Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän änkytys nolottaa

Vierailija
16.09.2026 |

Ihana ihminen, kaunis, sporttinen ja fiksu. Periaatteessa siis ihan unelma. Hänen kanssaan on aivan mahtavaa kahden kesken. Hänellä on kuitenkin puhevika, eli änkytys. Välillä ei änkytä ollenkaan ja välillä vaikka kuinka paljon. Ei häiritse minua kahden kesken, mutta jos ollaan jossain vaikka kavereiden kanssa ja hän alkaa änkyttämään, niin kyllä se minua nolottaa. Häntä sen sijaan ei jostain syystä nolota yhtään ja hän jatkaa puhumista, kuin ei mitään. En halua sanoa hänelle asiasta, koska en halua loukata häntä, mutta häiritsee minua. Voiko tuosta parantua? Ikää hänellä on 21v.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulla on ikää? Vaikutat ihan teiniltä. 

Vierailija
2/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, lähde kävelemään, niin hänen elämänsä paranee huomattavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ansaitse häntä, etkä ketään muutakaan. Ai niin, eihän sinulla edes ole ketään😂😂😂😂🤦‍

Vierailija
4/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi kaltainen hyvällä itsetunnolla varustettu nainen kelpaisi monille miehille mainiosti :)

Vierailija
6/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävällä selvästi hyvä itsetunto ja elää täyttä elämää änkytyksestä huolimatta. Moni mies ottaisi hänet, jos vain saisi. Sinulla taas ei taida olla itsetunto ihan kohdillaan? Et ole hänen arvoisensa! Toivottavasti jättää sinut!

Vierailija
7/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuttaako / jännittääkö tyttöystävääsi muiden kanssa jutustelu ja siksi änkyttää? Hän luultavasti haluaa tutustua kavereihisi, ovathan he sinulle tärkeitä. Loppujen lopuksi tuo on aika pieni juttu!

Vierailija
8/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se änkytys tee tyttöystävääsi yhtään sen huonommaksi tai "vikaisemmaksi". Pitäisitkö hänestä enemmän, jos hän olisi erilainen? Jos asia sinua nolottaa, niin tee kaikille palvelus ja lopeta suhde. Näin tyttöystäväsi voi löytää rinnalleen miehen, joka pitää hänestä juuri sellaisena kuin hän on, vikoineen kaikkineen. Niitä miehiä varmasti löytyy, vaikka sinä olisitkin hieman keskenkasvuinen.

Vierailija
9/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei änkyttäjiä kukaan terve ihminen jaksa kuunnella. 

10/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änkytyksen lieventämiseen löytyy keinoja. Ovat änkyttäjän itsensä valittavissa jos hän siis sen kokee tarpeelliseksi. Hän on itse näistä varsin hyvin tietoinen.

Änkyttäjän kumppanin nolostelun korjaaminen on vaikeampaa. Se edellyttäisi nolostelijalta itseltään halua muuttua ja halua julkisesti näyttää olevansa änkyttävän kumppaninsa kanssa yhdessä silloinkin, kun ongelma ilmenee.

M60+

Vierailija
11/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan, voitko itse parantua tuosta mielesi köyhyydestä. Epäilen, että et voi, ainakaan vielä moneen vuoteen. Elämänkokemusta ja niitä vastoinkäymisiä tarvitset vielä lisää ennen kuin tajuat...

Vierailija
12/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain omia tekoja kannattaa nolostella. Jos nolostelee jotain muuta on kyse vain heikosta itsetunnosta.

Vierailija
13/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tyttös änkytti mun korvaan "M-mm--mä rak-rakastan sua!" ja pumppasin sitä vaan kovempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi