Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?

Vierailija
26.12.2024 |

En ymmärrä. Minne miehet ovat menneet? 

Kommentit (564)

Vierailija
301/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole periaatteessa hyvä tilanne? Nyt voi sitten itse välillä lähestyä miehiä. Voi vaikka löytää sellaisen miehen, joka on mieleinen.

On. Eikä vaan periaatteessa, vaan käytännössäkin.

Vierailija
302/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvät naiset on varattuja ja mielenkiintoiset 20-30 vuotta nuorempia.

M50

Ja sitten ihmettelette, kun naiset ei lämpene teidän lähestymisillenne? Ei ihan kauheasti innosta, kun joku 10+v vanhempi pallomaha tulee tekemään tikusta asiaa. 

Ei vaan siksi en lähesty, sitähän tässä kysyttiin.

M50

Turhan monet ikätoverisi lähestyy. Hyvä, jos viimeinkin ymmärrätte tasonne. Mulla on ihan ikäiseni rakastaja. Miksi vaihtaisin johonkin vanhaan kurppaan?

Mutta mitään tasoja ei pitänyt olla muualla kuin tasojankkaavien inceleiden päässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvät naiset on varattuja ja mielenkiintoiset 20-30 vuotta nuorempia.

M50

Ja sitten ihmettelette, kun naiset ei lämpene teidän lähestymisillenne? Ei ihan kauheasti innosta, kun joku 10+v vanhempi pallomaha tulee tekemään tikusta asiaa. 

Ei vaan siksi en lähesty, sitähän tässä kysyttiin.

M50

Turhan monet ikätoverisi lähestyy. Hyvä, jos viimeinkin ymmärrätte tasonne. Mulla on ihan ikäiseni rakastaja. Miksi vaihtaisin johonkin vanhaan kurppaan?

Mutta mitään tasoja ei pitänyt olla muualla kuin tasojankkaavien inceleiden päässä?

Käytöstavat?

Vierailija
304/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he lähestyvät nykyään vaan miehiä, sehän on nykyään niin "muodikasta".

Vierailija
305/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon melkein viiskymppinen, ihan tavallisen näköinen nainen, ei tatuointeja, pitkät hiukset, normipaino ja mua ei ole koskaan miehet lähestyneet. Että onko tää nyt niinkään uusi juttu? Joskus alaikäisenä aikuiset miehet lähestyi, mutta se ei tietenkään ollut toivottavaa. Heti aikuistuessani olen saanut olla ihan rauhassa ja näkymätön. En tosin ole mikään bilettäjäkään koskaan ollut, että sekin varmaan selittää paljon, mutta huvittaa vaan kun aina sanotaan, että jos nainen on edes perusnätti, ei tarvitse itse tehdä itse mitään, kyllä miehiä on silti jonossa oven takana.

Ja joo, myönnän että nökötän aika lailla sisällä näin talviaikaan, mutta kesällä olen todella paljon ulkona, käyn rannoilla, kahviloissa, museoissa, jne. Koskaan ei ole tullut kukaan mies edes rupattelemaan.

Vierailija
306/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä paljon katkeria naisia haukkumassa nuoria miehiä inceleiksi, kun ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.

Niitä ärsyttää miesten vapaaehtoinen sinkkuus.

Ensin naiset ilmoittavat haluavansa olla eh-dot-to-mas-ti rauhassa. 

Sitten alkaa naisien suunnasta jotain ihmeen narinaa siitä, että miksi ei miehet lähesty?!

Joo-o. Taitaa naisen kello lyödä juuri yksitoista yli pingviini tai jotain.

Vieläkö sä kuvittelet, että kaikki naiset on samaa mieltä kaikesta?

Jätä ne nyrpeän näköiset rauhaan ja mene juttelemaan sellasille, jotka näyttää ystävällisiltä.

Vedä nyt ä m m ä jo vi##u päähäsi. Miehellä menee paremmin ilman akkojen seuraa.

Vierailija
307/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuosta "tasaarvosta" , moniko nainen tulee poteroon kanssani, saatikka ottaa pkm:män käsiinsä.

Vierailija
308/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä paljon katkeria naisia haukkumassa nuoria miehiä inceleiksi, kun ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.

Niitä ärsyttää miesten vapaaehtoinen sinkkuus.

Ensin naiset ilmoittavat haluavansa olla eh-dot-to-mas-ti rauhassa. 

Sitten alkaa naisien suunnasta jotain ihmeen narinaa siitä, että miksi ei miehet lähesty?!

Joo-o. Taitaa naisen kello lyödä juuri yksitoista yli pingviini tai jotain.

Vieläkö sä kuvittelet, että kaikki naiset on samaa mieltä kaikesta?

Jätä ne nyrpeän näköiset rauhaan ja mene juttelemaan sellasille, jotka näyttää ystävällisiltä.

Vedä nyt ä m m ä jo vi##u päähäsi. Miehellä menee paremmin ilman

Tosi hienosti näyttää sulla menevän :D Tollaset vihat päällä joulun aikaan :D

Vierailija
309/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mehun puristaminen hedelmästä ei enää ole sen vaivannäön arvoista, näin kielikuvaa käyttääkseni. Nykynaisissa on jotain selittämättömän vastenmielistä, jonka kuvailu yhdellä sanalla ei oikein onnistu. Naisten nirsoilu on muuttunut tolkuttomaksi. Jos jonkun saakin, on eroaminen aivan liian helppoa ja aloitetaan aivan liian vähästä. Yleensä siitä jos nainen vaan ei saa tahtoaan läpi jossain asiassa, jolloin heitetään lapsellinen tinttarallaa-kohtaus.

Erotilanteessa naisten käytös on hyvin toksista. Hyvä esimerkki tästä on se tapaus jossa mies joutui maksamaan lapsenruokot jonkun toisen tenavasta. Nainen ei epäröi käyttää lasta aseena. En yksinkertaisesti halua panostaa naiseen enää mitään. Riski siitä että käy itselleni huonosti on liian suuri. Kun jopa lemmensessiot joutuu nauhoittamaan välttyäkseen myöhemmin r-syytteeltä ollaan menty liian pitkälle.

Kovasti ootte manipuloivien jännänaisten perään. Me naiset, jotka halutaan tutustua ja seurustella hitaasti, ennen seksin tulemista kuvioihin, emme sitten kiinnosta ketään. Saatte mitä tilaatte, kun vain tuittuilevat Iines-Ankka hupakot on kiinnostavia naisia, joista miehet jaksaa tapella.

Vierailija
310/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon melkein viiskymppinen, ihan tavallisen näköinen nainen, ei tatuointeja, pitkät hiukset, normipaino ja mua ei ole koskaan miehet lähestyneet. Että onko tää nyt niinkään uusi juttu? Joskus alaikäisenä aikuiset miehet lähestyi, mutta se ei tietenkään ollut toivottavaa. Heti aikuistuessani olen saanut olla ihan rauhassa ja näkymätön. En tosin ole mikään bilettäjäkään koskaan ollut, että sekin varmaan selittää paljon, mutta huvittaa vaan kun aina sanotaan, että jos nainen on edes perusnätti, ei tarvitse itse tehdä itse mitään, kyllä miehiä on silti jonossa oven takana.

Ja joo, myönnän että nökötän aika lailla sisällä näin talviaikaan, mutta kesällä olen todella paljon ulkona, käyn rannoilla, kahviloissa, museoissa, jne. Koskaan ei ole tullut kukaan mies edes rupattelemaan.

Oletko koskaan antanut jotain vinkkiä miehille, että lähestyminen olisi toivottavaa? Katse, hymy, jne.

Vierailija
311/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tulee opetella silmäpeli. 

Vierailija
312/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vain kiinnosta. Viihtyy parhaiten sinkkuna.

Vierailija
313/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempina vuosina edes josku joku nainen antoi tykkäyksen kun jaksoi antaa tykkäyksen tarpeeksi monelle naiselle. Ei enää. 

Vierailija
314/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ulkomaalaisia naisia. Ovat aivan eri puusta veistettyjä.

Vierailija
315/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaus on ystävälliseen kysymykseen seuraan liittymisestä: "painu nyt sinäkin viitttuun siitä", kuten viimeksi baarissa, niin eipä sitä jaksa kovin usein käydä kysymässä.

Vierailija
316/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka siksi kun naisille on niin kauheaa kun mies haluaa seksiä. Kuule ei ole pakko niin  saat olla ihan rauhassa. 

Minä taas olen nainen joka haluaa PALJON seksiä, mutta huom. vain (pari)suhteessa. Tästä ominaisuudesta ei kyllä hyötyä ole, minulla ei ole koskaan ollut miestä joka haluaa paljon seksiä. Tai oli yksi mutta oli ihan epäluotettava alkoholiongelmainen.

Vierailija
317/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meidän miesten ihan oma asia, joten sorry siitä. 

Vierailija
318/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo ja pikkutisulikulahtanutpukeutuminenfeminismi.

Vierailija
319/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut puolustelee pelokkuuttaan metoolla, mikä on tietenkin heikko tekosyy sille ettei vaan uskalla. 

On se noinkin, mutta tilannehan on nykyään se, että vääränlaisen miehen tavallinenkin lähestyminen on ahdistelua. Oikeanlainen mies saa olla miten härski tahansa. Lisäksi pakit saattavat tulla miten törkeinä kommentteina miehen ulkonäösta, olemuksesta jne. Kaikki eivät ole teflonia. Ei yleensä maksa vaivaa. 

Vierailija
320/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla taas rahat loppu vai miksi sinua pitäisi lähestyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan