Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko miehen aina varmistaa naiselle orgasmi tavalla tai toisella ennen omaa laukeamistaan?

Vierailija
26.12.2024 |

Vai ei?

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että pitää. Jotkut naiset eivät vain saa orgasmia, ja pakosta ährääminen vain vie halut molemmilta. Joskus molemmat myös haluaa vain pikapanoa.

Mutta keskimäärin aika hyvä strategia. Tietysti pitää myös kuulostella molempien haluja. Ei miehen pidä yksin päättää kuka saa mitäkin. 

Vierailija
102/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena vastaan, että lähtökohtaisesti jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. Juttu on siinä, että kommunikointi on kunnossa osapuolten välillä. Toisella on myös täysi oikeus omaan fantasiamaailmaansa. Jos orkku tulee siitä, että ajattelee sillä hetkellä vaikka naapuria, eikä nykyisestä kumppanistaan, niin ok. Sillä ei ole oikeasti väliä, mistä orgasmi tulee, sillä on väliä, että te olette yhdessä ja nautitte läheisyydestä. Niin, ja mulla ei todellakaan katoa mielenkiinto miestä kohtaan orgasmini jälkeen, vaan peräti päin vastoin.

Sua ei siis häiritsisi ajatus siitä, kun miehesi naisi toista miestä seksin aikana. Mua kyllä häiritsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani tärkeämpää ois saada seksiä mikä on hyvää, mikä kestää enemmän kun 2min. Se riittää mulle enkä kaipaa enkö mieti mitään orkkua sillä hetkellä ku nautin niin siitä yhdynnästä.

Vierailija
104/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en harrastaisi seksiä miehen kanssa, joka ei tekisi minulle orgasmia. Mitä järkeä edes olla miehen kanssa, jos mies ei halua tehdä orgasmia? Ja tottakai ennen tai samaan aikaan miehen orgasmin kanssa, haluan saada yhdynnässä, en vasta sen jälkeen.

Vierailija
105/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Pitää olla halua yrittää, mutta aina se ei vain onnistu. Tunnistan sen pisteen, minkä jälkeen orgasmin pakottamisesta alkaa olla enemmän haittaa kuin hyötyä, ja vaikka se sieltä loputtoman ähräämisen jälkeen tulisikin niin ei se ole sen arvoista. Yleensä saan oikein kohtuullisessa ajassa, mutta jos en niin mies voi aivan hyvin saada omansa ja minä saan sitten seuraavalla kerralla. Tämä muuten pätee myös toisinpäin - ei mieskään aina saa ja molemmat on senkin kanssa ihan ok.

Vierailija
106/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä muuten pätee myös toisinpäin - ei mieskään aina saa

Sinussa on siten jotain isosti vialla.

Vierailija
107/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi ei ole ikinä velvollisuus, koska se lisää vain stressiä ja suorituspaineita. Jos kumpikin kuuntelee toisen toiveita ja keskittyy tuottamaan nautintoa, se riittää oikein hyvin.

Vierailija
108/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä muuten pätee myös toisinpäin - ei mieskään aina saa

Sinussa on siten jotain isosti vialla.

Exällä (M) oli masennuslääkitys, ja useimmiten ei onnistunut laukeamaan, vaikka seksistä pitikin.

T: eri

Vierailija
109/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö miehillekin laittaa joku aikaraja; jollei kuulu orgasmia, niin seis vaan, ei kannata ährätä väkisin sitten.

Vierailija
110/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö miehillekin laittaa joku aikaraja; jollei kuulu orgasmia, niin seis vaan, ei kannata ährätä väkisin sitten.

Kyllä miehet osaa huolehtia omistaan. Tai sitten nainen on susiruma lahna.

Vierailija
111/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mikä seksissä on pakko, ei kuulu hyvään seksiin. Ei edes otsikon aihe.

Kuka hitto haluaa aina samalla kaavalla orkkunsa. En ainakaan minä.

Vierailija
112/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko. Mies voi hyvin jäädä ilmankin.

Sinä toki sopisit naisen kanssa, että jos hän jäisi ilman niin sinäkin voisit jäädä- niinkö? 

Vierailija
113/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä toki sopisit naisen kanssa, että jos hän jäisi ilman niin sinäkin voisit jäädä- niinkö? 

Jokainen huolehtii omastaan. Mikä teidän orkkuvaikeuksien kanssa elävillä oikein on?

Mä en ole ollut sängyssä yhdenkään sun kaltaisen rutisijan kanssa. Onneksi. Naiset ovat orkkunsa saaneet. Onko se mun hyvyyttä vai naisten hyvyyttä. Aivan sama. Ei ole tarvinnut kummankaan jäädä rannalle ruikuttamaan.

Vierailija
114/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen huolehtii omastaan. Mikä teidän orkkuvaikeuksien kanssa elävillä oikein on?

Mä en ole ollut sängyssä yhdenkään sun kaltaisen rutisijan kanssa. Onneksi. Naiset ovat orkkunsa saaneet. Onko se mun hyvyyttä vai naisten hyvyyttä. Aivan sama. Ei ole tarvinnut kummankaan jäädä rannalle ruikuttamaan.

Eli sulle olisi ok, että nainen jäisi ilman kunhan itse saisit. Sitä ajattelinkin. Mulle ei ole ollut ok, että nainen jäisi ilman, että olisi ainakin yritetty. Sittenkin laukeaisin, ettei naiselle tulisi itselle vajaavainen olo siitä, ettei riittäisi. 

Vierailija
115/124 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Itsenäinen vahva nainen hankkii orgasminsa itse.

Vierailija
116/124 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle olisi ok, että nainen jäisi ilman kunhan itse saisit. Sitä ajattelinkin. Mulle ei ole ollut ok, et

En jaksa spekuloida tuollaisilla asioilla, joita oikeassa elämässä ei tapahdu. naisellakin on oma osansa ja vastuunsa orkkuunsa. Opetelkaa panemaan ja tulemaan.

Vierailija
117/124 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin orgasmiherkkä nainen. En tiedä muiden seksistä mutta omani on taivaallista ja laukean aktinaikana useasti. Jo mieheni kosketellessa sormilla tai nuollessa minua tulen ensimmäisen kerran. Suosikki asennossani takaapäin saatan tulla useasti, silmissä sumenee ja tärisen orgasmienkourissa. Mieheni on kestävää sorttia josta olen ylpeä, mutta tulee lopuksi kyllä murahdellen. Vaikka ikää meillä jo 45/46 rakastelemme useasti viikossa ja useampaan kertaan. Inkku 46.

Vierailija
118/124 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen laukeaa ensin, menee siinä viimeinenkin mielenkiinto miellyttää miestä.

No saa olla aika itsekäs nainen, jos ei ole yhtään kiitollinen miehelle joka on hänet tyydyttänyt. Vaimoni ollut aivan toisenlainen ja pitänyt koko ikänsä huolen minun tyydyttämisestä ja minusta muutenkin kaikessa. Uskoisin että useimmat naiset nauttii suunnattomasti naimisesta vielä  saaneina. 

Exä (nainen) lopetti touhut usein kun oli itse saanut. Sekään ei käynyt että oltaisiin vaihdettua järjestystä...

Mulle sattui samanlainen hoito. Ekan kerran jälkeen panin sitä takaapäin, niin että sänky liikkui pitkin makkaria. Just kun se oli saamaisillaan vedin kullini ulos, puin vaateet päälleni ja häivyin. Ja hymyilin.

Ei varmaankaan ottanut sitä kauhean hyvin vastaan? Mutta teit miehen työn.

Vierailija
119/124 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi varmistaa orgasmi etukäteen?

Jos naisystäväni ei saa orgasmia yhdynnän aikana, niin minä jatkan sitten käsin. Saa helposti parikin orgasmia.

Vierailija
120/124 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin tanan orgasmikeskeisiä. Vaikka orgasmit on ihania, ja nautin niistä suunnattomasti, niin ei aina ole pakko saada tunteakseen itseään tyydytetyksi.