Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?

Vierailija
26.12.2024 |

En ymmärrä. Minne miehet ovat menneet? 

Kommentit (564)

Vierailija
541/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin vastata että taitaa johtua aikalailla siitä, ettei miehet halua raivokasta haukkuryöpytystä pakkien yhteydessä mitä ikävän moni nainen epäkiinnostaville miehille nykyään tekee. Sen lisäksi, vaikka naiset kuinka muuta haluavatkin väittää, niin ei ikinä tiedä mihin ongelmiin voi täysin asiallisestakin lähestymisestä joutua. Etenkin nuoremmat naiset lähestymiseen seksuaalisena ahdisteluna, jos mies ei heidän silmäänsä miellytä. Kivempaa jättää kokonaan välistä, kuin kerta toisensa perään pettyä ja järkyttyä naisten käytöksestä. 

"incelien" valmistusohje tässä. 

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
542/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki syyt lähesty suomalaisia naisia ovat kadonneet. Kaikki.

Neuroottinen itsesääli, uhriutuminen, hysteeriset itkukohtaukset, raivoaminen.

Sairaalloinen ylipaino vähintään ensimmäisen lapsen jälkeen.

Oikeustoimilla uhkailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki syyt lähesty suomalaisia naisia ovat kadonneet. Kaikki.

Neuroottinen itsesääli, uhriutuminen, hysteeriset itkukohtaukset, raivoaminen.

Sairaalloinen ylipaino vähintään ensimmäisen lapsen jälkeen.

Oikeustoimilla uhkailu.

Etkö unohtanut alkoholismin ja sekakäytön?

Vierailija
544/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutin kun en kelpaa omantasoisilleni naisille. He kun kelpaavat kevytsuhteisiin ja muihin viritelmiin myös niille miesten a-luokalle. Olen mieluummin yksin kuin tyydyn jämäpaloihin. 

Vierailija
545/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiva ei ole metoo-riskin ottamisen arvoista.

Vierailija
546/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet haluaa 50/50 diilillä vuokravaimon. Tietävät kyllä Bulgariasta ja Turkista, mutta jäävät nettiin uhkailemaan naisia väkisinotoilla. Mistä tulikin mieleen. Päivittäkää tosiaan kodin turva maksimitasolle. Kerrostaloonkin saa tätä nykyä turvasysteemin.

Vierailija
547/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin vastata että taitaa johtua aikalailla siitä, ettei miehet halua raivokasta haukkuryöpytystä pakkien yhteydessä mitä ikävän moni nainen epäkiinnostaville miehille nykyään tekee. Sen lisäksi, vaikka naiset kuinka muuta haluavatkin väittää, niin ei ikinä tiedä mihin ongelmiin voi täysin asiallisestakin lähestymisestä joutua. Etenkin nuoremmat naiset lähestymiseen seksuaalisena ahdisteluna, jos mies ei heidän silmäänsä miellytä. Kivempaa jättää kokonaan välistä, kuin kerta toisensa perään pettyä ja järkyttyä naisten käytöksestä. 

Suhtautuvat lähestymiseen seksuaalisena ahdisteluna*

Pelkkä katse voi riittää, jos mies on nuoren naisen silmissä liia ruma.

Niinkö? Laitatko linkin edes yhteen uutiseen, missä kerrotaan näin käyneen ja miehen tulleen tuomituksi, kiitos.

Vierailija
548/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet on nykyään niin laiskoja hyvä jos töissä viitsivät käydä.. suurin osa nuorista aikuisistakin pelaa vaan tietokoneellansa. pitää etsiä nykypäivänä mies ulkomaalaisten joukosta kun ne sentään elää normaalia miehen elämää eli käyvät töissä ja elättävät perheensä.

Elätkö vielä 60-luvulla ja haluat olla miehesi armoilla? Hoidatko kaikki kotityöt, kun mies on töissä ja tuo leivän pöytään? 

ai teenko mielummin 8 tuntia töitä työpaikalla vai muutaman tunnin kotitöitä kotona? ei ole kovin vaikeaa valita omasta mielestä. kotona tiskaan asiat, laitan pyykit pyykkikoneeseen, imuroin lattiat siinä välissä kun pesukone pesee pyykit. sitten illalla laitan vähän ruokaa. menee maksimissaan 3 tuntia kaikkeen tuohon päiv

totta. 

Vierailija
549/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rauhasta ja hiljaisuudesta. Nämä hieman kärsii toisen olemassaolosta.

Vierailija
550/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa ovat naiset, joiden eteen jaksaa tai kannattaa nähdä vaivaa. Se siinä varmaan on. Ei se, että mies lähestyy, ole mikään perusoikeus, tai se, että on nainen ja olemassa oikeuta johonkin prinsessakohteluun. 

Vastenmielisenä ilmiönä syntynyt näitä tutustumisia jotka eivät etene jos mies ei tee efforttia naisen hurmaamiseksi. Pitäkööt tunkkinsa. Minua ainakin kiinnostaa ainoastaan keskinäinen kemia ja sitä ei pysty millään elämystreffeillä parantamaan.

Vierailija
551/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovutin kun en kelpaa omantasoisilleni naisille. He kun kelpaavat kevytsuhteisiin ja muihin viritelmiin myös niille miesten a-luokalle. Olen mieluummin yksin kuin tyydyn jämäpaloihin. 

Mulla täsmälleen sama. En pysty saamaan niitä naisia joihin koen ihan oikeaa ja vilpitöntä vetoa, enkä halua myöskään tyytyä. Näin ollen sinkkuna olo on ainoa looginen ratkaisu.

Vierailija
552/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin tehdä aloitteen ja nähdä vaivaa jos haluan pelkkää seksiä ilman tunnesidettä, ja minun täytyykin, koska siinä pelissä naisista on kova kilpailu. 

Miesten kaksinaismoralismi on käsittämätöntä! Miehelle ei kelpaa nainen, jolla on ollut useita seksikumppaneita, mutta ovat itse juuri sellaisia! Miksi naiselle pitäisi kelvata mieslortto, joka on jakanut itseään ympäriinsä?! Ei minulle ainakaan kelpaa!

Olkaa itse sellaisia, mitä muilta vaaditte, siveitä ja hyveellisiä! Naiset vaan näyttävät, miten hirveitä itse olette!

Hei, teillä on täysi vapaus valita. Jos minä en kelpaa koska olen harrastanut seksisuhteita, se on täysin fine. Itse asiassa, arvostan sinua jos annat minulle tuosta syystä pakit.

Oma havaintoni vain on, ettei se mieslorttous ole ketään tuntemaani miestä pariutumismielessä hidastanut. Päin vastoin, mitä pare

Arvostat lähes 100% miehistä. Ne kun sanovat Sun tyyppiselle -Ei Kiitos ei. Sitä sanoit arvostavasi. Vaikket kertoisikaan maanneesi yli 100 miehen kanssa, sen huomaa kyllä sitten muuten.

Vierailija
553/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin tehdä aloitteen ja nähdä vaivaa jos haluan pelkkää seksiä ilman tunnesidettä, ja minun täytyykin, koska siinä pelissä naisista on kova kilpailu. 

Miesten kaksinaismoralismi on käsittämätöntä! Miehelle ei kelpaa nainen, jolla on ollut useita seksikumppaneita, mutta ovat itse juuri sellaisia! Miksi naiselle pitäisi kelvata mieslortto, joka on jakanut itseään ympäriinsä?! Ei minulle ainakaan kelpaa!

Olkaa itse sellaisia, mitä muilta vaaditte, siveitä ja hyveellisiä! Naiset vaan näyttävät, miten hirveitä itse olette!

Hei, teillä on täysi vapaus valita. Jos minä en kelpaa koska olen harrastanut seksisuhteita, se on täysin fine. Itse asiassa, arvostan sinua jos annat minulle tuosta syystä pakit.

Oma havaintoni vain on, ettei se mieslorttous ole ketään tuntemaani miestä pariu

Toi oli mies, jolle sä vastasit. Oon 44v nainen, elänyt viimeisimmät 20v selibaatissa, 3 eri seksikumppania ollut elämäni aikana. 

Ne miehet, jotka ei saa yhdenyön juttuja käy huorissa. Ei ole olemassa hyviä miehiä. 

Vierailija
554/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtautuvat lähestymiseen seksuaalisena ahdisteluna*

Pelkkä katse voi riittää, jos mies on nuoren naisen silmissä liia ruma.

Niinkö? Laitatko

Virallisesti tuomituksi ei tule, mutta julkisesti häpäistyksi kyllä.

Vierailija
555/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voin tehdä aloitteen ja nähdä vaivaa jos haluan pelkkää seksiä ilman tunnesidettä, ja minun täytyykin, koska siinä pelissä naisista on kova kilpailu. Mutta jos halutaan sitoutumista, naisen on oltava aloitteellinen ja nähtävä vaivaa. Ja näin on myös tapahtunut. Nainen on ollut se joka tekee aloitteen, tarjoaa ja passaa. Naisten itsekkyys on aiheuttanut sen, että hyviä miehiä ei olekaan enää odottelemassa vaihtopenkillä vuoroaan kun naiset seikkailevat kolmekymppisiksi saakka. Kun sanon hyvä mies, en väitä olevani komea tai suorastaan rikas. Mutta olen fiksu, luotettava, keskustelutaitoinen, tunneälykäs ja vakaassa taloudellisessa tilanteessa. Eli jonkinlaista kysyntää minulla on."

Sä mokaat tossa. Hyviä naisia on nykyään niin vähän että niistä on kilpailu saada parisuhteeseen. Helpompi on löytää yhden yön juttu kuin parisuhteeseen sopiva nainen.

Hyvät, parisuhteeseen kelpaavat naiset taas ovat tehneet sen päätelmän, että hyviä, parisuhteisiin kelpaavia miehiä ei ole olemassa. Olemme mieluummin yksin.

Ja ihan kokemuksesta on opittu.

Vierailija
556/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etin huonoa naista vakinaiseen suhteeseen

Vierailija
557/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä etin huonoa naista vakinaiseen suhteeseen

No yksikään ei oo ilmoittautunut? 

Eli huonojakaan ei siis enää löydy?

varattuja?

Vierailija
558/564 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, koska naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Kukaan mies ei halua lastensa äidiksi naista, joka on harrastanut seksuaiä kymmenien miesten kanssa.

Sorry.

Tämä. Minä en kelpuuta naista, joka on harrastanut enemmän seksiä kuin minä. Enkä tingi muistakaan kriteereistä, jotka asetan naisille.

Aloituksessa kysytään "eivät enää lähesty". Miten pystyt lähestymishetkellä saamaan tiedon henkilön seksikumppaneiden määrästä? Erikoisia taitoja nykyajan miehillä. Mut toisaalta, ehkä hyvä ettet lähesty,  kuulostat nihkeältä seuralaiselta. Piikit pystyssä, ei rentoutta ilmassa lainkaan.

Vierailija
559/564 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voin tehdä aloitteen ja nähdä vaivaa jos haluan pelkkää seksiä ilman tunnesidettä, ja minun täytyykin, koska siinä pelissä naisista on kova kilpailu. Mutta jos halutaan sitoutumista, naisen on oltava aloitteellinen ja nähtävä vaivaa. Ja näin on myös tapahtunut. Nainen on ollut se joka tekee aloitteen, tarjoaa ja passaa. Naisten itsekkyys on aiheuttanut sen, että hyviä miehiä ei olekaan enää odottelemassa vaihtopenkillä vuoroaan kun naiset seikkailevat kolmekymppisiksi saakka. Kun sanon hyvä mies, en väitä olevani komea tai suorastaan rikas. Mutta olen fiksu, luotettava, keskustelutaitoinen, tunneälykäs ja vakaassa taloudellisessa tilanteessa. Eli jonkinlaista kysyntää minulla on."

Sä mokaat tossa. Hyviä naisia on nykyään niin vähän että niistä on kilpailu saada parisuhteeseen. Helpompi on löytää yhden yön juttu kuin parisuhteeseen sopiva nainen.

Koska te valitsette miehiä aivan muilla kriteereillä kuin hyvyys. Te haluatte miehen joka on perheenisän vastakohta, ja toivotte, että mies juuri teidän vuoksenne muuttuu sellaiseksi.

Vierailija
560/564 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, koska naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Kukaan mies ei halua lastensa äidiksi naista, joka on harrastanut seksuaiä kymmenien miesten kanssa.

Sorry.

Tämä. Minä en kelpuuta naista, joka on harrastanut enemmän seksiä kuin minä. Enkä tingi muistakaan kriteereistä, jotka asetan naisille.

Aloituksessa kysytään "eivät enää lähesty". Miten pystyt lähestymishetkellä saamaan tiedon henkilön seksikumppaneiden määrästä? Erikoisia taitoja nykyajan miehillä. Mut toisaalta, ehkä hyvä ettet lähesty,  kuulostat nihkeältä seuralaiselta. Piikit pystyssä, ei rentoutta ilmassa lainkaan.

No missäs niitä liikkuu? -Kapakoissa

no miltäs ne näyttää ? -tuhannen m u l k u n Maijalta..

Siinä ei ennustustaitoa tarvita, valitettavasti näkyy päällepäin

Lisään vielä, että somessa, näitten omilla sivuilla vielä kertovat asioita joista on helppo päätellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi