8v nuoremman naisen kanssa seurustelu olisi OK eikä ongelmaa, mutta jos nainen olisi 8v vanhempi niin se tuottaisi jo ongelmia
8v nuorempi nainen olisi 30v, ja 8v vanhempi olisi 46v.
nuoremman kanssa ehtisi vielä perustaa perheen, mutta miten ihmeessä perustaisin perheenn 46v naisen kanssa? Kun pitäisi vielä hetki seurustella kahdestaankin.
Tämä on relevanttia siksi, koska minulta kysytään joskus että miksi haen 8v nuorempaa naista, mutta en 8v vanhempaa.
Oletteko muut pohtineet samanlaista?
M38
Kommentit (75)
Minä olen 27 ja kaikki mieheni olleet 35-50 v siitä asti kun olen ollut 21. En voi saada tosin lapsia. Isäongelmia on, sen myönnän. Aina linnas
Pulskat mammat on kateellisia hoikille, komeille varttuneemmille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tutkimuksen grafiikkaa minkä ikäisistä pidetään omaan ikään verrattuna.
https://www.reddit.com/r/dataisbeautiful/comments/2g464o/at_what_age_do…
Ei tuo kyllä perustu yhtään mihinkään tieteelliseen tutkimukseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen ihmetellyt, että omituisen usein naiset kelpuuttavat itselleen reilustikin vanhemman miehen. No tietysti, jos arjessa sattuu ihastumaan, niin eipä se välttämättä katso ikää.
Luulisi kuitenkin, että esim. Tinderissä laittaisi ylärajaksi luokkaa 2 tai 3v yli oman iän.
Ihan miehenä olen tätä ihmetellyt.
Taidat olla nuori ja feminismin aivopesemä mies kun tuota ihmettelet.
41v ja en ainakaan kuvailisi itseäni sanalla feministi.
Kerro toki miksi naisten pitäisi innostua reilusti vanhemmista miehistä?
Naisille kelpaa vain pieni vähemmistö miehistä. Täällä naiset jatkuvasti valittavat kuinka kelvottomia enemmistö miehistä on. Naiset haluavat kokeneen ja turvallisen miehen eivätkä arvosta miehen nuoruutta kuten miehet arvostavat naisen nuoruutta. Poikkeuksena tietysti tämä palsta jossa naiset teinistä vanhukseen haluavat nuoren pojan. Voinet kuvitella ettei tuota max 3 vuotta vanhempia laadukkaita miehiä riitä kaikille halukkaille joten vanhemmatkin miehet kelpaa. Ja se on luonnollista että mies on vanhempi. Jos ketju olisi toinen niin naiset hehkuttaisi kuinka naiset kypsyy henkisesti nopeammin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen ihmetellyt, että omituisen usein naiset kelpuuttavat itselleen reilustikin vanhemman miehen. No tietysti, jos arjessa sattuu ihastumaan, niin eipä se välttämättä katso ikää.
Luulisi kuitenkin, että esim. Tinderissä laittaisi ylärajaksi luokkaa 2 tai 3v yli oman iän.
Taidat olla nuori ja feminismin aivopesemä mies kun tuota ihmettelet.
Naisille kelpaa vain pieni vähemmistö miehistä. Täällä naiset jatkuvasti valittavat kuinka kelvottomia enemmistö miehistä on. Naiset haluavat kokeneen ja turvallisen miehen eivätkä arvosta
Pieni vähemmistö? Missä maailmassa sinä elät? Tuntemistani miehistä vain häviävän pieni osa on ikisinkkuja. Eivätkä todellakaan ole minkään valtakunnan saaliita.
Sellaisia parisuhteessa olevia miehiä on paljonkin, joista ihmettelen, että millä ihmeen keinolla ovat morsiammensa hurmanneet.
Ei lopu kesken miehet eikä naiset
Ap leikkii tyhmää, ja tämä koko ketju on pelkkää provoilua. Mutta mikäs siinä, hauska katsoa, kun vanhat mammat vihastuvat. :D
Juu itseasiassa olen. Nuorena tein mallinkin töitä
Minä olen ratkaisut asian niin, että vaimoni on saman ikäinen kuin minä. Varmuuden varuiksi hän on vieläpä pari kuukautta vanhempi, jottei aktivistit pääse sanomaan.
Vaimoni on 10 vuotta nuorempi, toisinpäin olisi ihan mahdoton ajatus, sillä nainen olisi jo vaihdevuosissa kohta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen hämmästellyt, että miksi ihmeessä ikään tuijotetaan niin paljon? En nyt tarkoita seksuaalisessa mielessä, mutta miten helvetissä porukka pärjää omien lastenkaan kanssa, jos ikäero on niin suuri kuilunrakentaja?
Naisilla tuntuu usein tapahtuvan totaalinen romahdus, jos joku "liian vanha" mies onkin joutunut nuoren naisen kiinnostuksen pauloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset usein tyytyy niihin miehiin, jotka innokkaimmin tulevat tarjolle, vaikka todellisuudessa saisivat paljon nuoremman ja komeamman. Vähän itsetuntoa kehiin, naiset!
Tuo oli minulla jokseenkin kokoajan mielessä, siihen saakka, kunnes tapasin nykyisen elämänkumppanini.
T. Mies 58v & vaimo 32v
Vierailija kirjoitti:
46 vuotias nainen voi vielä saada lapsia, joten perheen perustaminen onnistuu. Toki hedelmällisyys laskee eikä välttämättä tärppää heti. Kun ottaa huomioon että nainen elää pitempään kuin mies, niin en näe asiassa mitään ongelmaa. 30-vuotias nainen ei välttämättä jaksa hoitaa 8 vuotta vanhempaa miestään vanhuudessa, vaan vaihtaa nuorempaan kun raihinaisuuden merkit alkavat näkyä.
"46 vuotias nainen voi vielä saada lapsia"
Ja kuinkahan todennäköistä se on? Ei edes hoidoilla tai lahjasoluilla välttämättä onnistu. Pitäisi aloittaa lapsen teko heti tavatessa, sillä kirjaimellisesti ei yhtään aikaa hukattavaksi, mahdollisuudet on jo niin pienet. Joillain on jo menopaussi tuossa iässä, silloin ei mikään auta.
Ja toinen kysymys, kuinka moni 46 vuotias nainen edes haluaa biol. äidiksi. Äärettömän harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille kelpaa vain pieni vähemmistö miehistä. Täällä naiset jatkuvasti valittavat kuinka kelvottomia enemmistö miehistä on. Naiset haluav
Throughout human history, 40% of men have reproduced compared to 89% of women.
Nuo ikäjutut on aika ihmiskohtaisia, ei voi yleistää. Itse haksahdin mieheen, joka oli minua vuotta vanhempi. Aluksi ikä yhdisti, koska olimme kokeneet kaiken suurinpiirtein samaikäisinä ja tiesimme kaikki aikamme jutut. Olimme silloin 30+ kun menimme yhteen. Iän karttuessa miehestä tuli "täysi vanhus". Jo 40 iän lähestyessä aloimme olla ihan eri aaltopituudella. Yritin tyhmänä vaan kestää. Kuilu senkuin vaan kasvoi kasvsmistaan. Meillä ei ollut mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja etäännyimme niin, että alkoi tuntua, että hän oli joku ihan vieras ihminen. Lopulta oli pakko erota, koska elämästä ei vaan tullut mitään sen pappareisen kanssa. Kerran meitä jo luultiin isäksi ja tyttäreksi. Ero tuli siinä 50v taitteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kuitenkaan ole kovin paha ongelma, kun niitä komeita, hoikkia varttuneita miehiä on niin kovin vähän. Kateuden puuskia osuu kohdalle todella harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olis hyvässä kunnossa ja nätti niin voisin olla 8-vuotta vanhemman naisen kanssa. Ei mulla mitään lapsihaaveita enää ole. Oma poika on jo 17v. M43
Minä seurustelen 8v nuoremman miehen kanssa. Olen aktiivinen, notkea, edelleen urheileva nainen. Mies ex urheilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset usein tyytyy niihin miehiin, jotka innokkaimmin tulevat tarjolle, vaikka todellisuudessa saisivat paljon nuoremman ja komeamman. Vähän itsetuntoa kehiin, naiset!
Tuo oli minulla jokseenkin kokoajan mielessä, siihen saakka, kunnes tapasin nykyisen elämänkumppanini.
T. Mies 58v & vaimo 32v
Voi vaimoparkaa, muutaman vuoden kuluessa huomaa mitä tuli tehtyä
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kaikki ole pulskia
t. Tanssija
Kun menee kuntosalille, niin huomaa pareja, joissa mies on yleensä aina naista vanhempi. Harvoin siellä 40v palstamammalla on 30v nuori miesystävä.