Tulisiko miehen aina varmistaa naiselle orgasmi tavalla tai toisella ennen omaa laukeamistaan?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Kun vedät pillusta orgasmin jälkeen ulos spermaisen lerpahtaneen kullin, on harvassa ne miehet jotka vielä siinä vaiheessa ryhtyvät nuolemaan naisen nussittua pillua josta omat liemet valuvat kielelle.
Mikäpä tuon parempaa! Ja vaimokin sanoo kiihottuvansa, kun tietää minun nuolevan omia spermojani pillustaan. Eli voi olla harvassa, mutta poikkeus kuitenkin vahvistaa säännön.
M57
Vierailija kirjoitti:
Kun vedät pillusta orgasmin jälkeen ulos spermaisen lerpahtaneen kullin, on harvassa ne miehet jotka vielä siinä vaiheessa ryhtyvät nuolemaan naisen nussittua pillua josta omat liemet valuvat kielelle.
Mitens oikein on, pyyhitkö perseesi paskalla käynnin päätteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on kuitenkin helpompi saada orgasmi kuin naisen. Jos naisen pitää itse hoitaa itselleen orgasmi, herää kysymys, mihin sitä miestä siinä tarvitaan. Hanat kiinni ja reidet yhteen!
Kyllä minä miehenä olen halunnut aina kokea seksissä vaimon sekoamisen kiimassaan ja siitä vapauttavan orgasmin. Tämän kokeminen nostanut omatkin himot tappiin ja orgasmini sfääreihin, joihin ei muuten pääse. Seksin suola ja perimmäinen tarkoitus, joka vielä buustannut miehisyyttäni ja kulliani. Tuhannet on ne kerrat kun vaimo on kullillani kaivatut orgasmit saanut ja ottanut. Mitä muuta mies voi enää naiseltaan toivoa.
Mutta eipä ota enää. Kuten ei ota sullakaan eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen laukeaa ensin, menee siinä viimeinenkin mielenkiinto miellyttää miestä.
No saa olla aika itsekäs nainen, jos ei ole yhtään kiitollinen miehelle joka on hänet tyydyttänyt. Vaimoni ollut aivan toisenlainen ja pitänyt koko ikänsä huolen minun tyydyttämisestä ja minusta muutenkin kaikessa. Uskoisin että useimmat naiset nauttii suunnattomasti naimisesta vielä saaneina.
Exä (nainen) lopetti touhut usein kun oli itse saanut. Sekään ei käynyt että oltaisiin vaihdettua järjestystä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen laukeaa ensin, menee siinä viimeinenkin mielenkiinto miellyttää miestä.
No saa olla aika itsekäs nainen, jos ei ole yhtään kiitollinen miehelle joka on hänet tyydyttänyt. Vaimoni ollut aivan toisenlainen ja pitänyt koko ikänsä huolen minun tyydyttämisestä ja minusta muutenkin kaikessa. Uskoisin että useimmat naiset nauttii suunnattomasti naimisesta vielä saaneina.
Exä (nainen) lopetti touhut usein kun oli itse saanut. Sekään ei käynyt että oltaisiin vaihdettua järjestystä...
Mulle sattui samanlainen hoito. Ekan kerran jälkeen panin sitä takaapäin, niin että sänky liikkui pitkin makkaria. Just kun se oli saamaisillaan vedin kullini ulos, puin vaateet päälleni ja häivyin. Ja hymyilin.
Mulle tärkeetä se kokonaisuus ja nautttiminen yhdessä, ei niinkään orgasmi. Lisäksi mä tulen tosi harvoin ja huonosti toisen ihmisen kanssa mutta mulle ihan yhdyntä (myös pyllyyn) tuntuu ihan tajunnan räjäyttävää hyvältä niin mun mies sitten pidättelee itse niin että ehtii naida mua eri asennoissa niin kauan ja tempoa vaihdellen että saan nauttia kunnolla.
Joskus harvoin sitten pyydän että panee tietyllä tavalla ja samalla pidät vibraattoria klitoriksella ja tulen. Ei jostain syystä ole kyllä mulle ollut ikinä se seksin kohokohta ja todella mielenkiinto lopahtaa hetkellisesti siinä. Onneks nykyinen mies uskoo että seksissä ennen kaikkea nautin ja haluan sitä rajua panemista ja kaikkea sitä muuta hyväilyä ennen jälkeen. Mies monesti nuolee mua tai ollaan kuusysissä alkuun mutta se ei tähtää myöskään mun orgasmiin vaan on esileikkiä ja nauttimista molemmille. Olen täydellisen tyytyväinen meidän seksielämään!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tärkeetä se kokonaisuus ja nautttiminen yhdessä, ei niinkään orgasmi. Lisäksi mä tulen tosi harvoin ja huonosti toisen ihmisen kanssa mutta mulle ihan yhdyntä (myös pyllyyn) tuntuu ihan tajunnan räjäyttävää hyvältä niin mun mies sitten pidättelee itse niin että ehtii naida mua eri asennoissa niin kauan ja tempoa vaihdellen että saan nauttia kunnolla.
Joskus harvoin sitten pyydän että panee tietyllä tavalla ja samalla pidät vibraattoria klitoriksella ja tulen. Ei jostain syystä ole kyllä mulle ollut ikinä se seksin kohokohta ja todella mielenkiinto lopahtaa hetkellisesti siinä. Onneks nykyinen mies uskoo että seksissä ennen kaikkea nautin ja haluan sitä rajua panemista ja kaikkea sitä muuta hyväilyä ennen jälkeen. Mies monesti nuolee mua tai ollaan kuusysissä alkuun mutta se ei tähtää myöskään mun orgasmiin vaan on esileikkiä ja nauttimista molemmille. Olen täydellisen tyytyväinen meidän seksielämään!
Seksi ilman huipennusta on kuin fillaroiminen apupyörien kanssa. Sitten kun oppii ajelemaan ilman niitä, ei ikinä halua niitä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin sitten pyydän että panee tietyllä tavalla ja samalla pidät vibraattoria klitoriksella ja tulen. Ei jostain syystä ole kyllä mulle ollut ikinä se seksin kohokohta ja todella mielenkiinto lopahtaa hetkellisesti siinä. Onneks nykyinen mies uskoo että seksissä ennen kaikkea nautin ja haluan sitä rajua panemista ja kaikkea sitä muuta hy...Seksi ilman huipennusta on kuin fillaroiminen apupyörien kanssa. Sitten kun oppii ajelemaan ilman niitä, ei ikinä halua niitä takaisin.
Tai sitten tarpeeksi monen vuoden jälkeen alkaa tosissaan harmittaa kun toiset huristelee ohi uudestaan ja uudestaan tyydyttyneinä, eikä itsellä onnistu vieläkään toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin sitten pyydän että panee tietyllä tavalla ja samalla pidät vibraattoria klitoriksella ja tulen. Ei jostain syystä ole kyllä mulle ollut ikinä se seksin kohokohta ja todella mielenkiinto lopahtaa hetkellisesti siinä. Onneks nykyinen mies uskoo että seksissä ennen kaikkea nautin ja haluan sitä rajua panemista ja kaikkea sitä muuta hy...Seksi ilman huipennusta on kuin fillaroiminen apupyörien kanssa. Sitten kun oppii ajelemaan ilman niitä, ei ikinä ha
Missähän se vika silloin on. Niissä ohiajavissa vai sinussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin sitten pyydän että panee tietyllä tavalla ja samalla pidät ..Seksi ilman huipennusta on kuin fillaroiminen apupyörien kanssa. S
Missähän se vika silloin on. Niissä ohiajavissa vai sinussa?
Missähän kohtaa syytin ketään yhtään mistään? Miksi aina pitää lähteä hakemaan syyllisiä ja loukkaantua? Joskus voi vain harmittaa eikä syyllisiä, jos sellaisia edes on, tarvitse kaivaa esiin koska se ei auta asiaa.
Mies kokee orgasmin, naine kokee kliimaksin. Ne ovat suuresti erilaisia kokemuksia.
Se on hyvä tavoite että nainen yltää kliimaksiin asti ennen miehen orgasmia. Miehen kiinnostus peuhaamiseen päättyy orgasmiin, sinä ei ole kyseessä halu tai tunteet, vaan hormonitoiminta johon mies ei voi vaikuttaa. Miehen kiinnostus palautuu aikaisintaan sitten kun orgasmin tuottama hormonikoktaili on riittävästi metaboloitunut, luokkaa 15min ... 30min. Naisen kliimaksi voi kestää jopa tunnin, mutta joka tapauksessa monta kertaa pitempään kuin miehen yltäminen orgasmiin. (pillunnuolettajafemakko rientää tähän kaakattamaan että kyllä naisella voi ainakin kaksi tuntia kestää).
Yleensähän se on , että mies ei orkun saatuaan kykene jatkamaan,koska erektio häipyy. Mutta voi sen erektion saada uuteen nousuun, jos ei heti pois vedä. Mutta sanoisin: damerna först !
Jokainen on vastuussa omastaan. Joten ei ole minkään valtakunnan velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan miehen kohtelias olla .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta meillä naiselleni seksi minun kanssa toisarvoista. Ei pidä sitä tärkeänä, ei kiinnosta minun halut yhtään, ei odota eikä kaipaa meidän välistä seksiä. Aktiivinen on, hoitelee itse omat halut ja vaikka olisi viikko tolkulla ilman seksiä niin ei puhu haluista ja kaipaa sitä. Sille ihan sama. Jutut kaks mielisiä mutta kun tulisi pitkän tauon jälkeen mahdollisuus vaikka edes kosketella niin ei anna.
Aika turhautunut olo ja ei tunnu sen kaks mieliset jutut enään miltään kun tiedän ettei kuitenkaan halua mitään MINUN KANSSA. Hyvää mieltä vaan yrittää.....huhhuh
Hän ei ole enää sinun naisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan miehen kohtelias olla .
Loppuu ne kohteliaisuusvaatimukset kun tulee vastaan ensimmäinen nainen joka ei saa koskaan. Ei yksin ei porukassa, ei välineillä ei ilman, ei kiirellä ei hitaasti. Ei saa, ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei aina, sillä iso osa naisista ei kykene tulemaan toisen kanssa. Olisihan se kiva, jos miehet pyrkisivät antamaan orgasmin niille kykeneville naisille, mutta en itse pidä siitä, että liikaa yritetään minut saada tulemaan kun tuskin kuitenkaan tulen. Onhan se vähän kiusallista, kun toinen yrittää parhaansa ja joudut sanomaan "lopeta jo" :D
Niin ja osa ei halua tulla samaan aikaan. Omasta mielestäni parasta on vuorotellen.
Kylläpä naisia on sitten erilaisia kun joku tuolla sanoi että orgasmin jälkeen loppuu kaikki miellyttäminen. Itse ainakin tykkään panosta vielä paljon enemmän kun olen saanut kerran tai pari ja olen aktiivinen ja kiihkeä ja haluan lisää. Ehkä jos tosi väsyneenä mies hoitaa minulle voimakkaan orgasmin niin en ihan hetkeen olisi vaikka ottamassa suihin mitenkään nautiskellen, mutta ei kaikki seksi siihen loppuisi. Ja silloinkin on kyse enemmän väsymyksestä eikä sinänsä itse orgasmista.
Ei kaikki naiset saa orkkua miehen kanssa.
Näitä sitten hyväillään ilmeisesti suoraan elinvuosiensa loppuun asti?