsin tatse vibralla tekemällä. Vaikkamiten sormetin, nuolin, panin, yritin dildolla, magic wandilla tai satisfyerillä, niin ei sitten ikinä eikä millään.
Uuden kumppanin kanssa ensimmäisessä yhdynnässä nainen s
Jos naisella on piuha poikki pään ja pillun väliltä, niin mikään ei auta. Onneksi kaikilla ei ole.
Kaikki eivät vain saa ja sillä selvä. Mutta en ymmärrä näitä "piuha" poikki ihmisiä..kyllä se orgasmi tulee ihan sillä tarpeeksi kiihoittamisella, ei siihen mitään piuhoja tarvita, ukkojen höpinää ja oman arvon nostattamista.
Minä saan todella helposti, ja moniakin peräkkäin kun mies nuolee tai sormettaa..ei se ole mitään rakettitiedettä. Olen saanut yhdynnässäkin, mutten jaksa kun saan helpommallakin. Ja sitten tosiaan mies saa panna kuinka huvittaa, olen siinä mukana ja läsnä innolla.
Mies on ollut hyvin tyytyväinen ja niin minäkin. Mitä se muille kuuluu arvostella keinoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät vain saa ja sillä selvä. Mutta en ymmärrä näitä "piuha" poikki ihmisiä..kyllä se orgasmi tulee ihan sillä tarpeeksi kiihoittamisella, ei siihen mitään piuhoja tarvita, ukkojen höpinää ja oman arvon nostattamista.
Minä saan todella helposti, ja moniakin peräkkäin kun mies nuolee tai sormettaa..ei se ole mitään rakettitiedettä. Olen saanut yhdynnässäkin, mutten jaksa kun saan helpommallakin. Ja sitten tosiaan mies saa panna kuinka huvittaa, olen siinä mukana ja läsnä innolla.
Mies on ollut hyvin tyytyväinen ja niin minäkin. Mitä se muille kuuluu arvostella keinoja.
Vai ei Klitoris Hullu jaksa naimaorkkuja. Ei vissiinukkosikanna jaksa, kun sun pitää se aina runkkailla maaliin. Oliskohan pillussasi jokin vika?
Sitä paitsi niillä naisilla, joilla se piuha on poikki, eivät tule edes itsensä kanssa. Onko sekin ukkojen höpinää ja oman arvon nostattamista. Että sä olet pihalla maailman asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omastaan. Joten ei ole minkään valtakunnan velvollisuus.
Tuleehan miehen kohtelias olla .
Loppuu ne kohteliaisuusvaatimukset kun tulee vastaan ensimmäinen nainen joka ei saa koskaan. Ei yksin ei porukassa, ei välineillä ei ilman, ei kiirellä ei hitaasti. Ei saa, ei.
Muistankohan oikein, että noin 10% naisista ei saa koskaan orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuu ne kohteliaisuusvaatimukset kun tulee vastaan ensimmäinen nainen joka ei saa koskaan. Ei yksin ei porukassa, ei välineillä ei ilman, ei kiirellä ei hitaasti. Ei saa, ei.
Et muista oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et muista oikein.
Jopas jätit cliffhangerin tähän.
Kyllä pitää yleensä varmistaa, mutta välillä voi tietenkin mieskin nauttia ensin, mutta kyllä se naisen onni on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et muista oikein.
Jopas jätit cliffhangerin tähän.
Kun tarkasteltavana on naiset, joilla on kuukautiskierto ja jotka ovat alle 35v ikäisiä, eli naiset joilla on puberteetti takana mutta kuitenkin vielä ainakin jonkin verran seksuaalisuutta jäljellä eli elämänmuutos (vaihdevuodet) on vielä edessä, niin ei ole mitenkään mahdollista tutkia kuinka moni heistä on jääkylmä, ei mitenkään. Mutta on erittäin helppoa väärinymmärtää kaikki aiheesta tehdyt tutkimukset.
Kaikki tutkimukset tästä aiheesta ovat kyselytutkimuksia ja naisten vastauksia rajoittaa heidän elämänsä miehet. ...tuokaa minun käsiini nainen joka sanoo olevansa jääkylmä.
Naisen orgasmi voi olla tavoite, muttei sitä kannata väkisin yrittää. Sillä se ei ainakaan tule. Eikä miehen kannata kertoa mitä aikoo ja miten aikoo orgasmin loihtia. Muuten menee naisella jännittämiseksi ja vaikeaksi saada. En ole koskaan kertonut vaimolle mitä olen touhunnut ja miksi. Olen vain soveltanut sen mukaan mikä hänellä on kiimaa nostanut ja millä saanut orgasmin loihtinut. Yhdyntäorgasmeissa sama juttu, kun esileikit menneet tieryn rajan yli on hän itse repinyt päällensä ja halunnut ottaa orgasminsa kullillani. Liian aikainen tai myöhään aloitettu yhdyntä ei olisi niitä tuonut. Pitänyt vaimon orgasmipaineet itselläni. Jos jäänyt tulematta olen yrittänyt sitten seuraavalla kerralla.