Mies antoi taas surkeat joululahjat
Mahtaako tuntea mua lainkaan? Prismaan lahjakortti ja suklaalevy. Paha mieli on.
Kommentit (79)
Itse sain pelkän vuosikalenterin...
Materialistilokit taas kirkumassa 🤮🤮🤮😂😂😂
Uusi vuosi on reilu viikon päästä. Silloin joulu on ohi. Kuusen voi hävittää heti aamulla.
Tilasin jouluaattona uuden auton Mercedes E 450d 4matic. Ei tullut paha mieli vaikka rahaa meni aika paljon.
Koiraparat miettiä puolisosi parhaita puolia, ja lopeta valitusvirsi.
Ottaisin Prisman lahjakortin onnesta vinkuen. Mä en saanut mitään mieheltä, joka ennen on hankkinut täydellisiä lahjoja.
Hän ei rakasta enää. 18 yhteistä vuotta viemäriin.
Henkilökohtaisesti en ymmärrä lahjakortteja, jos eletään yhteisessä taloudessa ja rahat ovat edes jossain määrin yhteiset joka tapauksessa. Poislukien nyt ehkä hieronta- tms hemmottelupalvelun lahjakortti, tai joku uusi elämys, lentotunneli tms.
Mielestäni parisuhteessa on perusteltua odottaa, että toinen edes jollain tasolla tuntee minut, ja haluaa keksiä jotain ilahduttavaa minulle, edes yrittää. Aina ei mene putkeen, mutta yritys on tärkein. Oma mieheni oli ostanut minulle villakerraston, ja se oli oikein ihana lahja, koska hän tietää että olen vilukissa öisin, ja tykkään nukkua villahousuissa.
Ei mitään vihjailuja vaan ihan suoraan sanotte, mitä haluatte joululahjaksi. "Tänä jouluna haluaisin joululahjaksi x asian" tai "minulle olisi tärkeää saada arvokkaita, hemmottelevia joululahjoja kuten merkkilaukku tai koru" (ja kertokaa sitten se merkki tai korun tyyli myös). Itse haluan joka vuosi vain suklaata ja olen suoraan sanonut merkin. Joka vuosi tulee joku kallis konvehtirasia kyseiseltä merkiltä ja olen tyytyväinen.
Omani ei vietä joulua, kun ei ole kristitty, ei siis osta kenellekään mitään, ei edes lapsille. Tähän on ollut tyytyminen. Mitä jos naiset nirsoilisitte vähemmän.
No hei, mä sain suklaata josta en pidä. Kysyi multa kaupassa, että tykkäätkö vielä tästä suklaasta. Vastasin, että en kyllä enää. Meni seuraavana päivänä lasten kanssa kauppaan ja osti juuri sen suklaan. Hyvin meni, kannatti varmistaa, että varmasti tietää ostaa sen mistä en pidä.
Annan vaimolleni joka Joulu sanallisen muistutuksen siitä kuinka onnellinen hänen pitäisi olla näin hyvästä miehestä.
Onko tämä vaimo lapsi? Tai onko niillä mitään eroa, naisella ja lapsella?
Vierailija kirjoitti:
Naislasten ongelmia taas😂
Inceli taas käkättämässä, vaikka ei ole parisuhteesta mitään kokemuksia.
Minä olen niin kontrollifriikki ettei mulle kelpaa mikään. Siksi sanon suoraan mitä toivon. Enkä nykyään edes tarvitse koskaan mitään... nyt toivoin koiran koulutusvälinettä.
Kyllä on vaikeaa. Sovitaan, ettei osteta lahjoja, ei kelpaa. Ostetaan lahjoja, ei ole mieleisiä. Ostetaan lahjakortti, että saa ostaa mieleistään, ei kelpaa...
Minä annoin vaimolle tänä vuonna lahjaksi vauvansiemenen! Kohta hän synnyttää ihan oikean ihmisvauvan. Enpä usko että parempaa lahjaa on olemassa.
Olisin tyytyväinen lahjakorttiin ja suklaaseen, voit ostaa mitä itse haluat etkä saa sellaista mistä et pidä.
Jaa,mulle sanoi nalkuttaja ettet ostanut mitään,edes autoa!! Vattu mä sanoin ja häivyin,nyt rauha ja pitäköön yh lapsineen työttömänä hauskaa...
Sait sentään lahjan. Mieheni on ulkoistanut itsensä lasten ja kummilasten sekä isovanhempien muistamisesta. Minulle aiempina vuosina kävi lähikaupasta aattona tai aatonaattona ostamassa jotain kauhoja/leivintakulhoja tai nanson mummopyjaman mutta tänä vuonna en saanut mitään häneltä. Olin itse ostanut hänelle kaksi lahjaa