HS: 87% Miehistä on harrastanut seksiä alle 50 kertaa
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Olen aallon dippainssi. Teen työtä pikkupomona, palkka 6500€ kk. 28-30 vuotiaana aloin kaljuuntua ja olen ylipainoinen.
Vaimo, joka on kaikkea muuta kuin kaunotar, ei ole yli kolmeen vuoteen antanut.
Hanki kunnon koulutus ja työ, ne sanoivat.
Muita kohtalontovereita?
Luulisi insinöörinkin ymmärtävän, että jokainen päättää itse, haluaako olla suhteessa, ja itse pitää myös kehostaan huolta niin halutessaan.
Ei mikään koulutus pidä kroppaa vetreänä eikä takaa hyvää seksielämää. Rahalla kyllä saa maksullisia palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet 87% miehistä on harrastanut seksiä alle 50 kumppanin kanssa. Sen voin hyvin uskoa.
Sama pätee varmasti naisiinkin.
13% miehistä on ollut yli 50 kumppania? Joopa joo. Ehkä jotain 20-30 voisin uskoa. Yli 50 kumppania on varmaan vaan parilla tai kolmella prosentilla.
Pitää ottaa huomioon että harva mies on tarpeeksi komea siihen. Sitten noista komeista, useimmat varmaan ovat olleet suurimman osan ajasta pitkissä parisuhteissa tai heitä ei muuten vaan kiinnosta panea kaikkea mikä tulee vastaan.
Mä olen harrastamut kaksi kertaa. Vuonna 2006 ja heti perään 2014. Sen jälkeen on ollut vähön hiljaisempaa.
T. Laatikkonaamainen kalsarilentäjä.
Vierailija kirjoitti:
VÄESTÖLIITON tuoreessa perhebarometrissa kysyttiin viideltätuhannelta aikuiselta seksistä, sekä parisuhteessa että sen ulkopuolella.
Parisuhteessa elävät ovat keskimäärin varsin tyytyväisiä seksielämäänsä kumppanin kanssa, naiset hiukan tyytyväisempiä kuin miehet.
Mitä tuoreempi suhde, sitä enemmän seksiä. Hyvin harva kuitenkaan harrastaa seksiä joka päivä.
Näiden innokkaimpien osuus on lähes sama joka ikäluokassa aina kuusikymppisiin asti: 24 prosenttia sekä miehistä että naisista.
Ilman parisuhdetta elävistä 75 prosenttia ei harrasta seksiä lainkaan.
Kenties hiukan yllättäen neli- ja viisikymppiset ilman kumppania elävät naiset harrastavat kuitenkin seksiä suunnilleen yhtä usein kuin saman ikäiset avo- tai avioliitossa olevat.
Kaikkiaan suomalaiset lempivät kyselyn valossa keskimäärin 3,8 kertaa kuussa eli hiukan harvemmin kuin kerran viikossa.
Pitää ottaa huomioon, että tuo on tosiaan keskiarvo. Jotkut nusssii joka päivä, toiset kerran kuussa. Veikkaan että kukaan ei pane hieman alle kerran viikossa. Seksiä on joko enemmän tai vähemmän. Ne on samat ihmiset, jotka nostaa ja laskee keskiarvoa. Seksuaalinen vietti ja halukkuus ei vaihtele elämän aikana. Hormonit tekee tietysti heittoa siihen, mutta muuten libido on mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aallon dippainssi. Teen työtä pikkupomona, palkka 6500€ kk. 28-30 vuotiaana aloin kaljuuntua ja olen ylipainoinen.
Muita kohtalontovereita?
Luulisi insinöörinkin ymmärtävän, että jokainen päättää itse, haluaako olla suhteessa, ja itse pitää myös kehostaan huolta niin halutessaan.
Ei mikään koulutus pidä kroppaa vetreänä eikä takaa hyvää seksielämää. Rahalla kyllä saa maksullisia palveluita.
Luulisi nyt että se että on kunnollinen mies joka hoitaa asiansa painaisi jotain vaakakupissa, mutta ei. Naiset ovat pinnallisia paskoja.
Tasan yksi suhde ja kumppani mut kertoja jo enemmän kuin 50...
Olin naimisissa 34 vuotta, josta viimeiset 17 vuotta eli puolet ilman seksiä. Mies ei halunnut, minulla olisi haluja riittänyt. Liitto päättyi puolison kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita kohtalontovereita?
Luulisi nyt että se että on kunnollinen mies joka hoitaa asiansa painaisi jotain vaakakupissa, mutta ei. Naiset ovat pinnallisia paskoja.
Painaahan se, dippainssihän on naimisissa. Hänen vaimonsa ei siis liene pinnallinen paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet 87% miehistä on harrastanut seksiä alle 50 kumppanin kanssa. Sen voin hyvin uskoa.
Sama pätee varmasti naisiinkin.
13% miehistä on ollut yli 50 kumppania? Joopa joo. Ehkä jotain 20-30 voisin uskoa. Yli 50 kumppania on varmaan vaan parilla tai kolmella prosentilla.
Pitää ottaa huomioon että harva mies on tarpeeksi komea siihen. Sitten noista komeista, useimmat varmaan ovat olleet suurimman osan ajasta pitkissä parisuhteissa tai heitä ei muuten vaan kiinnosta panea kaikkea mikä tulee vastaan.
Sinkulle keski-ikäiselle tuo on luokkaa kaksi naista vuodessa, ei se nyt niin mahdotonta ole. Joka vkl saalistaa ja kerran puolessa vuodessa käy flaksi - melkoisen paljon torjuntoja saa yhden panokerran edestä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita kohtalontovereita?
Olen eri, mutta aina väitetään että miehille kumppanin ulkonäkö merkitsee suhteessa enemmän kuin naisille. Kuka sitten onkaan pinnallinen?
Mikä sitten on kohtuullinen määrä seksiä ihmisen elämässä? Ennen modernin ehkäisyn keksimistä varmastikin 50 kertaa elämässä oli jättipaljon. Sinkut olivat kokonaan ilman.
"Painaahan se, dippainssihän on naimisissa. Hänen vaimonsa ei siis liene pinnallinen paska."
Eiköhän se ettei heru, kerro siitä että sille muijalle tarjotaan makkaraa jossain muualla. Ruma provider mies on vaan kuvioissa takaamassa elintason.
On myös tutkimus, jonka mukaan ihminen tuplaa seksinharrastustapahtumansa ja puolittaa alkoholin juomisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÄESTÖLIITON tuoreessa perhebarometrissa kysyttiin viideltätuhannelta aikuiselta seksistä, sekä parisuhteessa että sen ulkopuolella.
Parisuhteessa elävät ovat keskimäärin varsin tyytyväisiä seksielämäänsä kumppanin kanssa, naiset hiukan tyytyväisempiä kuin miehet.
Mitä tuoreempi suhde, sitä enemmän seksiä. Hyvin harva kuitenkaan harrastaa seksiä joka päivä.
Näiden innokkaimpien osuus on lähes sama joka ikäluokassa aina kuusikymppisiin asti: 24 prosenttia sekä miehistä että naisista.
Kenties hiukan yllättäen neli- ja viisikymppiset ilman kumppania elävät naiset harrastavat kuitenkin seksiä suunnilleen yhtä usein kuin saman ikäiset avo- tai avioliitossa olevat.
Kaikkiaan suomalaiset lempivät kyselyn valossa keskimäärin 3,8 kertaa kuussa eli hiukan harvemmin
Pitää ottaa huomioon, että tuo on tosiaan keskiarvo. Jotkut nusssii joka päivä, toiset kerran kuussa. Veikkaan että kukaan ei pane hieman alle kerran viikossa. Seksiä on joko enemmän tai vähemmän. Ne on samat ihmiset, jotka nostaa ja laskee keskiarvoa. Seksuaalinen vietti ja halukkuus ei vaihtele elämän aikana. Hormonit tekee tietysti heittoa siihen, mutta muuten libido on mikä on.
Siis millä.perusteella kukaan ei pane hieman alle kerran viikossa? Meinaat, että vain ääripäitä on olemassa?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Muita kohtalontovereita?
Juu. Näin vuosikymmenten jälkeen en suosittele kenellekään miehelle kouluttautumista, parisuhdetta ja reipasta työntekoa. Voin sanoa, että tuo kaikki on hukkaan heitettyä aikaa.
Verottaja ja naiset vie kaikki tulosi ja kumpikaan ei anna mitään takaisin.
> Sinkulle keski-ikäiselle tuo on luokkaa kaksi naista vuodessa, ei se nyt niin mahdotonta ole. Joka vkl saalistaa ja kerran puolessa vuodessa käy flaksi - melkoisen paljon torjuntoja saa yhden panokerran edestä ottaa.
Todella harva mies käy joka viikonloppu saalistamassa. Harvalla sellaiseen olisi edes varaa.
Lisäksi suuri osa miehistä ei ole yltänyt keski ikään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiaan suomalaiset lempivät kyselyn valossa keskimäärin 3,8 kertaa kuussa eli hiukan harvemmin kuin kerran viikossa.
Eikös sitten sama määrä miehiä harrasta seksiä?
Vai kasaantuukos se seksin harrastaminen vain pienelle miesjoukolle?
Vierailija kirjoitti:
"Painaahan se, dippainssihän on naimisissa. Hänen vaimonsa ei siis liene pinnallinen paska."
Eiköhän se ettei heru, kerro siitä että sille muijalle tarjotaan makkaraa jossain muualla. Ruma provider mies on vaan kuvioissa takaamassa elintason.
Dippainssin mukaan vaimo on kaukana kaunottaresta. Kun pariskunta arvostaa toisiaan noin, pitäisin sitä vierasta makkaraa todennäköisempänä syynä makkarin kylmyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dippainssin mukaan vaimo on kaukana kaunottaresta. Kun pariskunta arvostaa toisiaan noin, pitäisin sitä vierasta makkaraa todennäköisempänä syynä makkarin kylmyyteen.
Jos minä olisin mieheni mielestä kaukana kaunottaresta, saattaa olla että hiljaista olisi kammarissa. Muita makkaroita ei silti olisi eikä tulisi.
On todennäköistä, että yli 50 % suomalaisista miehistä on harrastanut seksiä alle 50 kertaa elämänsä aikana. Tämä perustuu useisiin tekijöihin. Ensinnäkin nuorten miesten joukossa on paljon niitä, joilla seksikertoja on vielä vähän elämänvaiheesta johtuen. Lisäksi sinkkuus on yleistä, ja monet sinkkumiehet harrastavat seksiä harvemmin kuin parisuhteessa olevat. Seksuaalisen aktiivisuuden jakauma on myös epätasainen; osa miehistä on erittäin aktiivisia, kun taas toisilla seksikokemukset jäävät harvinaisiksi. Tutkimusten mukaan merkittävä osa miehistä joko ei ole harrastanut seksiä lainkaan tai on tehnyt sitä hyvin harvoin. Näiden tekijöiden perusteella voidaan arvioida, että yli puolet suomalaisista miehistä jää alle 50 seksikerran elämänsä aikana.