Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko miehen aina varmistaa naiselle orgasmi tavalla tai toisella ennen omaa laukeamistaan?

Vierailija
26.12.2024 |

Vai ei?

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä mies ei kykene sitä antamaan enää oman laukeamisen jälkeen

Vierailija
2/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kyllä, mutta pitää olla varovainen tässä. Jos aina yrität tuottaa toiselle orgasmin ennen omaa orgasmiasi niin asetat toiselle asiassa suorituspaineita ja toistat helposti samaa kaavaa.

M59+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mies voi sen antaa myös oman orgasminsa jälkeenkin, mutta monetkaan itsekkäät uroot eivät viitsi.

Joten, parasta antaa se sitten ennen, niin saapa sitten itse nauttia (mies siis) miten haluaa rajoituksetta.

Omani antaa sekä ennen että jälkeenpäin.

Vierailija
4/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten vähintään yksi ennen, mutta voi jälkeenkin vasta.

Vierailija
5/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta meillä naiselleni seksi minun kanssa toisarvoista. Ei pidä sitä tärkeänä, ei kiinnosta minun halut yhtään, ei odota eikä kaipaa meidän välistä seksiä. Aktiivinen on, hoitelee itse omat halut ja vaikka olisi viikko tolkulla ilman seksiä niin ei puhu haluista ja kaipaa sitä. Sille ihan sama. Jutut kaks mielisiä mutta kun tulisi pitkän tauon jälkeen mahdollisuus vaikka edes kosketella niin ei anna. 

Aika turhautunut olo ja ei tunnu sen kaks mieliset jutut enään miltään kun tiedän ettei kuitenkaan halua mitään MINUN KANSSA. Hyvää mieltä vaan yrittää.....huhhuh

Vierailija
6/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta meillä naiselleni seksi minun kanssa toisarvoista. Ei pidä sitä tärkeänä, ei kiinnosta minun halut yhtään, ei odota eikä kaipaa meidän välistä seksiä. Aktiivinen on, hoitelee itse omat halut ja vaikka olisi viikko tolkulla ilman seksiä niin ei puhu haluista ja kaipaa sitä. Sille ihan sama. Jutut kaks mielisiä mutta kun tulisi pitkän tauon jälkeen mahdollisuus vaikka edes kosketella niin ei anna. 

Aika turhautunut olo ja ei tunnu sen kaks mieliset jutut enään miltään kun tiedän ettei kuitenkaan halua mitään MINUN KANSSA. Hyvää mieltä vaan yrittää.....huhhuh

Entä jos joskus viikon odottelun jälkeen lopetat sen hivelyn ja revit ämmäs hiuksista lattiaan ja nait kunnolla siihen paikkaan.

Vierailija
7/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olisi mekaanista ja kaavoihin kangistunutta, jos aina pitäisi naisen laueta ensin. 

t. nainen 

Vierailija
8/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jälkeenpäin käy myös. Jos tulen ennen vaimoa nuolen hänelle orgasmin.

Vierailija
9/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki pikki puudelit tekee niin. Tosi mies se vaan joskus ottaa miten haluaa.

Vierailija
10/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Asia ei ole mustavalkoinen. Kokonaisuus ratkaisee. Kyllä sen huomaa onko mies kiinnostunut myös kumppaninsa nautinnosta ja sopivatko parin toiveet ja halut yhteen. 

En haluaisi, että joka ainoalla seksikerralla minulle järjestetään orgasmi. Orgasmi itsetarkoituksena ja aikataulutettuna olisi pakkopullaa. Haluan että minuun kosketaan tavalla josta pidän, että minua hyväillään eikä ole suorittamisen makua touhussa. 

Välillä molemmat saa, välillä ei kumpikaan koska kaikki seksi tai seksuaalinen toiminta ei ole sellaista mikä välttämättä johtaa orgasmiin. Välillä vain mies saa. Välillä minä saan neljä orgasmia koska keskitytään vain minun lempijuttuihin. 

Aiemmin seurustelin toisen naisen kanssa, mitenhän siinä sitten olisi pitänyt laskea :P

Vierailija
11/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan jaksa. 

m34

Vierailija
12/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin ne naisetkaan miehelle orgasmia varmistaa, ennen tai jälkeen oman laukeamisensa. Yli yhdeksän naista kymmenestä olettaa, että mies panee sen orgasmin ihan itse itselleen. Vähän hullulta kuulostaa, että näistä lähtökohdista miehenä pitäis varmistella toisten orgasmeja. Jokainen hoitakoon omansa. 

Vierailija
13/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoresta asti oon kiihottunut aivan äärimmilleen tytön orgasmista joten jos vaan mahdollista teen sen hänelle aina ennen kuin työnnyn pimppiin. Muutaman kerran on ollut niin pikaista ettei ole ehtinyt, mutta hyvitän sen kyllä myöhemmin. Ei tosiaan oo mitään niin kiihottavaa kuin orgasmissa kiemurteleva nainen selällään jalat auki ja saa nousta siitä sit päälle nopeasti janoten sitä yhdyntää. M20

Vierailija
14/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ollut itsestään selvää, että vaimon orgasmi edellä touhuttu. Ensinnäkin koska hän on aina halunnut ja luottanut, että pystyn hoitamaan hänelle orgasmit. Toisekseen siksi, ettei mikään nautinto maailmassa vedä vertoja sille, kun nainen  puristaa ja rutistaa pillullaan suuressa himossaan kullia saadakseen ja kokeakseen himosta vapauttavan orgasmin. Kullin lypsäminen tyhjäksi on jotain maagista, missä räjähtäneet aina molemmat päät. Siinä on aina saanut tuntea olevansa haluttu ja rakkaudesta otettu. Paineet vaimon orgasmeista, ajoituksista ja kullin toimivuudesta olleet aina mulla. Mutta ole  täyttänyt vaimon luottamuksen hänen ja itseni tyydyttämisestä, samoin kuin vaimo minun, jos hän tullut ennen minua, enkä ole lauennut samaan aikaan. 

Vierailija
15/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on kuitenkin helpompi saada orgasmi kuin naisen. Jos naisen pitää itse hoitaa itselleen orgasmi, herää kysymys, mihin sitä miestä siinä tarvitaan. Hanat kiinni ja reidet yhteen!

Vierailija
16/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on kuitenkin helpompi saada orgasmi kuin naisen. Jos naisen pitää itse hoitaa itselleen orgasmi, herää kysymys, mihin sitä miestä siinä tarvitaan. Hanat kiinni ja reidet yhteen!

Kyllä minä miehenä olen halunnut aina kokea seksissä vaimon sekoamisen kiimassaan ja siitä vapauttavan orgasmin. Tämän kokeminen nostanut omatkin himot tappiin ja orgasmini sfääreihin, joihin ei muuten pääse. Seksin suola ja perimmäinen tarkoitus, joka vielä buustannut miehisyyttäni ja kulliani. Tuhannet on ne kerrat kun vaimo on kullillani kaivatut orgasmit saanut ja ottanut. Mitä muuta mies voi enää naiseltaan toivoa. 

Vierailija
17/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen laukeaa ensin, menee siinä viimeinenkin mielenkiinto miellyttää miestä.

Vierailija
18/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin jälkeen naisen kaikki seksikkyys ja antamisen halu katoavat. Alkaa hirveä hösellys yrittää tehdä miehelle orgasmi alta minuutissa ja se harvoin tuottaa tulosta. Siinä onkin naiselle hyvä syy suuttua ja paeta tilanteesta. Etevimmät alkavat syyttelemään tuhkamunaksi tai jotain muuta vastaavaa. 

Vierailija
19/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen laukeaa ensin, menee siinä viimeinenkin mielenkiinto miellyttää miestä.

No saa olla aika itsekäs nainen, jos ei ole yhtään kiitollinen miehelle joka on hänet tyydyttänyt. Vaimoni ollut aivan toisenlainen ja pitänyt koko ikänsä huolen minun tyydyttämisestä ja minusta muutenkin kaikessa. Uskoisin että useimmat naiset nauttii suunnattomasti naimisesta vielä  saaneina. 

Vierailija
20/124 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina, sillä iso osa naisista ei kykene tulemaan toisen kanssa. Olisihan se kiva, jos miehet pyrkisivät antamaan orgasmin niille kykeneville naisille, mutta en itse pidä siitä, että liikaa yritetään minut saada tulemaan kun tuskin kuitenkaan tulen. Onhan se vähän kiusallista, kun toinen yrittää parhaansa ja joudut sanomaan "lopeta jo" :D