Työtön on Suomen etuoikeutetuin ihminen
Kommentit (19)
Asunto maksetaan, laskut maksetaan, lääkärit maksetaan, ruoat maksetaan, harrastukset maksetaan, käyttöraha maksetaan yms ja silti työttömät kehtaa valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Asunto maksetaan, laskut maksetaan, lääkärit maksetaan, ruoat maksetaan, harrastukset maksetaan, käyttöraha maksetaan yms ja silti työttömät kehtaa valittaa.
Sinähän täällä valitat
Entäs sinä ap, mikä oikeus sinulla on nostaa työkyvyttömyyseläkettä, voithan mennä niitä risuja keräämään, siinä pärjäät tyhmällä päälläsi.
Hevonp.askaa. yritä itse elää köyhyydessä.
Jos näin olisi, ap olisi jo ryhtynyt työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Elin 4 vuotta toimeentulotuella, ja elin silloin paremmin kuin nyt duunarin palkalla
Ap
Anna hänelle sitten työtä. Sitähän hän on vailla, ei mitään armopaloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elin 4 vuotta toimeentulotuella, ja elin silloin paremmin kuin nyt duunarin palkalla
Ap
Olet ollut koko ikäsi tt-tuella.
Työttömät saatanat laiskurit pitäisi hakata tohjoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Erikoinen väite. Täällä on aika monta muutakin jolla on kokemusta sekä työttömyydestä että töistä. Itse en milloinkaan kadehtisi työtöntä. Vaikka olisi tiukkaa niin näköalattomuus ja köyhyys on sellainen loukku jota en toivo kellekään.
Tarkkaan ottaen se on työtön maahan muuttaja, joka on etuoikeutetuin.
Vierailija kirjoitti:
Alahan työttömäksi kun noin kadehdituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, äsken juuri lähetin Kelaan laskun jossa oli naudan sisäfilettä, herkkujuustoja, kylmäsavulohta ja vielä Alkosta hienot punkut ja valkkarit ja jälkkärisnapsit kylkeen. Kyllä hoitavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toimeentulotuoella ei tarvitse miettiä tuleeko toimeen.
Pitää vaan ymmärtää luopua kaikesta omistamisesta ja olla onnellinen.
Työttömällä ei anneta palkkatöitä joten älkää itkekö jos saamme ilmaista rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Hennalla psykoosi.
Ylilaudan mopoteinipoika toi on ! Nyt saatanan jätkä on meinaa mopos renkaat huomenna tyhjät
Kokoomusnuorilla cope päällä, no puolueiden kannatusmittaukset kertovat miten asia on.
Etkä vieläkään mene töihin...