Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pilasi sinun joulusi tänä vuonna?

Vierailija
25.12.2024 |

Meillä mies kysyi, missä astiassa meillä on aina ollut rosollinkastike joulupöydässä.

No ei v... missään. Joka vuosi eri astiassa. Jonain vuonna ei ole ollut koko kastiketta ollenkaan.

Miehen joulu meni pilalle, kun ei saanut "oikeaa" rosollia (= kaupasta valmiina ostettua).

Eli oikeasti meidän joulumme ei mennyt pilalle ensinkään, ainakaan vielä.

Kommentit (231)

Vierailija
1/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Oikein mukavaa on ollut.

Vierailija
2/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija.

Vierailija
4/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo pilasi. Vei lapset ex-anoppilaan, vaikka oli minun vuoroni viettää joulu lasten kanssa. Ei uskaltanut edes ilmoittaa minulle, vaan laittoi lapsen asialle, kun tietää etten henno sanoa hänelle vastaan ja pilaamaan hänen jouluansa.

Jouluvalmistelut olin jo tehnyt.

Vierailija
5/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Juhlin vaikka hampaat irvessä.

Vierailija
6/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan vaimon 3-4 kehitysvammatason raivokohtausta ovat mitkä koko perheen lomat pilasivat. Eli sama kuin arkiviikkoinakin.

Vierailija
7/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo pilasi. Vei lapset ex-anoppilaan, vaikka oli minun vuoroni viettää joulu lasten kanssa. Ei uskaltanut edes ilmoittaa minulle, vaan laittoi lapsen asialle, kun tietää etten henno sanoa hänelle vastaan ja pilaamaan hänen jouluansa.

Olen pahoillani puolestasi. Törkeästi tehty.  

Vierailija
8/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se varmaan vaimon 3-4 kehitysvammatason raivokohtausta ovat mitkä koko perheen lomat pilasivat. Eli sama kuin arkiviikkoinakin.

Eli sinä välttelet kaikkia vastuita ja toinen viimeisillä voimillaan raataa sinun ja lasten eteen, itsensä unohtaen kunnes voimat loppuu ja hermot pettää. Saat sitten julkisesti täällä soimata kuinka vaimo pilaa lomat. Sinä olet se, joka pilaat hänen joka päivänsä.

Vierailija
9/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi. Törkeästi tehty.  

Kiitos. Ei ollut ensimmäinen kerta.

Vierailija
10/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko joulu on nyt piloilla!

Vierailija
11/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan sinun vapauttaa hänet luontoon?

Vierailija
12/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Prisman tarjouksesta lohifileen, joka ei maistunut tuoreelta, vaikka päiväystä oli uuteenvuoteen.

Vierailija
13/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paistoi kinkun kuten aina, paistopussissa tietenkin, ettei tule sotkua. Mies otti kinkun jäähtymään ja avasi paistopussi kuten aina ennenkin ja kaikki se pussiin kertynyt rasvainen neste ryöpsähti hellalle ja lattialle. Mies oli ihmeissään kuten aina, että miten se nyt noin. Mies otti palan talouspaperia kuten aina ja pyyhkäisi lattiaa. Sitten hän tokaisi iloisena, että onneksi ei tullut isompaa vahinkoa.

Sitten minä siivosin niitä hänen jälkiään 30 min kuten aina!

Mutta ei, hän ei anna minun paistaa kinkkua, koska naiset ei osaa.

Vierailija
14/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei vietä joulua, niin sitä ei voi mikään mitenkään pilata. 

Vierailija
15/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aurajuustoa lahjaksi, mutta se oli säilytetty huoneenlämmössä jonkin aikaa, ei ollut enää jääkaappikylmä.

Vierailija
16/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helposti löytyy syy muista kuinka joulu olisi pilalla.

En anna muiden ongelmien vaikuttaa itseeni.

Voi vähän löysiä eikä nipottaa.

Vierailija
17/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiina . Joka haatanan joulu sama homma. Aina pää täynnä. m39

Vierailija
18/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitädin kuolema. Mutta tulihan nähtyä sukulaisia joita en ollut pitkään aikaan nähnyt eli jotain hyvää siinäkin.

Vierailija
19/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli itsesäälisessä kiukku/mykkyys/tiuskimistilassa edeltävän vuorokauden ajan, oikein tihkui negatiivista energiaa. Kaikki keskusteluyritykset meni uskomattomaksi veivaamiseksi, uhriutumiseksi ja defensiiviseksi ylireagoinniksi. (Valitsin sanani tarkoin ja puhuin rauhallisesti ja ymmärtäväisesti etc.) Eilisiltana sit yhtäkkiä normalisoitui kivalle mielelle ja ystävälliseen kommunikointiin, mut oma mieli oli jo maassa ja olo aivan lannistunut ja uupunut. Ahdisti ihan helvetisti yöllä, kyllä mietin taas valintojani ja tulisiko tehdä uusia sellaisia alkavana vuonna..

Vierailija
20/231 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan pilannut mikään. Tein kaikki jouluruot ja lapset kävi. Kaikki vanhat askelmerkit mentiin kuten ennenkin. En vaan ole pystynyt syömään yhtäkään jouluateriaa. Pari kinkkusiivua vain.

- n68v -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä