Mies jätti toisen takia
Siinä se tulikin.Muita samassa tilanteessa olevia? Mies muutama kuukausi sitten törmäsi vanhaan naispuoliseen ystäväänsä ja siitä se rakkaus sitten leimahti.Aavistin kyllä käytöksestä,että jotain on meneillään ja puheluita ja viestejä kerkesin näkemään naiselta tulleen.Mies kiisti viimeiseen asti kaikwn.
Paha vain kuin meillä on 3 ala-asteikäistä lasta ja sen sijaan että mies reilusti kävisi erokeskustelun ja edes viitsisi hakea tavaransa niin liehuu tämän uuden rakkautensa kanssa eikä vastaa viesteihin eikä puheluihin.Hävisi näköpiiristä 2 viikkoa sitten,sanien menevänsä kaverilleen ja se siitä.Ei myöskään ole lapsiin ottanut mitään yhteyttä.
Mitäs nyt?Paiskaanko vaan tavarat tuohon pihalle vai soitanko vanhempansa hakemaan?Myös miten lastenvalvojalle pystyn menemään kun myös miestä halutaan siellä kuulla,mutta tuotahan ei tavoita mistään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Lastenvalvojalle? eli asiakkuus ollut jo ....
Noh,toivottavasti mies saa hyvän uuden elämän.
Ei lastenvalvojalle tarvita mitään asiakkuuksia. Sinne varaat ajan, ja ilmoitat että se on silloin ja silloin. Tavarat pakkaat vaikka valmiiksi, ja ilmoitat että nouto viimeistään xx päivänä. Jos ei hae, pyydä vaikka vanhempia tai heitä menemään.
Ole vahva lasten takia. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Oot ihan pihalla. Älä komnentoi, jos ei parempaa tietoa. Noloa. -eri
Tee just noin. Niin mäkn tein. Huomaat myöhemmin, että tämä oli onnenpotku sekä sinulle että lapsille.
Soita miehen vanhemmille ja kerro mitä on meneillään. Kerro että et pärjää yksin ja asiat pitäisi saada hoidettua. Laittavat ukon ruotuun.
Jaksamista sinulle, toivottavasti sinulla on taloudellista turvaa ja läheisiä jotka kuuntelevat ja auttavat.
Kerro kaikille mitä on tapahtunut, muuten mies kääntää kaiken sinun syyksesi kun ero tulee.
Mut mies hylkäsi kun lapsi oli pari kk. Selvisin.
Vierailija kirjoitti:
Soita miehen vanhemmille ja kerro mitä on meneillään. Kerro että et pärjää yksin ja asiat pitäisi saada hoidettua. Laittavat ukon ruotuun.
Jaksamista sinulle, toivottavasti sinulla on taloudellista turvaa ja läheisiä jotka kuuntelevat ja auttavat.
Kerro kaikille mitä on tapahtunut, muuten mies kääntää kaiken sinun syyksesi kun ero tulee.
Mut mies hylkäsi kun lapsi oli pari kk. Selvisin.
Ei todellakaan tarvi appivanhempien laittaa lastaan ruotuun. Sen verran ite vois siihen suuntaan tiedottaa et miestä ei saa kiinni, pääsisittekö hakemaan hänen tavaransa. Mut miestä ei takaisin enää ikinä.
Nakkasin tavarat pihalle ja laittaisin viestiä, että sieltä löytyy.
Oliko usein pää kipeänä, ja seksi ei sinulle sopinut. Sitten tuli nainen joka siitä tykkäsi. Näin se menee.
Eiköhän ne tavarat mahdu siellä olemaan vielä jonkun aikaa. Tuskin kannattaa lisätä mitään vettä draaman myllyyn. Odota nyt vielä ainakin muutama viikko, jos ukko jostain ilmaantuisi ja saisitte asiat järjestettyä kuin aikuiset ainakin.
Kieltämättä kuulostaa hyvin pahalta, jos mies on käytännössä hylännyt lapsensa ja hävinnyt tavoittamattomiin. Varmaan sekaisin eri tavoilla, ei moiseen pitäisi pelkän rakastumisen johtaa. Maltti on kuitenkin valttia.
No mutta ne tavarat, paitsi ne tärkeät eli työjutut koulu ja muut pitää säilyttää joten ne viet sen vanhemmille.Passit ja muun. Miehet nai aina kaikkia kuin sinunkin on naitu eikä ne muutu vaikka lapsia olisi 10 . Miehillä on kivekset. Sen mukaan ne liikkuu. Naiset imettää ja kärsii kuukautisista. Adam lankesi siitä kärsii . Jeesus voi auttaa tässä asiassa. Pidät lapsista huolen se on naisen tehtävä. Mutta mihin tarvit lastenvalvojaa eli oletteko te rikollisia tai huumeissa?.
Minä en ottaisi ukkoon mitään yhteyttä enää. Tavarat nakkaisin johonkin varaston perälle. Ja jos/kun ukko niitä hakee, yrittäisin olla mahdollisimman asiallinen. Mun exää harmitti vietävästi, kun en vetänytkään mitään draamaa, vaan olin mahdollisimman ystävällinen.
Lastenvalvojalle joudun menemään hakemaan sopimuksen,millä saan Kelasta minimielarit.Entiseni oli salaa minulta ottanut loparit työstään kuukausi sitten eli en usko hänen työttömänä makselevan itse mitään.Kela vaatii sopimuksen nähtäväksi,nyt ei ole kyse lastensuojelusta.
Lisäksi lastenisä menetti tarkoituksella luottotietonsa ottamalla joustoluottoja mistä ikinä saikin ja jätti maksamatta.
Muutoin taloudellisesti kaikki ok,minulla on puskuria ollut pahanpäivän varalle
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä luin että loisen takia. :D
Voihan se loinenkin olla 😁😁😁
Täälläkin mies lähti kriisissään toisen naisen matkaan vuosi sitten ja jätti minut ja 2 lasta kuin nallit kalliolle.Yritti parin kuukauden päästä kertoa,kuinka rakastaa perhettään ja oli suuri virhe,mutta tehty mikä tehty.Elelee nyt yksiössään jossain,en sen koommin tiedä mitä hänen elämäänsä kuuluu. Naisella loppui kuulemma innostus kun ei enää ollutkaan niin salasuhdetta ja jännää.Siirtyi toiseen mieheen 😂
Oliko nälkähormoonit sulla sekasin?
Vierailija kirjoitti:
Lastenvalvojalle joudun menemään hakemaan sopimuksen,millä saan Kelasta minimielarit.Entiseni oli salaa minulta ottanut loparit työstään kuukausi sitten eli en usko hänen työttömänä makselevan itse mitään.Kela vaatii sopimuksen nähtäväksi,nyt ei ole kyse lastensuojelusta.
Lisäksi lastenisä menetti tarkoituksella luottotietonsa ottamalla joustoluottoja mistä ikinä saikin ja jätti maksamatta.
Muutoin taloudellisesti kaikki ok,minulla on puskuria ollut pahanpäivän varalle
Ap
Outo kuvio. Mitä ilmeisemmin sinulla kävi sitten hyvä tuuri, kun pääsit äijästä eroon ilman, että sinun tarvitsi itse tehdä sitä päätöstä. Taitaa olla jonkin sortin nero kyseessä, kun on tarkoituksella sössinyt raha-asiansa, ettei joudu maksamaan elatusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottaisi ukkoon mitään yhteyttä enää. Tavarat nakkaisin johonkin varaston perälle. Ja jos/kun ukko niitä hakee, yrittäisin olla mahdollisimman asiallinen. Mun exää harmitti vietävästi, kun en vetänytkään mitään draamaa, vaan olin mahdollisimman ystävällinen.
Tää on paras strategia. "Kill him with kindness". Ei pääse ukko vinkumaan tutuille ja tuntemattomille, kuinka kamala akka olet ja vaan joutuu ihan itse katsomaan peiliin, että kukapas sen aviosuhteen mokasi.
Miehet on sikoja. Ei ihme kun syntyvyys laskee kun miehet pettää