Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: 87% Miehistä on harrastanut seksiä alle 50 kertaa

Vierailija
26.12.2024 |

13% miehistä tekee kaiken isomman panemisen

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aallon dippainssi. Teen työtä pikkupomona, palkka 6500€ kk. 28-30 vuotiaana aloin kaljuuntua ja olen ylipainoinen.

Vaimo, joka on kaikkea muuta kuin kaunotar, ei ole yli kolmeen vuoteen antanut.

Hanki kunnon koulutus ja työ, ne sanoivat.

Muita kohtalontovereita?

Juu. Näin vuosikymmenten jälkeen en suosittele kenellekään miehelle kouluttautumista, parisuhdetta ja reipasta työntekoa. Voin sanoa, että tuo kaikki on hukkaan heitettyä aikaa.

Verottaja ja naiset vie kaikki tulosi ja kumpikaan ei anna mitään takaisin.

Mihin sinä sitten aikasi käyttäisit? Juopotteluun ja vauvalla rähinään?

Vierailija
62/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Painaahan se, dippainssihän on naimisissa. Hänen vaimonsa ei siis liene pinnallinen paska."

Eiköhän se ettei heru, kerro siitä että sille muijalle tarjotaan makkaraa jossain muualla. Ruma provider mies on vaan kuvioissa takaamassa elintason.

Hesarin jutusta (jossa tosiaan ei lue mitään aloittajan väitteen tapaistakaan), pettämisestä:

USKOTTOMUUTTA ei useimmiten tunnusteta. Vain kuusi sadasta parisuhteessa elävästä naisesta ja neljä sadasta miehestä tietää varmasti kumppanin pettäneen häntä.

Selvästi useampi pitää sitä mahdollisena. Naisilla epäilyjen taso vastaa miesten ilmoittaman pettämisen yleisyyttä. Miehet sen sijaan epäilevät useammin kuin naiset pettävät.

Kumppania epäilevien miesten osuus vastaa paremminkin niiden miesten osuutta, jotka itse ovat olleet uskottomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> Sinkulle keski-ikäiselle tuo on luokkaa kaksi naista vuodessa, ei se nyt niin mahdotonta ole. Joka vkl saalistaa ja kerran puolessa vuodessa käy flaksi - melkoisen paljon torjuntoja saa yhden panokerran edestä ottaa.

Todella harva mies käy joka viikonloppu saalistamassa. Harvalla sellaiseen olisi edes varaa.

Lisäksi suuri osa miehistä ei ole yltänyt keski ikään.

Toisaalta, suuri osa miehistä on myös yli 40 v. Ja kolmekymppiselläkin tahti neljä naista vuodessa riittäisi. Eikä sitä tarvitse baarissa saalistaa, nykyaikana on Tinderit keksitty. Ennen Tinderiä oli nettideitit. Ennen nettiä jaksettiin jahdata naisia livenäkin. Kun ahkerasti hakee ja edes harvakseltaan saa, niin kyllä se body count vuosien saatossa nousee.

Ei sillä, 13% miehistä kuulostaa minustakin aika suurelta määrältä, kun iso osa on kuitenkin parisuhteissa, osaa ei kiinnosta jahdata naisia ja osa on niitä joille kukaan ei oikeasti anna. Meinasin vaan, ettei miehen tarvitse olla mikään superalfa naistenkaatokone päästäkseen 50 naiseen. Riittävän yritteliäs pääsee tuohon vaikka pakkiprosentti olisikin korkea. 

Vierailija
64/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen harrastamut kaksi kertaa. Vuonna 2006 ja heti perään 2014. Sen jälkeen on ollut vähön hiljaisempaa.

T. Laatikkonaamainen kalsarilentäjä.

Joulu on parempaa kuin seksi. Koska joulu tulee joka vuosi!

Vierailija
65/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesvalintani on vain heikentänyt elintasoani, miehellä vakavia ongelmia rahankäytön kanssa. No, seksi sujuu. Olenko mä siis provider?

Vierailija
66/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja tissitön 36 v nainen ja olen harrastanut seksiä n. 50 kertaa. En ole koskaan miehille suhteeseen kelvannut.

Vierailija
67/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesvalintani on vain heikentänyt elintasoani, miehellä vakavia ongelmia rahankäytön kanssa. No, seksi sujuu. Olenko mä siis provider?

Mitä se sun elämää hetkauttaa jos mies on holtiton omien rahojensa kanssa?

Vierailija
68/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodessa vai elämän aikana? Eihän tuo ole kuin kerran viikossa.

Väittävät että aviossa tahti laantuu lopulta kerta/vuosi tasoon mutta en tiedä kun en ole moista suhdetta kokeillut. 

Vierailija
69/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen ja harrastanut seksiä noin 40 miehen kanssa. Kertoja kyllä satoja ellei tuhansia, sekaan mahtuu yksi kymmenvuotinen suhde ja pari noin vuoden mittaista seurustelua.

Vierailija
70/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin googlata niin ainoat linkit oli jonkun vauvapalstalle spämmättyä samaa lausetta. Nauratti kuitenkin ap:n konsepti miehistä ja Panomiehistä. Kaikki isompi paneminen jätetään ammattilaisille :D

Nyky googelista ei löydy enään oikein mistään mitään. Ei edes yhtä näytöllistä vastauksia.

Ennen sieltä löysi kaiken minkä halusi tietää.

Vierailija
71/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma ja tissitön 36 v nainen ja olen harrastanut seksiä n. 50 kertaa. En ole koskaan miehille suhteeseen kelvannut.

Kaikki panohalukkaat naiset kyllä kelpaa. Mikäli haluaa suhteeseen.

Vierailija
72/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aallon dippainssi. Teen työtä pikkupomona, palkka 6500€ kk. 28-30 vuotiaana aloin kaljuuntua ja olen ylipainoinen.

Muita kohtalontovereita?

Tällain hoikkana hippinä, tuuheatukkaisen hoikan hipin vanhana vaimona vähän hymyilyttää. Seksiä viimeksi eilen. Tsemppiä. 

Valehtelet, ei ollut seksiä eilen.

Vierailija
73/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseiset miehet ovat masturboineet ainakin 5000 kertaa.

Vierailija
74/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita kohtalontovereita?

Tällain hoikkana hippinä, tuuheatukkaisen hoikan hipin vanhana vaimona vähän hymyilyttää. Seksiä viimeksi eilen. Tsemppiä. 

Et ollut paikalla. Oli, ja hyvää olikin, unista aamuseksiä ja sitten lisää unta.

Vierailija
75/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää tutkimukseen osallistuneiden ikä ja määrä. Esimerkiksi itse olen 50 ja ollut yli 20 vuotta naimisissa ja seksiä pelkästään vaimon kanssa yli 1 000 kertaa helposti. Otetaan 49 50-vuotiasta sinkkuna elänyttä miestä, jotka ovat harrastaneet seksiä kerran vuodessa 20-vuotiaasta alkaen. Jokainen heistä on siis harrastanut seksiä 30 kertaa, 30*49=1470, lisätään tähän minun 1 000 kertaa, saadaan keskiarvoksi ((1000+1470)/50) =49,4. Eli 49/50=98% miehistä on viimeisen 30 vuoden aikana harrastanut seksiä alle 50 kertaa. Jos noilla 49 miehellä on ollut joka kerta eri kumppani, voidaan laskea keskiarvona, että ((49*30+1)/50) 29,42 kumppania/mies ja todeta että 98%:lla miehistä on ollut vähintään 29 kumppania viimeisen 30 vuoden aikana.

Vierailija
76/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, olen 13 onnellisen prosentin Joukossa. Mulla ollut kumppaneita 6.

Vierailija
77/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sun elämää hetkauttaa jos mies on holtiton omien rahojensa kanssa?

Joku mies tuolla itki olevansa provider, etkä tarjonnut hänelle tätä samaa argumenttia. Pitääkö minun nyt tulkita, että sinun mielestäsi miehen tienaamat rahat ovat hänen omiaan ja naisen tienaamat rahat yhteisiä?

Vierailija
78/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko maksulliset mukaan?

Riippuu mitä niiden kanssa teet. Itse lasken itsetyydytyksen seksiksi. 

Vierailija
79/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita kohtalontovereita?

Et ollut paikalla. Oli, ja hyvää olikin, unista aamuseksiä ja sitten lisää unta.

Olin minä stalkkaamassa, ei ollut seksiä eilen.

Vierailija
80/119 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman parisuhdetta elävistä 75 prosenttia ei harrasta seksiä lainkaan.

Oliko tuosta erittelyä? Väittäisin että suurin osa on miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän