Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin tehdä aloitteen ja nähdä vaivaa jos haluan pelkkää seksiä ilman tunnesidettä, ja minun täytyykin, koska siinä pelissä naisista on kova kilpailu.
Miesten kaksinaismoralismi on käsittämätöntä! Miehelle ei kelpaa nainen, jolla on ollut useita seksikumppaneita, mutta ovat itse juuri sellaisia! Miksi naiselle pitäisi kelvata mieslortto, joka on jakanut itseään ympäriinsä?! Ei minulle ainakaan kelpaa!
Olkaa itse sellaisia, mitä muilta vaaditte, siveitä ja hyveellisiä! Naiset vaan näyttävät, miten hirveitä itse olette!
Naisethan itse pyörii gullikarusellissa mieslorttojen helppona viihdykkeenä. Suurin osa miehistä tekee samaan aikaan muualla muita juttuja.
No ei pyöri. Pieni osa naisista on noita lutkia ja suurin osa naisista kuten väittämäsi mukaan miehistäkin tekee samaan aikaan muualla muita juttuja.
Harvassa ovat naiset, joiden eteen jaksaa tai kannattaa nähdä vaivaa. Se siinä varmaan on. Ei se, että mies lähestyy, ole mikään perusoikeus, tai se, että on nainen ja olemassa oikeuta johonkin prinsessakohteluun.
Minulle kelpasi vain sivistyneet, naiselliset fiksut naiset jotka osaa sekä keskustella, että laittaa ruokaa ja pitää kotinsa siistinä. Ehdoton edellytys oli myös hyvä työpaikka. Näistä asioista en ole koskaan tinkinyt, aina löytyi ihminen ja sellaisen kanssa olen tälläkin hetkellä. Seksiä ei tarvinnut osata harrastaa, ne hommat osaan kyllä kumppanilleni opettaa.
Mitään pubiruusua tai turhanpäiväisistä asioista vaahtoavaa ihmistä en jaksa montaa minuuttia katsella ja valitettavasti valtaosa naisia on tuollaisia. Keskustella pitää osata, kitinä ja kaikenlainen angstinen vinkuminen on rasittavaa
miehet on nykyään niin laiskoja hyvä jos töissä viitsivät käydä.. suurin osa nuorista aikuisistakin pelaa vaan tietokoneellansa. pitää etsiä nykypäivänä mies ulkomaalaisten joukosta kun ne sentään elää normaalia miehen elämää eli käyvät töissä ja elättävät perheensä.
Vierailija kirjoitti:
miehet on nykyään niin laiskoja hyvä jos töissä viitsivät käydä.. suurin osa nuorista aikuisistakin pelaa vaan tietokoneellansa. pitää etsiä nykypäivänä mies ulkomaalaisten joukosta kun ne sentään elää normaalia miehen elämää eli käyvät töissä ja elättävät perheensä.
Elätkö vielä 60-luvulla ja haluat olla miehesi armoilla? Hoidatko kaikki kotityöt, kun mies on töissä ja tuo leivän pöytään?
Koska et ole prinsessa, mikset itse näe vaivaa ?
Näin miehenä voin vastata että taitaa johtua aikalailla siitä, ettei miehet halua raivokasta haukkuryöpytystä pakkien yhteydessä mitä ikävän moni nainen epäkiinnostaville miehille nykyään tekee. Sen lisäksi, vaikka naiset kuinka muuta haluavatkin väittää, niin ei ikinä tiedä mihin ongelmiin voi täysin asiallisestakin lähestymisestä joutua. Etenkin nuoremmat naiset lähestymiseen seksuaalisena ahdisteluna, jos mies ei heidän silmäänsä miellytä. Kivempaa jättää kokonaan välistä, kuin kerta toisensa perään pettyä ja järkyttyä naisten käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin vastata että taitaa johtua aikalailla siitä, ettei miehet halua raivokasta haukkuryöpytystä pakkien yhteydessä mitä ikävän moni nainen epäkiinnostaville miehille nykyään tekee. Sen lisäksi, vaikka naiset kuinka muuta haluavatkin väittää, niin ei ikinä tiedä mihin ongelmiin voi täysin asiallisestakin lähestymisestä joutua. Etenkin nuoremmat naiset lähestymiseen seksuaalisena ahdisteluna, jos mies ei heidän silmäänsä miellytä. Kivempaa jättää kokonaan välistä, kuin kerta toisensa perään pettyä ja järkyttyä naisten käytöksestä.
Suhtautuvat lähestymiseen seksuaalisena ahdisteluna*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elätkö vielä 60-luvulla ja haluat olla miehesi armoilla? Hoidatko kaikki kotityöt, kun mies on töissä ja tuo leivän pöytään?
ai teenko mielummin 8 tuntia töitä työpaikalla vai muutaman tunnin kotitöitä kotona? ei ole kovin vaikeaa valita omasta mielestä. kotona tiskaan asiat, laitan pyykit pyykkikoneeseen, imuroin lattiat siinä välissä kun pesukone pesee pyykit. sitten illalla laitan vähän ruokaa. menee maksimissaan 3 tuntia kaikkeen tuohon päivässä.
Toki lähestyn kiinnostavia naisia. Vaivaa jonkin suhteen muodostamiseen en ala näkemään. Homma kun toimii vain silloin kun molemmat haluavat ja tällöin lähestyttävä tekee lähestymisen helpoksi. Sitten kun ollaan pidemmällä suhteessa, on luonnollisesti molemmin puolin panostettava suhteen ylläpitoon.
Vierailija kirjoitti:
25 sivua missä miehet ja naiset tappelee kumpi on onnellisempi sinkkuna. Ovatko sinkut oikeasti onnellisia? En usko koska heillä on liian kova tarve todistaa kuinka mukamas onnellisia he ovat. 25 sivua pelkkää kinaamisesta. Jos olisit oikeasti onnellinen niin et täällä istuisi kinaamassa asiasta, tiedät tämän itsenkin. Hyvä vain normaaleille ihmisille että haluat pysyä sinkkuna, olisit vain riesa.
En väitä olevani onnellisempi sinkkuna, mut mikäs teet, eipä ole jäänyt muuta vaihtoehtoa. Syyt jossain pari sivua taaempana.
Ne uutisissakin jo mainitut nuorten naisten kohonneet tippurilukemat?
Ehkä miehet eivät halua tauteja?
Vierailija kirjoitti:
"incelien" valmistusohje tässä.
Nuorena tuli tehtyä aloitteita ihan kiitettävästi, jonkin verran ventovieraille naisille, ja jonkin verran puoltutuille / tutuille. Pari kertaa tuntematon nainen pyysi painumaan helvettiin tmv, pieni osa antoi pakit mukavalla tavalla (vaikka tuntui pahalta tietty) Tutuilta naisilta sain kaverikortin käteen.
Jouduin tiputtamaan rimaa jonkin verran, koska tulevaisuudensuunniitelmiin kuului talo, vaimo ja pari muksua.
Suhteita on kuitenkin ollut, pari exää petti, yksi nainen oli raivoava pirttihirmu joka harjoitti henkistä ja välillä myös fyysistä väkivaltaa ja viimeisin oli jäätävän mustasukkainen. Jatkuvaa kyttäämistä, tenttaamista ja syyttämistä. Asensi vakoilulaitteita mun asuntoon ja autoon.
50v lähestyy, ja perhehaaveet on kuopattu joten voin suoraan sanoa ettei hirveästi kiinnosta enää.
Useat naiset ovat käytöksellään musertaneet itsetuntoni.
Ei vaan kiinnosta naiset niin kuin ennen. Niin yksinkertaista se on. Eikä sitä viitsi panostaakaan, kun sitä arvostusta ei ole tippaakaan, vaikka kuinka hyvä yrittäisi olla.
Pahoinvoivat ihmiset eivät vedä puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Voin tehdä aloitteen ja nähdä vaivaa jos haluan pelkkää seksiä ilman tunnesidettä, ja minun täytyykin, koska siinä pelissä naisista on kova kilpailu.
Miesten kaksinaismoralismi on käsittämätöntä! Miehelle ei kelpaa nainen, jolla on ollut useita seksikumppaneita, mutta ovat itse juuri sellaisia! Miksi naiselle pitäisi kelvata mieslortto, joka on jakanut itseään ympäriinsä?! Ei minulle ainakaan kelpaa!
Olkaa itse sellaisia, mitä muilta vaaditte, siveitä ja hyveellisiä! Naiset vaan näyttävät, miten hirveitä itse olette!
Aika moni mies om tällainen nykyään. Ne top-x% eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuvat lähestymiseen seksuaalisena ahdisteluna*
Pelkkä katse voi riittää, jos mies on nuoren naisen silmissä liia ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai teenko mielummin 8 tuntia töitä työpaikalla vai muutaman tunnin kotitöitä kotona? ei ole kovin vaikeaa valita omasta mielestä. kotona tiskaan asiat, laitan pyykit pyykkikoneeseen, imuroin lattiat siinä välissä kun pesukone pesee pyykit. sitten illalla laitan vähän ruokaa. menee maksimissaan 3 tuntia kaikkeen tuohon päivässä.
Ynnä imuroida voi joka toinen viikko, eikä pyykkiäkään tarvitse joka päivä pestä.
Iloja saa nykypäivänä muistakin kuin naisista. Eli kiittäkää tätä digiaikakautta.