Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petyitkö johonkin omakotitalossa?

Vierailija
17.07.2025 |

Haluaisin päästä naapurien runkoäänistä eroon ja olen jo kauan miettinyt muuttoa omakotitaloon. Mihin petyit, kun muutit omakotitaloon? Voiko saada huonot naapurit?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein keksi mitään valittamista. Aina asunut omassa talossa.

Vierailija
2/10 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaintiin ja siihen, että talo oli todella pimeä verrattuna viidennen kerroksen asuntoon kerrostalossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada. Hyvin todennäköistä, että saa. Se, että näköetäisyydelle sattuu täyspäiset vakituiset asukkaat on kuin lottovoitto. Mutta kyllä näitä onneksi on, kokemuksesta. 

Vierailija
4/10 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurien uteliaisuus yllätti ja ärsyttää. Kerrostalossa möly oli sisällä, omakotitaloalueella möly pihalla. Moottorisahat ja klapikoneet huutaa sunnuntaisin.

Näin ainakin Salon tuppukylässä.

Vierailija
5/10 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että okt-alueella sitä meteliä vasta on. Hiljaisuutta jos kaipaa niin sijainti kannattaa valita hyvin tarkasti kauemmaksi yleisistä teistä ja naapureista. 

Vierailija
6/10 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suunnittelin ja osittain rakensinkin. Tyytyväinen täytyy olla, mielestäni tuli sellainen kuin halusin.

Etäisyys naapuriinkin on täysin itsensä päätettävissä, ei ongelmaa.

M42

Vierailija
7/10 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurien uteliaisuus yllätti ja ärsyttää. Kerrostalossa möly oli sisällä, omakotitaloalueella möly pihalla. Moottorisahat ja klapikoneet huutaa sunnuntaisin.

Näin ainakin Salon tuppukylässä.

Mä en kuulu kirkkoon, niin mulle sunnuntai on ihan samanlainen vapaapäivä kuin lauantaikin.

Vierailija
8/10 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai olisi itselläni se vapaapäivä jolloin olisi mukavaa rentoutua terassilla ilman koneiden ääntä. En itsekään kuulu kirkkoon. 🙂

Vierailija
9/10 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin siihen että on todella pieni tontti eli naapurit lähellä. Naapurit onneksi ihan kivoja. Isomman tontin saadakseen pitäisi muuttaa kauemmas maaseudulle, sitten ei ole niitä palveluita lainkaan ja tarvitsee auton.

Vierailija
10/10 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei aja nurmikkoa! Aivan törkeän näköinen, missä on huoltofirma, ei mitään yhteystietoja saatu.