Mies antoi taas surkeat joululahjat
Mahtaako tuntea mua lainkaan? Prismaan lahjakortti ja suklaalevy. Paha mieli on.
Kommentit (79)
Turvallisempaa jättää lahja ostamatta, koska paha mieli menee ohi nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin jouluaattona uuden auton Mercedes E 450d 4matic. Ei tullut paha mieli vaikka rahaa meni aika paljon.
Pappamese
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuisten pitää antaa lahjoja toisilleen.
Koska on mukava ilahduttaa omaa aviopuolisoa, ystävää, sukulaista... ihan siksi.
Ja vi tuik si menee yritykset ilahduttaa. Oli sitten kyse joululahjoista, tuliaisista, jne. Taloyhtiön roskakatoksessa oli jo pari päivää ennen joulua esim kukkia, saa ottaa lapulla.
Jos ei ole tyytyväinen suhteessa, tarpeet ja toiveet ei kohtaa niin sillekin on vaihtoehto. Ihmiset aikuisen muutenkin laittavat onneaan liikaa muiden käsiin. Vapaaehtoisesti sinkku ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin jouluaattona uuden auton Mercedes E 450d 4matic. Ei tullut paha mieli vaikka rahaa meni aika paljon.
Pappamese
Mannemese 😅
Mun mieheni antoi mulle miljoonia lahjaksi. Otin vastaan ne suuhuni.
Minä saan mieheltäni aina hyviä lahjoja. Tämä johtuu siitä, että kerron hänelle tarkasti mitä haluan ja mistä niitä saa. Olisihan se mukavaa joskus yllättyä, mutta toisaalta näin saan jotakin, mitä oikeasti haluan.
Narsistit ja mulkut antavat tahallaan paskoja lahjoja/ ei mitään.
No minä sain mieheltä kolme sukkaparia. Että hyvää joulua vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuisten pitää antaa lahjoja toisilleen.
Koska on mukava ilahduttaa omaa aviopuolisoa, ystävää, sukulaista... ihan siksi.
Ja vi tuik si menee yritykset ilahduttaa. Oli sitten kyse joululahjoista, tuliaisista, jne. Taloyhtiön roskakatoksessa oli jo pari päivää ennen joulua esim kukkia, saa ottaa lapulla.
Varmaankin hyasintteja. Niissä on tosi voimakas tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni antoi mulle miljoonia lahjaksi. Otin vastaan ne suuhuni.
Poika, ei tartte homojuttuja selostaa tänne.
Vain tyhmä moittii ilmaiseksi saatua lahjaa. Minulle saa antaa mitä vaan, kaikki paska kelpaa. Ihmiset tarkoittavat hyvää, joten en pahoita heidän mieltä. Arkena kannan kirpputorille, ne mistä en pidä.
Täytyy kysyä teiltä jotka valitatte, niin oletteko te varmoja, että aina onnistutte itsekään miellyttämään lahjan saajaa? Aika moni aina kertoo harkinneensa tarkkaan, mutta tietääkö kukaan aidosti, että ne on onnistuneita?
Te tunnette myös kumppanille, tuleeko se teille yllätyksenä, ettei hän osaa ostaa lahjoja? Tai ei välitä asiasta ollenkaan?
No ehtoolla mies tyhjentää kassit, jos ei sinun kanssa niin sitten sihteerin kanssa. Niin että muista hymyillä.
M
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappamese
Mannemese 😅
Mannemese on se sikarinnäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se harmittaa, vaikkei ehkä tietty saisi, mutta kun muiden miehet antavat vaimoilleen lahjaksi merkkilaukkua, kauneushoitolan lahjakorttia ja ties mitä hienoja koruja, niin itse saa tuolta omaltaan pörrösukat ja suklaata. Tiedän ettei saisi olla kranttu lahjojen suhteen, mutta ei se tarkoita etteikö saisi harmittaa. Ja EI. Kyse ei ole siitä että mieheni olisi rahaton. Ihan normipalkatussa työssä, joten halutessaan aivan varmasti voisi panostaa lahjaani. Ja inhottavaa sekin, että ei tuosta voi oikein mitenkään sanoakaan hänelle. Olen toki vihjaissut mitä muut ovat saaneet, mutta ei mene vihje perille.
Ei kaikki muut saa. Ei kannata vertailla toisiin.
Jätä se SIKA!