Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?

Vierailija
26.12.2024 |

En ymmärrä. Minne miehet ovat menneet? 

Kommentit (564)

Vierailija
401/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monkey branching" on nykypäivää monien naisten kohdalla, eli aina tavoitellaan parempaa oksaa, mihinkään ei olle täysin tyytyväisiä.

Termiä "monkey branching" käytetään usein halventavasti kuvaamaan henkilöitä, jotka eivät ole sitoutuneita ja etsivät turvaa hyppäämällä uuteen suhteeseen samalla kun he ovat edelleen tekemisissä nykyisen kumppaninsa kanssa...

https://www.marriage.com/advice/relationship/monkey-branching/

Vierailija
402/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha lähestyä. Naisille kelpaa enää vain instagram-malli, jolla on sikspäk, täydelliset hiukset, parta ja miljoonaomaisuus.

Siinä meni mun mahikset.

Kuin myös, ei ole partaa, sänki vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä naisessa pitää olla jotain tosi erityistä ja kiinnostavaa ennen kuin viitsii sitä vaivaa nähdä. Jos naama on valmiiksi mutkalla niin jätän suosiolla muille. 

Kyllä, yksikin vastenmielinen inhon ilme saa aikaan saman, vaikka nainen haluaisikin vain esittää vaikeasti saavutettavaa.

Vierailija
404/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän että nainen on se, joka alun alkaen valitsee miehen. Mies voi luulla "iskeneensä" naisen, mutta tämä iskeminen ei ikinä olisi onnistunut jos nainen ei jo sitä ennen ole "kelpuuttanut" miestä.

Kummatkin valitsevat, tietenkin. Kummallakin on kriteerit joiden tulee täyttyä. Eli kummatkin karsivat (torjuvat), se lienee helpompi ymmärtää. Se, missä järjestyksessä karsitaan, hieman vaihtelee, mutta aika usein nainen karsii (torjuu) koska pariutumisen scripti menee niin päin että miehen on oltava aktiivisempi lähenneltäessä ja miehen on lähestyttävä. Koska nainen ei lähesty ~koskaan, niin häntä ei karsita (torjuta) ~koskaan.

Vierailija
405/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinpa löytäny parisuhteen 2012 niin ei tarvitsisi kahlata tässä paskassa.

Vierailija
406/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän että nainen on se, joka alun alkaen valitsee miehen. Mies voi luulla "iskeneensä" naisen, mutta tämä iskeminen ei ikinä olisi onnistunut jos nainen ei jo sitä ennen ole "kelpuuttanut" miestä.

Alkukysymyksessä on useitakin asioita jotka tarvitsevat lisäselitystä: Tarkoittaako aloittaja että kukaan, siis kertakaikkiaan kukaan mies ei lähesty häntä? Kelpaisiko aloittajalle joku pultsari tai aloittajaa 40 vuotta vanhempi kääkkänä? Haluaako aloittaja tällaisten miesten lähestymisiä?

Jos vastaus on että ei halua, niin....

Kysymys onkin silloin kysynnän ja tarjonnan epätasapaino- ongelmasta. Kysymys on siitä, että sellaiset miehet jotka aloittaja kelpuuttaisi/ haluaisi lähestyvän eivät lähesty, ja mahdollisesti sellaiset miehet lähestyvät joita aloittaja ei kelpuuta.

Tuokin on yhdensorttinen ongelma, myönnetään. Kuitenkin, silloin ei enää kyse ole siitä etteikö

Naiset usein käyttävät kuvailuja "ei löydy ketään", kuitenkaan tarkoittamatta asiaa kirjaimellisesti. Kun taas jonkun miehen ruikuttaessa (älkää veljet tehkö näin) ettei saa yhtään vastakaikua esimerkiksi tinderissä, se voi tarkoittaa ihan kirjaimellisesti 0 tykkäystä pv/viikko/vuosi/elinikä. Kaikki ei saa kaikkia, joku saa paljon, jotkut eivät saa juuri mitään.

Elämä ei ole reilua, mutta jokainen voi tehdä valintoja miten parantaa tilannettaan. Olen oikein tyytyväinen että olen mies, vaikka vastaavalla (keskimääräisellä) ulkonäöllä naisena saisin miehiltä paljon huomiota, lyhyttä seuraa ja ehkä jopa pidempääkin. Miehenä täytyy ymmärtää ja hyväksyä että suurelle osalle naisia tärkein ominaisuus miehissä on varallisuus ja miten kohtaamansa miehen varallisuudesta pääsisi nauttimaan. Minulle riittää että käytännössä kaikki naiset joiden kanssa olen tekemisissä ajattelevat että olen ihan ok mies, joka on lisäksi kohtuullisen varakas. Pääsen nauttimaan naisseurasta haluamassani määrin. Virallistetummat suhteet ovat taloudellisesti kalliita, mutta antavat tunteen että olen parisuhteessa. Lyhyemmissä on huvi/hinta toki paljon parempaa, olen kuitenkin sitoutumista haluavaa sorttia, joten nämä eivät minulle tuota samaa iloa. Lopulta kuitenkin jokaisen keskitason ja alle olevan miehen täytyy ymmärtää ja hyväksyä että naiset ovat maksava hyödyke, joihin rakastuminen on (usein) yksipuolista.

Vierailija
407/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on opettanut minut pelkäämään naisia. Hirvittää kun ulkonakin kuka tahansa vastaantulija voi olla AV-mamma.

Sä luet tätä palstaa ja kirjotat täällä. Sä olet itsekin av-mamma :D

Vierailija
408/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Monkey branching" on nykypäivää monien naisten kohdalla, eli aina tavoitellaan parempaa oksaa, mihinkään ei olle täysin tyytyväisiä.

Termiä "monkey branching" käytetään usein halventavasti kuvaamaan henkilöitä, jotka eivät ole sitoutuneita ja etsivät turvaa hyppäämällä uuteen suhteeseen samalla kun he ovat edelleen tekemisissä nykyisen kumppaninsa kanssa...

https://www.marriage.com/advice/relationship/monkey-branching/

Halventava käyttö ei ollut vahinko, ymmärrän mitä käsite tarkoittaa. Useimmat naiset ovat ... 

Vierailija
409/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on naiset usein kirjoittaneet että jos itse lähestyisivät miestä niin kokisivat ettei ko. mies häntä oikeasti halua. Niin kieroutunut on naisten ajatuksen kulku.

Eihän tämä ole se kieroutunut osa. Tämä on ainoa normaalilta kuulostava osa asiassa. Mies lähestyy, nainen hyväksyy tai torjuu lähestymisen.

Nainen voi (ja hänen pitäisi) ilmaista mahdollinen kiinnostuksensa kauniisti ja kohteliaasti. Voi myös ilmaista pelkästään normaalia kohteliaisuutta kuin ketä tahansa ihmistä kohtaan.

Toki sekä mies että nainen voi jatkaa "yrittämistä", joka ei ole seksiin tähtäävää. Voi yrittää tehdä itseään tykö, ts. yrittää osoittaa olevansa itse läheisemmän tuttavuuden arvoinen. Tilannetaju huomioiden - joskus on paras palata asiaan myöhemmin.

Mies voi (ja hänen pitäisi) lähestyä kauniisti ja kohteliaasti naista, joka viehättää häntä

Pitkä sepustus, mutta minne on tuo mainitsemasi kohteliaalisuus kadonnut? Molemmilta sukupuolilta.

Vierailija
410/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummatkin valitsevat, tietenkin. Kummallakin on kriteerit joiden tulee täyttyä. Eli kummatkin karsivat (torjuvat), se lienee helpompi ymmärtää. Se, missä järjestyksessä karsitaan, hieman vaihtelee, mutta aika usein nainen karsii (torjuu) koska pariutumisen scripti menee niin päin että miehen on oltava aktiivisempi lähenneltäessä ja miehen on lähestyttävä. Koska nainen ei lähesty ~koskaan, niin häntä ei karsita (torjuta) ~koskaan.

Silloin kun nainen haluaa että häntä lähestytään, hän 1) hakeutuu ko miehen läheisyyteen "pelietäisyydelle". Tämä tapahtuu poikkeuksetta aina, riippumatta siitä onko nainen ujo, rohkea tai siltä väliltä. (Seuratkaapa muuten, kuinka paras 10% -miehen lähistöllä on naisia verrattuna tavis- Taaveihin. Kuin mehiläisiä hunajapurkin ympärillä...)

Kun nainen on hakeutunut miehen läheisyyteen, ujot vain toivovat että mies huomaa hänet ja hänen häikäisevän kauneutensa, sekä säkenöivän älykkyytensä jollakin maagisella, oudolla sanattomalla ja katseettomalla yhteydellä. Nämä naiset pettyvät 99% varmuudella, he huomaavat että joku rohkeampi nainen ehti ensin. Sitten itketään palstoilla kuinka "kukaan mies ei lähesty". (Vaihe 2). Keskiverto nainen pyrkii aktiivisesti katsekontaktiin ko. miehen kanssa. Kun hän onnistuu kontaktissa, pieni hymy, ja sama homma kohta uudestaan. Tämä on aktiiviselle miehelle kutsu lähestymään, tosin tässä piilee vaara väärintulkinnoillekin. Rohkeat naiset eivät odota että mies ymmärtää lähestyä (ja että joku toinen nainen ehtii ensin) vaan lähestyvät miestä heti katsekontaktin ja hymyn jälkeen. Nämä naiset saavat haluamansa ehkäpä jopa 30-50% varmuudella.

Väite että nainen ei lähestyisi koskaan on huuhaata. Varmasti lähestyy, siis osa naisista. Ei ehkä lähesty sinua eikä minua, mutta tasokkaampia miehiä lähestyy satavarmasti, osa naisista rohkeammin ja osa naisista ujommin, mutta taatusti lähestyy.

Kokemukseni mukaan, sellaisen naisen lähestyminen, joka ei ole itse ottanut katsekontaktia ja hymyillyt sekä selkeästi osoittanut minulle että hän haluaa lähestymistäni, johtaa 99% varmuudella tylyihin pakkeihin.

Nainen tekee ensimmäisen siirron, näin se vain on. Usein se siirto on vain niin huomaamaton että sitä on vaikea havaita.

Vierailija
411/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha lähestyä. Naisille kelpaa enää vain instagram-malli, jolla on sikspäk, täydelliset hiukset, parta ja miljoonaomaisuus.

Haukut väärää puuta. Maailmassa on tapahtunut jotain, mitä ei osata selittää. Entisaikoina siis vaisto ja normaalit vietit saivat ihmisen näkemään vaivaa puolison löytämiseksi. Tunsin aikoinaan vähän saamattoman oloisen vanhan miehen, joka oli hyvä esimerkki tästä. Aikuisten lasten mukaan mies oli aina ollut laiskuuteen taipuvainen. Muta kun hän nuorena oli rakastunut, hän jaksoi kävellä pitkän matkan jyrkkää ylämäkeä ja kulkea vuorten toiselle puolelle. Silloin häneltä löytyi energiaa ja toiminnanhalua. Riippumatta sukupuolesta jotain on muuttunut nykyisissä nuorissa aikuisissa. Ei perusteta perhettä, ei saada lapsia. Toinen muuttunut seikka on, että jotkut pariskunnat toivovat lasta, mutta sitä ei tule.

Tuo mies oli rakastunut.

Ei hän nähnyt vaivaa tuntemattoman naisen takia.

Vierailija
412/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset ovat laiskoja tekemään yhtään mitään. Nukutaan pitkään, roikutaan somessa, tuskaillaan, masennutaan ja kiukutellaan pienistäkin vastoinkäymisistä. Kuka semmoisen haluaisi riesakseen? Osaan ja jaksan kaiken itsekin.

Miten sänkypuuhat sujuu?

Vierailija
413/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset ovat laiskoja tekemään yhtään mitään. Nukutaan pitkään, roikutaan somessa, tuskaillaan, masennutaan ja kiukutellaan pienistäkin vastoinkäymisistä. Kuka semmoisen haluaisi riesakseen? Osaan ja jaksan kaiken itsekin.

Miten sänkypuuhat sujuu?

Jos nainen auttaisi miestä kotitöissä niin mieskin jaksaisi huomioida naista paremmin makuuhuoneen puolella.

Vierailija
414/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ap miksi suomalaista naista kannattaisi lähestyä? Mitä minä saan tällaisesta tapauksesta? 

Aapeesta en tiedä.

Itse tarjoan kumppanuutta, tukea, seuraa, arvostusta, läheisyyttä, seksiä ja haluan saada kumppanilleni hyvän ja turvallisen olon.

Seksiä? Nyt taisi tulla yksi termi liikaa.

Amatöörin virhe. Jotkut miehet ottavat todesta tälläkin palstalla olevia naisten kommentteja, joissa heidän puolisonsa pihtaavat seksiä. Enemmän elämää nähneet miehet näkevät näiden läpi eivätkä sanoisi tarjoavansa jotain mitä tietysti kaikki miehet jo lähtökohtaisesti tarjoavat (enemmän kuin on kysyntää). 

Vierailija
415/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuluu naiset kohta ei voi saada enään lasta

Vierailija
416/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollinen homosaatio on persunuorison turma ja Stubb levittää sitä.

Vierailija
417/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemukset deittailumaailmasta oli aika karu. Koko ajan tunne että on joku vuoronumero kourassa. Pelkkää vikojen etsintää. Naiset olivat liikkeellä asenteella josko seuraava olisikin vielä kivempi. Kaikki heistä deittaili useampia samaan aikaan, kellään ei ollut aikaa tutustua syvemmin. Lopullinen niitti oli tyyppi joka tapaili toista samaan aikaan, ja jäi siitä kiinni, vaikka oli pari päivää aiemmin puhunut "yhteisestä tulevaisuudesta". Edes typerä hätävalhe exästä ei todellakaan mennyt läpi. Ei kiitos enää koskaan.

Kun seuraa ulkomaalaisia youtube-videoita parisuhteista ja lukee mitä Suomessa kerrotaan, väistämättä havaitsee että sama meno täällä. "Monkey branching" on nykypäivää monien naisten kohdalla, eli aina tavoitellaan parempaa oksaa, mihinkään ei olle täysin tyytyväisiä. Tyytymättömyyttä lisää muiden kertomukset ja tarinat, eikä yhteiskunnan vanha

Ihan samalla lailla miehet tavoittelevat parempaa.

Vierailija
418/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset usein käyttävät kuvailuja "ei löydy ketään", kuitenkaan tarkoittamatta asiaa kirjaimellisesti. Kun taas jonkun miehen ruikuttaessa (älkää veljet tehkö näin) ettei saa yhtään vastakaikua esimerkiksi tinderissä, se voi tarkoittaa ihan kirjaimellisesti 0 tykkäystä pv/viikko/vuosi/elinikä. Kaikki ei saa kaikkia, joku saa paljon, jotkut eivät saa juuri mitään.

Elämä ei ole reilua, mutta jokainen voi tehdä valintoja miten parantaa tilannettaan. Olen oikein tyytyväinen että olen mies, vaikka vastaavalla (keskimääräisellä) ulkonäöllä naisena saisin miehiltä paljon huomiota, lyhyttä seuraa ja ehkä jopa pidempääkin. Miehenä täytyy ymmärtää ja hyväksyä että suurelle osalle naisia tärkein ominaisuus miehissä on varallisuus ja miten kohtaamansa miehen varallisuudesta pääsisi nauttimaan. Minulle riittää että käytännössä kaikki naiset joiden kanssa olen tekemisissä ajattelevat että olen ihan ok mies, joka on lisäksi kohtuullisen varakas. Pääsen nauttimaan naisseurasta haluamassani määrin. Virallistetummat suhteet ovat taloudellisesti kalliita, mutta antavat tunteen että olen parisuhteessa. Lyhyemmissä on huvi/hinta toki paljon parempaa, olen kuitenkin sitoutumista haluavaa sorttia, joten nämä eivät minulle tuota samaa iloa. Lopulta kuitenkin jokaisen keskitason ja alle olevan miehen täytyy ymmärtää ja hyväksyä että naiset ovat maksava hyödyke, joihin rakastuminen on (usein) yksipuolista.

Missä näitä rahanperässä olevia naisia oikein on? En tunne itse ketään.

Vierailija
419/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on opettanut minut pelkäämään naisia. Hirvittää kun ulkonakin kuka tahansa vastaantulija voi olla AV-mamma.

Kuinka uskallat kävellä kadulla?

Ei se uskalla, luulisin.

Parempi kävellä vaan metsässä ja jos joku tulee vastaan niin toivoa, että se on karhu eikä nainen.

Vierailija
420/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kuluu naiset kohta ei voi saada enään lasta

Aika kuluu, sä vanhenet ja kuolet lopulta yksin.

Jos sä kerta ajattelet naisia kollektiivina, niin kyllä naiset voi saada yhä lapsia. Sukukypsiä naisia tulee jatkuvasti lisää.