Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8v nuoremman naisen kanssa seurustelu olisi OK eikä ongelmaa, mutta jos nainen olisi 8v vanhempi niin se tuottaisi jo ongelmia

Vierailija
22.12.2024 |

8v nuorempi nainen olisi 30v, ja 8v vanhempi olisi 46v.

nuoremman kanssa ehtisi vielä perustaa perheen, mutta miten ihmeessä perustaisin perheenn 46v naisen kanssa? Kun pitäisi vielä hetki seurustella kahdestaankin.

Tämä on relevanttia siksi, koska minulta kysytään joskus että miksi haen 8v nuorempaa naista, mutta en 8v vanhempaa.

Oletteko muut pohtineet samanlaista?

M38

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen 30-vuotias nainen, enkä näe järkeä seurustella nelikymppisen miehen kanssa. Hyvä ikä on just min 22 ja max 30. Eli samassa junassa ollaan!

Vierailija
2/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 vuotias nainen voi vielä saada lapsia, joten perheen perustaminen onnistuu. Toki hedelmällisyys laskee eikä välttämättä tärppää heti. Kun ottaa huomioon että nainen elää pitempään kuin mies, niin en näe asiassa mitään ongelmaa. 30-vuotias nainen ei välttämättä jaksa hoitaa 8 vuotta vanhempaa miestään vanhuudessa, vaan vaihtaa nuorempaan kun raihinaisuuden merkit alkavat näkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Olen 30-vuotias nainen, enkä näe järkeä seurustella nelikymppisen miehen kanssa. Hyvä ikä on just min 22 ja max 30. Eli samassa junassa ollaan!

Jos haluaa lapsilleen jaksavan isän, niin 30 vuotta on ihan ehdoton yläraja. Lapset tarvii ehjän perheen, jossa molemmat vanhemmat kantavat lapsista vastuun.

Olet ap niin myöhässä lastentekohaaveinesi, että tuskin lapsia normiparisuhteessa suomalaisen naisen kanssa enää saat. Etenkin, kun haluat vielä seurustella vuosikausia ennen lapsen alulle pistämistä.

Vierailija
4/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Jotkut eivät halua lapsia.

Vierailija
5/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa lapsilleen jaksavan isän, niin 30 vuotta on ihan ehdoton yläraja. Lapset tarvii ehjän perheen, jossa molemmat vanhemmat kantavat lapsista vastuun.

Olet ap niin myöhässä lastentekohaaveinesi, että tuskin lapsia normiparisuhteessa suomalaisen naisen kanssa enää saat. Etenkin, kun haluat vielä seurustella vuosikausia ennen lapsen alulle pistämistä.

Just niin. Ja miesten elintavat on niin huonot, että kannattaa ottaa nuori, joka jaksaa vielä sängyssä ja keittiössä.

Vierailija
6/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just niin. Ja miesten elintavat on niin huonot, että kannattaa ottaa nuori, joka jaksaa vielä sängyssä ja keittiössä.

Ja minä arvostan timmiä peppua ja mahaa sekä hyvää seisokkia. Mmmmmm. Kyllä nuoret miehet vaan on parasta. Max 35. Ihan max.

Vierailija
7/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu! 8 vuotta nuorempi ok, mutta ei toisinpäin. Max 2v vanhempi ja olen siis nainen.

Vierailija
8/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä arvostan timmiä peppua ja mahaa sekä hyvää seisokkia. Mmmmmm. Kyllä nuoret miehet vaan on p

Yli nelikymppisellä erektiovaivaisella miehellä ei tee yhtään mitään.

Vierailija
9/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän sukeutui hyvä keskustelu!

Vierailija
10/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän sukeutui hyvä keskustelu!

😂

Vierailija
11/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis hyvässä kunnossa ja nätti niin voisin olla 8-vuotta vanhemman naisen kanssa. Ei mulla mitään lapsihaaveita enää ole. Oma poika on jo 17v. M43

Vierailija
12/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vuotiaan miehen ei kuulu seurustella kenenkään kanssa. 38 vuotiaalla on perhe ja 2 - 3 lasta.

Ootko hiukkasen jälkeenjäänyt?

Vierailija
13/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olis hyvässä kunnossa ja nätti niin voisin olla 8-vuotta vanhemman naisen kanssa. Ei mulla mitään lapsihaaveita enää ole. Oma poika on jo 17v. M43

Kai olet itsekin hyvässä kunnossa ja komea? 

Vierailija
14/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen ihmetellyt, että omituisen usein naiset kelpuuttavat itselleen reilustikin vanhemman miehen. No tietysti, jos arjessa sattuu ihastumaan, niin eipä se välttämättä katso ikää.

Luulisi kuitenkin, että esim. Tinderissä laittaisi ylärajaksi luokkaa 2 tai 3v yli oman iän.

Ihan miehenä olen tätä ihmetellyt.

Vierailija
15/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko ap näitä "juoksunsa jo juosseita", jotka lähes nelikybäsinä heräävät siihen, että vakituinen parisuhde ja siihen pari mukulaa olisi kumminkin kiva?

Vierailija
16/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, siinähän on eroa jo 16 vuotta!

Vierailija
17/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen ihmetellyt, että omituisen usein naiset kelpuuttavat itselleen reilustikin vanhemman miehen. No tietysti, jos arjessa sattuu ihastumaan, niin eipä se välttämättä katso ikää.

Luulisi kuitenkin, että esim. Tinderissä laittaisi ylärajaksi luokkaa 2 tai 3v yli oman iän.

Ihan miehenä olen tätä ihmetellyt.

Naiset usein tyytyy niihin miehiin, jotka innokkaimmin tulevat tarjolle, vaikka todellisuudessa saisivat paljon nuoremman ja komeamman. Vähän itsetuntoa kehiin, naiset!

Vierailija
18/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä arvostan timmiä peppua ja mahaa sekä hyvä

Kyllä on palstan varmaa tietoa että yli 30-vuotiailla papoilla ei seiso muu kuin järki.

Vierailija
19/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lähdettäisiin siitä, että saisit edes jonkun naisen, ja miettisit vasta sen jälkeen sitä lapsen saantia?

Vierailija
20/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä arvostan timmiä peppua ja mahaa sekä hyvää seisokkia. Mmmmmm. Kyllä nuoret miehet vaan on p

Max ikä kuinka vanhaa naista kenenkään miehen pitäisi panna on 30.