Eläkeläisenä nautin siitä, että muilta leikataan paitsi minulta
Kommentit (13)
Orpo ja Purra haluavat sinutkin köyhäksi.
Demotivaatioketju taas. Mielipidevaikuttamista jolla pyritään nyt lietsomaan katkeruutta eläkeläisiä kohtaan jotta saadaan haluttu hyväksyvä ilmapiiri eläkeleikkauksille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saksitaan eläkkeistä. TV:ssä tai lehdissä oli jo siitä ja Orpon kuva oli. Se on tulossa.
Poimin sinulle olennaisen kohdan, koska oma älykkyytesi ei riitä huomaamaan mikä on keskustelun kannalta olennaista.
"Orpo myös vakuutti, että kokoomus ei ole koskemassa maksussa oleviin eläkkeisiin"
Ainoat keneltä aidosti ei leikata yhtään mitään ovat ma mut, koska valtion silmissä heillä on tärkeä tehtävä suomalaisten väestönvaihtajina.
Toverit ovat varmasti samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä, Minä, Minä..
Mt-eläke?
Naurattaa kun eläkeläisvihaajat vaativat eläkkeitä pienemmiksi kun luulevat etteivät itse vanhene.
Se leikkuri koskee TEITÄ itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saksitaan eläkkeistä. TV:ssä tai lehdissä oli jo siitä ja Orpon kuva oli. Se on tulossa.
Poimin sinulle olennaisen kohdan, koska oma älykkyytesi ei riitä huomaamaan mikä on keskustelun kannalta olennaista.
"Orpo myös vakuutti, että kokoomus ei ole koskemassa maksussa oleviin eläkkeisiin"
Kyllä ne koskisi jos olisi lain mukaan mahdollista.
Älä nyt helvetissä yllytä spämmäämällä eläkeläisiä vastaan. Ja ihan kivasti ne maksaa veroja pienistäkin eläkkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne koskisi jos olisi lain mukaan mahdollista.
Et sä voi olla noin tyhmä, ethän? Kuvitteletko, ettei kansanedustajat eli lainsäätäjät kykene muuttamaan lakeja, vaikka tekevät sitä kirjaimellisesti leipätyökseen?