Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?
Kommentit (608)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei itse lähesty? Miksi miehen pitäisi alentua aloitteen tekoon?
Monesti lähestyvät. Mutta ainoastaan keskitasoa paremman näköisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti lähestyvät. Mutta ainoastaan keskitasoa paremman näköisiä miehiä.
Jännä miehiä lähestyvät :D
Maailma on muuttunut, ja vapaus tarkoittaa sitä, että suurempi prosentuaalinen osuus miehistä jää kokonaan ilman, kuin ennen. Ja vastaavasti parhaalla prosentilla miehistä on vielä enemmän kysyntää, kuin aiemmin.
Moni mies myös luopunut touhusta kokonaan kun huomaa että menee rahat ja naiset ovat muuttuneet. Itse esimerkiksi kuulun tähän joukkueeseen. Vaikka olenkin ihan keskituloinen 70 k€ vuosiansioilla, olen lyhyt, epäsuhtainen, jne, tasoni ei ole kovin hyvä, enkä voi geenejäni muuttaa. Hyväksyn paikkani luonnon järjestyksessä ja se on se että olen onnellinen yksin. Päivät pitkät pidän huolta kunnostani, ja yritän pysyä terveenä. Naista tuskin enää koskaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, koska naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Kukaan mies ei halua lastensa äidiksi naista, joka on harrastanut seksuaiä kymmenien miesten kanssa.
Sorry.
Tämä. Minä en kelpuuta naista, joka on harrastanut enemmän seksiä kuin minä. Enkä tingi muistakaan kriteereistä, jotka asetan naisille.
Mistä tiedät sitten onko harrastanut enemmän vai vähemmän?
Naisten antamat numerot eksistä pitää kerrata kymmenellä.
ihan kaikkien miesten pitäisi poistua facebookeista, deitti apeista jne ja tykkäykset pitäs poistaa kuvista yms yms.
Deittisovellukset eivät toimi miehillä. Lähestyminen livenä on creepyä ja häiritsevää.
Itse en enää edes muista kaikkien panojen nimiä. Puhelinkin hajosi ja sinne meni varmaan 20 naisen kanssa käydyt juttelut.