HS: Lapsikadon syy on lyhyet suhteet
Suhteet eivät kestä nykyisin, koska nettipalveluista on jatkuvasti tarjolla uusia parisuhdetarjokkaita. Suhteet eivät ehdi lastenhankintaan ennen kuin ne jo loppuvat. Ennen parisuhdetarjokjaita tuli vastaan niin harvoin, että Suhteet ehtivät syventyä perheenperustamiseen asti.
Kommentit (952)
Vierailija kirjoitti:
Tähän lisään vielä omasta avioliitosta kokemuksen, kun vaimo tuli raskaaksi niin hän tuli multa kysymään "pitäskö tehdä abortti"... Siis mitä vittua? Meillä meni (käsittääkseni) hyvin parisuhde. Olin täysin tyrmistynyt ja sanoin että no et helvetissä tee että tää vauva on tervetullut vaikka on yllätys. Oltiin molemmat työttömii opiskelijoita mutta hyvä lapsi siitä kasvoi eikä ikinä puutetta ollu mistään. Pääsin töihin vasta, kun lapsi oli yli yhden vanha.
Kuulostaa hyvältä avioliitolta, kun kumpikaan ei tiennyt toisen kantaa mahdolliseen yllärilapseen...
Mut hyvä, että hyvin kävi!
Vierailija kirjoitti:
Näitä tapauksia on tullut katseltua.
Mieleen tulee muutamakin pariskunta joka eteni lisääntymiseen sellaisella vauhdilla, että aloin epäilemään jonkinlaista häiriötä Einsteinin suhteellisuusteoriassa. No, erokin tuli yhtä nopeasti kun alkuhuuma päättyi ennen kuin lapsi oppi edes puhumaan.
Sitten tulee mieleen yksi kolmesta tuntemastani pelimiehestä, siis anteeksi naistenmiehestä, koska nämä eivät ole niitä miehiä joita te naiset kutsutte pelimiehiksi. Nämä ovat ihania miehiä jotka osaavat kehua naisia ja ovat niin aikaansaapia. Kerrankin nainen antoi miehelle potkut, kun tämä jäi kiinni pettämisestä 35-vuotiaana. 16v lukiolaistytön kanssa. Toisen ukkomieskaverinsa kanssa, ja vieläpä samanaikaisesti. Uusi nainen on toki jo löytynyt, ja yhteinen lapsikin tehty.
Sitten on parikin kieroilijaa, joille miehet maksavat kaiken, koska muuten naiset muuttaisivat hevon kuuseen, ja lasten tapaamiset päättyisivät. Eivätkä ole ins
No on sulla erikoinen "ystävä"piiri. En tunne ensimmäistäkään vastaavaa pariskuntaa tai tapausta...
Kuvitteletko, et ennenaikaan kaikki parit ja perheet olivat jotenkin harmoonisia ja tasapainoisia? Mistä ajasta on nyt kyse? Käsittääkseni osalla kansanosaa on meno ollut aina railakasta, ja sit sillä "paremmalla" osalla railakkuus on sivistyneesti onnistuttu piilottaa muilta.
Vierailija kirjoitti:
"Ei tässä mistään kotitöistä kinastella vaan siitä, että miks niin moni lapsia haluava mies jää yksin. Siin vaihees jos kysytään "haluutko tehdä kotiöitä vai jäädä naimattomaksi ja lapsettomaksi", niin suurin osa miehistä hihkaisee että "teen kotitöitä". On olemassa toki miehiä, jotka eivät lapsia halua. On myös miehiä, jotka tietävät tekevänsä järjestelmällisesti lapsia piittaamatta niiden hoidosta. Mutta suurin osa näistä lapsettomaksi jäävistä miehistä kyllä mielellään tekis kotitöitä jos se ois se mittari. Mutta ei ole! Nainen haluaa miehen, jolla on ambitioita. Tämän olen huomannut. Mutta sitten jos mies menee näiden ambitioiden perässä niin hänen ON PAKKO TINKIÄ perhe-elämästä ja siitä vasta nainen suuttuu. Jos taas miehellä ei ole ambitioita, niin nainen ei kiinnostu. Mikä olisi sinun mielestäsi hyvä ratkaisu tähän. Kerro se, kun olet nainen ja ihan asiantuntija tässä hommassa!"
"Nainen on tottunut saamaan kaiken tekemättä mitään. Nyt pitäisi kyetä tekemään asialle jotain, kun ne miehet eivät enää tule kotoa hakemaan. Lopputulos näkyy kaikkialla ympärillä.
Viisainta on välttää parisuhdetta yhdenkään naisen kanssa. Vaativat mieheltä arvostusta itselleen, mutta eivät anna sitä takaisin. Uskomatonta pelleilyä"
Semmonen katkero tänään. Parisuhde ei ole pakollinen kenellekään. Toisille jopa suotavaa, ettei sellaista koskaan edes tule.
Kuka hullu nyt lapsia alkais tekemään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhdeltäkään parisuhdetta ja lapsia haluavalta mieheltä pitäisi kysyä haluaako hän tehdä kotitöitä? Sehän on itsestäänselvyys. Sama kuin kysyisi osaako mies pyyhkiä takapuolensa itse.
Nii.. sanopa muuta. Mutta täällä ainakin naiset valittaa että ku miehet ei tee kotitöitä nii kai se on jotenkin varmistettava.
Ja muuten tässä lukuisia naisia treffaillessa oon huomannu senkin, että nykyajan nuoret naiset ei enää kokkaa! Ja jos kokkaa niin se on jotain riisiä ja epämäärästä mössöä siihen päälle. Edes salaattia ei osata tehdä vaan pannaan kurkkua, kirsikkatomaattia ja pari lehtee ja se on sit salaatti. Sehän on vähän sama ku ettei pyyhkis takapuoltaan itse.
Tää on periaatteessa hyvä pointti. Laatuvaatimusten lisäks
Mies intoutuu? Eikö sen pitäisi olla tasaisesti tapahtuva asia, jonka yhteydessä ei enää kauheasti virheitä tapahdu muutaman viikon tai kuukauden jälkeen? Valitat nuorten naisten kokkailusta, mutta sitten sinua häiritsee, jos se nainen valittaa siitä, ettei joku saa edes vaatteita saa viikattua oikealla tekniikalla niin, että ne mahtuvat kaappiin, eivätkä rypisty siellä liikaa. Siinä on vain yksi asia ja yksi tehtävä ja sekin on monelle miehelle näköjään ylivoimaista saada tehtyä se oikein. Toisin kun ruuanlaitto, joka on huomattavasti vaativampaa. Paljon ainesosia. Eri lämpötiloja, ruuan palamisvaara, väärän annostamisen vaarat, juoksuttuminen jne.
Nyt valitetaan, kun kerrankin joku nainen intoutuu tekemään salaattia. Missä kiitollisuus? Missä aplodit, niinkuin miesten kohdalla odotetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsikadon syy on ainaostaan se, että nykyisin ei ole pakko tehdä lapsia. Jostain syystä tätä ei kuitenkaan näissä jutuissa ikinä mainita vaan yritetään keksiä kaikenlaisia erilaisia syitä mitkä ikään kuin selittäisi asian.
Itse asiassa melkein kaikki tuntemani lapsettomat naiset olisivat halunneet lapsia, mutta isäksi sopivaa miestä ei löytynyt. Ja turha jankuttaa jostain laatikkoleuista; heidän kriteerinsä ovat luotettava, mukava ja vastuuntuntoinen.
Niin ne SANOO niin, että kriteerit on luotettava ja vastuuntuntoinen. Todellisuudessa naiset tykkää juurikin arvaamattomista miehistä ja tekee mielellään lapsen sellaisen kanssa, jotta saisivat rauhan että nyt se mies muuttuu.. Vaan ei muutu. Kuulostaa ihan pimeeltä, että nykyaikana, kun on kaikki internetit ja koko maailma au
Sinkkumiehiä on vaikka kuinka paljon ja juuri niitä arvaamattomia, niitä jotka pyörittävät useita naisia, niitä jotka eivät halua sitoutua tai sitten niitä, jotka eivät käy missään, harrastavat vain yksilölajeja tai miesporukoissa ja vaativat naiselta missin ulkonäköä.
Naiset eivät tee enää lapsia näiden vastuuntunnottomien miesten kanssa, siksi niitä lapsia syntyy aina vaan vähemmän. Naiset ovat oppineet, mitä se tarkoittaa, kun jää yksinhuoltajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsikadon syy, ehkäisyn saaminen kaikkien saataville ja abortti. Ei tarvitse enää esim turvautua enkelien tekijöihin.
Juuri noin ja ehkäisyneuvonta ja jopa ilmaiset välineet.Myös moni surtenikäluokkien edustaja sanoo ollensa itse melkovarma vahinko,sillä kukapa muuten tekisi sotiejälkeiseen ankeuteen yhtään lasta .Eikä tuolloin tunnettu edes mitään lapsiperheiden tukia houkuttimeksi.
Tiedän tapauksen kaveripiirissä, missä muija tuli raskaaksi (30v) ja ei ollut varma oliko isä ex-avomies vai panomies, joten päätyi sen perusteella aborttiin. Eli kovin kevytkenkäistä sakkia on naiset. Nirri pois kun ei tiedä isää. Väitti, että ois kuulemma pitäny vauvan, jos olis tienny varmaks että ex-avomies alkoholisti koditon ois ollu se isä. Hahhah empä usko. Tämä naisen isä h
Aika hurjaa, että väität kaikkien miesten olevan kodittomia alkoholisteja. Liikut erikoisissa piireissä, kun suurin osa minun tuntemista miehistä on ihan tavallisia. Asuvat asunnoissa eikä heillä ole alkoholiongelmia. Varmaan sinun kannattaa yrittää laittaa elämäsi kuntoon, apua antavia tahoja kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä syyllistää kumpaakaan "leiriä" vaan tämä aika on ajanut meidät tähän.. viimesotien jälkeen kun Suomi oli polvillaan ja maailma tietenkin kaikintavoin erilainen niin ihmiset näkivät toivoa tulevaisuudessa mistä seurauksena suuret ikäluokat.
Käsittääkseni se toivo tai toiveikkuus on aika isossa roolissa kaikissa elämän alueissa. Eikö talouskin elä myös sen mukaan, mikä on kansalaisten luottamus tulevaisuuteen? Jos sitä luottamusta/toiveikkuutta ei ole, markkinat laskee (en todellakaan ole alan tuntija, tällaisia otsokoita vaan tulee vastaan)? Nyt yleinen mieliala on melko pessimistinen. Tulevaisuus pelottaa, eikä vähiten ystävämme puuttinhin takia.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitäisi olla nykyisessä hektisessä työelämässä oleva äiti jolla on silti edelleen päävastuu kodista ja lapsista. Lapset täytyy laittaa helvetilliseen laitoskasvattamoon (päiväkotiin) työpäivän ajaksi. Ei ole mitään takeita että miehestä on perhe-elämään. Tukiverkot ovat monella heikot tai olemattomat. Koulutus tuhottu, elämisen kustannukset hillittömät ja silti palkkakehitys laahaa jäljessä. Surkea terveydenhuolto ja varsinkin jos tulee synnytysvaurioita on oltava varaa hoidattaa niitä yksityisellä. Korkeakoulutetuillakin paljon työttömyyttä, loppuunpalamisia. Sairastuminen krooniseen sairauteen on katastrofi koska esim. osa-aikatyö ei enää kannata rahallisesti. Jne jne. En ihmettele yhtään että moni nainen jättää lapset nykyään tekemättä
Mistä ihmeestä oot tämmöstä saanut päähäs? Koulutus tuhottu? Mikä ammatti koulutuksesta on hävinnyt semmonen, missä on hyvä palkka? Synnytysvaurioita? Just synnytti sektiolla yks tuttu tässä, kun sattuu oleen pienikokonen äiti. Älä työttömyyttä käytä tekosyynä sille, ettet unelmaasi lapsesta voi toteuttaa. Voihan nuo tietysti olla syitä nuorelle naiselle, mutta kyllä voin sanoo että ottaa päähän kyllä sit nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsikadon syy on ainaostaan se, että nykyisin ei ole pakko tehdä lapsia. Jostain syystä tätä ei kuitenkaan näissä jutuissa ikinä mainita vaan yritetään keksiä kaikenlaisia erilaisia syitä mitkä ikään kuin selittäisi asian.
Itse asiassa melkein kaikki tuntemani lapsettomat naiset olisivat halunneet lapsia, mutta isäksi sopivaa miestä ei löytynyt. Ja turha jankuttaa jostain laatikkoleuista; heidän kriteerinsä ovat luotettava, mukava ja vastuuntuntoinen.
Niin ne SANOO niin, että kriteerit on luotettava ja vastuuntuntoinen. Todellisuudessa naiset tykkää juurikin arvaamattomista miehistä ja tekee mielellään lapsen sellaisen kanssa, jotta saisivat rauhan että nyt se mies muuttuu.. Vaan ei muutu. Kuulostaa ihan pimeeltä, että nyk
"Jää yksinhuoltajaksi"? 80% avioeroista panee vireille naiset ja suurin osa isistä kyllä haluaa lapsensa kanssa olla. Siinä on kyllä järki, että ei tee vastuuntunnottomien kanssa lapsia, mutta ei naiset mitään tuollaista ole oppinut. Katsopas kun joka sukupolvi toistaa samat virheet. Et sinä voi biologiaa muuttaa silleen että noniin nyt naiset oppi viehättymään yhtäkkiä vastuullisista miehistä. Tuo on semmosta 1800-luvun luokkayhteiskunta-ajattelua. Edelleen myös ulkomaalaisten tyhjätaskujen matkaan lähtee nainen jos toinenkin, ja usea vanhuskin, joiden jo luulisi "oppineen" jotain. Numerot ei valehtele. Kun internet ja sen kautta saatavat pariutumispalvelut, jotka lupaavat sitä ja tätä ja parempaa ja hienompaa, ynnä somekulttuuri, missä käydään "dinnereillä" hienostoravintoloissa, on tuotu naisten eteen, niin sen mukaan ne käyttäytyy.
Naiset myöskin sietää ihan sikamaista käytöstä miehiltä, kun vaan rakastuvat. Tästäkin lähipiirissä monta esimerkkiä. Ne itkee mulle salaa miehiltään niitä juttuja. Kysyn että no miks oot sen kanssa,... "noku se on nii ihana ja mää rakas.." hiljaa! vakka kantensa valitsee.
Ei ole enää rahaa mihinkään, työllä ei elä, jos työpaikan onnistuu saamaan, kaikki mt- ja terveyspalvelut poissa, ei ole tukiverkkoja, hallitus leikkaa koko ajan kaikista tuista, vaan ei rikkailta. Ihmiset menettävät kotejaan ja luottotietojaan.
Terapiaan ei pääse ellei ole pätäkkää, jos sinne edes haluaisi.
Deittailu ja nettideitit ihan sairasta p*skaa missä 90% miehistä etsii ONS ja FWB. Siksi naiset lopettavat deitttailun.
Moni ihminen on aivan hukassa itsensä kanssa. Suomi on yksi Euroopan väkivaltaisin maa naisille, edelleen.
Lapset katsovat p0rnoa, niin myös 49% miehistä haluaa ottaa siitä mallia.
Väkivaltaisuus on lisääntynyt merkittävästi, alkoholismista on siirrytty koviin huumeisiin. Jo lapset ja nuoret vapettavat.
Mitään apua ei saa kotiin jos on pulassa, lasun toimenpiteet aloitetaan kun lapsi on jo viety kotoa.
Kodinhoitajia ei ole enää ja perhetyö ei saa leikkausten vuoksi tehdä oikein mitään kuin istua sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhdeltäkään parisuhdetta ja lapsia haluavalta mieheltä pitäisi kysyä haluaako hän tehdä kotitöitä? Sehän on itsestäänselvyys. Sama kuin kysyisi osaako mies pyyhkiä takapuolensa itse.
Miksi yhdeltäkään parisuhdetta (perheestä puhumattakaan) haluavalta naiselta pitää erikseen vaatia, että kunnioittaa kumppaniaan? Tai sitä, ettei nöyryytä kumppania huvikseen? Eikö näiden pitäisi olla itsestäänselvyys? Sama kuin kysyisi, osaako nainen pyyhkiä takapuolensa itse. Miksi muilta vaaditaan hyvää käytöstä, vaikka ei itse siihen kykene?
Vierailija kirjoitti:
Miksei näissä artikkeleissa puhuta ikinä siitä mitä se lasten hankinta oikeasti on naiselle? Lapset ikäänkuin ilmaantuvat jostain kuin kaupasta ostamalla. Raskaus ja synnytys on kuitenkin pelkästään naisen vastuulla ja naisen kärsittävänä ja suurin osa hoitovastuusta myös. Oman elämän saa unohtaa ainakin seuraaviksi vuosiksi täysin, samalla kun mies voi jatkaa normaalisti töissä ja omissa harrastuksissa käymistä, keho täysin toimintakykyisenä. Miehiltä lastensaanti ei juuri vaivaa vaadi.
Mistä tämmönen käsitys tulee. Ainakin meidän perheessä, kun muksu oli pieni, niin minä vasta hain töitä. Sit ku poika oli 1v niin minä menin töihin ja kun täytti 2 niin äiti lähti opiskelemaan sairaanhoitajaksi ja piti vieläpä muuttaa toiseen kaupunkiin, mutta kävin silti samassa työpaikassa. Laps päivähoitoon, minä maksoin kaikki viulut opintolainojen lisäks. Klo 5 ylös ja klo 19 takas kotiin, kunnes äidin opinnot oli siinä mallissa, että pystyttiin muuttaan opiskelupaikkakunnalta takas lähelle työpaikkaa, josta sitten äitikin työpaikan löysi. Lapsi voi tuon ajan ihan hyvin. Valmistuttuaan äiti huomaskin, ettei minua enää tarvitse, joten lähti muksu kainalossa toisen miehen kanssa perustaan perhettä ja on nyt kotiäitinä ihan omasta halustaan ja rupes oikeen tehtaileen kersoja vaikkei mikään rikas todellakaan ole. En ymmärrä miten se "oma elämä on ohi", kun lapset tulee. Aika moni niitä lapsia sitten haluaa useemmankin kun sen yhden käärön on saanut nippa nappa kävelyikään. Kannattaa kokeilla!
Ja ihan puutaheinää, että isiä ei muka lapset kiinnosta. Tai sitten hengailette ihan ihme naisten porukoissa, joilla ihme miehet. Mun kavereista ja sukulaisista jokainen isä on todella haltioissaan lapsistaan ja kiinnostunut. Itelläkin taas palaveri 2 viikon päästä koulussa, johon äitiä ei kiinnosta mennä niin minä menen. Ja muuten mielelläni tekisin vielä toisen tai kolmannenkin lapsen jonkun mukavan naisen kanssa. Mutta enpä oo kelvannut enää kuuteen vuoteen kellekään. Satun nimittäin tällä hetkellä olemaan lihava. Komeet kasvot kyl ja mukava luonne mut ei se riitä. Valmiiseen pöytään pitäs päästä. Läskit lähtee vuodessa kropasta, mutta sydän ei milloinkaan.
"Semmonen katkero tänään. Parisuhde ei ole pakollinen kenellekään. Toisille jopa suotavaa, ettei sellaista koskaan edes tule."
Hanki elämä niin ei tarvi trollata täällä koko aikaa
Tilastot nyt näyttävät siltä etteivät ne naiset niitä lapsia halua tehdä. Tottakai nykynainen tietää mitä tarkoittaa jäädä yksinhuoltajaksi, vaikkei ehkä sitten lopulta niin käy kuin 20% heistä.
Aseta itsesi sen nuoren naisen asemaan. Tapailet miestä, joka ei halua sitoutua menemällä edes naimisiin, vaikka siitä saa sentään eron, tosin kun lapsesta. Mies viettää enemmän aikaansa ystävien kun sinun kanssasi. Hän ei kykene löytämään työtä tai säilyttämään työpaikkaansa ja hän ei hallitse omia raha-asioitaan. On arvaamaton ja käyttää päihteitä.
Mitä luulet, että nainen ajattelee siitä, että mitä tapahtuisi jos hän tekisi lapsen tuollaisen miehen kanssa? Yksinhuoltajuus olisi kyllä varmaan aika monen arvaus. Paitsi sinun, joka kuvittele, että kyllä lapsi sitten miehen muuttaa toisenlaiseksi.
Haukut ulkomaalaisia miehiä ja pidät heitä tyhjätaskuina. He eivät ole millään tavoin huonompia kuin suomalaisetkaan. Päinvastoin monessa muussa kulttuurissa miehet eivät koskaan kyseenalaistaisi rooliaan isänä ja elättäjänä ja pitävät huolta perheestään viimeiseen asti.
Minusta alkaa tuntumaan ettei monet naiset enää edes viehäty miehistä ja jos viehättyväy, niin eivät koe tarvetta tehdä kuitenkaan lapsia näiden kanssa ja se sikamaisen käytöksen sietäminenkin on vähentynyt ja siksi niitä sinkkuja on aina vaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei näissä artikkeleissa puhuta ikinä siitä mitä se lasten hankinta oikeasti on naiselle? Lapset ikäänkuin ilmaantuvat jostain kuin kaupasta ostamalla. Raskaus ja synnytys on kuitenkin pelkästään naisen vastuulla ja naisen kärsittävänä ja suurin osa hoitovastuusta myös. Oman elämän saa unohtaa ainakin seuraaviksi vuosiksi täysin, samalla kun mies voi jatkaa normaalisti töissä ja omissa harrastuksissa käymistä, keho täysin toimintakykyisenä. Miehiltä lastensaanti ei juuri vaivaa vaadi.
Mistä tämmönen käsitys tulee. Ainakin meidän perheessä, kun muksu oli pieni, niin minä vasta hain töitä. Sit ku poika oli 1v niin minä menin töihin ja kun täytti 2 niin äiti lähti opiskelemaan sairaanhoitajaksi ja piti vieläpä muuttaa toiseen kaupunkiin, mutta kävin silti samassa työpaikassa. Laps päivähoitoon, minä maksoin kaikki viulut opintolainojen lisäks. Klo 5 ylös ja kl
Mitä jos ottaisit vastuuta siitä omasta syömisestäsi? Miten voit ottaa vastuun lasten ruokkimisesta, jos et kerran hallitse edes sitä omaasi?
"Sinkkumiehiä on vaikka kuinka paljon ja juuri niitä arvaamattomia, niitä jotka pyörittävät useita naisia, niitä jotka eivät halua sitoutua tai sitten niitä, jotka eivät käy missään, harrastavat vain yksilölajeja tai miesporukoissa ja vaativat naiselta missin ulkonäköä.
Naiset eivät tee enää lapsia näiden vastuuntunnottomien miesten kanssa, siksi niitä lapsia syntyy aina vaan vähemmän. Naiset ovat oppineet, mitä se tarkoittaa, kun jää yksinhuoltajaksi."
Pari huomiota. Naiset edelleen tekevät lapsia niiden vastuuttomien kanssa. Samasta syystä kuin aina ennenkin. Ei ilmeisesti kyetä näkemään metsää puilta. Lisäksi, kiitos jatkuvan trollauksen ja pelottelun, enää ei uskalla edes päivää sanoa ilman, että saattaa syyllistyä "sopimattomaan käytökseen".
Arvaa, mikä ihmisryhmä ei tuosta välitä? Juuri ne samat, joiden kanssa niitä lapsia sitten päädytään tekemään. Vastuuttomat idiootit siinä mukana.
"Mistä tämmönen käsitys tulee. Ainakin meidän perheessä, kun muksu oli pieni, niin minä vasta hain töitä. Sit ku poika oli 1v niin minä menin töihin ja kun täytti 2 niin äiti lähti opiskelemaan sairaanhoitajaksi ja piti vieläpä muuttaa toiseen kaupunkiin, mutta kävin silti samassa työpaikassa. Laps päivähoitoon, minä maksoin kaikki viulut opintolainojen lisäks. Klo 5 ylös ja klo 19 takas kotiin, kunnes äidin opinnot oli siinä mallissa, että pystyttiin muuttaan opiskelupaikkakunnalta takas lähelle työpaikkaa, josta sitten äitikin työpaikan löysi. Lapsi voi tuon ajan ihan hyvin. Valmistuttuaan äiti huomaskin, ettei minua enää tarvitse, joten lähti muksu kainalossa toisen miehen kanssa perustaan perhettä ja on nyt kotiäitinä ihan omasta halustaan ja rupes oikeen tehtaileen kersoja vaikkei mikään rikas todellakaan ole. En ymmärrä miten se "oma elämä on ohi", kun lapset tulee. Aika moni niitä lapsia sitten haluaa useemmankin kun sen yhden käärön on saanut nippa nappa kävelyikään. Kannattaa kokeilla!
Ja ihan puutaheinää, että isiä ei muka lapset kiinnosta. Tai sitten hengailette ihan ihme naisten porukoissa, joilla ihme miehet. Mun kavereista ja sukulaisista jokainen isä on todella haltioissaan lapsistaan ja kiinnostunut. Itelläkin taas palaveri 2 viikon päästä koulussa, johon äitiä ei kiinnosta mennä niin minä menen. Ja muuten mielelläni tekisin vielä toisen tai kolmannenkin lapsen jonkun mukavan naisen kanssa. Mutta enpä oo kelvannut enää kuuteen vuoteen kellekään. Satun nimittäin tällä hetkellä olemaan lihava. Komeet kasvot kyl ja mukava luonne mut ei se riitä. Valmiiseen pöytään pitäs päästä. Läskit lähtee vuodessa kropasta, mutta sydän ei milloinkaan."
Suurin osa noista miehiä kaikesta syyttävistä kommenteista vaikuttaa tietoiselta (ostetulta?) propagandalta. Tai sitten muutaman mielenvikaisen idiootin ainoa tapa kuluttaa aikaa säälittävässä elämässään.
"Deittailu ja nettideitit ihan sairasta p*skaa missä 90% miehistä etsii ONS ja FWB. Siksi naiset lopettavat deitttailun. "
Niissä deittipalveluissa onkin vain se promille kaikista miehistä. Karkeasti arvioiden. Ne harvat muut haukutaan lyttyyn noissa palveluissa aktiivisesti mukana olevien toimesta - sukupuoleen katsomatta. Mutta totta kai se promille edustaa kaikkia miehiä...
Mutta se on niin helppoa istua sohvalla känny kädessä ja odottaa ihmettä. Kerta toisensa jälkeen.
Ei pidä syyllistää kumpaakaan "leiriä" vaan tämä aika on ajanut meidät tähän.. viimesotien jälkeen kun Suomi oli polvillaan ja maailma tietenkin kaikintavoin erilainen niin ihmiset näkivät toivoa tulevaisuudessa mistä seurauksena suuret ikäluokat.