HS: 87% Miehistä on harrastanut seksiä alle 50 kertaa
Kommentit (119)
9 eri naista ollut koko elämän aikana, olen mies 38v
Onko vika kumman haluttomuudesta, naisen vai sinun?
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin 2,5 vuotta ja ssksiä oli ehkä noin 650 kertaa.
Siinä oli kyllä kierukkakin kovilla
Tuskin sulla niin isoa meisseliä on, että se kohtuun asti ylettyy 🤣
Käsi ajaa saman asian niin mulle se on yks hailee paljonko muut panee. En edes halua seksuaalista enkä romanttista seuraa.
Mä laskin, että olen harrastanut seksiä n. 4000krt tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aallon dippainssi. Teen työtä pikkupomona, palkka 6500€ kk. 28-30 vuotiaana aloin kaljuuntua ja olen ylipainoinen.
Vaimo, joka on kaikkea muuta kuin kaunotar, ei ole yli kolmeen vuoteen antanut.
Hanki kunnon koulutus ja työ, ne sanoivat.
Muita kohtalontovereita?
Luulisi insinöörinkin ymmärtävän, että jokainen päättää itse, haluaako olla suhteessa, ja itse pitää myös kehostaan huolta niin halutessaan.
Ei mikään koulutus pidä kroppaa vetreänä eikä takaa hyvää seksielämää. Rahalla kyllä saa maksullisia palveluita.
Luulisi nyt että se että on kunnollinen mies joka hoitaa asiansa painaisi jotain vaakakupissa, mutta ei. Naiset ovat pinnallisia paskoja.
Naisen arvomaailma näkyy ulospäin mm. pukeutumisella. Mies taas ei voi mitään pituudelleen jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen ja harrastanut seksiä noin 40 miehen kanssa. Kertoja kyllä satoja ellei tuhansia, sekaan mahtuu yksi kymmenvuotinen suhde ja pari noin vuoden mittaista seurustelua.
sinun kaltaisia naisia on paljon. mistä löytäis taas kunniallisen naisen?
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma ja tissitön 36 v nainen ja olen harrastanut seksiä n. 50 kertaa. En ole koskaan miehille suhteeseen kelvannut.
Panomiehet ei etsi suhdetta vaan seksiä.
Ja vanhapiikanaisista 97 % ei ole harrastanut kertaakaan. Jollei sitä lasketa kun 14-vuotiaana eno otti syliin ja työnsi käden hameen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Olen tavismies ja seksiä harrastanut 7 kertaa. Naisia ollut kaksi.
M38
Et ole koskaan ollut suhteessa?
Olin 2v suhteessa. Sinä aikana sain kaksi kertaa lerssiä, kummallakin kerralla oli veltto eikä meinannut tulla mitään. Poikkis siirtyi pokelle runkkaamaan että sai pystyyn.
N22
Ei ole vaikeaa edes tavismiehelle.
t. tavismies
Vierailija kirjoitti:
Käsi ajaa saman asian niin mulle se on yks hailee paljonko muut panee. En edes halua seksuaalista enkä romanttista seuraa.
no ei tollaselle reppananalle kukaan nainen edes anna.
Vierailija kirjoitti:
Olen aallon dippainssi. Teen työtä pikkupomona, palkka 6500€ kk. 28-30 vuotiaana aloin kaljuuntua ja olen ylipainoinen.
Vaimo, joka on kaikkea muuta kuin kaunotar, ei ole yli kolmeen vuoteen antanut.
Hanki kunnon koulutus ja työ, ne sanoivat.
Muita kohtalontovereita?
sä pöljä pidät tollaista vaimoa mikä ei anna voi saatana et oot tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin lähes joka viikonloppu baareissa/yökerhoissa noin 20 vuoden ajan. Tuona aikana baarista minun tai naisen kotiin panemaan kolmen eri naisen kanssa. Sitten baarista kotiin kävellessä kadulta kaksi eri naista. Harva mies on ollut 50 eri naisen kanssa. Nainen tuon määrän saa täyteen helposti lyhyessä ajassa jos haluaa.
Baaristahan niitä suomi mammoja saa jos on ulkonäköä ja statusta riittävästi. Mutta koitas saada ihan parisuhteeseen joku joka ei ole baarissa pyörivä kylänpolkupyörä.
Kunnolliset naiset ovat nirsoja ja niin pitääkin olla. Ei helmiä sioille.
Niin? Mikä miesprivilegio enää takaa 100%:lle miehiä aina yksipuolisesti niin halutessaan käyttöoikeuden naiskehoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kova panomies panee 10 vuoden aikana 1000 kertaa ja 9 miestä ei ollenkaan on keskiarvo näillä miehillä silti 100 panoa.
Kova panomies 1000 kertaa 10 vuodessa?,😂🤣😂😭 Toi on keskiarvona vain vähän alle 2krt/vko, joten ei tarvitse mitään kovaa panomiestä.
On se jos on joka kerta eri nainen. Kyllä se tietysti naista naurattaa kun saa tuhat miestä täyteen vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin lähes joka viikonloppu baareissa/yökerhoissa noin 20 vuoden ajan. Tuona aikana baarista minun tai naisen kotiin panemaan kolmen eri naisen kanssa. Sitten baarista kotiin kävellessä kadulta kaksi eri naista. Harva mies on ollut 50 eri naisen kanssa. Nainen tuon määrän saa täyteen helposti lyhyessä ajassa jos haluaa.
Baaristahan niitä suomi mammoja saa jos on ulkonäköä ja statusta riittävästi. Mutta koitas saada ihan parisuhteeseen joku joka ei ole baarissa pyörivä kylänpolkupyörä.
Juu en olekaan komea enkä nätti eikä ole statusta. Sen takia tuo saldo onkin niin vaatimaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliset naiset ovat nirsoja ja niin pitääkin olla. Ei helmiä sioille.
Sehän e ongelma onkin. Kun ei kelpaa kukaan.