Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8v nuoremman naisen kanssa seurustelu olisi OK eikä ongelmaa, mutta jos nainen olisi 8v vanhempi niin se tuottaisi jo ongelmia

Vierailija
22.12.2024 |

8v nuorempi nainen olisi 30v, ja 8v vanhempi olisi 46v.

nuoremman kanssa ehtisi vielä perustaa perheen, mutta miten ihmeessä perustaisin perheenn 46v naisen kanssa? Kun pitäisi vielä hetki seurustella kahdestaankin.

Tämä on relevanttia siksi, koska minulta kysytään joskus että miksi haen 8v nuorempaa naista, mutta en 8v vanhempaa.

Oletteko muut pohtineet samanlaista?

M38

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee olla aina naista vanhempi! 👍

https://www.tiktok.com/@riqnbay/video/7268621096768015662

Naiset rakastaa 🥰 kokeneita YkäSonneja 😍

Saa alapeukuttaa tantat 😝

Vierailija
62/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 60- v ja ymmärrän kyllä hyvin että miehet katselevat ja haluavat nuoria naisia, ovathan he kauniita verrattuna vanhaan naiseen. Mutta sitä en oikein ymmärrä että miten miehet eivät tajua että naistenkin silmään nuori mies on ihanan näköinen ja vanha mies on , no vanha. Nainen kuitenkin ajattelee sitä että parisuhde toimii parhaiten kun ikä on noin suunnilleen samaa luokkaa. Jos kovin nuori kiinnostuu selvästi vanhemmasta, siinä painaa  usein jotkut hyötynäkökohdat niin paljon että nainen ( useimmiten) sietää vanhan miehen ulkonäön . Tulee mieleen että ehkä tuollainen nainen ei ole kovin seksuaalinen, teeskentelee ehkä miehen mieliksi aikansa, kunnes tulee aika ottaa ero.  Olen pitkässä parisuhteessa ja edelleen kaikki toimii, mutta jos joudun  sinkuksi tavalla tai toisella, niin se on siinä sitten. En kertakaikkiaan pystyisi enää olemaan kenenkään oman ikäiseni kanssa- on ne niin pappoja -  enkä nuorempaa saisi enkä edes uskaltaisi ottaa. Oma mies on tuttu mies , vaikka hänkin papparoituu, niin häntä en jätä silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menee kuntosalille, niin huomaa pareja, joissa mies on yleensä aina naista vanhempi. Harvoin siellä 40v palstamammalla on 30v nuori miesystävä.

Tiedätkö heidän ikänsä? Se voi nimittäin olla niin että se mies NÄYTTÄÄ paljon vanhemmalta vaikka ikäero on se normi pari vuotta.

Vierailija
64/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten maailma on mennyt siihen, että 38 v mies vasta miettii perheen perustamista? Olisiko kannattanut sitoutua yhteen naiseen jo parikymppisenä eikä elää poikamieselämää.

Ennen miehet olivat kunnollisia. Olivat isejä ja aviomiehiä jo kaksvitosina. Nykyäön ei puhettakaan, kun ei haluta palloa jalkaan. Nyt olet yksin ja keski-ikäinen setämies.

Vierailija
65/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46 vuotias nainen voi vielä saada lapsia, joten perheen perustaminen onnistuu. Toki hedelmällisyys laskee eikä välttämättä tärppää heti. Kun ottaa huomioon että nainen elää pitempään kuin mies, niin en näe asiassa mitään ongelmaa. 30-vuotias nainen ei välttämättä jaksa hoitaa 8 vuotta vanhempaa miestään vanhuudessa, vaan vaihtaa nuorempaan kun raihinaisuuden merkit alkavat näkyä.

No ei ole kovinkaan suurta todennäköisyyttä 46 veellä, vaihdevuodet käynnissä useimmilla. 

Vierailija
66/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menee kuntosalille, niin huomaa pareja, joissa mies on yleensä aina naista vanhempi. Harvoin siellä 40v palstamammalla on 30v nuori miesystävä.

Tiedätkö heidän ikänsä? Se voi nimittäin olla niin että se mies NÄYTTÄÄ paljon vanhemmalta vaikka ikäero on se normi pari vuotta.

Kyllä siinä vuosien aikana tulee tutuksi monet salilla kävijät. Yleensä vaihdetaan pari sanaa aina kun tavataan, joskus vähän enemmän. Niin kyllä minä tiedän aika hyvin heidän ikänsä, kun ovat samalla salille jo 10v käyneet. Kaikilla salimiehillä on samanikäinen tai nuorempi nainen. Itselläni on myös 9v nuorempi nainen.

Vierailija
67/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten maailma on mennyt siihen, että 38 v mies vasta miettii perheen perustamista? Olisiko kannattanut sitoutua yhteen naiseen jo parikymppisenä eikä elää poikamieselämää.

Ennen miehet olivat kunnollisia. Olivat isejä ja aviomiehiä jo kaksvitosina. Nykyäön ei puhettakaan, kun ei haluta palloa jalkaan. Nyt olet yksin ja keski-ikäinen setämies.

Opiskelut,nuoruuden viettäminen, työpaikan etsiminen ja asunnon osto. Nämä asiat saadaan usein siinä 30 vuotiaana tehtyä.

Kaikki ei löydä heti kumppania koska pariutuminen on nykyään haastavaa joten ei tuo ole mun mielestä yhtään outoa että 38 vuotiaana miettii perheen perustamista.

Olen itse 34 vuotias mieshenkilö, minulla on opiskelut opiskeltu, nuoruus vietetty, työpaikka löytyy ja oma asunto on... olen ikisinkku eli jos kumppanin löydän niin perheen perustaminen on mielessä.

Vierailija
68/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä huolisi noin vanhaa ukkoa. Max 2-3 vuotta vanhempi.

N25

Vierailija
69/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pohtinut. Oma elämä mennyt niin, että olen mieheni kanssa saanut lapsemme, kun olen ollut 22 v, 25 v ja 29 v. En ole kolmikymppisenä enää halunnut lisää lapsia, eikä mieskään. Nyt olen hiljattain täyttänyt 47 vuotta, enkä tosiaankaan haaveile saada enempää lapsia. Mies on minua  noin 4 vuotta vanhempi, ja teettänyt vasektomian jo kolmannen lapsemme jälkeen. 

Jos mieheni kanssa joskus eroamme, en usko, että ryhdyn enää mihinkään suhteisiin sen jälkeen. En toki voi olla siitä täysin varma, mutta tällä hetkellä ajattelen niin. 

Vierailija
70/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko siitä että kaikki maksaa nykyään lapset myös. Ensin pitää löytää töitä josta saa kunnon palkkaa, jotta pärjää ilman mitään kelan tukia! Sitten pitäisi asunto olla. Vasta tämän jälkeen voi alkaa miettiä lapsia.

Vierailija
71/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulee olla aina naista vanhempi! 👍

https://www.tiktok.com/@riqnbay/video/7268621096768015662

Naiset rakastaa 🥰 kokeneita YkäSonneja 😍

Saa alapeukuttaa tantat 😝

Katos nee keri :D. Ei ihme et sil on nuori valkoinen nainen :).

Vierailija
72/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tekosyy että haluat nuoremman jotta saisitte lapsia. Oikeasti olet kiinnostunut nuoremmista mutta et halua sitä myöntää. 

Vierailija
73/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla salilla parit on useimmiten suht samanikäisiä, tai sitten pienessä vähemmistössä mies on selvästi vanhempi. Jostain syystä sellaiset tietyt bodarityypit viehättyy selvästi nuoremmista ja aina jostain sellaisen nuoremman salipimun kainaloon löytävätkin. Rahalla on ehkä osuutta - ovat sellaisia blingbling yleensä muutenkin. 

Mutta toki saleilla käy paljon ihmisiä ilman puolisoa. Itse harrastan salia ja mieheni mailapelejä. Olen miestäni pari vuotta vanhempi, eli käytännössä saman ikäisiä ollaan. 

Vierailija
74/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi mies olisi ikäisenä saati vanhemman naisen kanssa kuin itse on jos nuorempia saa. Poikasena itsellä oli pari itseä vanhempaa naista mutta sitten viisastuin ja naiset aina nuorempia, joskus reilusti. Nyt 6 v ja 19 v eroilla olevat.

Vierailija
75/75 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosiaan jo ongelmallinen ikä...nainen melkein 50v