Mitä ostaisit kulkukauppiaalta, millaisia hintoja pitäisit sopivana munille, maidolle, sokerille, oluelle kulkukauppiaalta ostettuna?
Elikkäs 100 litraa on repun tilavuus ja lisäksi ehkä lastenvaunut jos laajennan liikettä. Tarkoitus on siis täyttää reppu menekkituotteilla ja lähteä niitä myymään ovelta ovelle.
Kaikenlaista myyn, maitoa, munia, juustoa mutta myös vesivärejä, neuloja, lankaa, mitä kotonaan voi tarvita, myös sulakkeita, pölypusseja, siivousaineita, kahvia, hiivaa
Mitä haluaisit ostaa kulkukauppijaaltasi ja mikä mielestäsi paras aika vuorokaudesta tehdä kauppoja, varhainen aamu vai ehkäpä myöhään illalla (aamijaistarpeiden hankkimiseksi)?
Nainen 38 olen, siisti ja hygieeninen, täysin valkoista sukujuurta
Kommentit (12)
Ruokatuotteita en ostaisi, mutta moottorisahan, veitsien ja muiden vempainten teroitusta olisi tarvis, myös puutarhanhoitopalvelut kiinnostaisi.
En noita ostaisi,kun kauppa on 300 metrin päässä asunnosta ei.
Voisin ostaa pil lua jos olet hyvännäköinen.
Klo 16.30. Suositten pieniä nettisivuja silti jos myy jotain. Että ostaja voi tarkistaa laadun ja kuka myy. Itse en avaa ovea koska asun yksin, joku muu ehkä ostaa. Himmeitä lamppuja, keltasävy. Sekä oranssi joka keltainen valolta. Kuulokkeet puhelimeen ja videoille johdolla sekä ilman. Pölyliinat, staattiset. Kesällä tuuletin. Niskalle hyvät tyynyt. Unimaskit kevyet.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ostaa pil lua jos olet hyvännäköinen.
Tämä kiinnostaisi myös minua.
Ruokaa en ostais, mutta esim. kalsarit voisin ostaa jos olisin reissun päällä ja sattunut lurauttamaan housuun. Puhtaita sukkia, hammasharjan jne. jne. Eli alusvaatteet ja hygieniatuotteet, saippua, hammastahna yms. Ehkä jotain tuliaisia myös, jos oisin unohtanu niin vaikkapa joku kuppi tai kippo, kynttilänjalka, kynttelikkö jne.
Keskellä yötä jos tulet pimputtelemaan ja myyt unilääkkeitä niin ostan.
En yhtään mitään. Kaupustelijat ovat rasittavia, enkä luota että heillä on kylmäketjut ja hygienia vastaavalla tavalla kunnossa kuin kaupoissa.