HS: Lapsikadon syy on lyhyet suhteet
Suhteet eivät kestä nykyisin, koska nettipalveluista on jatkuvasti tarjolla uusia parisuhdetarjokkaita. Suhteet eivät ehdi lastenhankintaan ennen kuin ne jo loppuvat. Ennen parisuhdetarjokjaita tuli vastaan niin harvoin, että Suhteet ehtivät syventyä perheenperustamiseen asti.
Kommentit (952)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse te olette pilanneet suomen koko 2000 luvun ajan ja sitten te ihmettelette miksi tänne ei enää lapsia tehdä. Suomi on p*skamaa, itse ajattelin nuorena vielä että voisin perheen perustaa mutta sitten kun työelämään siirryin noin 20 vuotiaana niin silloin viimeistään tajusin etten tänne lapsia tee. Työelämässä pitäisi palkkaus muuttaa, nykyisin työelämässä asiat menee niin että mitä helpompi työ sulla on sitä parempaa palkkaa saat.
Minä sain lapsen, kun sekä minä että vaimoni oltiin työttömiä. Päivääkään ei lapsen oo tarvinnu nälissään olla. Kannattaa myös pitää sukuun läheiset välit. Sieltki löytyy auttavia käsiä ja myös kavereita lapselle.
Oletko siis tyytyväinen siihen että jotkut tienaa +4000e/kk palkkoja sillä että ne istuu tietokoneella eikä ne tuota euroakaan rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Yksi merkittävä syy on se että naiset yliarvioi oman tasonsa ja tämän takia tavalliset miehet ei meinaa saada naista jonka kanssa lisääntyä.
Tuo on totta, mutta toisaalta me miehet ollaan siihen syypäitä. Nääs kun moni meistä miehistä on semmosia panohiiriä, että kelpaa vaikka suohirviö sänkyyn, niin sitten me huijataan naisia ottamaan sitä munaa huuleen ja juostaan karkuun. Sitten nainen luulee, että no kun tuokin kiekkoilija minua pani, niin kyllä minä varmaan semmoisen miehekseni saan. Tätä itkuahan tämäkin keskustelu on pullollaan... Yhyyyy mutta kun ne haluaa vaa ONS. Niin me halutaan SUN kanssa yhden illan pano, mutta kyllä me oikeesti halutaan perhe ja hyvä nainen ja saadaankin se. Mutta tuolla on paljon sinkkumiehiä, jotka eivät ole kiekkoilijoita eikä bisnesmiehiä supliikkeja. Kantsis katella niitä sillä silmäl ja ihan tutustua. Siel on monta herkkää runopoikaa, joiden suurin haave on olla uskollinen aviomies ja isä.
Minäkin kerjäämällä kerjäsin naisia vetisin silmin, että ottakaa minut mieheksenne ja lastenne isäksi, mutta en kelvannut! Mielenterveys järkkyi jo pahasti ja kävin psykologin juttusilla puolen vuoden ajan. Ahdistus oli valtava ja aloin saamaan paniikkikohtauksia, oli vaikea hengittää. Sitten kuin taivaanlahjana, yksi nainen lähetti hei viestin deittisivustolla, johon vastasin hei. Sitten hän painoi tykkää kuvastani painiketta, painoin takaisin. Pari viikkoa tästä lähdin jo treffeille ja siitä alkoi meidän tarina, joka on jatkunut tähän päivään asti ja jatkuu edelleen.
Suomi on minulle liian onnellinen maa joten olen niin onnellinen etten halua tehdä lapsia tälläiseen onnelaan!
Vierailija kirjoitti:
Yksi merkittävä syy on se että naiset yliarvioi oman tasonsa ja tämän takia tavalliset miehet ei meinaa saada naista jonka kanssa lisääntyä.
Ja naisten pitäisi sitten alistua kenelle tahansa että miehet sais niitä lapsia. Kysynpä vaan mitä te niillä tekisitte? Eipä nuo kiinnosta kuitenkaan vai onko takana ajatus että kun saa naisen ansaan niin se ei sitten niin halposti lähde kun on pentu kahleena nilkassa roikkumassa?
Olisi sitten patja ja kotiorja varmistettuna. Ei kuule, nykyajan naiset ei siihen lähde!
Niitä oikeasti varteenotettavia kunnollisia täyspäisiä miehiä ja isäehdokkaita kun ei joka oksalla kiiku. Ja muita ei huolita - miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisten pitäisi sitten alistua kenelle tahansa että miehet sais niitä lapsia. Kysynpä vaan mitä te niillä tekisitte? Eipä nuo kiinnosta kuitenkaan vai onko takana ajatus että kun saa naisen ansaan niin se ei sitten niin halposti lähde kun on pentu kahleena nilkassa roikkumassa?
Olisi sitten patja ja kotiorja varmistettuna. Ei kuule, nykyajan naiset ei siihen lähde!
Niitä oikeasti varteenotettavia kunnollisia täyspäisiä miehiä ja isäehdokkaita kun ei joka oksalla kiiku. Ja muita ei huolita - miksi pitäisi?
Kotiorja. Just. Kävisit ulkona edes kerran kuussa. Tekisi sulle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse te olette pilanneet suomen koko 2000 luvun ajan ja sitten te ihmettelette miksi tänne ei enää lapsia tehdä. Suomi on p*skamaa, itse ajattelin nuorena vielä että voisin perheen perustaa mutta sitten kun työelämään siirryin noin 20 vuotiaana niin silloin viimeistään tajusin etten tänne lapsia tee. Työelämässä pitäisi palkkaus muuttaa, nykyisin työelämässä asiat menee niin että mitä helpompi työ sulla on sitä parempaa palkkaa saat.
Minä sain lapsen, kun sekä minä että vaimoni oltiin työttömiä. Päivääkään ei lapsen oo tarvinnu nälissään olla. Kannattaa myös pitää sukuun läheiset välit. Sieltki löytyy auttavia käsiä ja myös kavereita lapselle.
Oletko siis tyytyväinen siihen että jotkut tienaa +4000e/kk palkkoja sillä että ne istuu tietokoneella eikä
Mitä tarkoitat sillä, että ei tuota euroakaan rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä syyllistää kumpaakaan "leiriä" vaan tämä aika on ajanut meidät tähän.. viimesotien jälkeen kun Suomi oli polvillaan ja maailma tietenkin kaikintavoin erilainen niin ihmiset näkivät toivoa tulevaisuudessa mistä seurauksena suuret ikäluokat.
Mietin kans et miten baby boom tuli Suomeenkin, kun Suomi kuitenkin sotien jälkeen oli aivan runneltu, täynnä köyhyyttä ja miehiä oli vähemmän kuin milloinkaan aikaisemmin. Silti vauvoja syntyi. Jotenkin ne naiset löys sen hyvän miehen? Jopa ystäväni isoisä, jolla oli vain yksi käsi sodan jälkeen, sai lapsia. Ei varmana tehny mitään miesten töitä yhdellä kädellä missään pellolla. Kannattaa pitää mielessä se, että teitäkään, arvon naiset ei olisi, jos nämä sukupolvet ei ois lapsia tehneet ja ne naiset niitä harvoja miehiä ottaneet, ketkä sodasta selvis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet miehet varmasti haluaisi lapsia joita ei tarvitse itse hoitaa, kasvattaa tai elättää.
Sellaisia naisia on hyvin vähän, jos ollenkaan jotka on valmiita lähtemään sellaiseen parisuhteeseen.
Kukaan suomalainen itseään kunnioittava moderni nainen ala hetkeäkään katsella miestä, joka ei 50% osallistu lastenhoitoon.
Ehkä tämä juuri onkin se ongelma, kun naiset yrittää etsiä todistusaineistoa siitä, että onko mies halukas 50%:iin. Mutta Pappa-Smurffilla on tähänkin ratkaisu: Ottakaa eronnut mies, kellä on jo lapsi. Näette siitä helpoiten, miten hän lastaan hoitaa. onko huoltajuus fiftysixty? Laittaako mies aikaa lapseensa? Jos laittaaa, niin todennäköisesti hän tekee sen sinunkin lapsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kymmeniä synnyttäneitä (alatie ja sektio) naisia ja aivan muutamalla on kaikki mennyt hyvin. Epäonnistuneita kivunlievityksiä paljon. Useampi on kertomansa mukaan ollut ihan vaarassakin synnytyksen aikana (menettänyt esim paljon verta) ja todella monella jäänyt pysyviä vaivoja. Ilmeisesti melko hirveätkin kokemukset luokitellaan kuitenkin onnistuneiksi, jos vain on lapsi ja äiti elossa.
En yksinkertaisesti uskalla altistaa itseäni tuollaiselle tilanteelle. Uskon että moni muu ajattelee samoin. Pitäisi olla todella kova vauvakuume tai sitten sellainen optimistinen "ei se mun kohdalle osu" -luonne, että uskaltaa.
Pelkuri!!! Laiskuri!!! Naisen kroppa on kuitenkin tehty siihen, että useampia lapsia puserretaan pihalle. Emme elä missään torppayhteiskunnassa enää missä lapset synnytettiin saunassa. Suomen synnytyssalit on maailman huippua ja anestesia lääkäri laittaa kamaa sulle. Sektionkin saa pyytämällä. Sektio on todella turvallinen tapa nykyään synnyttää. Siskoni synnytti Englannissa vesisynnytyksellä. En tiedä siitä sen kummemmin mutta ilmeisesti oli parempi vaihtoehto kuin normaali alatiesynnytys sängyssä loikoillen. Oma vaimoni sanoi synnytyksen jälkeen että ei koskaan halua enää kokea mitään yhtä hirveää,.. mutta kokipa kuitenkin kaks kertaa vielä sen jälkeen ja oikein pyysi saada kokea. Kun sen ensimmäisen vauvan saa ja siihen rakastuu, niin sen haluaa kokea ainakin kerran uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tavannu +40v. Miehiä jotka nyt haluais lapsia mutta ei halua kihloihin eikä naimisiin.
Mikäs logiikka tuossa on? Ihan kummankin vanhemman oman edun vuoksi olisi tärkeää olla aviossa kun lapsi syntyy, siis olettaen, että lapsi syntyy parisuhteessa ollessa. Ihan vaan siksi, että jos jommalle kummalle vanhemmalle tapahtuu jotain, vaikka kuolee.
Millä lailla tilanne siis olisi eri? Itse aikoinaan tein lapset avoliitossa, enkä keksi mitään asiaa, jossa avioliitosta olisi ollut hyötyä.
Avioliitosta on se hyöty että 1) mies on automaattisesti isyyden tunnustanut 2) 80% avioeroista panee vireille naiset, eli sinä vaimona olet todennäköisimmin vallassa siinä, onko mies siinä vai ei 3) jos mies kuolee yllättäen, saat leskeneläkettä 4)Voit tehdä avioehdon ja varmistaa että puolet tulee sulle jos erootte 5) kun nyt kerran lapsen saaminen on niin stanan tuskaista, niin ainakin välttyy kaikemmailman paperisodalta kun on avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä syyllistää kumpaakaan "leiriä" vaan tämä aika on ajanut meidät tähän.. viimesotien jälkeen kun Suomi oli polvillaan ja maailma tietenkin kaikintavoin erilainen niin ihmiset näkivät toivoa tulevaisuudessa mistä seurauksena suuret ikäluokat.
Mietin kans et miten baby boom tuli Suomeenkin, kun Suomi kuitenkin sotien jälkeen oli aivan runneltu, täynnä köyhyyttä ja miehiä oli vähemmän kuin milloinkaan aikaisemmin. Silti vauvoja syntyi. Jotenkin ne naiset löys sen hyvän miehen? Jopa ystäväni isoisä, jolla oli vain yksi käsi sodan jälkeen, sai lapsia. Ei varmana tehny mitään miesten töitä yhdellä kädellä missään pellolla. Kannattaa pitää mielessä se, että teitäkään, arvon naiset ei olisi, jos nämä sukupolvet ei ois lapsia tehneet ja ne naiset niitä harvoja miehiä ottaneet, ketkä sodasta selvis.
Silloin ei ollut ehkäisyä. Miten se teiltä aina unohtuu?
Ihmiset ei enää luota itteensä. Ei se lapsen kasvattaminen nyt mitään rakettitiedettä ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei enää luota itteensä. Ei se lapsen kasvattaminen nyt mitään rakettitiedettä ole.
Oikeastaan toisin päin. Naiset ovat kerta toisensa jälkeen todistaneet, että en voi heihin luottaa. Millään lailla. Olen aivan liian naiivi. Tyhmä kun olen, menin kakarana uskomaan sen, kun minulle sanottiin, että ystävällinen ja asiallinen käytös jollain lailla palkitaan. Paskat sitä mitään palkita. Hyvä jos ei puukkoa tule selkään.
Odotan aina ihmisiltä liikaa. Ja joka ikinen kerta olen joutunut pettymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin kans et miten baby boom tuli Suomeenkin, kun Suomi kuitenkin sotien jälkeen oli aivan runneltu, täynnä köyhyyttä ja miehiä oli vähemmän kuin milloinkaan aikaisemmin. Silti vauvoja syntyi. Jotenkin ne naiset löys sen hyvän miehen? Jopa ystäväni isoisä, jolla oli vain yksi käsi sodan jälkeen, sai lapsia. Ei varmana tehny mitään miesten töitä yhdellä kädellä missään pellolla. Kannattaa pitää mielessä se, että teitäkään, arvon naiset ei olisi, jos nämä sukupolvet ei ois lapsia tehneet ja ne naiset niitä harvoja miehiä ottaneet,
Väitätkö siis että suurin osa lapsista tehtiin avioliiton ulkopuolella? Naisia ei varmaan kukaan pakottanut silloinkaan avioon. Entä sitten ne sukupolvet kun kondomit oli jo keksitty 70 luvulle mentäessä. Miten selität sen syntyvyyden. Ai niin... tottakai... RAHA. raha, raha , raha. Töitä oli kaikille jotka vaan marssi kysymään. Se on totta. Töitä oli. Mutta että raha. Miten niissä köyhissä maissa lapsia tulee hemmetikseen? Ai onko sekin katolisen kirkon salajuoni kun kortsut on syntiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin kans et miten baby boom tuli Suomeenkin, kun Suomi kuitenkin sotien jälkeen oli aivan runneltu, täynnä köyhyyttä ja miehiä oli vähemmän kuin milloinkaan aikaisemmin. Silti vauvoja syntyi. Jotenkin ne naiset löys sen hyvän miehen? Jopa ystäväni isoisä, jolla oli vain yksi käsi sodan jälkeen, sai lapsia. Ei varmana tehny mitään miesten töitä yhdellä kädellä missään pellolla. Kannattaa pitää mielessä se, että teitäkään, arvon naiset ei olisi, jos nämä sukupolvet ei ois lapsia tehneet ja ne naiset niitä harvoja miehiä ottaneet,
Mutta miksi ei ne naiset jääneet vaan aviottomiksi, jos kerran lapsen saaminen on niin kamalaa köyhyydessä? 50 luvulla kumminkin oli jo ihan hyvät mahdollisuudet naisillakin olla osana työ ja teollisuusyhteiskuntaa omina itsenäisinä toimijoina.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei kaikille miehille riitä naisia, suomessa on miehiä valtavasti enemmän kuin naisia alle 50 vuotiaissa. Miksi suomeen ei vuorostaan tuoda ulkomailta kauniita ja hoikkia naisia? Miksi naisille tuodaan miehet ulkomailta mutta miehille ei tuoda naisia ulkomailta?
Ei naisia kannata tänne tuoda. Parempi, että maksukykyiset, innovatiiviset, investoivat, varakkaat miehet menevät ulkomaille ja pariutuvat siellä. Näin tämä verohelvetti päätyy maksukyvyttömksi. Näin saamme tänne vasemmistolaisen paratiisin, jossa kohta kaikki ovat tasa-arvoisen köyhiä ja työttömiä.
Lehdet on väärällään woke- ja sateenkaarihihhuleita ylistäviä juttuja, vaikka suuri osa kansalaisista haluaisi kuria ja järjestystä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole mikään syy lapsikatoon, että mies ei saa naista, jonka kanssa lisääntyä, jos kuitenkin jokainen nainen joka edes haluaa lisääntyä saa miehen.
Miehet ei pysty lisääntymään vaikka niillä kuinka olisi nainen, jos se nainen ei halua lasta. Eli se, että mies saa naisen ei auta tässä syntyvyydessä mitenkään. Naisen pitäisi sitten vielä haluta lisääntyä. Pelkkä miehen halu ei riitä. Nainen sen lapsen joutuu kantamaan ja synnytäämään ja melkein hoitamaankin.