Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole periaatteessa hyvä tilanne? Nyt voi sitten itse välillä lähestyä miehiä. Voi vaikka löytää sellaisen miehen, joka on mieleinen.
On. Eikä vaan periaatteessa, vaan käytännössäkin.
Valtaosa naisista ei lähesty miehiä. Nainen haluaa edelleen olla se prinsessa, jota lähestytään ja hän armollisesti valitsee, kuka saa lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät naiset on varattuja ja mielenkiintoiset 20-30 vuotta nuorempia.
M50
Ja sitten ihmettelette, kun naiset ei lämpene teidän lähestymisillenne? Ei ihan kauheasti innosta, kun joku 10+v vanhempi pallomaha tulee tekemään tikusta asiaa.
Itse olen melkein viisikymppinen, mutta maha on litteä ja on sikspäkki. En lähesty naisia mutta parikymmentä vuotta nuoremmat naiset lähestyvät minua. Turhaan, koska en oikein enää jaksa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Ja sitten ihmettelette, kun naiset ei lämpene teidän lähestymisillenne? Ei ihan kauheasti innosta, kun joku 10+v vanhempi pallomaha tulee tekemään tikusta asiaa.
Ja oma ulkonäkö oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Ja oma ulkonäkö oli?
Ei se nelikymppisillä naisilla tietenkään priimaa enää ole.
Paino on yleinen syy. Jos nainen painaa enemmän kuin mies on menty metsään ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Turha lähestyä. Naisille kelpaa enää vain instagram-malli, jolla on sikspäk, täydelliset hiukset, parta ja miljoonaomaisuus.
Huokaus - niin väsynyttä kommentointia taas. Minulle kelpaisi möhömahainen, harvahiuksinen, risupartainen, velkainen tavisukko. Mutta en saa sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, koska naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Kukaan mies ei halua lastensa äidiksi naista, joka on harrastanut seksuaiä kymmenien miesten kanssa.
Sorry.
Eiköhän niitäkin naisia löydy, joita seksi ei kiinnosta.
Mitä mies sellaisella tekee? Ainoat vaihtoehdot eivät ole l*rtto ja frigidi.
Vierailija kirjoitti:
Turha lähestyä. Naisille kelpaa enää vain instagram-malli, jolla on sikspäk, täydelliset hiukset, parta ja miljoonaomaisuus.
Hehe, sulle on muut pojat uskotelleet noin että olisit ulkona kisasta ja sinä ääliö uskot 😂
Vierailija kirjoitti:
Oisko ne nuorten naisten kasvaneet tautisuuslukemat? Ettei tippurin saanti oikein kiihota?
Ootko ikinä kondomista kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut puolustelee pelokkuuttaan metoolla, mikä on tietenkin heikko tekosyy sille ettei vaan uskalla.
On se noinkin, mutta tilannehan on nykyään se, että vääränlaisen miehen tavallinenkin lähestyminen on ahdistelua. Oikeanlainen mies saa olla miten härski tahansa.
Harhaista, poika, todella harhaista. Mutta on evoluution kannalta hyvä, että kaikkein surkeimmat miehet eivät edes yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole periaatteessa hyvä tilanne? Nyt voi sitten itse välillä lähestyä miehiä. Voi vaikka löytää sellaisen miehen, joka on mieleinen.
Valtaosa naisista ei lähesty miehiä. Nainen haluaa edelleen olla se prinsessa, jota lähestytään ja hän armollisesti valitsee, kuka saa lähestyä.
Tietenkin se on nainen joka valitsee!!!
Mutta sun kannattaa lukea enemmän. Tuo 200 sanan käsitevarastosi alkaa kyllästyttää ja antaa vaikutelman ke hi tys vam mai suu des ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Ja oma ulkonäkö oli?Ei se nelikymppisillä naisilla tietenkään priimaa enää ole.
Pedarin mielestä. Katsopa itseäsi, pallomaha.
Yhteiskunnallinen viesti median kautta ja yleisesti keskustelu esim.somessa yksi syy. Miehet on peloteltu. Kukaan ei halua leimaantua ahdistelijaksi tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Itse olen melkein viisikymppinen, mutta maha on litteä ja on sikspäkki. En lähesty naisia mutta parikymmentä vuotta nuoremmat naiset lähestyvät minua. Turhaan, koska en oikein enää jaksa naisia.
Impotenssi vaivaa ja myös piilohomous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi inkkeliluuserit ovat vallanneet tämänkin sivuston?
Naiset halusivat että me luuseri inkkelit jätämme naiset rauhaan ja niin teimme. Miksi tämä ei kelpaa teille?
Kelpaa, kelpaa mainiosti. Jatkakaa vaan samaan tyyliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, mutta #metoo kieltää tavallisia ja rumia lähestymästä ja naiset valittaa, kun eivät saa huomiota.
Me tarvitaan kansainvälinen "älä noteeraa naisia päivä" 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi inkkeliluuserit ovat vallanneet tämänkin sivuston?
Naiset halusivat että me luuseri inkkelit jätämme naiset rauhaan ja niin teimme. Miksi tämä ei kelpaa teille?
Kelpaa, kelpaa mainiosti. Jatkakaa vaan samaan tyyliin!
Käänteinen psykologiasi ei tässä tapauksessa toimi. Tosin saat tästäkin haluamaasi huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut puolustelee pelokkuuttaan metoolla, mikä on tietenkin heikko tekosyy sille ettei vaan uskalla.
Kyllä on ihan todellinen. Normaalit rehelliset lakia kunnioittavat miehet jättää lähestymättä metoon pelossa. Pelimiehet ja narsistit ei säännöistä välitä ja heidän takia metoo kampanja tuli. Se ei vaan toimi.
Lauri Tähkästäkin tuli metoo uhri.
Täällä on naiset usein kirjoittaneet että jos itse lähestyisivät miestä niin kokisivat ettei ko. mies häntä oikeasti halua. Niin kieroutunut on naisten ajatuksen kulku.
Oisko ne nuorten naisten kasvaneet tautisuuslukemat? Ettei tippurin saanti oikein kiihota?