Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko pettynyt joululahjaan ja mitä sait? - salainen keskustelu epämieluisista joululahjoista

Vierailija
25.12.2024 |

Mikä lahjoista oli epämieluinen ja mitä sait? 

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari arpaa mieheltä. Jos olisi tullut voitto niin olisi rahat menneet hänelle.

Itse hankin hänelle kylpytakin ja hierontalahjakortin jota toivoi.

Miksi voitto olisi mennyt miehellesi???

Koska nykyään Veikkauksen tuotteiden ostajan pitää olla tunnistautunut. Ilman tunnistautumista et voi enää ostaa mm. lottoa, arpoja tai lunastaa voittoja. Se ei auta että arpalahjan saaja on itsekin tunnistautunut, tuotteet ovat henkilö-/käyttäjäkohtaisia eli vain ostaja saa lunastettua ostamiensa tuotteiden voitot.

Vierailija
122/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja lukiessa tulee mieleen, että olisiko parempi sopia etukäteen, ettei aikuisille osteta lahjoja. Toiseksi, olisi kiva idea jotkut myyjäiset vuodenvaihteen jälkeen, jossa myytäisiin 'ei toivottuja tai hulvattomia joululahjoja'. Rahat voisi lahjoittaa niille varattomille, jotka eivät saaneet mitään tai Hurstin keräyksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo konjakkia perhetutulta.. ja me ei miehen kanssa käytetä alkoa ja on tällä lahjanantajalla tiedossa kyllä :D et saanu vissiin ite joltain lahjaksi ja pistäny ajattelematta eteen päin..

Vierailija
124/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja lukiessa tulee mieleen, että olisiko parempi sopia etukäteen, ettei aikuisille osteta lahjoja. Toiseksi, olisi kiva idea jotkut myyjäiset vuodenvaihteen jälkeen, jossa myytäisiin 'ei toivottuja tai hulvattomia joululahjoja'. Rahat voisi lahjoittaa niille varattomille, jotka eivät saaneet mitään tai Hurstin keräyksiin. 

Tai voisi sopia että aikuisillekin ostetaan jotain mitä he toivovat turhan krääsän sijaan.

Vierailija
125/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden kalenteri. Ehtii muutaman päivän täyttää.

Vierailija
126/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin ääneen mieheltä uutta pyjamaa ja sain sen. Onkin mieluinen. Huonoin lahja on kukka. Sain peräti kaksi. Olen huono kukkien kasvattaja ja vain kuolevat käsiini. Olkoot sitten pöydällä niin kauan kuin kestävät. Heitän sitten roskiin. Noitten kukkien tilalla olisin nähnyt mieluummin vaikka lahjakortin ruokakauppaan. Se olisi oikeasti hyödyllinen varattomalle.

Vierailija
127/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me sovittiinkin. Ostettiin lahjat toiveiden mukaan niiden kanssa, jotka halusivat osallistua lahjaperinteeseen. Appivanhemmat eivät halunneet osallistua ja silti olivat kysymättä ostaneet meille lahjat.

Vierailija
128/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temun sätkäpaperia ja sytkäri. Tiedän että siskoni on masentunut ja vähissä varoissa mutta silti suututtaa. Olisi nyt ostanut sätkäpaprut Prismata tai jostain,en minä noita Kiinalaisia  myrkkypapereita suuhun pistä!

voi tietysti miettiä myös tupakan sisältämiä myrkkyjä.

Vierailija
129/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullo konjakkia perhetutulta.. ja me ei miehen kanssa käytetä alkoa ja on tällä lahjanantajalla tiedossa kyllä :D et saanu vissiin ite joltain lahjaksi ja pistäny ajattelematta eteen päin..

Sama täällä. Pullo kallista viiniä miehen veljeltä. Itse en tarveyssyistä pysty juomaan ollenkaan alkoholia, ja antaja kyllä tietää tästä. Ei kai auta kuin lahjoittaa tuo eteenpäin jossain vaiheessa.

Vierailija
130/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään epämieluista tai turhaa krääsää. Sain esim. kauniita jouluservettejä, suihkusaippuaa, muumi-kestokassin. Tuollaista arkipäivän käyttötavaraa.

Vierailija
131/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoden kalenteri. Ehtii muutaman päivän täyttää.

Täh? Onko vahingossa ostettu? Vai miten joku voi ajatella tuon olevan hyvä lahja. 

Vierailija
132/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain viime jouluna avatun pakkauksen pölynimurinpusseja kauniissa lahjakassissa. Miesystävä oli ostanut itselleen uuden imurin ja vanhat pussit eivät enää käyneet. 

Oli vaivautunut kuitenkin hankkimaan sen lahjakassin, siitä pisteet.

🤣

Vierailija
133/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Pullo kallista viiniä miehen veljeltä. Itse en tarveyssyistä pysty juomaan ollenkaan alkoholia, ja antaja kyllä tietää tästä. Ei kai auta kuin lahjoittaa tuo eteenpäin jossain vaiheessa.

Toki oli ajattelematon lahja, mutta miksei miehesi voisi juoda hyvää lahjaviiniä, vaikket sinä voikaan...? 

Vierailija
134/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun köyhänä opiskelijana en saanut mitään lahjaa. Isällä oli kuitenkin miljoonia markkoja sijoitettuna.

Vierailija
135/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temun sätkäpaperia ja sytkäri. Tiedän että siskoni on masentunut ja vähissä varoissa mutta silti suututtaa. Olisi nyt ostanut sätkäpaprut Prismata tai jostain,en minä noita Kiinalaisia  myrkkypapereita suuhun pistä!

Jollet vielä tiedä, se tavara, mitä siihen paperiin käärit on itsessään sellaista myrkkyä, ettei olisi mitään väliä, vaikka paperi olisi kyllästetty syanidilla.

Vierailija
136/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ollut suoranaisesti pettynyt mutta huvittunut kyllä kun sain kylpypommeja mitkä hajoaa kylpyammeeseen. Minulla ei ole kylpyammetta mutta oli 10 vuotta sitten ja kaverini vieraillut minun luona viimeksi viime viikolla.

Eikö käy jalkakylpyyn?

Vierailija
137/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain korvakorut, minulla ei ole reikiä korvissa eikä tule, haluan pitää korvani lävistämättöminä.

Kauniit nuo korvakorut kyllä ovat, sitä en kiellä, mutta pettymys kuitenkin, kaulakoru olisi ollut mieluisampi koska niitä pidän.

Tai sitten voi pujottaa klipsikorvakoruaihioon. Toimii näin klipsilorvakoruna.

Vierailija
138/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset jotenkin yksinkertaisia kun näille nirsoille ostetaan lahjoja? Mielummin lahjat ja kortit niitä todella tarvitseville.

Vierailija
139/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi tietysti miettiä myös tupakan sisältämiä myrkkyjä.

Sätkä on ällöä. Osta valmiiksi tehtyjä tupakoita tai sitten lopeta polttelu. 

Vierailija
140/148 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo monta vuotta aikaa, mutta edelleen trauma painaa mielen perukoilla. Tapailin erästä miestä, jonka tiesin olevan kova naistenmies. Itse olin nuori ja tyhmä 20-vuotias tytönhupakko, varustettuna juuri sillä ajatusmaailmalla, että kyllä minä tämän miehen saan muuttumaan. Mies oli minua 10 vuotta vanhempi ja hänellä jo takanaan elettyä elämää ja kariutunut avioliittokin. Mies kehui, että hänellä on minulle upea lahja jouluksi. Joulupaketista paljastui hänen ex-vaimonsa epilaattori. Oli siis vielä ihan paketissa ja kuulemma täysin avaamatonkin. Jännästi kuitenkin epilaattorissa sojotti kähärä musta karva. Se olikin sitten viimeinen joulu yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan