Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?

Vierailija
26.12.2024 |

En ymmärrä. Minne miehet ovat menneet? 

Kommentit (564)

Vierailija
281/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita olla enää koira joka juoksee temppurataa ankealla raksupalkalla.

Vierailija
282/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tossa mietin mitä mä parisuhteelta haluaisin ja kyllä ne toiveet suurimmaksi osaksi ois seksin ja läheisyyden ympärillä. Ne jos otettaisiin pois niin mihin mä parisuhdetta tarvitsisin?? Lisäksi pitää nähdä jumalattomasti vaivaa ja ei se oo vaa sen häslingin arvoista. Lisäksi nykynaiset ovat pilalla. 

M33

Näinhän se on. Ilman seksiä tämä minunkin suhde on vain yhteistä laskujen maksua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole periaatteessa hyvä tilanne? Nyt voi sitten itse välillä lähestyä miehiä. Voi vaikka löytää sellaisen miehen, joka on mieleinen.

Vierailija
284/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole periaatteessa hyvä tilanne? Nyt voi sitten itse välillä lähestyä miehiä. Voi vaikka löytää sellaisen miehen, joka on mieleinen.

Ei ole

Vierailija
285/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvät naiset on varattuja ja mielenkiintoiset 20-30 vuotta nuorempia.

M50

Vierailija
286/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole

Voi voi. Pitää varoa sitä mitä haluaa. Naiset halusivat kaiken vallan irl pariutumisessa ja te saitte sen. Olkaa onnellisia! 

Vierailija
287/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha lähestyä. Naisille kelpaa enää vain instagram-malli, jolla on sikspäk, täydelliset hiukset, parta ja miljoonaomaisuus.

No mä olen aivan ympäri rakastunut mieheen, jolla on vatsaa, kasvaa vain takatukka ja on ihan perusduunari, tuloista en tiedä, ei kiinnosta.

Häntä ei taas tunnu kiinnostavan vaikka valittelee yksinäisyyttään ja miten vaikeaa on saada nainen. Kyllä tietää että oon ihan rakastunut.

Hitto, mä oon tässä odotellut ja jumaloin tota!!!

Ota härkää sarvesta. Näytä sille temput. Sen jälkeen, laitat sille hyvää liharuokaa.

Vierailija
288/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50

Ja sitten ihmettelette, kun naiset ei lämpene teidän lähestymisillenne? Ei ihan kauheasti innosta, kun joku 10+v vanhempi pallomaha tulee tekemään tikusta asiaa. 

Vierailija
289/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen ei ole koskaan tyytyväinen, saatikka levollisessa tasapainossa itsensä kanssa riippumatta siitä, onko vierellä mies vai ei. Suhteessa nainen alistuu tyytymään siihen, mitä hänellä on. Pankkitili tuo hetken lohdun materiasta innostumisen muodossa ja sen jälkeen palaa tyhjiö ja swaippaaminen. Nainen on levoton. 

Vierailija
290/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Ja sitten ihmettelette, kun naiset ei lämpene teidän lähestymisillenne? Ei ihan kauheasti innosta, kun joku 10+v vanhempi pallomaha tulee tekemään tikusta asiaa. 

Ei vaan siksi en lähesty, sitähän tässä kysyttiin.

M50

Vierailija
291/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole koskaan lähestyneet minua. Tämän takia en itse edes ole yrittänyt yrittää lähestyä naisia, koska loogisesti pääteltynä en ole ulkonäöllisesti riittävä.

Vierailija
292/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Ei vaan siksi en lähesty, sitähän tässä kysyttiin.

M50

Turhan monet ikätoverisi lähestyy. Hyvä, jos viimeinkin ymmärrätte tasonne. Mulla on ihan ikäiseni rakastaja. Miksi vaihtaisin johonkin vanhaan kurppaan?

Vierailija
293/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Olin maanantaina treffeillä pari vuotta nuoremman kanssa ja sovin just sunnuntaiksi toiset neljä vuotta nuoremman kanssa.

Ei kaikki miehet ajattele noin.

-eri

Vierailija
294/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähestyisivät?

Nykynaisilla ei ole mitään tarjottavaa hyvälle miehelle.

Vierailija
295/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

No tuossa pallomahassa on se sun taso.

Vierailija
296/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan naisen aloittavan ensin silmäpelin ja sitten vasta lähestyn naista, mutta kukaan nainen ei enää aloita silmäpeliä 50v miehen kanssa :(

Vierailija
297/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä moni ilmeisesti haluaa ettei lähestytä.

Vierailija
298/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen miehet oli miehiä! Tansseissa miehet vei ja naiset vikisi! T. Reijo67v

Vierailija
299/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mehun puristaminen hedelmästä ei enää ole sen vaivannäön arvoista, näin kielikuvaa käyttääkseni. Nykynaisissa on jotain selittämättömän vastenmielistä, jonka kuvailu yhdellä sanalla ei oikein onnistu. Naisten nirsoilu on muuttunut tolkuttomaksi. Jos jonkun saakin, on eroaminen aivan liian helppoa ja aloitetaan aivan liian vähästä. Yleensä siitä jos nainen vaan ei saa tahtoaan läpi jossain asiassa, jolloin heitetään lapsellinen tinttarallaa-kohtaus.

Erotilanteessa naisten käytös on hyvin toksista. Hyvä esimerkki tästä on se tapaus jossa mies joutui maksamaan lapsenruokot jonkun toisen tenavasta. Nainen ei epäröi käyttää lasta aseena. En yksinkertaisesti halua panostaa naiseen enää mitään. Riski siitä että käy itselleni huonosti on liian suuri. Kun jopa lemmensessiot joutuu nauhoittamaan välttyäkseen myöhemmin r-syytteeltä ollaan menty liian pitkälle.

Vierailija
300/564 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita olla enää koira joka juoksee temppurataa ankealla raksupalkalla.

Mies on kuin aasi, jota nainen juoksuttaa aasin selässä eteenpäin porkkanalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi