Tutkimus: Raskaus vahivistaa naisen kollageenikerrosta ja nuorentaa ihoa.
Kommentit (10)
Ihanaa! 😻 Olen huomannut, että myös kollageeni-isästä tulee isompi. Maha ainakin on kasvanut raskauden aikana. Pyörryn varmaan onnesta. Tunnen jo kollageenin vahvistavan vaikutuksen, ihan tässä nuoreneekin. *Kurrr..* 😸😸
Coll La Gene ihana paikka lomalle, Tapiristanin saarivaltiossa.
Lasten saaminen vanhentaa ja rapauttaa naisen kehoa. Mitään positiivisia vaikutuksia sillä ei fyysiseen terveyteen ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! 😻 Olen huomannut, että myös kollageeni-isästä tulee isompi. Maha ainakin on kasvanut raskauden aikana. Pyörryn varmaan onnesta. Tunnen jo kollageenin vahvistavan vaikutuksen, ihan tässä nuoreneekin. *Kurrr..* 😸😸
Monillä isillä on myös hyaluronihappo-peppu. Ihanan pehmeä ja löllyvä, geelimäinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monillä isillä on myös hyaluronihappo-peppu. Ihanan pehmeä ja löllyvä, geelimäinenkin.
Tulee mieleen "Tukka-Guru".
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla ladattu syöpä aktivoituu??
Vierailija kirjoitti:
Lasten saaminen vanhentaa ja rapauttaa naisen kehoa. Mitään positiivisia vaikutuksia sillä ei fyysiseen terveyteen ole.
Paitsi tietenkin se, että raskaus vähentää munasarjasyöpään sairastumisen riskiä ja imettäminen rintasyöpään sairastumisen riskiä. Imettäminen laskee myös riskiä sairastua sydän- ja versiuonisairauksin. Raskaudet yleensä vähentävät kuukautis- ja endometrioosikipuja.
Mene nyt raskaushullu välilllä vaikka kävelylle. Ulkona on hieno ilma.
Jaa, täällä on näköjään taas sinimustat, demarit ja ääri-islamistit vauhdissa pakottamassa naisia synnytystalkoisiin