Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?

Vierailija
26.12.2024 |

En ymmärrä. Minne miehet ovat menneet? 

Kommentit (564)

Vierailija
341/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvät naiset on varattuja ja mielenkiintoiset 20-30 vuotta nuorempia.

M50

Ja sitten ihmettelette, kun naiset ei lämpene teidän lähestymisillenne? Ei ihan kauheasti innosta, kun joku 10+v vanhempi pallomaha tulee tekemään tikusta asiaa. 

Ja oma ulkonäkö oli?

Ei se nelikymppisillä naisilla tietenkään priimaa enää ole.

Pedarin mielestä. Katsopa itseäsi, pallomaha.

Vaikutat sivistymättömältä. Se on naisessa epämiellyttävä piirre. Kyllä asia on niin, että nelikymppiset naiset ovat ulkonäön ja hedelmällisyyden osalta parhaat päivänsä nähneet.

t. melkein viisikymppinen mies sixpäkillä

Vierailija
342/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo koskaan lähestynyt. Itse etsin mieheni

Ahdistelu syyte ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset ovat laiskoja tekemään yhtään mitään. Nukutaan pitkään, roikutaan somessa, tuskaillaan, masennutaan ja kiukutellaan pienistäkin vastoinkäymisistä. Kuka semmoisen haluaisi riesakseen? Osaan ja jaksan kaiken itsekin.

Ainoa mikä ei naisissa muutu on se #uoran mielenlaatu ja tavat. Suomalainen #uora #uoraa #ullun lailla #uoraamasta päästyäänkin eikä meno tasaannu ikinä naisen elinaikana.

Sinulla on kovin negatiivinen näkemys seksuaalisuuteen.

Ei välttämättä. Toki teksti toi ilmi  yksipuolisen näkemyksen moraaliin. 

On tosiasia, että koko kansan tasolla meno on moraalitonta kaikilla mahdollisilla tavoilla, joista seksuaalisuuden toteuttaminen on vain yksi ilmiö. Molempien sukupuolien ongelma.

Ei tämä mentaliteetti kaikilla ole, kyllä Suomessa on vielä normaaleja naisia ja miehiä. Heillä ei ole löyhä moraali, eivätkä he ole #uorittelemassa, #inkelöimässä, törkeilemässä tai maalittamassa ketään missään. 

Vierailija
344/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Ja sitten ihmettelette, kun naiset ei lämpene teidän lähestymisillenne? Ei ihan kauheasti innosta, kun joku 10+v vanhempi pallomaha tulee tekemään tikusta asiaa. 

Itse olen melkein viisikymppinen, mutta maha on litteä ja on sikspäkki. En lähesty naisia mutta parikymmentä vuotta nuoremmat naiset lähestyvät minua. Turhaan, koska en oikein enää jaksa naisia.

Impotenssi vaivaa ja myös piilohomous.

Vaikutat sivistymättömältä. Onko sinulla homoja vastaan jotain? t. noin viisikymppinen sixpäkkimies

Vierailija
345/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Ja oma ulkonäkö oli?

Ei se nelikymppisillä naisilla tietenkään priimaa enää ole.

Pedarin mielestä. Katsopa itseäsi, pallomaha.

Vaikutat sivistymättömältä. Se on naisessa epämiellyttävä piirre. Kyllä asia on niin, että nelikymppiset naiset ovat ulkonäön ja hedelmällisyyden osalta parhaat päivänsä nähneet.

<

Ovat usein myös katkeroituneita , kaikenlaista traumaa ja taakkaa vanhoista suhteista. Ei kiitos. 

Vierailija
346/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on vain harmia.

Vierailija
347/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisen vaimon kanssa on olemattomat puheen aiheet. Kahden kymmenen vuoden molemminpuolisen kielen opiskelun jälkeen voidaan keskustelussa päästä jo pinnalliselle tasolle.

Vierailija
348/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutuksena naisille: miesten lähestymättömyys ei koske pelkästään Suomea:

Vierailija
349/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiittäkää radikaalifeminismiä. Maailman tuhoisin ideologia mitä tulee ihmissuhteisiin.

Vierailija
350/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
351/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät halua miesten lähestyvän heitä.

Vierailija
352/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juokse karkuun jos nainen lähestyy. Nuorena tein niin.

Vierailija
353/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on opettanut minut pelkäämään naisia. Hirvittää kun ulkonakin kuka tahansa vastaantulija voi olla AV-mamma.

Vierailija
354/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä löytyy esim. miesten harrastuksista. Rupeat vain harrastamaan jotain miesten suosimaa lajia niin sieltä löytyy miehiä joille voi mennä juttelemaan.

Vierailija
355/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vain miehen tehtävä, naisetkin voivat lähestyä miestä ja nähdä vaivaa. Näin olen tehnyt itsekin jos olen oikeasti ollut kiinnostunut, en muuten näe vaivaakaan, muu on leikkiä ja hauskanpitoa minulle.

Vierailija
356/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä miehiä löytyy esim. miesten harrastuksista. Rupeat vain harrastamaan jotain miesten suosimaa lajia niin sieltä löytyy miehiä joille voi mennä juttelemaan.

Mieluummin ei. Mies on yleensä harrastamassa, ei tekemässä tutustumassa toisiin. Se harrastus voi olla henkireikä, jota ei haluta pilata jollain ikävästi päättyneellä naisjutulla. 

Vierailija
357/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on naiset usein kirjoittaneet että jos itse lähestyisivät miestä niin kokisivat ettei ko. mies häntä oikeasti halua. Niin kieroutunut on naisten ajatuksen kulku.

Eihän tämä ole se kieroutunut osa. Tämä on ainoa normaalilta kuulostava osa asiassa. Mies lähestyy, nainen hyväksyy tai torjuu lähestymisen.

Nainen voi (ja hänen pitäisi) ilmaista mahdollinen kiinnostuksensa kauniisti ja kohteliaasti. Voi myös ilmaista pelkästään normaalia kohteliaisuutta kuin ketä tahansa ihmistä kohtaan.

Toki sekä mies että nainen voi jatkaa "yrittämistä", joka ei ole seksiin tähtäävää. Voi yrittää tehdä itseään tykö, ts. yrittää osoittaa olevansa itse läheisemmän tuttavuuden arvoinen. Tilannetaju huomioiden - joskus on paras palata asiaan myöhemmin.

Mies voi (ja hänen pitäisi) lähestyä kauniisti ja kohteliaasti naista, joka viehättää häntä. Ei seksuaalisuus edellä. Miehen kuuluu kohteliaasti hyväksyä mahdollinen kohtelias torjunta. Torjunnan ei pitäisi estää kummaltakaan normaalia kommunikointia tai seuranpitoa tilanteissa, joihin se kuuluu luontevasti. 

Naisen ei kuulu eikä tarvitse lähestyä vieraita miehiä. Kummankaan sukupuolen ei ole ok lähestyä ketään vierasta ihmistä seksuaalisesti. Nainen voi osoittaa kiinnostuksensa lukuisilla eri tavoilla, jotka eivät ole seksuaalisia. Jos mies ei ole kiinnostunut, hän ei vastaa kutsuun. Jos hän kiinnostuu, hän vastaa hienovaraisesti.

Seksuaalisuus on ainutlaatuinen, hyvä ja arvokas asia, joka on parhaimmillaan yhden miehen ja yhden naisen välisessä pysyvässä suhteessa. Molempien olisi hyvä (kiinnostuttuaan) ensin tutustua toisiinsa riittävän hyvin. Varmistuakseen sitoutumisen tasosta, molempien halusta oppia ja sitoutua toiseen kaikilla tasoilla. Seksi ei ole vain fyysisten tarpeiden tekemistä (kuten esimerkiksi ulostaminen tai virtsaaminen). Se on paljon enemmän.

Harjoittelu kenen kanssa tahansa voi tehdä mestarin mekaanisissa seksitaidoissa, mutta jättää aina oleellisimman asian oppimatta - miten rakentaa ainutlaatuista suhdetta ainutlaatuisen ihmisen kanssa. 

Vierailija
358/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiittäkää radikaalifeminismiä. Maailman tuhoisin ideologia mitä tulee ihmissuhteisiin.

Ongelma ei ole feminismi vaan se, että enenevä osa miehistä tekee vain asioita jotka ovat heille kivoja ja mukavia.

Jos nainen ei ole "varma nakki" jo miehen näköpiiriin saapuessaan, niin mies ei edes yritä tutustua.

Sen Hesarin perhejutunkin perusteella parisuhdetta hakeva ja perhettä ehkäilevä kolmi-nelikymppinen mies oli varovaisen kiinnostunut perheen hankkimisesta, jos saisi perheen perustamisesta tuloja. 

Miehet on hemmoteltu pilalle. Itsellänikin oli eksä, joka saattoi perua lupauksiaan saatesanoilla "äidin mielestä minun ei tarvitse tehdä mitään mistä en tykkää". Tällainen asenne aikuisella miehellä... 

Kaikesta pitäisi palkita ja kaiken pitäisi olla jeejee kivaa, mitään pitkäjänteisyyttä tai tulevaisuuden visioita ei ole. Nää on satakiloisia vauvoja, jotka kokevat hyökkäykseksi kaiken mikä ei lisää heidän henkilökohtaista hyvinvointiaan. 

Vierailija
359/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on naiset usein kirjoittaneet että jos itse lähestyisivät miestä niin kokisivat ettei ko. mies häntä oikeasti halua. Niin kieroutunut on naisten ajatuksen kulku.

Eihän tämä ole se kieroutunut osa. Tämä on ainoa normaalilta kuulostava osa asiassa. Mies lähestyy, nainen hyväksyy tai torjuu lähestymisen.

Nainen voi (ja hänen pitäisi) ilmaista mahdollinen kiinnostuksensa kauniisti ja kohteliaasti. Voi myös ilmaista pelkästään normaalia kohteliaisuutta kuin ketä tahansa ihmistä kohtaan.

Toki sekä mies että nainen voi jatkaa "yrittämistä", joka ei ole seksiin tähtäävää. Voi yrittää tehdä itseään tykö, ts. yrittää osoittaa olevansa itse läheisemmän tuttavuuden arvoinen. Tilannetaju huomioiden - joskus on paras palata asiaan myöhemmin.

Mies voi (ja hänen pitäisi) lähestyä kauniisti ja kohteliaasti naista, joka viehättää häntä

Kaunis 80-lukulainen kirjoitus. 🥰

Herää nyt v#ttu jo tähän päivään! 

Vierailija
360/564 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi (ja hänen pitäisi) lähestyä kauniis

Sinä lähestyt asiaa kiukuttelukärjellä.

Ah, niin miehekästä. Tai sitten ei.