Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi taas surkeat joululahjat

Vierailija
24.12.2024 |

Mahtaako tuntea mua lainkaan? Prismaan lahjakortti ja suklaalevy. Paha mieli on.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein hyvältä lahjalta. Tuntee sinut niin hyvin, että tietää olevan vaikeaa ostaa tuotelahjaa joka sinua miellyttäisi.

Vierailija
62/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisman lahjakorttihan on hyvä! Summasta riippuen sieltähän saa vaikka mitä. Itse ostaisin jotain hemmottelu juttuja tai uusia pyyhkeitä tai lakanoita. 

Saisit itsellesi lahjan ja ostaisit koko taloudelle lakanoita ja pyyhkeitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisman lahjakorttihan on hyvä! Summasta riippuen sieltähän saa vaikka mitä. Itse ostaisin jotain hemmottelu juttuja tai uusia pyyhkeitä tai lakanoita. 

Saisit itsellesi lahjan ja ostaisit koko taloudelle lakanoita ja pyyhkeitä?

Meidän (minun ja puolison) lakanat on minun lahjaksi saamia. Ihan itse niitä äidiltäni toivoin. Laadukkaat lakanat voi olla niin kalliita ettei niitä raaski omalla rahalla ostaa, mutta lahjarahalla ne menee heti ostamaan.

Vierailija
64/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan naimisissa ja on yhteistä velkaa asunnosta maksettavana. Olisi aika iditoottimaista, jos toinen menisi jotain merkkilaukkuja ostamaan, kun rahoilla voitaisiin lyhentää velkaa.

Ostetaan mitä tarvitaan oikeasti.

Vierailija
65/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Vaihda miestä. Niitä on maapallo tulvillaan. Jospa sitten saat lahjoja, joihin olet tyytyväinen.

Vierailija
66/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tämä jo "jätä se sika"-kategoriaa?

Vierailija
67/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuinen hanki itse mitä tarvitsee. Mielestäni on moukkamaista haukkua saamaansa lahjaa.

Vierailija
68/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se on että mihinkään ei olla tyytyväisiä ja siksi en osta mitään enkä ole edes parisuhteessa koska se tuo tällaisia velvollisuuksia.

Vierailija
69/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle pitäisi ostaa lahjoja? 

Vierailija
70/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset ei lahjoja tarvitse. Aikuiset jotka kiukuttelee kuin pahimmat uhmaikäiset ovat mieleltään sairaita.

Vierailija
71/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi ostaa itse omat tavaransa jos lahja ei miellytä. Minä sain 2 kpl paistinlastoja joita toivoin. Entinen hajosi. Lisäksi yllärinä kahvimuki. Olin tyytyväinen.

Vierailija
72/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Kätevän emännän joulu TV:stä. Siinä tiivistyy hienosti, mitä joulu on parisuhteessa.

Vierailija
73/79 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan joulun melkein yksin. Mies ei tykkää jostain syystä joulusta. Ostan lapsille ja muille lahjat yksin. En saa mieheltä mitään lahjaa. En edes yritä enää saada häntä osallistumaan. Muuten ok mies, mutta joulu ja lahjojen osto ei ole jostain syystä hänen juttunsa. Joka vuosi salaa pahoitan mieleni. Huolehtii muuten arjen tarpeista hyvin. En tiedä mikä joulussa mättää. En tiedä vaikuttaako introverttius asiaan. 

Vierailija
74/79 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avovaimoni sai pöydän täyteen jouluruokia ja punkkupullon...

Mitä sä itse ajattelit syödä ja juoda?

Siis hommasin kaikki tarpeellisen, valmistin joulupuuron, kinkun, laatikot, salaatit, savustin lohen... ja muita herkkuja.. aamulla riisipuuroa keittellessä olin pelkässä essussa... Avovaimoni villiintyi ja päädyimme kiihkeään session kh huoneeseen.. onneksi ei joulupuuro palanut pohjaan.. valkkaria oli varattu 

Vierailija
75/79 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin avioeron jälkeen eka joulun yksin. Olen todella nauttinut nyt kun on saanut tehdä kaiken haluamallaan tavalla.

Joulupöytä ja oluet, perinteet, kuusi, ja niin edelleen.

Ei ole enää naista valittamassa kun mies ei osallistu tai että lahjat on huonoja tai että kun pitää sitä ja tätä ja tuota.

Aivan mahtava joulu. Ja tämä rauha. Ei ole enää kuin olisi kananmunan kuorilla kävelemässä koko ajan.

Ei ole ketään tekemässä asioista ongelmia. Ja se on mahtavaa!

Ja päinvastoin🤭

Vierailija
76/79 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku AIKUINEN siis on niin lapsellinen, että odottaa lahjaa jouluna ja lisäksi jopa pettyy saamastaan lahjasta...?!

Ja muiden pitäisi vielä sääliäkin semmoista, vai?

Vierailija
77/79 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa valitettiin kun mies ei halunnut että ostetaan toisille joululahjoja. Sitten kävisi tietenkin näin kun mies joka ei tykkää ostella lahjoja ostaisi sen lahjan.

Vierailija
78/79 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta tämä on 10 euron lahjakortti...

Ap

Et oo tosissas? Kiertoon tuollainen pihi ja mielikuvitukseton. Nauraisin pihalle, jos minulle mies antaisi tuollaisen lahjan. Kympillä ei pääse edes leffaan nykyään.

Vierailija
79/79 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjasta ukosta pääsee helposti eroon. Mikään pakko ei ole tyytyä vapaamatkustajaan. Joulu on hyvää aikaa erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme