Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Lapsikadon syy on lyhyet suhteet

Vierailija
25.12.2024 |

Suhteet eivät kestä nykyisin, koska nettipalveluista on jatkuvasti tarjolla uusia parisuhdetarjokkaita. Suhteet eivät ehdi lastenhankintaan ennen kuin ne jo loppuvat. Ennen parisuhdetarjokjaita tuli vastaan niin harvoin, että Suhteet ehtivät syventyä perheenperustamiseen asti. 

Kommentit (952)

Vierailija
661/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä jos ottaisit vastuuta siitä omasta syömisestäsi? Miten voit ottaa vastuun lasten ruokkimisesta, jos et kerran hallitse edes sitä omaasi? "

Mitä jos lopettaisit ton jatkuvan muiden syyttelyn? Edes hetkeksi? Kykenetkö edes siihen?

Vierailija
662/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikadon syy on, kun ei vain kiinnosta pilata elämäänsä. Ihan käsittämätöntä, miksi ihmiset viitsivät tehdä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä tuloluokassa naiset porsii vielä.  Yleensä heillä varma virka. Mitäs siihen sanotte. 

Vierailija
664/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastokriisi on maailman suurin ongelma tällä hetkellä ja se ratkeaa itsestään kun maailman väestömäärä saadaan laskuun, valitettavasti se tapahtuu liian hitaasti kun afrikkalaiset sikiää edelleen nopeasti.

Väestön väheneminen on ongelma vain rikkaille kun heidän omaisuutensa arvo laskee, muille se on vain etu kun maailman varallisuutta on jakamassa vähemmän ihmisiä

Ollaan siis tyytyväisiä kehityksen suunnasta

Vierailija
665/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastokriisi on maailman suurin ongelma tällä hetkellä ja se ratkeaa itsestään kun maailman väestömäärä saadaan laskuun, valitettavasti se tapahtuu liian hitaasti kun afrikkalaiset sikiää edelleen nopeasti.

Väestön väheneminen on ongelma vain rikkaille kun heidän omaisuutensa arvo laskee, muille se on vain etu kun maailman varallisuutta on jakamassa vähemmän ihmisiä

Ei se varallisuus - varsinaisesti - sen useammalle jakaudu väen vähetessä. Todennäköisemmin kiihdyttää sen keskittymistä entisestään.

Vierailija
666/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää rahaa mihinkään, työllä ei elä, jos työpaikan onnistuu saamaan, kaikki mt- ja terveyspalvelut poissa, ei ole tukiverkkoja, hallitus leikkaa koko ajan kaikista tuista, vaan ei rikkailta. Ihmiset menettävät kotejaan ja luottotietojaan. 

Terapiaan ei pääse ellei ole pätäkkää, jos sinne edes haluaisi. 

Deittailu ja nettideitit ihan sairasta p*skaa missä 90% miehistä etsii ONS ja FWB. Siksi naiset lopettavat deitttailun. 

Moni ihminen on aivan hukassa itsensä kanssa. Suomi on yksi Euroopan väkivaltaisin maa naisille, edelleen.

Lapset katsovat p0rnoa, niin myös 49% miehistä haluaa ottaa siitä mallia. 

Väkivaltaisuus on lisääntynyt merkittävästi, alkoholismista on siirrytty koviin huumeisiin. Jo lapset ja nuoret vapettavat. 

Mitään apua ei saa kotiin jos on pulassa, lasun toimenpiteet aloitetaan kun lapsi on jo viety kotoa. 

Kodinhoitajia ei ole enää ja

Kannattaa keskittyy nuoriin miehiin eli siis 25-45v haarukkaan. Niillä on useemmin perheen perustaminen mielessä kuin sitä nuoremmilla ja siitä vanhemmilla. Siis toki 90% niistä miehistä, joita sinä haluat, haluaa ONS, koska niillä on vientiä siihen. Mut ei kaikilla miehillä suinkaan. Ja jos jostain vois naiset tinkiä niin en sano että miehen ulkonäöstäkään tarttee tinkiä, mutta tinkikää oikeesti siitä vaatimuksesta, että miehellä pitää olla "ambitioita", kunnianhimoa ja jotain tavotteita elämässä. Kyllä se riittää että miehen tavoite on rakastaa, kasvattaa lapsia ja JOTAIN töitä tehdä.   Lapsilisät ja perhetuet on keksitty. Sitä ei sinkkuna lapsettomana tajua, mitä tukiaisia lapsen kanssa saa ja mitä enemmän lapsia, sitä enemmän tukia.

Ihmetyttää että toisessa päässä sanotaan, että no miten yhdistät työn ja lapset. Miksi ne pitää yhdistää kun kerran töitä ei ole? Perhepäivähoito se vasta kallista onkin. Nyt jos milloin kannattaa muksut tehdä kun viiden vuoden päästä vasta alkaa nousukausi ja rupee oleen duuniakin taas eri malliin. Ja ainahan voi muuttaa sitten pois Suomesta, kun lapset on isoja, jos ei tuet kerran maistu ja niitä töitä on pakko saada. 

Millä te luulette että muualla maailmassa ja köyhissä maissa niitä kakaroita kasvatetaan ja vielä paljon enemmän kuin täällä. Luuletteko ettei siellä ole kortsuja? Voin kertoo että kyllä on ja Etelä-Ameriikan senoritat ottaa takapuoleen, kun haluavat välttää esiaviolliset kersat. Kyl keinoja on, mutta laiskat ja köyhäis-ahneet ei lapsia saa. 

Ex-likkakaverini on sairas. Se oli syy, miksi hänen kanssaan en lasta halunnut. Mutta hänen ainoa haaveensa maailmassa oli saada olla äiti.  No mitä hän teki? Vaihtoi miestä ja tuli heti raskaaksi. Nyt mukelo 5v ja nainen on nyt 29v ja yhteishuoltajuus lapsesta. Edelleen on täysin pipi päästään ettei edes ammattia voi opiskella mutta nälkää ei laps oo nähny päivääkään ja on päiväkodissakin. Isänsä pätkäduunari. Nii miten voi tuosta vielä kurjistua olot, ettei lasta uskalla hankkia?

Vierailija
667/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ex-likkakaverini on sairas. Se oli syy, miksi hänen kanssaan en lasta halunnut. Mutta hänen ainoa haaveensa maailmassa oli saada olla äiti.  No mitä hän teki? Vaihtoi miestä ja tuli heti raskaaksi. Nyt mukelo 5v ja nainen on nyt 29v ja yhteishuoltajuus lapsesta. Edelleen on täysin pipi päästään ettei edes ammattia voi opiskella mutta nälkää ei laps oo nähny päivääkään ja on päiväkodissakin. Isänsä pätkäduunari. Nii miten voi tuosta vielä kurjistua olot, ettei lasta uskalla hankkia?"

Tuosta pääsee vielä paljon alemmas. Eikä yksikään vastuunsa tunteva vanhempi halua lasta kasvattaa köyhyydessä. Mieluummin niin, että kattaa ne menot työllä. Jos sellainen on nykyään enää edes mahdollista.

Vierailija
668/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on! Todella vaikeaa löytää kestävää suhdetta. Minä olin ikävuosina 18-25 ainakin viidessä eri parisuhteessa, siis sillä tavalla, että ihan seurusteltiin. Lyhin kesti 3 kk. Olin silloin 24 v., ja mies kysyi, voidaanko alkaa seurustella vakavammin. Yhteen muutostakin hän alkoi puhua, mutta minä sanoin, että katsotaan nyt ensin eri osoitteissa ja tutustutaan. Sitten ykskaks hän sanoi, että ei me olla sopivat toisillemme. Ei sitten kai oltu. Hänelle ei varmaan kukaan ole sopiva. Niin nirsoa miestä en ole tavannut. Jotain leffaan menoakin piti miettiä, haluaako nyt oikeasti nähdä juuri sen leffan. Tai ravintolassa ruuan tilaaminen, kuinka vaikeaa voi olla valita. Sarjadeittailijoita riittää.

No, nyt minulla kyllä on yksi lapsi, mutta en ole isänsä kanssa missään tekemisissä. Oli liikaa asioita, joita minulta salattiin. Ne asiat liittyi hänen raha-asioihinsa, velkoihin, elatusmaksuihin ja vastaaviin. Saattaa olla, etten ala enää uusiin parisuhteisiin, kun ei voi luottaa.

Vierailija
669/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastot nyt näyttävät siltä etteivät ne naiset niitä lapsia halua tehdä. Tottakai nykynainen tietää mitä tarkoittaa jäädä yksinhuoltajaksi, vaikkei ehkä sitten lopulta niin käy kuin 20% heistä.

Aseta itsesi sen nuoren naisen asemaan. Tapailet miestä, joka ei halua sitoutua menemällä edes naimisiin, vaikka siitä saa sentään eron, tosin kun lapsesta. Mies viettää enemmän aikaansa ystävien kun sinun kanssasi. Hän ei kykene löytämään työtä tai säilyttämään työpaikkaansa ja hän ei hallitse omia raha-asioitaan. On arvaamaton ja käyttää päihteitä.

Mitä luulet, että nainen ajattelee siitä, että mitä tapahtuisi jos hän tekisi lapsen tuollaisen miehen kanssa? Yksinhuoltajuus olisi kyllä varmaan aika monen arvaus. Paitsi sinun, joka kuvittele, että kyllä lapsi sitten miehen muuttaa toisenlaiseksi. 

Haukut ulkomaalaisia miehiä ja pidät heitä tyhjätaskuina. He eivät ole millään tavoin huonompia kuin suomala

Nyt pikkusen jäitä hattuun! En kuvittele että lapsi muuttaa miehen. Vain 8% suomalaisista miehistä on alkoholisteja. Siis 92% on siinä suhteessa terveitä. Muita mielen sairauksia toki voi olla mutta eihän naistakaan estä mt-ongelmat lapsia saamasta. Väitätkö tosissaan että esim IT-alalla työskentelevä 30v sinkkumies ei hallitse omaa elämää ja raha-asioitaan? Niitä on aika paljon tua vapaana ja voin kertoo että ovat mukavia. Toki yli puolet IT-pojuista on varattuja. No miksi puhun heistä? No siksi kun itse satun sillä alalla työskenteleen. Raksa-Penoja mulla on kavereina ja ne on kertomansa mukaan aikas rujoa ja inhottavaa, viinaan menevää sakkia. Yleistänkö? Kyllä voin yleistää koska YLEENSÄ näin on.

Asuinpaikka toki vaikuttaa. Itse puhun nyt lähinnä kaupunkien ja keskisuurten paikkakuntien näkövinkkelistä. Varmaan jossain Lapissa tai itä-Suomessa voi olla hankala löytää kunnon ukkoa, joka laulaa kuin trubaduuri, tekee töitä kuin hevonen ja rakastelee kuin sonni. Mut kaupungis niitä on ja paljon vapaalla jalalla! Nyt naiset päät pystyyn ja nokka kohti länsi-Suomea. Sit semmonen juttu, että onko teidän naisten mielestä niin paha rasti, jos mies on eronnut ja sillä on vaikka 10 vuotias tytär tai poika? Oon ainakin naisten suusta kuullut, että se on ehdoton turn-off. Miksi? Ei mulle ainakaan miehenä, vaikka mun lapsi on jo lentämäs pois pesästä, yhtään haittaa jos naisella ois jo lapsia. Siitähän sen vasta näkeekin että millainen vanhempiehdokas toinen on, jos sillä ON JO kersa. 

Näitä elämän pakki jo kunnossa, asuntolaina melkee maksettu, miehiäkin on vapaana monta! Nelikymppinen voi parikymppisen naisen mielestä kuulostaa vanhalle mutta kannattaa ennakkoluulottomasti tutustua. Saattaa yllättyä miten paljon yhteistä onkaan eikä se mies mikää dinosaurus ole eikä varsinkaan liian vanha isäksi.

Mua kiinnostaa ja kukaan ei ole vieläkään pystynyt sepustamaan mulle että MISTÄ tämä suomalaisen miehen maine on mennyt niin rottamaiseksi, että mies järkkää naisen yleensä yksinhuoltajaksi? Kannattaa mennä naimisiin ja nainenkin voi kosia. Mua kosi ja arvatkaas mitä? Se nainen pääs vihille ja sai lapsen, enkä minä jättänyt yksinhuoltajaksi ehen. Vaikka nainen petti ja jätti niin tässä sitä ollaan  yhteishuoltajana sovussa. Vaikka työttömäks jäin, niin lapselle riittää rakkautta, vaatteita, sapuskaa ja harrastusvälineitä. 80% avioeroista laittaa vireille naiset, joten eikö se oo kumminkin aika pitkälti naisen kädessä tämä valta? Älkää tehkö lapsia avoliitossa! Köyhänä lapsen voi tehdä mutta ei kannata susiparin kanssa tehdä. 

Vierailija
670/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin loputtomasti parisuhdetarjokkaita? Itse en ole tavannut kuin kaksi ihmistä lähes 40-vuotisen elämäni aikana, joiden kanssa olen halunnut parisuhteen muodostaa ja joita olen pitänyt jotenkin kuumina ja arvomaailmaltaan riittävän samanlaisena parisuhteen mahdollistamiseksi, ja joissa ihastuminen on ollut vastavuoroista. Toisen heistä kanssa olen ollut suhteessa kohta 15 vuotta. Kumpikaan ei ole löytynyt Tinderistä. Tämän lisäksi olen ollut aikuisiällä ihastunut yksipuolisesti kaksi kertaa, eli ei todellakaan mitenkään kävele ovista ja ikkunoista potentiaalisia parisuhdetarjokkaita. Näin ainakin täällä Pohjois-Suomessa.

Vikahan on siis sinun korviesi välissä. Munat on aika monella ja uskallan väittää ettet sinä ole tutustunut edes 100:n mieheen kunnolla, että tietäisit. Naisten on tapana päättää yleensä ensimmäisen 5 sekunnin aikana treffeillä, onko mies hot or not. Jos minä miehenä olisin toiminut noin, niin voin kertoa että ilman lasta ois minunkin vaimo jäänyt ja hänen jälkeensä tyttöystäväni. Meinaan vaimo piiritti mua ainakin viidet treffit, ennen kuin ihastuin. Ja ex-likkakaveri piiritti vuoden ja sitä kattelin ku se oli hassun hauska ja pimee. Älkää naiset luovuttako heti miesten suhteen. Antakaa toinen ja kolmas tsäänssi. Tietysti jos ette viihdy ja näätte että on juoppo tai huithapeli niin siirtykää seuraavaan mutta kyllä niitä ehdokkaita, jotka teitä treffeille haluu viedä, varmana löytyy. Ja tasa-arvon aikana myös NAINEN SAA PYYTÄÄ miestä treffeille! Ja huom: pakko ei oo antaa, vaikka mies ois miten kuuma pakkaus tahansa!

Vierailija
671/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää rahaa mihinkään, työllä ei elä, jos työpaikan onnistuu saamaan, kaikki mt- ja terveyspalvelut poissa, ei ole tukiverkkoja, hallitus leikkaa koko ajan kaikista tuista, vaan ei rikkailta. Ihmiset menettävät kotejaan ja luottotietojaan. 

Terapiaan ei pääse ellei ole pätäkkää, jos sinne edes haluaisi. 

Deittailu ja nettideitit ihan sairasta p*skaa missä 90% miehistä etsii ONS ja FWB. Siksi naiset lopettavat deitttailun. 

Moni ihminen on aivan hukassa itsensä kanssa. Suomi on yksi Euroopan väkivaltaisin maa naisille, edelleen.

Lapset katsovat p0rnoa, niin myös 49% miehistä haluaa ottaa siitä mallia. 

Väkivaltaisuus on lisääntynyt merkittävästi, alkoholismista on siirrytty koviin huumeisiin. Jo lapset ja nuoret vapettavat. 

Mitään apua ei saa kotiin jos on pulassa, lasun toimenpiteet aloitetaan kun lapsi on jo viet

Käytät jotain ihme mieslogiikkaa, jossa ei ole mitään järkeä.

Jos ei ole töitä, niin silloin haetaan töitä ja ollaan jatkuvassa muuttovalmiudessa. Katsellaan koulutuksia. Yritetään päästä takaisin elämänsyrjään kiinni. 

Mies, jolla ei ole arvoja joiden mukaan hän toimia, on kirjaimellisesti arvoton. Mies jolla on arvoja mutta arvot ei näy hänen elämässään mitenkään, on... sit jotain muuta. Jos ei ole menossa minnekään elämässään, niin ei oo pakko hei. Mutta ei pidä kuvitella, että kuka tahansa haluaa kumppaniksi ison karvaisen lemmikin, joka jatkaa haahuiluaan vielä "nuorena" 40-vuotiaana miehenä 🙄 Tuollaisista tulee vaan vibat henkisesti kodittomasta joka etsii pelastajaa. Sellainen tarvii terapeutin, ei parisuhdetta.

Vierailija
672/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käytät jotain ihme mieslogiikkaa, jossa ei ole mitään järkeä.

Jos ei ole töitä, niin silloin haetaan töitä ja ollaan jatkuvassa muuttovalmiudessa. Katsellaan koulutuksia. Yritetään päästä takaisin elämänsyrjään kiinni. 

Mies, jolla ei ole arvoja joiden mukaan hän toimia, on kirjaimellisesti arvoton. Mies jolla on arvoja mutta arvot ei näy hänen elämässään mitenkään, on... sit jotain muuta. Jos ei ole menossa minnekään elämässään, niin ei oo pakko hei. Mutta ei pidä kuvitella, että kuka tahansa haluaa kumppaniksi ison karvaisen lemmikin, joka jatkaa haahuiluaan vielä "nuorena" 40-vuotiaana miehenä 🙄 Tuollaisista tulee vaan vibat henkisesti kodittomasta joka etsii pelastajaa. Sellainen tarvii terapeutin, ei parisuhdetta"

Omasta tekstistäsi päätellen on siinä ja siinä, tarvitsetko vielä vaippoja.

Vierailija
673/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastot nyt näyttävät siltä etteivät ne naiset niitä lapsia halua tehdä. Tottakai nykynainen tietää mitä tarkoittaa jäädä yksinhuoltajaksi, vaikkei ehkä sitten lopulta niin käy kuin 20% heistä.

Aseta itsesi sen nuoren naisen asemaan. Tapailet miestä, joka ei halua sitoutua menemällä edes naimisiin, vaikka siitä saa sentään eron, tosin kun lapsesta. Mies viettää enemmän aikaansa ystävien kun sinun kanssasi. Hän ei kykene löytämään työtä tai säilyttämään työpaikkaansa ja hän ei hallitse omia raha-asioitaan. On arvaamaton ja käyttää päihteitä.

Mitä luulet, että nainen ajattelee siitä, että mitä tapahtuisi jos hän tekisi lapsen tuollaisen miehen kanssa? Yksinhuoltajuus olisi kyllä varmaan aika monen arvaus. Paitsi sinun, joka kuvittele, että kyllä lapsi sitten miehen muuttaa toisenlaiseksi. 

Haukut ulkomaalaisia miehiä ja pidät heitä tyhjätaskuina. H

Meemi tulee juuri siitä, että Suomi-Justiinan pitää itse iskeä mies, viedä se vihille, uskoa toivoa kannustaa, ja kun vääjäämätön johtopäätös tehdään ensimmäisen lapsen saannin jälkeen - eli ukko onkin henkinen lapanen, mieslapsi - niin on vaan helpointa erota ja jatkaa elämäänsä ilman miestä. 

Vierailija
674/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin loputtomasti parisuhdetarjokkaita? Itse en ole tavannut kuin kaksi ihmistä lähes 40-vuotisen elämäni aikana, joiden kanssa olen halunnut parisuhteen muodostaa ja joita olen pitänyt jotenkin kuumina ja arvomaailmaltaan riittävän samanlaisena parisuhteen mahdollistamiseksi, ja joissa ihastuminen on ollut vastavuoroista. Toisen heistä kanssa olen ollut suhteessa kohta 15 vuotta. Kumpikaan ei ole löytynyt Tinderistä. Tämän lisäksi olen ollut aikuisiällä ihastunut yksipuolisesti kaksi kertaa, eli ei todellakaan mitenkään kävele ovista ja ikkunoista potentiaalisia parisuhdetarjokkaita. Näin ainakin täällä Pohjois-Suomessa.

Vikahan on siis sinun korviesi välissä. Munat on aika monella ja uskallan väittää ettet sinä ole tutustunut edes 100:n mieheen kunnolla, että tietäisit. Naisten on tapana päättää yleensä ensimmäisen 5 sekunnin aikana treffeill

Voi hyvänen aika. Toivottavasti eronne ei tullut yllätyksenä, koska "teillähän meni niin hyvin".

Vierailija
675/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lisääntyä? Työttömyys huipussaan, kaikki on kallista, tuloja ei ole, koko maa myydään pala palalta ulkomaille taskurahalla ja maksetaan itse 10x lisää.

Vierailija
676/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaisia ole liikaa vaan intialaisia ja kiinalaisia ja jenkkejä. Tänne, jos minne, kannattaisi tehdä lapsia. Lääniä on vaikka hevoset söis ja hyvinvointia on... mutta se hyvinvointikin lakkaa jos ei tuu uusia veronmaksajia. Miten voit olla noin julma, ettet ajattele vanhuksia ja nyt eläviä lapsia? Omaa kansaasi!  Mistä se varallisuus sinne köyhiin maihin tulee sun mielestä? Ne eivät aio lakkaa lisääntymästä kuin kanit.

Vierailija
677/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi lisääntyä? Työttömyys huipussaan, kaikki on kallista, tuloja ei ole, koko maa myydään pala palalta ulkomaille taskurahalla ja maksetaan itse 10x lisää.

Olet vielä niin nuori, ettet ymmärrä, että nämä asiat menee sykleinä. On lama ja sitten tulee nousukausi. Elämme murrosvaihetta, jossa vanhoja ammatteja poistuu ja uusia tulee tilalle. Viksup pärjää!  Nyt kannattaa nimenomaan tehdä ne lapset, koska viiden vuoden päästä rupee sitten töitä oleen elikkä on hyvä kun laps on eskari/päiväkoti-iässä kun vanhemmat lähtee duuniin. 

Vierailija
678/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse te olette pilanneet suomen koko 2000 luvun ajan ja sitten te ihmettelette miksi tänne ei enää lapsia tehdä. Suomi on p*skamaa, itse ajattelin nuorena vielä että voisin perheen perustaa mutta sitten kun työelämään siirryin noin 20 vuotiaana niin silloin viimeistään tajusin etten tänne lapsia tee. Työelämässä pitäisi palkkaus muuttaa, nykyisin työelämässä asiat menee niin että mitä helpompi työ sulla on sitä parempaa palkkaa saat. 

Vierailija
679/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ex-likkakaverini on sairas. Se oli syy, miksi hänen kanssaan en lasta halunnut. Mutta hänen ainoa haaveensa maailmassa oli saada olla äiti.  No mitä hän teki? Vaihtoi miestä ja tuli heti raskaaksi. Nyt mukelo 5v ja nainen on nyt 29v ja yhteishuoltajuus lapsesta. Edelleen on täysin pipi päästään ettei edes ammattia voi opiskella mutta nälkää ei laps oo nähny päivääkään ja on päiväkodissakin. Isänsä pätkäduunari. Nii miten voi tuosta vielä kurjistua olot, ettei lasta uskalla hankkia?"

Tuosta pääsee vielä paljon alemmas. Eikä yksikään vastuunsa tunteva vanhempi halua lasta kasvattaa köyhyydessä. Mieluummin niin, että kattaa ne menot työllä. Jos sellainen on nykyään enää edes mahdollista.

Kauanko kestää päästä köyhyydestä ylös sinkkunaisena? Jos nyt miettii että sairaanhoitajan opinnot kestää 4 vuotta ja lähihoitajan mitä 3 vuotta ja niille on 100% varma työpaikka, niin jos nyt vaikka 30v nainen rupee siihen, niin 35v on jo vakituinen tilipussi ja vielä munia jäljellä ihan hyvin. Suomessa on ILMAINEN koulutus!

Vierailija
680/952 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi merkittävä syy on se että naiset yliarvioi oman tasonsa ja tämän takia tavalliset miehet ei meinaa saada naista jonka kanssa lisääntyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi