Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?
Kommentit (564)
Nirsous Pinnallisuus Miesten työttömyys
Intersektionaali suomalainen mies ei käy
Ihan avoin feminismi eli miesviha miehet työnnetään ulos yhteiskunnasta, vanhat naiset pilaa nuoret naiset
Munakaruselli Kykenemättömyys kumppanuuteen Mielensairaudet Seksiturismi
Syitä siihen miksei tavallinen mies käy tavallliselle naiselle on paljon
Se että Lauri Tähkä sai tuomion kertoo ajanhengestä ja siitä järkevä mies voi vetää vain yhden johtopäätöksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 sivua missä miehet ja naiset tappelee kumpi on onnellisempi sinkkuna. Ovatko sinkut oikeasti onnellisia? En usko koska heillä on liian kova tarve todistaa kuinka mukamas onnellisia he ovat. 25 sivua pelkkää kinaamisesta. Jos olisit oikeasti onnellinen niin et täällä istuisi kinaamassa asiasta, tiedät tämän itsenkin. Hyvä vain normaaleille ihmisille että haluat pysyä sinkkuna, olisit vain riesa.
Tämä.
Tiedän paljon ihmisiä jotka syyttelevät muita vaikka itse eivät tiedä mitä haluavat eivätkä uskalla asettaa itseään rehellisesti esille että tässä olen tämmöisenä kuin olen.
Ehei. On paljon helpompi syyttää naisia jotka mukanas etsivät kalsarimallia sikspäkillä tai miehiä joille vain kaunis max 25v kelpaa.
Parisuhde on sitoutumista, rehellisyyttä ja kunnioitusta, joka saattaa yllättää tässä seksikeskeisessä maailmassa.
Kumpi on parempi? Olla riitaisassa suhteessa vai sinkku? Uskon että nämä riidanhaastajat ja jankkaajat ovat samanlaisia myös oikeassa elämässä. He piilottavat sen ehkä työpaikoilla ja tuttujen seurassa, mutta se tulee esille kun häneen tutustuu paremmin. Kuka haluaa suhteeseen sellaisen kanssa? Ehkä joku joka pitää haastavista suhteista.
Tulevaisuuden näkymät, heikko status ja se kun ei saa kontaktia ja vastakaikua ovat syynä miksi en uskalla lähestyä naisia. Enkä kriittisiin naisiin edes halua tutustua, kun on jo valmiiksi ihan paska olo.
Koska naiset tavoittelevat top 5 % miehiä. Muut miehet voivat saada syytteen. Top 5 % miesten taas ei edes tarvitse nähdä vaivaa, koska kaikki naiset haluavat heitä
Vierailija kirjoitti:
Jotkut puolustelee pelokkuuttaan metoolla, mikä on tietenkin heikko tekosyy sille ettei vaan uskalla.
Naiset voivat katkaista metoolta siivet ihan koska vain, mutta keskittyvät mielummin vähättelemään syyttömien miesten elämän tuhoavia juoruja.
Mites noinniinkun menee, kun ja jos pääsen niin pitkälle että ollaan tytön kämpillä ni joutuu pyytämään suostumuksen seksiin? Kirjallisena? Kahden todistajan lösnäollessa?
Tähänkö on oikeesti tultu?
Lusimaan?
Miehet pelkäävät saavansa syytteen, koska heidän mielestään naisen "lähestyminen" on yhtä kuin raiskaus, käsiksi käyminen ja sormien tunkeminen pilluun. Malliesimerkki tästä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c383ffed-5115-48fd-a1ac-cdf7190c05f9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa vaivaa, elämäni on paljon helpompaa ja halvempaa
ilman naista kuin naisen kanssa.
Satunnainen pimpsan saanti ei ole sen arvoista.
M58
pimpsa vaan mielessä?
Miehillä se tuppaa olemaan mielessä. Sorit nyt siitäkin vaikkei siinä ole mitään pahaa kun ajattelee pildeä.
Ennen vanhaan miehet lähestyivät ja näkivät vaivaa koska:
- naiset halusivat pariutua hyvän naapurin miehen kanssa NUORINA, ei kolmekymppsinä kun pitäisi saada perhe justnytheti
- naiset eivät juosseet juoksuja, tai kiertäneet muutamien komeiden miesten panopuina
- naiset eivät pitäneet ahdistuksen vuoksi sinkkukausina jolloin tylyt pakit olivat taattu (pl. kalsarimallit)
- naiset arvostivat lähestymistä ja antoivat kivaa palautetta, vaikkei mies olisi kiinnostanut
- naiset eivät rikkoneet perhettä välittömästi kun teki mieli taas elämänmuutosta
- naiset olivat hoikkia
Eli kaiken kaikkiaan, naiset olivat lähestymisen ja vaivannäön arvoisia. Mutta että tämä kaikki pitäisi tehdä nykypäivän naisen takia, joka on vastakohta kaikelle tuolle? Ei kiitos.
Voin tehdä aloitteen ja nähdä vaivaa jos haluan pelkkää seksiä ilman tunnesidettä, ja minun täytyykin, koska siinä pelissä naisista on kova kilpailu. Mutta jos halutaan sitoutumista, naisen on oltava aloitteellinen ja nähtävä vaivaa. Ja näin on myös tapahtunut. Nainen on ollut se joka tekee aloitteen, tarjoaa ja passaa. Naisten itsekkyys on aiheuttanut sen, että hyviä miehiä ei olekaan enää odottelemassa vaihtopenkillä vuoroaan kun naiset seikkailevat kolmekymppisiksi saakka. Kun sanon hyvä mies, en väitä olevani komea tai suorastaan rikas. Mutta olen fiksu, luotettava, keskustelutaitoinen, tunneälykäs ja vakaassa taloudellisessa tilanteessa. Eli jonkinlaista kysyntää minulla on.
"Hyvä mies" olen kuitenkin vain naiselle joka on voittanut ei vain sydämeni, vaan myös luottamukseni.
Voin tehdä aloitteen ja nähdä vaivaa jos haluan pelkkää seksiä ilman tunnesidettä, ja minun täytyykin, koska siinä pelissä naisista on kova kilpailu.
Miesten kaksinaismoralismi on käsittämätöntä! Miehelle ei kelpaa nainen, jolla on ollut useita seksikumppaneita, mutta ovat itse juuri sellaisia! Miksi naiselle pitäisi kelvata mieslortto, joka on jakanut itseään ympäriinsä?! Ei minulle ainakaan kelpaa!
Olkaa itse sellaisia, mitä muilta vaaditte, siveitä ja hyveellisiä! Naiset vaan näyttävät, miten hirveitä itse olette!
Miksi randomimiehen pitäisi AP nähdä vaivaa sinun vuoksesi? Mitä annettavaa sinulla on hänelle naiseutesi ja prinsessaolettaman ohella?
Hyvin kirjoitettu.
Näen asian samalla tavalla. Lisäisin tuohon miehen arvostuksen. Ennen työmiestä arvostettiin. Nykyään naiset kommentoivat, että "eipä sun palkalla mitään osteta". Vain tosi hyvätuloisia miehiä arvostetaan.
Naiset halusivat muuttaa sääntöjä. Piti saada juoksut nuorena ja vapaus vanhana. Ei enää huvittanut panostaa mihinkään miehen vuoksi. No, se muutti asiat miehen kannalta sellaisiksi, etteivät naiset ole enää soidinmenojen arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Voin tehdä aloitteen ja nähdä vaivaa jos haluan pelkkää seksiä ilman tunnesidettä, ja minun täytyykin, koska siinä pelissä naisista on kova kilpailu.
Miesten kaksinaismoralismi on käsittämätöntä! Miehelle ei kelpaa nainen, jolla on ollut useita seksikumppaneita, mutta ovat itse juuri sellaisia! Miksi naiselle pitäisi kelvata mieslortto, joka on jakanut itseään ympäriinsä?! Ei minulle ainakaan kelpaa!
Olkaa itse sellaisia, mitä muilta vaaditte, siveitä ja hyveellisiä! Naiset vaan näyttävät, miten hirveitä itse olette!
Hei, teillä on täysi vapaus valita. Jos minä en kelpaa koska olen harrastanut seksisuhteita, se on täysin fine. Itse asiassa, arvostan sinua jos annat minulle tuosta syystä pakit.
Oma havaintoni vain on, ettei se mieslorttous ole ketään tuntemaani miestä pariutumismielessä hidastanut. Päin vastoin, mitä parempi mies on seksisuhteiden saamisessa, sitä helpommin löytyy vaimokin. Tässä asiassa naiset sanovat yhtä ja tekevät toista.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset itse sanotte, että miehet ja naiset arvostavat eri asioita.
Miehet kammoavat ympäriinsä paneskellutta naista, te naiset kammoatte kokematonta miestä jota pitäisi opettaa.
Te naiset voitte koska tahansa alkaa tavoittelemaan neitsytmiehiä, niin sitten on tasapuolista. Mutta te ette voi pakottaa miehiä muuttamaan kriteerejä naisten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan itse pyörii gullikarusellissa mieslorttojen helppona viihdykkeenä. Suurin osa miehistä tekee samaan aikaan muualla muita juttuja.
Hienoa, että sinulle löytyi perässävedosta ja passaamisesta nauttiva nainen 👍
Baarit ja Tinderit on täynnä miehiä jotka viihdyttävät naisia. Miksi AP ei valitse miestä sieltä?
Kyllä mä näen vaivaa jos oon oikeesti kiinnostunut naisesta. Sen sijaan en näe vaivaa jokasen tinder naisen kanssa.
"Voin tehdä aloitteen ja nähdä vaivaa jos haluan pelkkää seksiä ilman tunnesidettä, ja minun täytyykin, koska siinä pelissä naisista on kova kilpailu. Mutta jos halutaan sitoutumista, naisen on oltava aloitteellinen ja nähtävä vaivaa. Ja näin on myös tapahtunut. Nainen on ollut se joka tekee aloitteen, tarjoaa ja passaa. Naisten itsekkyys on aiheuttanut sen, että hyviä miehiä ei olekaan enää odottelemassa vaihtopenkillä vuoroaan kun naiset seikkailevat kolmekymppisiksi saakka. Kun sanon hyvä mies, en väitä olevani komea tai suorastaan rikas. Mutta olen fiksu, luotettava, keskustelutaitoinen, tunneälykäs ja vakaassa taloudellisessa tilanteessa. Eli jonkinlaista kysyntää minulla on."
Sä mokaat tossa. Hyviä naisia on nykyään niin vähän että niistä on kilpailu saada parisuhteeseen. Helpompi on löytää yhden yön juttu kuin parisuhteeseen sopiva nainen.
Ulkoinen ja sosiaalinen taso ei riitä instamalliin ja muut ei kiinnosta. Mitä sitä kieltämäänkään.